Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe Het Vooral NIET Moet: LSD op School

Hoe Het Vooral NIET Moet: LSD op School

58 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
LADd zei:
:hearteyes: voor jouw school

ik zit op het gymnasium,, en na 1x stoned bij natuurkunde zitten en gepakt worden werd ik voor een week geschorst en kreeg ik een "officiele waarschuwing" x'D
Klik om te vergroten...

Dat is wel een heel zware sanctie.. hoe kunnen ze nu weten dat je echt stoned was?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Te gek, ben benieuwd naar deel 2!
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacelord zei:
LADd zei:
:hearteyes: voor jouw school

ik zit op het gymnasium,, en na 1x stoned bij natuurkunde zitten en gepakt worden werd ik voor een week geschorst en kreeg ik een "officiele waarschuwing" x'D
Klik om te vergroten...

Dat is wel een heel zware sanctie.. hoe kunnen ze nu weten dat je echt stoned was?
Klik om te vergroten...

toegeven dat je hebt geblowt.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Andyy zei:
spacelord zei:
LADd zei:
:hearteyes: voor jouw school

ik zit op het gymnasium,, en na 1x stoned bij natuurkunde zitten en gepakt worden werd ik voor een week geschorst en kreeg ik een "officiele waarschuwing" x'D
Klik om te vergroten...

Dat is wel een heel zware sanctie.. hoe kunnen ze nu weten dat je echt stoned was?
Klik om te vergroten...

toegeven dat je hebt geblowt.
Klik om te vergroten...

dan ben je ook echt heel erg dom. gewoon ontkennen, ze kunnen nooit bewijzen dat jij op dat moment stoned was
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#5
Moest ik ook maar n beetje kunnen tekenen zou ik direct KSO in gent doen ja. Jezus die verhalen.


Hier op mijn school een heel politie onderzoek inclu fouilleren proces verbaal etc omdat je cruncher bij hebt.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Om het 2-cb tripreport niet te laten vergaan in de diepste kelders van het off-topicisme, en ik gewoon ontzettend veel zin heb om te schrijven, ga ik maar 's de 2de trip in m'n leven neerposten!

Eerst en vooral: ik verwácht hier negatieve commentaar op, sowieso. Maar ik wil even kwijt, voor je reactie mijn scherm doet blozen van schaamte en mijzelf 20 tinten roder maakt:

Ik wéét HEUS wel dat dit compléét ongehoord is, over the top extreem dom, onvergeeflijk, een walgelijk staaltje stoerdoen in een stomme weddenschap van 15jarige tieners met amper herseninhoud, en dat de LSD mij had moeten opvreten als een hongerige, kleurrijke tijger!

Zo, nu hoeven jullie mij niet meer te wijzen op dat ding, en kan je je lekker voorstellen hoe het voor jou was gelopen!

Ten tweede moet ik ook even kwijt dat ik het raar vind, dat ik zo goed reageer op LSD. Ik heb complexen en ben ontzettend onzelfzeker, dat valt wel op te maken uit mijn andere posts. Ontzettende angst voor kwaadheid, die ik al m'n hele leven heb beïnvloed ook wel alles. Ik heb een lichte vorm van autisme, ben een gigantische warboel van chaotische gedachtendraden die op de meest verkeerde momenten m'n gedachten ontglippen (read: welbekende afgangmomenten), en ik sta pretty much altijd onder stress. Dat lijkt me géén goed trippersprofiel. Zeker in combinatie met het amper 15 zijn (3de middelbaar) en school- en gemoedstoestandproblemen, maar vreemd genoeg ben ik nooit fout gegaan. Ik blijk ontzettend hard in staat om te relativeren, of ik nu een halve trip of 4 trips gebruik.
Afgaande op de sterkte van de trip (ervan uitgaand dat de medicatie die ik toen nam de trip ook versterkte, las ik gisteren op een andere post van dit veel te interessante en verslavende forum) denk ik dat ik tussen de 50 en de 100 (héél erg ruim, ik weet het, maar het was een ontzettend unieke ervaring) µg heb genuttigd.

