Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2xtc pillen+1 portie paddo's(mexicaans)+1 wietpijp

2xtc pillen+1 portie paddo's(mexicaans)+1 wietpijp

31 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#1
aight, hier mijn eerste ervaring met een redelijk brute combo.

Sunday. 8 PM
Natuurlijk heb ik me eerst geestelijk proberen voor te bereiden op deze trip. Ik besloot de trip 's ochtends te beginnen, omdat ik goed uitgerust wilde zijn. Voor de zekerheid had ik een sitter, iemand die kon ingrijpen als het fout zou gaan. Een vluchtig en licht ontbijtje om mee te beginnen.
Ik begon met de paddo's. Ik heb ze een kleine 3 kwartier laten zakken, tot het moment dat ik lichte patronen begon te zien op de muren en de gordijnen. Daarna de eerst XTC-pil. Dit was een pure MDMA-pil, en de tijd dat het begint te werken is ca. 1/2 uur.

De paddo's begonnen uiteraard als eerste te werken. Patronen begonnen zich nu duidelijk te vormen, de bank begon een beetje te smelten, mijn handen voelden raar aan en mijn huid veranderde continu van kleur en subsantie(een beetje een rubberig gevoel). Maar zoals de ervaren paddo-gebruiker zal weten, hebben paddo's ook een duistere kant, ofwel een ongemakkelijke kant. Je bent behoorlijk in de war en ik begon een beetje wartaal uit te slaan. Na nog een uur, het was inmiddels 10 uur, voelde ik nog niets van de MDMA. De trip was nog vrij rustig, maar ik was ervan overtuigd dat de XTC niet werkte. Ik besloot er nog een pil bij te nemen in mijn verwardheid. De XTC sloeg vrij snel in.

Dit was het begin van de meest ongelofelijke ervaring die ik ooit heb gehad. De planten begonnen uit te groeien tot bonenstaken. De muren werden 80 meter hoog en golfden als de zee. Mijn lichaam was een soort mummie, mijn handen waren groenachtig als een 1 of ander vaag moerasmonster, mijn hoofd voelde aan of dat ik elk moment kon exploderen en mijn voeten waren reusachig. De kamer leek van een andere planeet. Mijn kat was een wezen met honderden stekels waarvan ik ervan overtuigd was dat die van Pluto kwam. (vraag me niet waarom pluto, paddo's kunnen rare gedachtenkronkels met zich mee brengen)Ik liep rond en rond tot ik bij de spiegel uitkwam.
Ik werd 80, dan weer 4, dan weer 175 en dan weer 20. Ik zag al mijn levensfasen aan me voorbijtrekken, mijn lichaam was als een marionet van de tijd. Men huid begon langzaamaan te trekken, maar niets was erg. Het verwonderlijke was, en eigenlijk het logische, de MDMA neemt al het negatieve of duistere van de paddo's weg. Alleen op paddo's had ik dit waarschijnlijk als een te brute, bad trip omschreven. Echter nu vond ik het helemaal geweldig!
De kamer veranderde nu ook van tijd. Dan weer klassiek, met prachtige houten wandversiersels, dan weer hypermodern met electronische computers aan de muur, waarvan ik niet wist waar ze voor dienden. Ik was compleet in de war en nog nooit zo helder geweest. Vooral de intensiteit van alles raakte me. Dit duurde ca. 2 uur.
Toen verscheen er een persoon in de kamer, of eigenlijk een geest. Het bleek mijn beschermengel te zijn. Het was helwit, had prachtig, goudblond lang haar, de allerhelderste huid die ik ooit had gezien en er straalde ongelofelijke rust vanaf. Zij vertelde mij in een taal die ik nog nooit had gehoord maar onmiddelijk begreep dat ik nooit meer bang hoefde te zijn, dat ik me moest overgeven aan mijn angsten en frustraties. Dat er altijd iemand was om me te leiden, en dat ik niet bang hoefde te zijn voor de dood. Dit was het absolute hoogtepunt van mijn trip. Ik had geen idee meer van tijd, de klok was niet meer te lezen, de dingen die mijn sitter tegen me zei snapte ik niet. Achteraf was ik er ook van overtuigd dat hij minstens 3 uur weg had moeten zijn, maar niets bleek minder waar. Ik had gebrabbeld in zinnen die hij niet begreep. De circa 2 uur van het hoogtepunt heb ik gedacht dat hij een standbeeld was, waarvan ik ervan overtuigd was dat hij er al jaren stond.
De trip werd langzaam minder, maar ik was nog zo opgefokt dat ik een wietpijp rookte. De visualisaties werden weer heftiger, en, zoals zo vaak bij wiet, het gesprek met jezelf begon. Ik begon de hele trip te analyseren, was totaal in de war wat echt was en wat niet. Probeerde sommige dingen terug te halen, zonder resultaat. Het was inmiddels half 2. Ondanks de 2 XTC pillen viel ik in een diepe slaap van ca. 11 uur. Misschien lag het aan mijn gemoedstoestand van die dag, misschien was het zo voorbestemd, het was in ieder geval een ervaring die ik nooit meer kan en zal vergeten..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
damn.. hevige trip! Wel een mooie lijkt mij.

