#1
Einstein zei:Haha bizar report, prachtig![]()
Die wolk moet inderdaad wel heel mooi geweest zijn![]()
berten zei:Willen gaan eten en slapen op de speed ? kan toch niet echt goei kwaliteit zijn dan!
Maar verder leuk report olijfje, lijkt me wel lachen om met jou te lopen spacen :d
Danke danke
@ Einstein
Die wolk was zekers goddelijk
Heb er zelfs naar staan wijzen en zwaaien
@berten
Ja het was zekers goede speed, maar ik heb nogal veel wilskracht haha :P
Ik ging zeg maar gewoon 2 uur lang in bed liggen en schaapjes tellen, ben behoorlijk vergekomen. Toen dacht ik ''fuck it'' en ben maar naar beneden gegaan.
Later deed ik hetzelfde en viel ik wel in slaap
Eten ging bijna niet :P
Tenminste patatjes voelde als karton aan
Iedereen is welkom hoor :P
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch
Q-base wordt alleen wel mijn laatste tripreport van XTC
Ik wil wel in de tussentijd nog wat andere dingetjes proberen, maar geen xtc verder meer
Maarum
Ik kan ze nu al een paar weken krijgen bij iemand en ik hoop dat ze nog een tijdje blijven, ze zijn echt de moeite waard!