#1
Laten we hopen dat het "katergevoel" minder is. Dat is het enige minpunt aan speed. Ben nu 48uur wakker op ongeveer 1gr van donderdag tot gisteren. 4 capsules van 200mg en een sleutelpuntje gesnoven. Laatste keer capsule genomen om 15uur gisterenmiddag . Ook deze nacht niet geslapen ... Voel me zwaar klote
dikke kop, zere spieren. Maar goed dat ik het depri-gevoel niet zo heb. Ben net gedoucht, ben helemaal klaar om men lichaam de nodige rust te geven. Gaat me goed doen ![:)]()
