Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2xtc pillen+1 portie paddo's(mexicaans)+1 wietpijp

2xtc pillen+1 portie paddo's(mexicaans)+1 wietpijp

31 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychonaut1976 zei:
Hier wordt niet direct hallucineren bedoeld maar diep gaande inzichten.
Je kan die met paddos en truffels namelijk hebben en deze kunnen vaak juist de naakte waarheid zijn ,over jezelf,sociale contacten of voorvallen ipv illusies die je daarin tegen net zo goed kan hebben.
Klik om te vergroten...

hmm ik niet. Je ziet namelijk niet de 'naakte waarheid' over zaken, je herschept jouw werkelijkheid. Voor de trip creeerde je met de gedachten en ervaringen die je tot dan toe had jouw werkelijkheid. Omdat je na de trip denkt nieuwe inzichten te hebben verkregen, creeer je een nieuwe. Dit is jouw werkelijkheid maar dat hoeft absoluut niet de wáárheid te betekenen. Alleen ben je er voor jezelf zo van overtuigd dat het waar is, dat je het als waarheid gaat beschouwen, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben erg nieuwschierig naar deze combi.

alleen ik ben bang dat ik compleet in de war raak door al die neppe chemische gevoelens die mn lichaam inkomen omdat als ik trip ik juist heel bewust ben waarom ik me zo voel enz.

lijkt me ook heel vervelend om die lichamelijke xtc rushes te voelen tijdens eeen trip

maar misschien pakt het ook wel goed uit. denk dat ik het nog wel een keer doe
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#3
puppet zei:
Psychonaut1976 zei:
Hier wordt niet direct hallucineren bedoeld maar diep gaande inzichten.
Je kan die met paddos en truffels namelijk hebben en deze kunnen vaak juist de naakte waarheid zijn ,over jezelf,sociale contacten of voorvallen ipv illusies die je daarin tegen net zo goed kan hebben.
Klik om te vergroten...

hmm ik niet. Je ziet namelijk niet de 'naakte waarheid' over zaken, je herschept jouw werkelijkheid. Voor de trip creeerde je met de gedachten en ervaringen die je tot dan toe had jouw werkelijkheid. Omdat je na de trip denkt nieuwe inzichten te hebben verkregen, creeer je een nieuwe. Dit is jouw werkelijkheid maar dat hoeft absoluut niet de wáárheid te betekenen. Alleen ben je er voor jezelf zo van overtuigd dat het waar is, dat je het als waarheid gaat beschouwen, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Klik om te vergroten...

Ach ja iedereen ervaart het anders,ik bedoelde eigenlijk dat wanneer iemand bv in ze leven iets doet wat eigenlijk niet goed is,je weet dit dus eigenlijk wel als je normaal bent maar negeert het, bv coke gebruik etc..
Maar dat je dan in een trip het zo zuiver ziet in je inzichten dat wanneer je dr uit komt zomaar kan veranderen op een goede manier doordat je de dingen anders ziet zeg maar..
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychonaut1976 zei:
Ach ja iedereen ervaart het anders,ik bedoelde eigenlijk dat wanneer iemand bv in ze leven iets doet wat eigenlijk niet goed is,je weet dit dus eigenlijk wel als je normaal bent maar negeert het, bv coke gebruik etc..
Maar dat je dan in een trip het zo zuiver ziet in je inzichten dat wanneer je dr uit komt zomaar kan veranderen op een goede manier doordat je de dingen anders ziet zeg maar..
Klik om te vergroten...

ja, daar ben ik het wel helemaal mee eens. Maar om dat de waarheid te noemen gaat me iets te ver.. Blijft altijd de waarheid op dat moment.
e
enlightmentLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vet verslag!
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#6
aight, hier mijn eerste ervaring met een redelijk brute combo.

Sunday. 8 PM
Natuurlijk heb ik me eerst geestelijk proberen voor te bereiden op deze trip. Ik besloot de trip 's ochtends te beginnen, omdat ik goed uitgerust wilde zijn. Voor de zekerheid had ik een sitter, iemand die kon ingrijpen als het fout zou gaan. Een vluchtig en licht ontbijtje om mee te beginnen.
Ik begon met de paddo's. Ik heb ze een kleine 3 kwartier laten zakken, tot het moment dat ik lichte patronen begon te zien op de muren en de gordijnen. Daarna de eerst XTC-pil. Dit was een pure MDMA-pil, en de tijd dat het begint te werken is ca. 1/2 uur.