''GET ON WITH IT!''

Aight.
Het was een zonnige, prettig warme donderdag, die reeds raar begon vanaf m'n ogen opengingen en het licht m'n pupillen martelde. Nog nóóit had ik zin om naar school te gaan. En die dag plots wel. Ik belde m'n klasgenootjes (waren er maar 6 die dag) op en vroeg hen op mij te wachten aan het station terwijl ik er aankwam.
Daar ik op een kunstschool zit, waren de gebruikcijfers ontzettend hoog, en had ik wel vaker stoned of opgefokt of met lichtjes draaiende ogen in de klas gezeten (De leerkrachten begonnen elke les wel met: jij, jij en jij zijn stoned, zit maar achteraan). Er zat een jongen in m'n groep, die ongeveer 10 zegeltjes op zak had. überblij naar school, beginnen lullen over hoe het niet zou zijn moesten we ze op school gebruiken. Maar het gelul wordt bij tieners al snel een weddenschapje.
''Als jij er nu 2 en een halve neemt, neem ik er ook en krijg jij de rest gratis,'' zei die, met een je-durft-het-zo-niet-hè-blik. Maar als ik LSD in bezit had, tsjah, dan voelde ik me een trippend opperwezen dat alles aankon na m'n eerste poging. Dus zonder nadenken, met amper 10 minuten opbouwtijd ertussen de zegels op m'n tong gelegd. Hij ook. Het was ongeveer 11 u 15 's ochtends, keken een film bij Engels (leerkracht voelde zich niet zo goed, dus zette ze maar 'n film op) en al vrij snel werden we een beetje lacherig, ookal was dit was waarschijnlijk de naïeve euforie van wat komen ging. Middagpauze begon, iedereen ging een jointje roken in het park, en ik voelde in m'n buik dat het hard ging worden.
Harder dan de eerste vrij mislukte keer, sowieso.
Ondertussen begon het gras in het park al wat te golven, was de joint gerold en opgestoken, lachte ik als het ware een drugjesnacht met vrienden en theo maassen op tv en werd ik ontzettend euforisch. M'n vrienden vonden het dom, wat normaal was. Voelde niet heel welkom aan, maar ik wist dat het te laat was, geen coke in de omgeving, of toch niets betaalbaar, dus de trip had me al het eerste inzicht GELUKKIG snel genoeg geleerd:
LSD, daar kan je niet tegen vechten. Het spoelt je weg, je bent nog steeds molecuul in het heelal, geen zalm die de stroom trotseert.
Ze weigerden me de joint, namen me terug mee naar school, en de eerste twee uren les begonnen!

ARCHITECTUUR!
Wat haatte ik het vak. (be)rekenen, precisiewerk met pennen die bij één verkeerde beweging heel je blad zwarttoveren, overal maquettes en tekeningen die griezelig echt leken, en... het witte plafond. Net een soort... kerker-plafond, boog na boog, weetje. Door het kraaknette wit en de patronen erop, de massa licht enkel verfellend, leek alles te fluorisceren. Of allesinds verblindend te zijn. hoe ik ook probeerde lijnen op m'n blad te krijgen, ze kwamen minimum een halve minuut later pas tevoorschijn, de lachkicks wren vreselijk, iedereen vroeg of ik het al had genomen, de leerkracht vroeg wat er scheelde.

''Niets'' kon ik nog net zeggen, de rest was te overweldigend. Iedereen was ontzettend lélijk. puistjes leken uitvergroot, de dreadlocks van een paar anderen schenen me te willen aanraken. Ik werd paniekerig, zag het zweet op m'n reeds compleet uitgelopen en verkreukte plan druppelen, voelde me marginaler dan Paris Hilton met witte sokken in sandalen, toen plots... Ik wou écht dat je trips kon vastleggen op foto..