Was dit je eerste ervaring met paddo's en/of XTC?
De combinatie lijkt mij niet helemaal lekker.. ik denk dat je zonder de XTC pillen al behoorlijk hard zou gaan.

Ik vind het een gewaagde combinatie.. ik blijf het lekker scheiden van elkaar :wink:

Leuk reportje!
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#3
waarom mag ie blij zijn dat ie er nog zit?

van paddo's kun je geen overdosis nemen, alleen wel heel slecht gaan trippen bij te grote hoeveelheden.
2 xtc-pillen is ook niet bijzonder veel, dus een combinatie zal de trip zeker hard en heftig maken (met een grotere kans om bad te gaan) dus vragen om problemen? ja een beetje misschien, maar dat je eraan zou kunnen doodgaan lijkt me sterk.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
puppet zei:
aight, hier mijn eerste ervaring met een redelijk brute combo.

Sunday. 8 PM
Natuurlijk heb ik me eerst geestelijk proberen voor te bereiden op deze trip. Ik besloot de trip 's ochtends te beginnen, omdat ik goed uitgerust wilde zijn. Voor de zekerheid had ik een sitter, iemand die kon ingrijpen als het fout zou gaan. Een vluchtig en licht ontbijtje om mee te beginnen.
Ik begon met de paddo's. Ik heb ze een kleine 3 kwartier laten zakken, tot het moment dat ik lichte patronen begon te zien op de muren en de gordijnen. Daarna de eerst XTC-pil. Dit was een pure MDMA-pil, en de tijd dat het begint te werken is ca. 1/2 uur.

De paddo's begonnen uiteraard als eerste te werken. Patronen begonnen zich nu duidelijk te vormen, de bank begon een beetje te smelten, mijn handen voelden raar aan en mijn huid veranderde continu van kleur en subsantie(een beetje een rubberig gevoel). Maar zoals de ervaren paddo-gebruiker zal weten, hebben paddo's ook een duistere kant, ofwel een ongemakkelijke kant. Je bent behoorlijk in de war en ik begon een beetje wartaal uit te slaan. Na nog een uur, het was inmiddels 10 uur, voelde ik nog niets van de MDMA. De trip was nog vrij rustig, maar ik was ervan overtuigd dat de XTC niet werkte. Ik besloot er nog een pil bij te nemen in mijn verwardheid. De XTC sloeg vrij snel in.