De paddo's begonnen uiteraard als eerste te werken. Patronen begonnen zich nu duidelijk te vormen, de bank begon een beetje te smelten, mijn handen voelden raar aan en mijn huid veranderde continu van kleur en subsantie(een beetje een rubberig gevoel). Maar zoals de ervaren paddo-gebruiker zal weten, hebben paddo's ook een duistere kant, ofwel een ongemakkelijke kant. Je bent behoorlijk in de war en ik begon een beetje wartaal uit te slaan. Na nog een uur, het was inmiddels 10 uur, voelde ik nog niets van de MDMA. De trip was nog vrij rustig, maar ik was ervan overtuigd dat de XTC niet werkte. Ik besloot er nog een pil bij te nemen in mijn verwardheid. De XTC sloeg vrij snel in.

Dit was het begin van de meest ongelofelijke ervaring die ik ooit heb gehad. De planten begonnen uit te groeien tot bonenstaken. De muren werden 80 meter hoog en golfden als de zee. Mijn lichaam was een soort mummie, mijn handen waren groenachtig als een 1 of ander vaag moerasmonster, mijn hoofd voelde aan of dat ik elk moment kon exploderen en mijn voeten waren reusachig. De kamer leek van een andere planeet. Mijn kat was een wezen met honderden stekels waarvan ik ervan overtuigd was dat die van Pluto kwam. (vraag me niet waarom pluto, paddo's kunnen rare gedachtenkronkels met zich mee brengen)Ik liep rond en rond tot ik bij de spiegel uitkwam.
Ik werd 80, dan weer 4, dan weer 175 en dan weer 20. Ik zag al mijn levensfasen aan me voorbijtrekken, mijn lichaam was als een marionet van de tijd. Men huid begon langzaamaan te trekken, maar niets was erg. Het verwonderlijke was, en eigenlijk het logische, de MDMA neemt al het negatieve of duistere van de paddo's weg. Alleen op paddo's had ik dit waarschijnlijk als een te brute, bad trip omschreven. Echter nu vond ik het helemaal geweldig!
De kamer veranderde nu ook van tijd. Dan weer klassiek, met prachtige houten wandversiersels, dan weer hypermodern met electronische computers aan de muur, waarvan ik niet wist waar ze voor dienden. Ik was compleet in de war en nog nooit zo helder geweest. Vooral de intensiteit van alles raakte me. Dit duurde ca. 2 uur.
Toen verscheen er een persoon in de kamer, of eigenlijk een geest. Het bleek mijn beschermengel te zijn. Het was helwit, had prachtig, goudblond lang haar, de allerhelderste huid die ik ooit had gezien en er straalde ongelofelijke rust vanaf. Zij vertelde mij in een taal die ik nog nooit had gehoord maar onmiddelijk begreep dat ik nooit meer bang hoefde te zijn, dat ik me moest overgeven aan mijn angsten en frustraties. Dat er altijd iemand was om me te leiden, en dat ik niet bang hoefde te zijn voor de dood. Dit was het absolute hoogtepunt van mijn trip. Ik had geen idee meer van tijd, de klok was niet meer te lezen, de dingen die mijn sitter tegen me zei snapte ik niet. Achteraf was ik er ook van overtuigd dat hij minstens 3 uur weg had moeten zijn, maar niets bleek minder waar. Ik had gebrabbeld in zinnen die hij niet begreep. De circa 2 uur van het hoogtepunt heb ik gedacht dat hij een standbeeld was, waarvan ik ervan overtuigd was dat hij er al jaren stond.
De trip werd langzaam minder, maar ik was nog zo opgefokt dat ik een wietpijp rookte. De visualisaties werden weer heftiger, en, zoals zo vaak bij wiet, het gesprek met jezelf begon. Ik begon de hele trip te analyseren, was totaal in de war wat echt was en wat niet. Probeerde sommige dingen terug te halen, zonder resultaat. Het was inmiddels half 2. Ondanks de 2 XTC pillen viel ik in een diepe slaap van ca. 11 uur. Misschien lag het aan mijn gemoedstoestand van die dag, misschien was het zo voorbestemd, het was in ieder geval een ervaring die ik nooit meer kan en zal vergeten..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
damn.. hevige trip! Wel een mooie lijkt mij.

