Ik was al bang dat het aan mij zou liggen maar ik ben wel iets softer geworden door de laatste paar trips, ik probeer minder te schelden want dat is nergens goed voor natuurlijk, ik vind het nu ook vervelend als ik mezelf erop betrap. Maar ik kan nog niet zeggen dat ik echt dingen heb geleerd of inzichten heb gehad. Zou ik het kunnen veranderen door misschien wat optimistischer te worden? ik ben redelijk pessimistisch. Niet zo erg dat het storend is voor m'n vrienden maar het valt ze soms wel op, Ik denk dat het in ieder geval wel zou helpen.
Ik dacht dat vaak de mensen die het puur voor het plezier doen dat dat dan degene die minder (vaak) inzichten hebben en de mensen die ook met een doel trippen toch ook wel vaker/meer inzichten hebben. Ik probeerde het ook een beetje te forceren door op een bepaald stuk van de trip alleen of met zijn 2en (dan was m'n maat ook aan het trippen), en altijd wel een wat wiet erbij

.En ik ben een heel groot van van Old School- (Wu tang Clan, DMX) en Psychedelic Hip-Hop (The Underachievers, Flatbush Zombies)

.Psychedelic Hip-Hop is een vrij onbekend genre maar het is in (even snel in Jip en Janneke taal) vaak snelle raps over drugs, voornamelijk psychedelica (ik laat een link voor het geval dat er mensen zijn die nieuwsgierig zijn). Die dingen verdiepen aanzienlijk de trip naar mijn ervaring. Ik weet niet of het echt helpt maar ik vind deze dingen erg altijd fijn dus tijdens het trippen ook.
Jammer dat je niet kan vertellen hoe je het kan aanleren maar ik snap ook wel dat het echt iets persoonlijk's is en dat lijkt me ook niet de juiste manier om erachter te komen. Ik moet er zelf achter zien te komen en ik geloof dat dat ook wel goed komt als ik o.a. wat optimistischer toch? Bedankt voor de reactie man! Ik waardeer het.
Groetjes mij
https://www.youtube.com/watch?v=w7aXlHL0xQ4 (Let goed op de tekst)
(0:30 - 1:20 vind ik heel vet gezien de tekst)