#1
Gisteren speed eens anders ervaren. Normaal doe ik het zo: bommetje 250mg, uurtje wachten. Geen effect, 2de bommetje en dan een sleutelpuntje snuiven. Voel me er super op. Euforisch, helder.
Gisteren andere volgorde: half lijntje snuiven, geen effect, bommetje 250mg. Steeds nog geen effect na 1,5uur. Nog een bommetje van 250mg.
NOOIT MEER op deze manier !!!
Heb me nog nooit zo opgefokt gevoeld. Totaal niet fijn. Geen gevoel van euforie, geen helderheid. Mijn maag heeft zeker 4uur als een betonmolen aangevoeld. Heel onaangenaam.
Heeft iemand een verklaring voor deze verandering ? Nochtans zelfde dosis, enkel in andere volgorde ingenomen.
Moet er wel bijzeggen dat ik alvorens het lijntje te snuiven al redelijk nerveus was net omwille van het snuiven. Vind het verschrikkelijk te doen, maar anders ervaar ik niets van de bommetjes.
Ben ik gek of .... ?
Gisteren andere volgorde: half lijntje snuiven, geen effect, bommetje 250mg. Steeds nog geen effect na 1,5uur. Nog een bommetje van 250mg.
NOOIT MEER op deze manier !!!
Heb me nog nooit zo opgefokt gevoeld. Totaal niet fijn. Geen gevoel van euforie, geen helderheid. Mijn maag heeft zeker 4uur als een betonmolen aangevoeld. Heel onaangenaam.
Heeft iemand een verklaring voor deze verandering ? Nochtans zelfde dosis, enkel in andere volgorde ingenomen.
Moet er wel bijzeggen dat ik alvorens het lijntje te snuiven al redelijk nerveus was net omwille van het snuiven. Vind het verschrikkelijk te doen, maar anders ervaar ik niets van de bommetjes.
Ben ik gek of .... ?