Was dit je eerste ervaring met paddo's en/of XTC?
De combinatie lijkt mij niet helemaal lekker.. ik denk dat je zonder de XTC pillen al behoorlijk hard zou gaan.

Ik vind het een gewaagde combinatie.. ik blijf het lekker scheiden van elkaar :wink:

Leuk reportje!
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarom mag ie blij zijn dat ie er nog zit?

van paddo's kun je geen overdosis nemen, alleen wel heel slecht gaan trippen bij te grote hoeveelheden.
2 xtc-pillen is ook niet bijzonder veel, dus een combinatie zal de trip zeker hard en heftig maken (met een grotere kans om bad te gaan) dus vragen om problemen? ja een beetje misschien, maar dat je eraan zou kunnen doodgaan lijkt me sterk.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
puppet zei:
aight, hier mijn eerste ervaring met een redelijk brute combo.

Sunday. 8 PM
Natuurlijk heb ik me eerst geestelijk proberen voor te bereiden op deze trip. Ik besloot de trip 's ochtends te beginnen, omdat ik goed uitgerust wilde zijn. Voor de zekerheid had ik een sitter, iemand die kon ingrijpen als het fout zou gaan. Een vluchtig en licht ontbijtje om mee te beginnen.
Ik begon met de paddo's. Ik heb ze een kleine 3 kwartier laten zakken, tot het moment dat ik lichte patronen begon te zien op de muren en de gordijnen. Daarna de eerst XTC-pil. Dit was een pure MDMA-pil, en de tijd dat het begint te werken is ca. 1/2 uur.

De paddo's begonnen uiteraard als eerste te werken. Patronen begonnen zich nu duidelijk te vormen, de bank begon een beetje te smelten, mijn handen voelden raar aan en mijn huid veranderde continu van kleur en subsantie(een beetje een rubberig gevoel). Maar zoals de ervaren paddo-gebruiker zal weten, hebben paddo's ook een duistere kant, ofwel een ongemakkelijke kant. Je bent behoorlijk in de war en ik begon een beetje wartaal uit te slaan. Na nog een uur, het was inmiddels 10 uur, voelde ik nog niets van de MDMA. De trip was nog vrij rustig, maar ik was ervan overtuigd dat de XTC niet werkte. Ik besloot er nog een pil bij te nemen in mijn verwardheid. De XTC sloeg vrij snel in.

