Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme tweede keer XTC

Extreme tweede keer XTC

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Einstein zei:
Haha bizar report, prachtig :hearteyes:
Die wolk moet inderdaad wel heel mooi geweest zijn :xtc:
Klik om te vergroten...
berten zei:
Willen gaan eten en slapen op de speed ? kan toch niet echt goei kwaliteit zijn dan!
Maar verder leuk report olijfje, lijkt me wel lachen om met jou te lopen spacen :d
Klik om te vergroten...

Danke danke :grin:

@ Einstein
Die wolk was zekers goddelijk :grin:
Heb er zelfs naar staan wijzen en zwaaien :hearteyes: :wave:

@berten
Ja het was zekers goede speed, maar ik heb nogal veel wilskracht haha :P
Ik ging zeg maar gewoon 2 uur lang in bed liggen en schaapjes tellen, ben behoorlijk vergekomen. Toen dacht ik ''fuck it'' en ben maar naar beneden gegaan.
Later deed ik hetzelfde en viel ik wel in slaap :grin:

Eten ging bijna niet :P
Tenminste patatjes voelde als karton aan :cry:

Iedereen is welkom hoor :P
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch :grin:

Q-base wordt alleen wel mijn laatste tripreport van XTC :openmouth:

Ik wil wel in de tussentijd nog wat andere dingetjes proberen, maar geen xtc verder meer :rock:

Maarum :hearteyes: :xtc: :hearteyes:
G
GastBizarreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Olijfboompje zei:
Sublimo zei:
Wat een tripreportje... :grin: Hoop vage en grappige dingen. :P

Wat zijn die fastforwards nu eigenlijk ? Gewoon weer een nieuwe naam voor een pil met een nieuw uiterlijk ?
Klik om te vergroten...
Bedankt en ja echt bizarre dingen. :hearteyes:
Hopelijk viel er een beetje door heen te komen haha :P :grin:

Uuhm fastforwards zijn gewone pillekes met een wat grotere hoeveelheid mdma dan de meeste tot nu toe van wat ik begrijp :P :hearteyes:

Ik zal linkje geven naar de pil. :xtc:
Ze zijn iig heel erg fijn en zoals je las bezorgen ze wazige shit. :P

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22830
Klik om te vergroten...

Die pille zijn té goed! Ze bevatten voor mij persoonlijk iets te veel Mdma, als ik 1tje op heb ben ik echt van de kaart maar wel op een goede manier:P Maar hier noemen ze wel niet fastforwards maar dubbele driehoeken.. Hangt er vanaf hoe je het logo bekijkt natuurlijk :mrgreen: Ik kan ze nu al een paar weken krijgen bij iemand en ik hoop dat ze nog een tijdje blijven, ze zijn echt de moeite waard! :sunglasses:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dubbele driehoeken :tearsofjoy:

m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#4
thnx leuk report!

Die FF pilletjes zijn idd zeer heftig. Heb hier verschillende batches laten testen.1 Batch 170 tot 190 waar de meesten ruim boven de 180 zaten (gemiddeld 187). 2e batch 165 tot 205 (gemiddeld 189)
Bij de 2e batch dus wel meer spreiding.
Zijn op dit moment meerdere soorten pillen met hoge concentraties +-200mg in omloop.
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#5
BTW @ Q-Base ging het weer lekker he :grin: just like it should hehe

Ik was zelf ook totaal verdwaald daar, echt geweldig dat vliegveld :hearteyes:
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#6
Patat eten als je speed op hebt?
Slapen als je speed op hebt?

Wat voor speed was dat? :confused:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan zijn dat het echt rommel was met veel cafeine. Dan krijg je meestal wel trek.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
omfg zei:
Patat eten als je speed op hebt?
Slapen als je speed op hebt?

