#1
Die opiaten heb ik nooit misbruikt. Nooit meer genomen dan de dokters voorschreven. Was enkel om die dagelijkse pijn niet te voelen. Heb nooit een pil gecrush en gesnoven of eender wat. Dus wil je hier wel een beetje op tegenspreken. :P
Ben ermee gestopt omdat ik geen pijn meer had, dus vond ik ook niet dat ik die pillen enz nodig had. Iedereen waarschuwde me wel voor de gevaren van verslaving, maar het was zelfs nooit in me opgekomen deze middelen te misbruiken. Dus hoera voor mij
hihi
Ik beschouw morfine ed niet als drugs en kan zelfs moeilijk snappen dat iemand dat wel zou doen. Die pleisters en pillen hielpen me en toen ik ze eenmaal niet meer nodig had, heb ik ze vaarwel gezegd.
Ben ermee gestopt omdat ik geen pijn meer had, dus vond ik ook niet dat ik die pillen enz nodig had. Iedereen waarschuwde me wel voor de gevaren van verslaving, maar het was zelfs nooit in me opgekomen deze middelen te misbruiken. Dus hoera voor mij
Ik beschouw morfine ed niet als drugs en kan zelfs moeilijk snappen dat iemand dat wel zou doen. Die pleisters en pillen hielpen me en toen ik ze eenmaal niet meer nodig had, heb ik ze vaarwel gezegd.