Dit was het begin van de meest ongelofelijke ervaring die ik ooit heb gehad. De planten begonnen uit te groeien tot bonenstaken. De muren werden 80 meter hoog en golfden als de zee. Mijn lichaam was een soort mummie, mijn handen waren groenachtig als een 1 of ander vaag moerasmonster, mijn hoofd voelde aan of dat ik elk moment kon exploderen en mijn voeten waren reusachig. De kamer leek van een andere planeet. Mijn kat was een wezen met honderden stekels waarvan ik ervan overtuigd was dat die van Pluto kwam. (vraag me niet waarom pluto, paddo's kunnen rare gedachtenkronkels met zich mee brengen)Ik liep rond en rond tot ik bij de spiegel uitkwam.
Ik werd 80, dan weer 4, dan weer 175 en dan weer 20. Ik zag al mijn levensfasen aan me voorbijtrekken, mijn lichaam was als een marionet van de tijd. Men huid begon langzaamaan te trekken, maar niets was erg. Het verwonderlijke was, en eigenlijk het logische, de MDMA neemt al het negatieve of duistere van de paddo's weg. Alleen op paddo's had ik dit waarschijnlijk als een te brute, bad trip omschreven. Echter nu vond ik het helemaal geweldig!
De kamer veranderde nu ook van tijd. Dan weer klassiek, met prachtige houten wandversiersels, dan weer hypermodern met electronische computers aan de muur, waarvan ik niet wist waar ze voor dienden. Ik was compleet in de war en nog nooit zo helder geweest. Vooral de intensiteit van alles raakte me. Dit duurde ca. 2 uur.
Toen verscheen er een persoon in de kamer, of eigenlijk een geest. Het bleek mijn beschermengel te zijn. Het was helwit, had prachtig, goudblond lang haar, de allerhelderste huid die ik ooit had gezien en er straalde ongelofelijke rust vanaf. Zij vertelde mij in een taal die ik nog nooit had gehoord maar onmiddelijk begreep dat ik nooit meer bang hoefde te zijn, dat ik me moest overgeven aan mijn angsten en frustraties. Dat er altijd iemand was om me te leiden, en dat ik niet bang hoefde te zijn voor de dood. Dit was het absolute hoogtepunt van mijn trip. Ik had geen idee meer van tijd, de klok was niet meer te lezen, de dingen die mijn sitter tegen me zei snapte ik niet. Achteraf was ik er ook van overtuigd dat hij minstens 3 uur weg had moeten zijn, maar niets bleek minder waar. Ik had gebrabbeld in zinnen die hij niet begreep. De circa 2 uur van het hoogtepunt heb ik gedacht dat hij een standbeeld was, waarvan ik ervan overtuigd was dat hij er al jaren stond.
De trip werd langzaam minder, maar ik was nog zo opgefokt dat ik een wietpijp rookte. De visualisaties werden weer heftiger, en, zoals zo vaak bij wiet, het gesprek met jezelf begon. Ik begon de hele trip te analyseren, was totaal in de war wat echt was en wat niet. Probeerde sommige dingen terug te halen, zonder resultaat. Het was inmiddels half 2. Ondanks de 2 XTC pillen viel ik in een diepe slaap van ca. 11 uur. Misschien lag het aan mijn gemoedstoestand van die dag, misschien was het zo voorbestemd, het was in ieder geval een ervaring die ik nooit meer kan en zal vergeten..
Klik om te vergroten...

Brute trip,alleen zou ik dat nooit doen want eigenlijk is dit vragen om problemen en mag je blij zijn dat je nog adem haalt nu..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad.. zo gevaarlijk vind ik dit ook niet hoor, en lijkt mij eigenlijk wel leuk.. mss dat ik dit zelf ook eens doe.. maar niet tegelijkertijd eerder als d epiek van de paddo's weg is aant gan en pil pakken om door te stuiken :)
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychonaut1976 zei:
Brute trip,alleen zou ik dat nooit doen want eigenlijk is dit vragen om problemen en mag je blij zijn dat je nog adem haalt nu..
Klik om te vergroten...

De hippieflip zoals xtc+paddo's wordt genoemd, is al veel vaker gedaan. Eraan doodgaan kun je zeker niet. Ik heb natuurlijk wel eerst research gedaan en had al behoorlijke ervaring met paddo's en xtc afzonderlijk. Als je dat niet hebt, is het idd niet aan te raden.
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
damn.. hevige trip! Wel een mooie lijkt mij.

Was dit je eerste ervaring met paddo's en/of XTC?
De combinatie lijkt mij niet helemaal lekker.. ik denk dat je zonder de XTC pillen al behoorlijk hard zou gaan.

Ik vind het een gewaagde combinatie.. ik blijf het lekker scheiden van elkaar :wink:

Leuk reportje!
Klik om te vergroten...

dit was men eerste ervaring met xtc én pillen. het is wel noodzaak om jezelf geestelijk goed voor te bereiden, eerst goed onderzoek te doen naar de mogelijke effecten en ook in je achterhoofd houden tijdens de trip dat het puur je hoofd is wat het doet. Als je dat hebt gedaan is de combo júíst lekker. Daarom mijn tip:
als iemand het ooit van plan is (ook na het hoogtepunt van de paddo's de xtc en evt. wiet) bereid jezelf voor en doe het nooit in een opwelling. Plan het minimaal een paar weken vantevoren, zodat je er goed naartoe kan leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."