Dit was het begin van de meest ongelofelijke ervaring die ik ooit heb gehad. De planten begonnen uit te groeien tot bonenstaken. De muren werden 80 meter hoog en golfden als de zee. Mijn lichaam was een soort mummie, mijn handen waren groenachtig als een 1 of ander vaag moerasmonster, mijn hoofd voelde aan of dat ik elk moment kon exploderen en mijn voeten waren reusachig. De kamer leek van een andere planeet. Mijn kat was een wezen met honderden stekels waarvan ik ervan overtuigd was dat die van Pluto kwam. (vraag me niet waarom pluto, paddo's kunnen rare gedachtenkronkels met zich mee brengen)Ik liep rond en rond tot ik bij de spiegel uitkwam.
Ik werd 80, dan weer 4, dan weer 175 en dan weer 20. Ik zag al mijn levensfasen aan me voorbijtrekken, mijn lichaam was als een marionet van de tijd. Men huid begon langzaamaan te trekken, maar niets was erg. Het verwonderlijke was, en eigenlijk het logische, de MDMA neemt al het negatieve of duistere van de paddo's weg. Alleen op paddo's had ik dit waarschijnlijk als een te brute, bad trip omschreven. Echter nu vond ik het helemaal geweldig!
De kamer veranderde nu ook van tijd. Dan weer klassiek, met prachtige houten wandversiersels, dan weer hypermodern met electronische computers aan de muur, waarvan ik niet wist waar ze voor dienden. Ik was compleet in de war en nog nooit zo helder geweest. Vooral de intensiteit van alles raakte me. Dit duurde ca. 2 uur.
Toen verscheen er een persoon in de kamer, of eigenlijk een geest. Het bleek mijn beschermengel te zijn. Het was helwit, had prachtig, goudblond lang haar, de allerhelderste huid die ik ooit had gezien en er straalde ongelofelijke rust vanaf. Zij vertelde mij in een taal die ik nog nooit had gehoord maar onmiddelijk begreep dat ik nooit meer bang hoefde te zijn, dat ik me moest overgeven aan mijn angsten en frustraties. Dat er altijd iemand was om me te leiden, en dat ik niet bang hoefde te zijn voor de dood. Dit was het absolute hoogtepunt van mijn trip. Ik had geen idee meer van tijd, de klok was niet meer te lezen, de dingen die mijn sitter tegen me zei snapte ik niet. Achteraf was ik er ook van overtuigd dat hij minstens 3 uur weg had moeten zijn, maar niets bleek minder waar. Ik had gebrabbeld in zinnen die hij niet begreep. De circa 2 uur van het hoogtepunt heb ik gedacht dat hij een standbeeld was, waarvan ik ervan overtuigd was dat hij er al jaren stond.
De trip werd langzaam minder, maar ik was nog zo opgefokt dat ik een wietpijp rookte. De visualisaties werden weer heftiger, en, zoals zo vaak bij wiet, het gesprek met jezelf begon. Ik begon de hele trip te analyseren, was totaal in de war wat echt was en wat niet. Probeerde sommige dingen terug te halen, zonder resultaat. Het was inmiddels half 2. Ondanks de 2 XTC pillen viel ik in een diepe slaap van ca. 11 uur. Misschien lag het aan mijn gemoedstoestand van die dag, misschien was het zo voorbestemd, het was in ieder geval een ervaring die ik nooit meer kan en zal vergeten..
Klik om te vergroten...

Brute trip,alleen zou ik dat nooit doen want eigenlijk is dit vragen om problemen en mag je blij zijn dat je nog adem haalt nu..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad.. zo gevaarlijk vind ik dit ook niet hoor, en lijkt mij eigenlijk wel leuk.. mss dat ik dit zelf ook eens doe.. maar niet tegelijkertijd eerder als d epiek van de paddo's weg is aant gan en pil pakken om door te stuiken :)
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychonaut1976 zei:
Brute trip,alleen zou ik dat nooit doen want eigenlijk is dit vragen om problemen en mag je blij zijn dat je nog adem haalt nu..
Klik om te vergroten...

De hippieflip zoals xtc+paddo's wordt genoemd, is al veel vaker gedaan. Eraan doodgaan kun je zeker niet. Ik heb natuurlijk wel eerst research gedaan en had al behoorlijke ervaring met paddo's en xtc afzonderlijk. Als je dat niet hebt, is het idd niet aan te raden.
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qocaïne zei:
damn.. hevige trip! Wel een mooie lijkt mij.

Was dit je eerste ervaring met paddo's en/of XTC?
De combinatie lijkt mij niet helemaal lekker.. ik denk dat je zonder de XTC pillen al behoorlijk hard zou gaan.