Uit het witte, zonverlichtte plafond kwamen gezichten. in alle kleuren. vrouwelijke gezichten die eruitzagen als fractalen. Veel meer woorden kan je er niet aan vuilmaken, ze kunnen hoe het was nooit eer aandoen. Maar ik denk dat de meesten die dit lezen wel snappen of zullen snappen wat ik bedoel.

Achteraf gezien kan je het best omschrijven als de stralen van een lamp, die dichterbij komen als je je ogen dichter doet, en die verdwijnen als je ze openspert. Ze keken alle kanten uit, en waren ZO óntzéttend mooi. Ze deden me veiliger voelen dan ooit tevoren, nooit meer die klas uit verlaten leek een droom. De leerkracht had alles door, maar gaf er zoals alle anderen niets om, dus ging ie krantje lezen aan z'n bureau. De rest had ook wel genoeg gestaard en gelachen. Al mijn aandacht ging naar de gezichten, die plots leken te glimlachen, goed te keuren wat ik deed, en al hun aandacht ging naar mij.

Jammer genoeg, door het ingrijpende van wat ik zag, waarschijnlijk, weet ik nietveel meer tot tijdens de pauze. Ik weet gewoon dat ik nog nooit zo ontroerd was. Een gevoel over heel de dag Verspreid, ofcourse. Nuja, de pauze, waarin ondertussen ofcourse heel de school het wist. (School had max capaciteit van 100 leerlingen over 4 jaren, dus iedereen kende iedereen wel.) Tarras, de jongen die de weddenschap had gevonden, zag er even brak uit als ik. We konden enkel lachen, ookal werd hij ongelooflijk wanhopig en bang. Iedereen zette trippy muziek op, toonde afbeeldingen van Indisch-psychedelische taferelen (my faves) en ik probeerde me niet op Tarras te concentreren. We konden niet serieus blijven als ie naar me keek, echt vreselijk. De volgende les was toegepast tekenen. Met inventieve technieken, soms vrij ingewikkelde theorie en een leerkracht die opper dan topper excentriek was in élk opzicht van het woord. Het ene moment poeslief, het andere poesgemeen. Een echte kat dus dus. lolz. De angst kwam erin, maar then again, angst is nooit een per sé negatief gevoel geweest tijdens lsd, en zal het ook nooit worden. Ben ik van overtuigd. Tot ik die klas binnenstapte.

~ Ik wéét dat het lang wordt jongens, en ik ga sowieso even breaken. (schrijf het rechtstreeks op het forum.) Ik ga het gewoon in 2 splitsen, en update soon wel de 2de les, én de sociale vaardigheidstraining die ik bij de psycholoog in de stad had erna... en de andere helft van de lsdtjes die ik slikte, diezelfde avond.

Ik weet dat het onverantwoord was, echt, maar het was ook een ontzettend leuke ervaring. Als jullie dit gelezen hebben zijn jullie ofwel ontzettend moedig, ofwel hebben jullie ongeveer even weinig leven als ik momenteel. :tearsofjoy: en indien nodig, meld het, dan deel ik het wel in meerdere stukken :wink:

Enjoy all of ur future trips! ~
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, lekker reportje! Leest goed weg moet ik zeggen.
Eens wat anders dan die natuurtrips. :wink: Ik ben echt benieuwd naar het 2e deel!

Zit je toevallig op de Ottogracht of Sint-Lucas op school?
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Haha, lekker reportje! Leest goed weg moet ik zeggen.
Eens wat anders dan die natuurtrips. :wink: Ik ben echt benieuwd naar het 2e deel!

Zit je toevallig op de Ottogracht of Sint-Lucas op school?
Klik om te vergroten...

