#1
aight, hier mijn eerste ervaring met een redelijk brute combo.
Sunday. 8 PM
Natuurlijk heb ik me eerst geestelijk proberen voor te bereiden op deze trip. Ik besloot de trip 's ochtends te beginnen, omdat ik goed uitgerust wilde zijn. Voor de zekerheid had ik een sitter, iemand die kon ingrijpen als het fout zou gaan. Een vluchtig en licht ontbijtje om mee te beginnen.
Ik begon met de paddo's. Ik heb ze een kleine 3 kwartier laten zakken, tot het moment dat ik lichte patronen begon te zien op de muren en de gordijnen. Daarna de eerst XTC-pil. Dit was een pure MDMA-pil, en de tijd dat het begint te werken is ca. 1/2 uur.
De paddo's begonnen uiteraard als eerste te werken. Patronen begonnen zich nu duidelijk te vormen, de bank begon een beetje te smelten, mijn handen voelden raar aan en mijn huid veranderde continu van kleur en subsantie(een beetje een rubberig gevoel). Maar zoals de ervaren paddo-gebruiker zal weten, hebben paddo's ook een duistere kant, ofwel een ongemakkelijke kant. Je bent behoorlijk in de war en ik begon een beetje wartaal uit te slaan. Na nog een uur, het was inmiddels 10 uur, voelde ik nog niets van de MDMA. De trip was nog vrij rustig, maar ik was ervan overtuigd dat de XTC niet werkte. Ik besloot er nog een pil bij te nemen in mijn verwardheid. De XTC sloeg vrij snel in.
Dit was het begin van de meest ongelofelijke ervaring die ik ooit heb gehad. De planten begonnen uit te groeien tot bonenstaken. De muren werden 80 meter hoog en golfden als de zee. Mijn lichaam was een soort mummie, mijn handen waren groenachtig als een 1 of ander vaag moerasmonster, mijn hoofd voelde aan of dat ik elk moment kon exploderen en mijn voeten waren reusachig. De kamer leek van een andere planeet. Mijn kat was een wezen met honderden stekels waarvan ik ervan overtuigd was dat die van Pluto kwam. (vraag me niet waarom pluto, paddo's kunnen rare gedachtenkronkels met zich mee brengen)Ik liep rond en rond tot ik bij de spiegel uitkwam.
Ik werd 80, dan weer 4, dan weer 175 en dan weer 20. Ik zag al mijn levensfasen aan me voorbijtrekken, mijn lichaam was als een marionet van de tijd. Men huid begon langzaamaan te trekken, maar niets was erg. Het verwonderlijke was, en eigenlijk het logische, de MDMA neemt al het negatieve of duistere van de paddo's weg. Alleen op paddo's had ik dit waarschijnlijk als een te brute, bad trip omschreven. Echter nu vond ik het helemaal geweldig!
De kamer veranderde nu ook van tijd. Dan weer klassiek, met prachtige houten wandversiersels, dan weer hypermodern met electronische computers aan de muur, waarvan ik niet wist waar ze voor dienden. Ik was compleet in de war en nog nooit zo helder geweest. Vooral de intensiteit van alles raakte me. Dit duurde ca. 2 uur.
Toen verscheen er een persoon in de kamer, of eigenlijk een geest. Het bleek mijn beschermengel te zijn. Het was helwit, had prachtig, goudblond lang haar, de allerhelderste huid die ik ooit had gezien en er straalde ongelofelijke rust vanaf. Zij vertelde mij in een taal die ik nog nooit had gehoord maar onmiddelijk begreep dat ik nooit meer bang hoefde te zijn, dat ik me moest overgeven aan mijn angsten en frustraties. Dat er altijd iemand was om me te leiden, en dat ik niet bang hoefde te zijn voor de dood. Dit was het absolute hoogtepunt van mijn trip. Ik had geen idee meer van tijd, de klok was niet meer te lezen, de dingen die mijn sitter tegen me zei snapte ik niet. Achteraf was ik er ook van overtuigd dat hij minstens 3 uur weg had moeten zijn, maar niets bleek minder waar. Ik had gebrabbeld in zinnen die hij niet begreep. De circa 2 uur van het hoogtepunt heb ik gedacht dat hij een standbeeld was, waarvan ik ervan overtuigd was dat hij er al jaren stond.
De trip werd langzaam minder, maar ik was nog zo opgefokt dat ik een wietpijp rookte. De visualisaties werden weer heftiger, en, zoals zo vaak bij wiet, het gesprek met jezelf begon. Ik begon de hele trip te analyseren, was totaal in de war wat echt was en wat niet. Probeerde sommige dingen terug te halen, zonder resultaat. Het was inmiddels half 2. Ondanks de 2 XTC pillen viel ik in een diepe slaap van ca. 11 uur. Misschien lag het aan mijn gemoedstoestand van die dag, misschien was het zo voorbestemd, het was in ieder geval een ervaring die ik nooit meer kan en zal vergeten..