Wat voor speed was dat? :confused:
Klik om te vergroten...
Twas goede heuwr :tearsofjoy:
Ik had echter echt een minilijntje :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha en ik heb niks gezien hoor van je handelingen met je meisje :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harderstyles zei:
Haha en ik heb niks gezien hoor van je handelingen met je meisje :grin:
Klik om te vergroten...
Whahahaha :tearsofjoy:

Dan ben ik geniepig genoeg geweest :smoke:
UeWEclipse zei:
BTW @ Q-Base ging het weer lekker he :grin: just like it should hehe

Ik was zelf ook totaal verdwaald daar, echt geweldig dat vliegveld :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha ja dat sowieso :P
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik was ook op qbase geweest was zeker vet.


maar nice verhaaltje man :P
leuke opbouw op zijn tijd een geintje.
en natuurlijk veel drugs en geklapper.

ga zo door dan zien we elkaar wel een keer op een feestje.

heb er nu nog 5 in de planning

02 okt Syndicate
30 okt Thrillogy
13 nov Fusion the harder styles
27 nov Qlimax
04 dec nightmare indoor
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vraag me zo af he, op zo'n feest, hoeveel procent van het aantal bezoekers is daar onder invloed van het een of ander?

Geweldig report trouwens, zie mijn pm:P haha, wil die foto's wel eens zien dan.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#13
Muse24 zei:
Ik vraag me zo af he, op zo'n feest, hoeveel procent van het aantal bezoekers is daar onder invloed van het een of ander?

Geweldig report trouwens, zie mijn pm:P haha, wil die foto's wel eens zien dan.
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring zegt ongeveer zo'n 75-85% :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
k00k zei:
Muse24 zei:
Ik vraag me zo af he, op zo'n feest, hoeveel procent van het aantal bezoekers is daar onder invloed van het een of ander?

Geweldig report trouwens, zie mijn pm:P haha, wil die foto's wel eens zien dan.
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring zegt ongeveer zo'n 75-85% :P
Klik om te vergroten...

Haha als het niet meer is soms :P
Leuk om te lezen hoewel het extreem was...
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
25tolife zei:
k00k zei:
Muse24 zei:
Ik vraag me zo af he, op zo'n feest, hoeveel procent van het aantal bezoekers is daar onder invloed van het een of ander?

Geweldig report trouwens, zie mijn pm:P haha, wil die foto's wel eens zien dan.
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring zegt ongeveer zo'n 75-85% :P
Klik om te vergroten...

Haha als het niet meer is soms :P
Leuk om te lezen hoewel het extreem was...
Klik om te vergroten...
Hmm, vond je het echt extreem?

Op Q-base heb ik er namelijk veel erger bijgelopen en dat vond ik zelfs nog aangenaam.
Helaas kan ik daar geen tripreport over maken aangezien ik daar hele vlagen van kwijt ben.
Iets waar ik zeker spijt van heb.
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op Q-base heb ik er namelijk veel erger bijgelopen en dat vond ik zelfs nog aangenaam.
Helaas kan ik daar geen tripreport over maken aangezien ik daar hele vlagen van kwijt ben.
Iets waar ik zeker spijt van heb.
Klik om te vergroten...

Ik had zeker een aangename avond maar me vrienden zaten te stressen die dachten dat hallucineren dodelijk was xD we weten nu wel beter.

Binnen kort waarschijnlijk paddo's testen Whaha wel met ervarings mensen erbij
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#17
haha oke thanks, dan weet k een beetje wat ik kan verwachten.
mja verstandig..om iemand erbij te hebben met de juiste ervaring
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#18
Muse24 zei:
haha oke thanks, dan weet k een beetje wat ik kan verwachten.
mja verstandig..om iemand erbij te hebben met de juiste ervaring
Klik om te vergroten...

haha ja idd mijn zus heeft goed en bad meegeaakt, in de eerste de goede zat ze met glas te jongleren :openmouth::grin:

in de bad..... wil je niet weten :( ma ze heeft ervan geleerd xD


nou ik nog :sunglasses:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hah na komend weekend mag je het report weer aanvullen :grin:

Op naar Q-Dance Fusion :wink:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
UeWEclipse zei:
Hah na komend weekend mag je het report weer aanvullen :grin:

Op naar Q-Dance Fusion :wink:
Klik om te vergroten...
Hehe jeps, kan jij er ook mooi een schrijven :tearsofjoy:
Kan ik beschrijven hoe jij er bij liep en jij hoe ik erbij liep :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."