Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD EERSTE KEER (live en achteraf)

LSD EERSTE KEER (live en achteraf)

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
BalanceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op welke manier bedoel je dat? Heb je letterlijk een gevoel in je hoofd of ervaar je de wereld wat anders? En wat vind je daarvan?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: LSD - live report proberen

ik zweet me echt de tyfus. en ik heb nu voor het eerst sinds 4 en een half uur geen muziek meer op.. het is ZO stil opeens. ik had het gevoel met 50 mensen te zijn hierzo
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: LSD - live report proberen

Veel plezier, morgen is het mijn beurt :)
:hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inleiding:
Waar: Thuis
Wie: Ik alleen
Dosis: 110mics
Duur: ongeveer 6 uur ingenomen, om 7 uur begon het goed te werken tot half 2 en toen kon en ben ik slapen.

deze had ik

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

Mijn inleiding achteraf is een stuk doordachter als dit hieronder. Ik had heel erg uitgekeken naar LSD. Ik zou het eigenlijk woensdag al in huis hebben maar toen miste ik net de postbode dus moest ik het de volgende dag bij het postkantoor ophalen. tijdens de wandeling terug werd de spanning en nieuwsgierigheid me eigenlijk al te veel. Ik had me voorgenomen het eerst te testen en dan pas te gebruiken (Sorry Sublimo, ik heb tegen je gelogen, ik had alleen niet zo een zin in een preek haha). Ik voelde me enorm goed, mensen zeggen altijd tegen mij dat je het juiste moment moest kiezen en het voelde echt goed. Dus heb ik gewoon een hele zegel naar binnen gegooid. Het zuigen was apart, maar na een tijdje proefde ik de inkt niet meer en was het smaakloos. stuk beter als truffels in ieder geval.

Nadat ik het laatste beetje had doorgeslikt bedacht ik me opeens hey! ik kan het ook live doen! Dus toen ben ik dit na een half uur ofzo gaan typen en eigenlijk ben ik na 2 uur gestopt. De tijden die erbij staan kloppen niet, ik zal eerst de neppe tijd en dan de echte tijd neerzetten, om te laten zien hoe erg ik de tijd kwijt was. dan keek ik naar de klok, zag ik dat het 8 uur was (dus 2u na inname) en typte ik dat het al 4 uur geleden was. Heel vaag vond ik dat.

dit luisterde ik ongeveer 4 uur achter elkaar http://www.suntriprecords.com/media/mix ... lanket.mp3
en daarna heb ik het album Black Sands van Bonobo nog ff gehoord, was ook chill.

(live inleiding)
ik ben dus nu lekker thuis aant chillen met een dekentje over me heen. Ik heb ongeveer een half uur geleden 110mics lsd genomen en begin de eerste effecten al te voelen dus dit moet even snel. Ik heb op de achtergrond Anoebis opstaan en probeer dit lekker bij te houden. Ik wilde dit heel graag doen omdat ik het gewoon heel graag wilde doen. haha. das dom. hahaha. Het is mijn eerste keer en ik heb er kei veel zin in. De dosis heb ik goed over na gedacht maar ik wil gewoon lekker diep gaan. Patronen here I come!
(/live inleiding)

DE TRIP!

30min/30min :rockband: . ik voel me nu dus lekker. Heb een heerlijke tinteling in mn buik. Soort van verliefdheid gemixed met lekkere spanning. Alleen ik voel nu niet meer of ik nou mn buikspieren aanspan ja of nee. nou ja. zal wel dan :P Alle kleuren worden ook veel warmer voor mij. Ik moet ook heel de tijd glimlachen. De muziek is heerlijk!!!

LuchtigtoetjeMSN: moet zeggen dat alles wel wat warmer word voor mij
LuchtigtoetjeMSN: en ik heb een heerlijke tinteling in mn buik :grin:
LuchtigtoetjeMSN: soort van verliefdheid
LuchtigtoetjeMSN: samen met lekkere spanning :grin:


40min/40min. als ik mn hoofd beweeg dan beweegt het scherm ook mee :P ik word ook steeds meer meegenomen in de muziek. heerlijk! alles heeft ook een rode gloed eroverheen gekregen. Tot nu toe lijkt het erg veel op mn truffeltrip, niet de laatste maar die daarvoor met vrienden. kan het gaan golven? dat is toch niet lsd-erig?