Ik vind het een gewaagde combinatie.. ik blijf het lekker scheiden van elkaar :wink:

Leuk reportje!
Klik om te vergroten...

dit was men eerste ervaring met xtc én pillen. het is wel noodzaak om jezelf geestelijk goed voor te bereiden, eerst goed onderzoek te doen naar de mogelijke effecten en ook in je achterhoofd houden tijdens de trip dat het puur je hoofd is wat het doet. Als je dat hebt gedaan is de combo júíst lekker. Daarom mijn tip:
als iemand het ooit van plan is (ook na het hoogtepunt van de paddo's de xtc en evt. wiet) bereid jezelf voor en doe het nooit in een opwelling. Plan het minimaal een paar weken vantevoren, zodat je er goed naartoe kan leven.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
puppet zei:
Qocaïne zei:
damn.. hevige trip! Wel een mooie lijkt mij.

Was dit je eerste ervaring met paddo's en/of XTC?
De combinatie lijkt mij niet helemaal lekker.. ik denk dat je zonder de XTC pillen al behoorlijk hard zou gaan.

Ik vind het een gewaagde combinatie.. ik blijf het lekker scheiden van elkaar :wink:

Leuk reportje!
Klik om te vergroten...

dit was men eerste ervaring met xtc én pillen. het is wel noodzaak om jezelf geestelijk goed voor te bereiden, eerst goed onderzoek te doen naar de mogelijke effecten en ook in je achterhoofd houden tijdens de trip dat het puur je hoofd is wat het doet. Als je dat hebt gedaan is de combo júíst lekker. Daarom mijn tip:
als iemand het ooit van plan is (ook na het hoogtepunt van de paddo's de xtc en evt. wiet) bereid jezelf voor en doe het nooit in een opwelling. Plan het minimaal een paar weken vantevoren, zodat je er goed naartoe kan leven.
Klik om te vergroten...

Ik heb het vroeger zelf ook welleens gedaan hoor,maar dan meteen na de trip en werd er alleen naar van.En veel van mijn kameraden idemdito.

Ik herriner me dat ik toen flink aan het overhitten was met rare niet aangename tintelingen.
Dat het puur je hoofd is die wat doet vind ik een linke uitspraak,je hebt het wel over een chemische drug samen met een onschuldige.

Als er kiddos zijn die dit zo lezen en die zijn er zat,denken dat dit zomaar ff kan.Ik vind xtc daar te link voor.*overhitting*verborgen hartkwalen etc..*

Ps. welk ondezoek heb je gedaan naar de mogelijke gevolgen?
Want je bent eigenlijk de eerste waarvan ik hoor die er een lekkere trip van heeft gehad :) Maarja zou kunnen natuurlijk iedereen zit anders in elkaar :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ongelofelijke vette trip report! :grin: Heb idd al veel gelezen over de combinatie van een 'kleine' portie paddo's en XTC. (in uit je bol stond geloof ik zefls dat dit bij het uitgaan veel gedaan wordt.)

Jij hebt er zojuist voor gezorgd dat ik ONTZETTEND Veel zin heb paddo's te gaan doen. (heb ik al zo'n 2 jaar gepland in deze zomer :grin:) Een babysitter lijkt me aan jouw verhaal te lezen best fijn, die gaan we dus ook maar even regelen :)

Heb er echt ongelofelijk zin in, en heb mezelf toegestaan dat de deuren open staan zodra ik 4 weken gestopt ben met blowen. (spacecake eten uitgezonderd.) Dat belooft dus ontzettend veel goeds :)

Nogmaals, nice report :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#10
^ kan het me voorstellen Ben :)
Mooi verslag. Een beschermengel, wat prachtig!

Ik was compleet in de war en nog nooit zo helder geweest.
Klik om te vergroten...
Hah geweldig paradox!!

De trip werd langzaam minder, maar ik was nog zo opgefokt dat ik een wietpijp rookte.
Klik om te vergroten...

Heuh waar kwam die opgefoktheid vandaan dan?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
xtc wss he :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
puppet zei:
Psychonaut1976 zei:
puppet zei:
Ik heb het vroeger zelf ook welleens gedaan hoor,maar dan meteen na de trip en werd er alleen naar van.En veel van mijn kameraden idemdito.

Ik herriner me dat ik toen flink aan het overhitten was met rare niet aangename tintelingen.
Dat het puur je hoofd is die wat doet vind ik een linke uitspraak,je hebt het wel over een chemische drug samen met een onschuldige.