Nah, academie in Aalst! Veel minder druk, veel meer opschudding. Gotto love sum thrillz every now 'n then. M'n eerste week daar, toen ik nog een ontzettend verlegen normaal jongentje met krulletjes was ( :grin: ) stond er plots een beripte dealer met een luchtdrukpistool op het midden van de speelplaats te brullen dat ie iedereen ging neermaaien als A niet meteen buitenkwam om in z'n knie geschoten te worden en per euro die hij had gestolen een gat in z'n lijf zou krijgen. Lolz. Hadden we toen maar geweten dat het maar luchtdrukpistool was, 't was pretty big panic, politie erachteraan enzo.
Wat al ver gaat, want de school besefte zelf ook dat ze bij een drugcontrole hoogstwaarschijnlijk konden sluiten. Gent schijnt nog 'n stuk erger daarin, geen idee. Hang wel 's rond bij st-Lucas/graslei shizzle, waar het wemelt van probable members on here :grin: Maar ik heb nooit kso gedaan in Gent, neen, om in de pot te springen ipv errond te draaien! =3 Bedankt voor de reply btw!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Naar het schijnt roken de leerkrachten op de Ottogracht zelf joints tijdens de middagpauze.
Ik weet niet of het waar is, maar ik heb het al van verschillende mensen gehoord. :tearsofjoy:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Naar het schijnt roken de leerkrachten op de Ottogracht zelf joints tijdens de middagpauze.
Ik weet niet of het waar is, maar ik heb het al van verschillende mensen gehoord. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Het klopt hoogstwaarschijnlijk wel. Nederland heeft coffeeshops, België heeft het kunstonderwijs :tearsofjoy: .

Over katten gesproken, in m'n report begon ik erover. Vinden jullie ook niet dat katten het net doorhebben wanneer je iets hebt gebruikt? Ik heb ALTIJD dat idee. De hond niet, de kat is er verzot op! Die nacht bleef ze maar op mE staan trippelen, hoevaak ik haar er ook afhaalde. En écht gestoord miauwen, overal likken, vooral naar de zweterige plekjes zoeken ='D
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Irezz zei:
Over katten gesproken, in m'n report begon ik erover. Vinden jullie ook niet dat katten het net doorhebben wanneer je iets hebt gebruikt? Ik heb ALTIJD dat idee. De hond niet, de kat is er verzot op! Die nacht bleef ze maar op mE staan trippelen, hoevaak ik haar er ook afhaalde. En écht gestoord miauwen, overal likken, vooral naar de zweterige plekjes zoeken ='D
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Ik had een "bad" trip op paddenstoelen en de kat van mijn vriendin kwam naast mij liggen, en heeft mij door mijn trip heen geloodst. Het was echt alsof de geest van de kat en mijn geest verbonden waren met elkaar en zo mijn demonen aan het overwinnen waren.

Zéér aparte ervaring moet ik zeggen! En sindsdien is die kat echt verzot op me, komt altijd op mijn schoot zitten terwijl ze dat normaal gezien nooit zou doen bij mensen die ze nog niet lang kent.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha dat met die speed doet me aan iets denken. Mijn vader zegt altijd, in mijn tijd was de LSD (microdots) zo sterk dat ik altijd een lijn speed er achterna moest jagen om het niet te bont te maken. :tearsofjoy:
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#13
coole school :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Irezz zei:
Ten tweede moet ik ook even kwijt dat ik het raar vind, dat ik zo goed reageer op LSD. Ik heb complexen en ben ontzettend onzelfzeker, dat valt wel op te maken uit mijn andere posts. Ontzettende angst voor kwaadheid, die ik al m'n hele leven heb beïnvloed ook wel alles. Ik heb een lichte vorm van autisme, ben een gigantische warboel van chaotische gedachtendraden die op de meest verkeerde momenten m'n gedachten ontglippen (read: welbekende afgangmomenten), en ik sta pretty much altijd onder stress. Dat lijkt me géén goed trippersprofiel. Zeker in combinatie met het amper 15 zijn (3de middelbaar) en school- en gemoedstoestandproblemen, maar vreemd genoeg ben ik nooit fout gegaan. Ik blijk ontzettend hard in staat om te relativeren, of ik nu een halve trip of 4 trips gebruik.
Klik om te vergroten...

Wow wat klinkt dat als mijzelf :openmouth:. Aspergerkindje met schizotypische stoornis die extreem goed en relativerend op LSD reageert hier..
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe dom 't ook is...