Sunday. 8 PM
Natuurlijk heb ik me eerst geestelijk proberen voor te bereiden op deze trip. Ik besloot de trip 's ochtends te beginnen, omdat ik goed uitgerust wilde zijn. Voor de zekerheid had ik een sitter, iemand die kon ingrijpen als het fout zou gaan. Een vluchtig en licht ontbijtje om mee te beginnen.
Ik begon met de paddo's. Ik heb ze een kleine 3 kwartier laten zakken, tot het moment dat ik lichte patronen begon te zien op de muren en de gordijnen. Daarna de eerst XTC-pil. Dit was een pure MDMA-pil, en de tijd dat het begint te werken is ca. 1/2 uur.
De paddo's begonnen uiteraard als eerste te werken. Patronen begonnen zich nu duidelijk te vormen, de bank begon een beetje te smelten, mijn handen voelden raar aan en mijn huid veranderde continu van kleur en subsantie(een beetje een rubberig gevoel). Maar zoals de ervaren paddo-gebruiker zal weten, hebben paddo's ook een duistere kant, ofwel een ongemakkelijke kant. Je bent behoorlijk in de war en ik begon een beetje wartaal uit te slaan. Na nog een uur, het was inmiddels 10 uur, voelde ik nog niets van de MDMA. De trip was nog vrij rustig, maar ik was ervan overtuigd dat de XTC niet werkte. Ik besloot er nog een pil bij te nemen in mijn verwardheid. De XTC sloeg vrij snel in.
Dit was het begin van de meest ongelofelijke ervaring die ik ooit heb gehad. De planten begonnen uit te groeien tot bonenstaken. De muren werden 80 meter hoog en golfden als de zee. Mijn lichaam was een soort mummie, mijn handen waren groenachtig als een 1 of ander vaag moerasmonster, mijn hoofd voelde aan of dat ik elk moment kon exploderen en mijn voeten waren reusachig. De kamer leek van een andere planeet. Mijn kat was een wezen met honderden stekels waarvan ik ervan overtuigd was dat die van Pluto kwam. (vraag me niet waarom pluto, paddo's kunnen rare gedachtenkronkels met zich mee brengen)Ik liep rond en rond tot ik bij de spiegel uitkwam.
Ik werd 80, dan weer 4, dan weer 175 en dan weer 20. Ik zag al mijn levensfasen aan me voorbijtrekken, mijn lichaam was als een marionet van de tijd. Men huid begon langzaamaan te trekken, maar niets was erg. Het verwonderlijke was, en eigenlijk het logische, de MDMA neemt al het negatieve of duistere van de paddo's weg. Alleen op paddo's had ik dit waarschijnlijk als een te brute, bad trip omschreven. Echter nu vond ik het helemaal geweldig!
De kamer veranderde nu ook van tijd. Dan weer klassiek, met prachtige houten wandversiersels, dan weer hypermodern met electronische computers aan de muur, waarvan ik niet wist waar ze voor dienden. Ik was compleet in de war en nog nooit zo helder geweest. Vooral de intensiteit van alles raakte me. Dit duurde ca. 2 uur.
Toen verscheen er een persoon in de kamer, of eigenlijk een geest. Het bleek mijn beschermengel te zijn. Het was helwit, had prachtig, goudblond lang haar, de allerhelderste huid die ik ooit had gezien en er straalde ongelofelijke rust vanaf. Zij vertelde mij in een taal die ik nog nooit had gehoord maar onmiddelijk begreep dat ik nooit meer bang hoefde te zijn, dat ik me moest overgeven aan mijn angsten en frustraties. Dat er altijd iemand was om me te leiden, en dat ik niet bang hoefde te zijn voor de dood. Dit was het absolute hoogtepunt van mijn trip. Ik had geen idee meer van tijd, de klok was niet meer te lezen, de dingen die mijn sitter tegen me zei snapte ik niet. Achteraf was ik er ook van overtuigd dat hij minstens 3 uur weg had moeten zijn, maar niets bleek minder waar. Ik had gebrabbeld in zinnen die hij niet begreep. De circa 2 uur van het hoogtepunt heb ik gedacht dat hij een standbeeld was, waarvan ik ervan overtuigd was dat hij er al jaren stond.
De trip werd langzaam minder, maar ik was nog zo opgefokt dat ik een wietpijp rookte. De visualisaties werden weer heftiger, en, zoals zo vaak bij wiet, het gesprek met jezelf begon. Ik begon de hele trip te analyseren, was totaal in de war wat echt was en wat niet. Probeerde sommige dingen terug te halen, zonder resultaat. Het was inmiddels half 2. Ondanks de 2 XTC pillen viel ik in een diepe slaap van ca. 11 uur. Misschien lag het aan mijn gemoedstoestand van die dag, misschien was het zo voorbestemd, het was in ieder geval een ervaring die ik nooit meer kan en zal vergeten..