Als er kiddos zijn die dit zo lezen en die zijn er zat,denken dat dit zomaar ff kan.Ik vind xtc daar te link voor.*overhitting*verborgen hartkwalen etc..*

Ps. welk ondezoek heb je gedaan naar de mogelijke gevolgen?
Want je bent eigenlijk de eerste waarvan ik hoor die er een lekkere trip van heeft gehad :) Maarja zou kunnen natuurlijk iedereen zit anders in elkaar :)
Klik om te vergroten...

Het is absoluut niet mijn bedoeling om mensen op verkeerde ideeen te brengen. Volgens mij heb je mijn zinnen ook niet goed gelezen. Ik zeg bewust dat je je er goed op moet voorbereiden, dat je genoeg ervaring moet hebben. Dit is mijn report, doe ermee wat je wilt, waarom zou ik mijn positieve ervaring niet mogen delen! Omdat ik er kiddo's aan breng? Ik ben zelf nog maar 19!
wat betreft het 'hoofd-issue':
Ik bedoel daarmee dat je je ervan bewust moet blijven dat alles puur een reflectie is van je eigen onderbewuste. Dat het jouw hersenen zijn die de trip produceren, en dat het niet de werkelijkheid is, en vooral: dat het weer over gaat. Het is een periode van slechts een paar uur waarbij je moet proberen je voor al het negatieve af te sluiten. Ik denk dat je daar een bepaalde 'state of mind' voor nodig hebt en je moet er voor jezelf uit zijn dat je sterk in je schoenen staat qua drugs.
wat betreft het onderzoek: er staan talloze verslagen van op internet, met natuurlijk allemaal een ander effect. Dat neemt niet weg dat er een paar hoofdlijnen in zitten: (extreme) hallucinaties, visioenen, geen idee meer van tijd of plaats, enz. Dit zijn allemaal dingen die je mee moet nemen en waar je op moet rekenen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde het niet om je af te zeiken ofzo hoor,het is een heel mooi trip report en natuurlijk moet je zo'n ervaring hier planten daar is het forum voor :)

Ik reageerde zo omdat hier een boel mensen vertoefen,die aangeven dat ze een beetje huiverig zijn voor lsd,maar wel ervaring hebben met pillen en paddos afzonderlijk en zodoende mischien denken van...ow mooi dan doe ik dat ff.

Een hippieflip kan je trip namelijk enigzins wat draagzamer maken in het begin,maar de dingen die je daarna meemaakt zoals jij al mooi beschrijft
in je report zijn vele malen erger dan bv lsd.

Maar goed ik loop te zeiken bekeek het ff van achter een andere bril hehe,mooi report gozer!

Aanradertje voor jou van mij is een keer truffels te nemen en op de piek hawaainse te nemen dan kom je ook aardig in de buurt.

Grz..
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychonaut1976 zei:
puppet zei:
Ik heb het vroeger zelf ook welleens gedaan hoor,maar dan meteen na de trip en werd er alleen naar van.En veel van mijn kameraden idemdito.

Ik herriner me dat ik toen flink aan het overhitten was met rare niet aangename tintelingen.
Dat het puur je hoofd is die wat doet vind ik een linke uitspraak,je hebt het wel over een chemische drug samen met een onschuldige.

Als er kiddos zijn die dit zo lezen en die zijn er zat,denken dat dit zomaar ff kan.Ik vind xtc daar te link voor.*overhitting*verborgen hartkwalen etc..*

