Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe Het Vooral NIET Moet: LSD op School

Hoe Het Vooral NIET Moet: LSD op School

58 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehehe goed geschreven tripreport!! :rock:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
ShootingStar zei:
Irezz, je lijkt me een bijzonder fascinerende kerel. Buitengewoon ontwikkeld taalgebruik ook, zeker voor een 15 jarige, Ik kijk erg uit naar deel 2 van je report.
Klik om te vergroten...

Haha, ik ben 18 nu, dit was 3 jaar geleden! Op 18 heb ik meer zorgen, en durf ik niet zo snel meer provoceren door pretty much openlijk héél erg onder invloed te zijn =3. Op je 15 accepteren mensen dit ook sneller, experimenteren snap je. En dankje! Ik care gewoon over taalgebruik! Sommige dope maken het minder, maar correct Nederlands is wel 'n must:d Geen stomme fouten.
En, neen, de leerkrachten zeiden er niets van. Dit is inderdaad gek, maar ze gaven er nu eenmaal niet om. Na 2 weken maximum sociaaldoen krijg je op kunstschool je eerste lijn whatever aangeboden. Als je niet constant stoned op school wou doorbrengen moest je gewoon kunnen nee zeggen, en gebruikers zijn vaak nu eenmaal ontzettend sociale, open en creatieve mensen, waartegen ik onmogelijk nee kon/kan zeggen. 50 tot 65 gebruikers of ex-gebruikers op 100 mensen is écht veel. Ze konden niet alle gebruikers gaan aanspreken of bestraffen, want dit leed ook wel vaak tot pijnlijke emotionele reacties. Of agressie. Dus, als je je best deed en het een keertje zichtbaar onder invloed was werd je achteraf aangesproken. Deed je het altijd, gaven ze er geen fuck meer om.

Deel 2 komt onzettend soon, hopelijk morgen! M'n wederhelft ''woont'' hier during weekends, dus kan ik niet langdurig gaan verhalen schrijven met pure concentratie, u guys see?
Morgen, als ie weg is, dan gaan m'n vingers weer volop tokkelen en het 2de deel schrijven. Waarschijnlijk ook het einde van de eerste deel editten, want daar kwam ik in lichte tijdsnood en is de kwaliteit van de post niet meteen constant...
Hopelijk hebben jullie er begrip voor! ~ Even tuin opruimen! Bedankt voor de reacties! Subliem! :hearteyes:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Grappig reportje, kan me niet voorstellen hoe het is om met een mooie dosis acid in een collegezaal te zitten!

Wat voor medicatie slikte je toen als ik vragen mag? Ik ken weinig voorgeschreven dingen die trips versterken :)
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
DAMN! Deel twee! Goed dat je't ophaalt, ik was het compléét vergeten. Volgt naar alle waarschijnlijkheid morgen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
:rock: :grin:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wacht mee af :)
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#7
leuk geschreven report! leest lekker ben wel erg benieuwd naar deel 2 :grin:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#8
en we wachten al zo lang .. :P
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#9
:hearteyes: voor jouw school

ik zit op het gymnasium,, en na 1x stoned bij natuurkunde zitten en gepakt worden werd ik voor een week geschorst en kreeg ik een "officiele waarschuwing" x'D
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
LADd zei:
:hearteyes: voor jouw school

ik zit op het gymnasium,, en na 1x stoned bij natuurkunde zitten en gepakt worden werd ik voor een week geschorst en kreeg ik een "officiele waarschuwing" x'D
Klik om te vergroten...

Dat is wel een heel zware sanctie.. hoe kunnen ze nu weten dat je echt stoned was?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Te gek, ben benieuwd naar deel 2!
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
LADd zei:
:hearteyes: voor jouw school

ik zit op het gymnasium,, en na 1x stoned bij natuurkunde zitten en gepakt worden werd ik voor een week geschorst en kreeg ik een "officiele waarschuwing" x'D
Klik om te vergroten...

Dat is wel een heel zware sanctie.. hoe kunnen ze nu weten dat je echt stoned was?
Klik om te vergroten...

toegeven dat je hebt geblowt.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Andyy zei:
spacelord zei:
LADd zei:
:hearteyes: voor jouw school

ik zit op het gymnasium,, en na 1x stoned bij natuurkunde zitten en gepakt worden werd ik voor een week geschorst en kreeg ik een "officiele waarschuwing" x'D
Klik om te vergroten...

Dat is wel een heel zware sanctie.. hoe kunnen ze nu weten dat je echt stoned was?
Klik om te vergroten...

toegeven dat je hebt geblowt.
Klik om te vergroten...

dan ben je ook echt heel erg dom. gewoon ontkennen, ze kunnen nooit bewijzen dat jij op dat moment stoned was
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#14
jaa maarja, lijkt mij de enigste manier dat mensen erachter komen?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deel 2 komt zeker morgen? :P
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
luchtigtoetje zei:
Deel 2 komt zeker morgen? :P
Klik om te vergroten...
nee man hij komt morgen
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#17
Morgen sowieso.
V
VermeerschLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het klopt hoogstwaarschijnlijk wel. Nederland heeft coffeeshops, België heeft het kunstonderwijs :tearsofjoy: .

Over katten gesproken, in m'n report begon ik erover. Vinden jullie ook niet dat katten het net doorhebben wanneer je iets hebt gebruikt? Ik heb ALTIJD dat idee. De hond niet, de kat is er verzot op! Die nacht bleef ze maar op mE staan trippelen, hoevaak ik haar er ook afhaalde. En écht gestoord miauwen, overal likken, vooral naar de zweterige plekjes zoeken ='D[/quote]

Dat komt door het zout dat je uitzweet, daar zijn katten verzot op.
Maar het blijft wel een feit dat ze je tijdens een trip erdoor loodsen en je goed laten voelen.
Nog nooit met lsd geprobeerd maar wel als ik op de paddo's en truffels zat...
Ze merken het zodra je binnenkomt das echt niet te verklaren...

:rock:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb laatste nog getript op school.... Katholiek onderwijs ASO wel... maargoed..

Was ook wel leuk, living on the edge :sunglasses:

Zou er een reportje over kunnen schrijven... :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lavalamp zei:
Heb laatste nog getript op school.... Katholiek onderwijs ASO wel... maargoed..

Was ook wel leuk, living on the edge :sunglasses:

Zou er een reportje over kunnen schrijven... :)
Klik om te vergroten...

Lol wtf, op mijn oude katholieke school zou ik me kapotgestressed hebben. Ben paar jaar terug wel paar keer toen ik nog knetterstoned kon worden, high as fuck aangekomen op school. Eerste uur BAM overhoring van vorige dag. Mijn cijfers nog wat meer gekelderd :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."