Héérlijke tripreport :hearteyes: . Kan wel geloven dat die lachkicks enorm kut moeten zijn want eens ik begin te lachen op LSD kan ik maar moeilijk stoppen & een persoon aankijken is al genoeg om terug in een deuk te liggen.

:)
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Katten zijn magisch! Ik heb al vaker gehoord (van mensen die ik van psychoses verdenk maar soit) dat ze constant, altijd en overal trippen :d Van Marijuana houdt ze niet, dan negeert ze m'n gezweet, omdat na periode veel blowen m'n zweet écht naar marijuana ruikt. thah! Maar bij gelijk wat anders stalkt ze me als een verslaafde ninja! :hearteyes:

*Sorry voor de volgende zin:* Beter dan kunstschool bij jou in de buurt ja =p Kende er 'n paar mensen. Kon ze amper mensen noemen tho. Je zag aan hun werken datze nooit hadden geleefd. Nooit buitenkant van hun huis deftig bekeken, tenzij het is om naar een computergame/deathmetal/starwars/mainstream manga evenementjes te gaan... Ik heb niets tegen niemand, maar met sommige mensen kun je gewoon niet converseren. En dan hebje brute pech dat het vrienden van je toch wel coole liefje zijn. :rolleyes:

@Angramar Temenos: True? Whoat! Nu meende ik 's uniek te zijn :wink: haha! Maar LSD werkt danook ontzettend therapeutisch als je het goed gebruikt. En ik had dan het geluk om het meteen goed te hebben, zonder uitleg erover te lezen of te nemen. Ik denk datje je niet teveel mag focussen op wat komen gaat. Ergens is het gek, want onverwachte dingen zijn pretty much een gekmaker. En wat lsd brengt is wel héél onverwacht. Maar zo mystiek en liefdevol! Het lijkt in een trip net alsof LSD écht om me geeft en voor me zorgt, haha. De problemen komen zo boven, en als het besef er is wordt de oplossing meteen naar m'n kop gegooid. Still best drug ever.

Vorige week nog 's getript, en het kwam héél erg sterk op, maar de visuals verdwenen ook wel snel. Ik had een lijntje gedaan, en ik denk dat Lucy en Sandra (speed ;p) niet ontzettend met elkaar opschieten. lijntje tijdens, gevoel is weg, lijntje ervoor, gevoel laat je in de steek. Ah well, iedereen maakt wel 's ruzie :wink: M'n liefje zien trippen maakte alles evengoed!

Ik kan ergens maar beter aan part 2 beginnen, aangezien ik niet zoveel tijd heb dit weekend. Of meteen tot maandag laten rusten. 'CAUSE ITS FRIDAYNIGHTFOREVER! :rockband:

Lolz. Mijn beeld van rock is 'n beetje fucked. thanks for the reactions~ I expected more SILLY HIPPIE NEEDZ SUM SPANKIN'Z to be honest :d nice!

@Beanhead: NO KIDDING! Je wil gewoon huilen uit wanhoop omdat de leerkracht echt DREIGT dat je moet stoppen met lachen, en door pure frustratie lach je nog meer =')
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pas goed op hem, de vadervacature staat nog open chez moi, nog één zo'n 70s uitspraak van hem quoteren en hij's mijn vader :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Irezz zei:
Pas goed op hem, de vadervacature staat nog open chez moi, nog één zo'n 70s uitspraak van hem quoteren en hij's mijn vader :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hij blowt nog elke dag, maar dat zie je niet aan hem. Hij rolt altijd in een klein blaadje, en het is meer een "medicijn" voor hem. Hij is nogal hyperactief en dat maakt hem eigenlijk "nuchter" als ik het zo moet omschrijven.

Maar die wiet die hij rookt :openmouth: Dat is echt niet normaal hoe sterk die is, soms brengt hij ook wat mee voor mij van zijn dealer. Dat vind je echt niet op straat... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Woi! Verboden topicstarter te doen kwijlen vanwege de comments yo!
:rockband: Ik drum je oren eraf ;'D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."