Ps. welk ondezoek heb je gedaan naar de mogelijke gevolgen?
Want je bent eigenlijk de eerste waarvan ik hoor die er een lekkere trip van heeft gehad :) Maarja zou kunnen natuurlijk iedereen zit anders in elkaar :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Het is absoluut niet mijn bedoeling om mensen op verkeerde ideeen te brengen. Volgens mij heb je mijn zinnen ook niet goed gelezen. Ik zeg bewust dat je je er goed op moet voorbereiden, dat je genoeg ervaring moet hebben. Dit is mijn report, doe ermee wat je wilt, waarom zou ik mijn positieve ervaring niet mogen delen! Omdat ik er kiddo's aan breng? Ik ben zelf nog maar 19!
wat betreft het 'hoofd-issue':
Ik bedoel daarmee dat je je ervan bewust moet blijven dat alles puur een reflectie is van je eigen onderbewuste. Dat het jouw hersenen zijn die de trip produceren, en dat het niet de werkelijkheid is, en vooral: dat het weer over gaat. Het is een periode van slechts een paar uur waarbij je moet proberen je voor al het negatieve af te sluiten. Ik denk dat je daar een bepaalde 'state of mind' voor nodig hebt en je moet er voor jezelf uit zijn dat je sterk in je schoenen staat qua drugs.
wat betreft het onderzoek: er staan talloze verslagen van op internet, met natuurlijk allemaal een ander effect. Dat neemt niet weg dat er een paar hoofdlijnen in zitten: (extreme) hallucinaties, visioenen, geen idee meer van tijd of plaats, enz. Dit zijn allemaal dingen die je mee moet nemen en waar je op moet rekenen.
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
Ongelofelijke vette trip report! :grin: Heb idd al veel gelezen over de combinatie van een 'kleine' portie paddo's en XTC. (in uit je bol stond geloof ik zefls dat dit bij het uitgaan veel gedaan wordt.)

Jij hebt er zojuist voor gezorgd dat ik ONTZETTEND Veel zin heb paddo's te gaan doen. (heb ik al zo'n 2 jaar gepland in deze zomer :grin:) Een babysitter lijkt me aan jouw verhaal te lezen best fijn, die gaan we dus ook maar even regelen :)

Heb er echt ongelofelijk zin in, en heb mezelf toegestaan dat de deuren open staan zodra ik 4 weken gestopt ben met blowen. (spacecake eten uitgezonderd.) Dat belooft dus ontzettend veel goeds :)

Nogmaals, nice report :)
Klik om te vergroten...

Ontzettend bedankt!! :) :)
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zou flippen man!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zekers mooi rapportje, hmm mss ook eens een aanrader dus.. :tongueout:
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heel erg mooi verslag, het heeft echt indruk op me gemaakt. :hearteyes:
Ik vraag me nu af wat voor plekje je dit hebt gegeven in je dagelijks leven, vooral dat deel van de beschermengel?
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#18
Treintrippers zei:
Heel erg mooi verslag, het heeft echt indruk op me gemaakt. :hearteyes:
Ik vraag me nu af wat voor plekje je dit hebt gegeven in je dagelijks leven, vooral dat deel van de beschermengel?
Klik om te vergroten...

Natuurlijk ga je de dingen anders bekijken, van elke trip leer je weer wat anders. Maar wat je altijd moet onthouden is dat het niet de werkelijkheid is, dat die beschermengel puur een uiting is van mijn onderbewuste. Ik geloof niet in beschermengelen, maar het heeft wel een ongelooflijke indruk op me gemaakt. Maar dat gaat meer over het effect wat een dergelijke combinatie met zich mee kan brengen, niet over de beschermeengel zelf. Het blijft drugs, en geen werkelijkheid.
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#19
puppet zei:
Treintrippers zei:
Heel erg mooi verslag, het heeft echt indruk op me gemaakt. :hearteyes:
Ik vraag me nu af wat voor plekje je dit hebt gegeven in je dagelijks leven, vooral dat deel van de beschermengel?
Klik om te vergroten...

Natuurlijk ga je de dingen anders bekijken, van elke trip leer je weer wat anders. Maar wat je altijd moet onthouden is dat het niet de werkelijkheid is, dat die beschermengel puur een uiting is van mijn onderbewuste. Ik geloof niet in beschermengelen, maar het heeft wel een ongelooflijke indruk op me gemaakt. Maar dat gaat meer over het effect wat een dergelijke combinatie met zich mee kan brengen, niet over de beschermeengel zelf. Het blijft drugs, en geen werkelijkheid.
Klik om te vergroten...


Ben ik het niet helemaal mee eens. Dat je zegt het blijft drugs en geen werkelijkheid.. Van paddo's kan je bijvoorbeeld soms juist de echte werkelijkheid in gaan zien.. dingen waar je je altijd achter verschool maar wat eigenlijk leugens waren bijvoorbeeld..
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het blijft drugs, en geen werkelijkheid.
Klik om te vergroten...

Ja, je gaat pas twijfelen als je het meemaakt zonder drugs te hebben genomen? :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."