1h./50min na inname denk ik. Ik voel me heel wazig, ik zie ook heel wazig. de muziek komt echt binnen zegmaar. Ik ben aan het whatsuppen met een collega die ook aan de drugs zit. maar ik snap er geen tering meer van hahaha. ik ging net even plassen en zag dat ik grote pupillen had. Daarna een tijdje voor de spiegel staan dansen hahahaha. Ik ben wel mn balans een beetje kwijt. En ik heb het heel de tijd warm dan koud dan warm en dan weer koud

1h.5min/55min. shit. als ik mn ogen dichtdoe zie ik 2 jongens van een jaar of 20 aan een tafel zitten. Zij beslissen of het woord luchtigtoetje over mn schouder heen als een spaceshuttle weg geschoten mag worden. :hearteyes:

1h.7min/1h5min. shit.. een heerlijke tinteling zeg. heerlijk!! het gevoel dat je heb vlak voor je je uitgerekt hebt alleen dan constant. HEERLIJK! ik kan ook goed begrijpen dat mensen hierop uit kunnen gaan. Dit is hemels. nu snap ik ook waarom de beatles zo sloom waren. WHO NEEDS SPEED!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

1h.10min/1h.20min. als ik mn ogen dichtdoe veranderd mn gedachte in een zee. Waar de klanken doorheen geschoten worden met een golvende beweging. alles komt zo lekker. Ik zie de noten voorbij komen. Ze zijn donkerpaars of donkerblauw. En geven mij een fijn gevoel! :hearteyes:

1h.15min/1h.40ofzo. ik lig echt heerlijk weg te spacen. lekker te genieten. ik heb verder bijna geen visuals maar ik voel me echt FANTASTISCH! ik snap hoe mensen hierop naar een feest kunnen gaan zeg. damn wat voel ik me lekker.


1h.25min/1h55min. ik heb eh. de avatar van bier heeft wat ik nu zie. dat alles waar ik me niet op focus zegmaar vervormd, naar boven in een boog. haha. snap je.

1h.30min/2h. ofzo. damn die visuals zijn er nu wel echt aan het komen zeg. de hele kamer staat onder een hoek van 45 graden. Als ik me focus op 1 ding dan vervormd alles er omheen als een gek. Waar ik me op focus word een soort zwart gat voor me. ik word er ook helemaal ingezogen dan. Gelukkig is lsd op het niveau zoals ik verwachte. Geen krankzinnige "erinblijvenhangen" shit. Dit is mooi. heel mooi allemaal..

1h.35min/2h.5. ofzo de tijd erbij zetten heb eigenlijk geen zin meer. ik heb al een uur geen idee meer hahaha. ik voel me zo lekker. ZO lekker. fuck. dit is echt fucking lekker zeg. Alles is nu aant golven. Alsof ik alles door een fisheye camera bekijk. Een soort skatervideo alleen dan zonder skaters hahaha. damn dit is lekker zeg. vooralsnog geen patronen!

1h.45min/2.15. ik zie mezelf helemaal staan op een goa. damn dit moet ik echt doen met meer mensen!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: elke keer als ik mn ogen dichtdoe zie ik egels. van die schattige met kleurtjes en SHIT IK ZIE PATRONEN HAHA DAMN dit is vaag!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

20:20 LuchtiNgtoetje hahaha
20:20 LuchtiNgtoetje ik ben nu 1,5 echt goed vaag
20:20 LuchtiNgtoetje maar
20:21 LuchtiNgtoetje ik heb het gevoel
20:21 LuchtiNgtoetje alsof ik al dagen weg ben
20:21 LuchtiNgtoetje zeg maar als de laatste middag iop lowlands.. helemaal naar de kenker en dan glimlachend in de zon liggen
20:21 LuchtiNgtoetje zo voel ik me nu


5h na inname: Ik dacht dat ik een levensles had gehoord, en dit kwam met een enorm dikke closed eye visual. Ik zag een vrouw door de lucht scheren. Een beetje zo:



mn point of view draaide razendsnel om haar heen en ze veranderde langzaam in allemaal losse deeltjes die versmolten met bomen en planten en liet zo zien dat iedereen met elkaar verbonden was. Dit was echt spectaculair. Maar vervolgens zei ik er dit over:

LuchtiNgtoetjeMSN: ik dacht net een levensles te hebben gehoord
LuchtiNgtoetjeMSN: toen ging ik er over nadenken
2LuchtiNgtoetjeMSN: en kwam het eigenlijk neer op je moet anderen behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden
LuchtiNgtoetjeMSN: best simpel
LuchtiNgtoetjeMSN: en daar is ook niks mis mee
LuchtiNgtoetjeMSN: maar het is niet dat je zegt
LuchtiNgtoetjeMSN: JEZUS
LuchtiNgtoetjeMSN: ik ga mn leven veranderen.
LuchtiNgtoetjeMSN: :P


Om vervolgens en voor mij nu al legendarische uitspraak eruit te gooien:

LuchtiNgtoetjeMSN: maar de visuals zijn heel dik
LuchtiNgtoetjeMSN: nu snap ik ook wat er met patronen bedoeld word
LuchtiNgtoetjeMSN: dat zijn geen patronen
LuchtiNgtoetjeMSN: maar gewoon dezelfde dingen achter elkaar


:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

En ik had de smaak te pakken, 3 minuten later gooi ik dit eruit:

LuchtiNgtoetjeMSN: nu snap ik het
LuchtiNgtoetjeMSN: de reden waarom alles heel de tijd heel warm kleurig word
LuchtiNgtoetjeMSN: komt volgens mij omdat er bepaalde receptoren in je ogen. gewoon verdoofd worden en daardoor het niet meer doen
LuchtiNgtoetjeMSN: snap je
LuchtiNgtoetjeMSN: en dan mis je een kleur zeg maar
LuchtiNgtoetjeMSN: net als op je tv
LuchtiNgtoetjeMSN: die is opgebouwd uit rood blauw geel zwart
LuchtiNgtoetjeMSN: als je daar een kleur van weg laat word het een hele andere kleur op tv
LuchtiNgtoetjeMSN: zo werkt het ook nu in mn hoofd
LuchtiNgtoetjeMSN: volgens mij


Ik denk dat rond 11 uur de piek achter me lag en het vanaf toen langzaam aan het afbouwen was. Rond half 1 kwam mijn vriendin uit der werk thuis en hebben we eerst een rondje huis gedaan om te kijken wat echt was en wat niet. Toen heb ik eten voor haar gemaakt en ben ik nog heel even gaan uitspacen op de bank.

Nawoord:
Waar ik superblij mee was, was dat het allemaal goed verliep ondanks dat ik mezelf enorm aan het fucken was af en toe. De kleuren waren prachtig, ik dacht dat die fluoresceerde afbeeldingen altijd overdreven waren, maar dat is dus niet zo. Dat vond ik heel fijn. Alles werd heel warm en liefdevol. Ik vond het een beetje wat weg hebben van mdma qua geluksgevoel. Verder vond ik het truffels in het kwadraat met een biljoen kleuren erdoorheen haha. Het was echt een superfijne ervaring!

Nou, bedankt voor het lezen. En vragen zijn altijd welkom! :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: LSD - live report proberen

maar hoe heet je vriendin nou?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: LSD - live report proberen

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

enjoy luchtig tietje :hearteyes:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: LSD - live report proberen

Veel plezier :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

luchtigtoetje zei:
shit. als ik mn ogen dichtdoe zie ik 2 jongens van een jaar of 20 aan een tafel zitten. Zij beslissen of het woord luchtigtoetje over mn schouder heen als een spaceshuttle weg geschoten mag worden.
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :rockband: :rock: :rock: :hearteyes:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: LSD - live report proberen

Ik ben echt jaloers, het is bij mij ook al weer zo lang geleden :openmouth:!
Geniet er van :hearteyes: !
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: LSD - live report proberen

Geniet ervan! :)


Als je nog lekkere Anoebismixjes wilt moet je mij maar PM-en.

Over enkele uurtjes ben ik weer thuis. :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: LSD - live report proberen

Lavalamp zei:
Geniet ervan! :)


Als je nog lekkere Anoebismixjes wilt moet je mij maar PM-en.

Over enkele uurtjes ben ik weer thuis. :)
Klik om te vergroten...

PMMMM die iwl ik wel :grin: die ken ik nergens meer vinden en die muziek is zo lekker :hearteyes: :hearteyes:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: LSD - live report proberen

Gaat 't nog een beetje?

Ik snap trouwens het hele "live-report" gedoe helemaal niet. Ik bedoel, ik snap het wel maar de gedachte erachter snap ik niet. Wanneer ik aan het trippen ben, of zou zijn dan kan ik me niet voorstellen wat andere mensen dat aangaat, misschien egocentrisch maar toch...

Trip ze. :)
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: LSD - live report proberen

Hartstikke vet! Have fun! :wave:
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: LSD - live report proberen

Ik denk ook niet dat ik me in een trip snel aan de PC zal kluisteren, maar dat neemt niet weg dat ik het wel erg vet vind om te lezen. Ik krijg echt ontzettende zin om ook LSD te proberen.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: LSD - live report proberen

damn ik ga hard zeg. dit is eh. 3 uur later nu. dit is echt fantastisch!! echt geweldig!! :grin:
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: LSD - live report proberen

Hakvlees zei:
Ik denk ook niet dat ik me in een trip snel aan de PC zal kluisteren, maar dat neemt niet weg dat ik het wel erg vet vind om te lezen. Ik krijg echt ontzettende zin om ook LSD te proberen.
Klik om te vergroten...
Ja oke maar als je het aan het lezen bent dan is soms ook een enorme wirwar van woorden dus achteraf een report in elkaar knutselen wanneer je gedachten een beetje op een rij zijn en je herinneringen ook.
Om nu de hele avond opmerkingen als "Ik ga vet hard haha!" te gaan lezen is niet echt iets wat hoog op mijn todo-list staat. :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: LSD - live report proberen

ik lees die berichten nu pas. het idee voor mij althans erachter dat ik dit live report schrijf is omdat ik er zeker van wil zijn dat ik alles onthoud en over kan brengen. daar is een report toch voor,, ofzo.. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:


laat maar :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: LSD - live report proberen

Echt vet! Geniet er nog van! :hearteyes:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: LSD - live report proberen

Ga lekker water drinken, of onder de douche staan :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: LSD - live report proberen

nu snap ik ook wat er met patronen bedoeld word
dat zijn geen patronen
maar gewoon dezelfde dingen achter elkaar
hahahah
ja
hahaha
Klik om te vergroten...

CLASSIC :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: LSD - live report proberen

Prachtig ! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."