Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yup al m'n vrienden blowen, en tis standaard dat we blowen als we iets doen. Vandaag niet geblowd, maar ook maar bij toeval.. puur omdat m'n dealert niks had en niemand tijd had om langs de shop te gaan.. erg.."
"Oke, laat ik maar even een verhaal tikken. Tot nu toe heb ik altijd mijn speed gebruik in de hand kunnen houden. Ik gebruik het nu al een jaar en een maandje, zo eens in de 2 maandjes op een feest. Er is zelfs een halfjaar geweest waarin ik geen speed pakte. Ik merkte aan mezelf dat ik vrij verslavingsgevoelig voor speed ben. De eerste keer dat ik het meenam naar een feest had ik wat over en dat heb ik die week tijdens schooldagen s'ochtends steeds een of twee puntjes genomen. Gelukkig was 't toen op en heb niks meer gehaald. Nou had ik vorig weekend weer een feestje waar ik aan de speed zat en had dit keer weer vrij wat over. Heb de hele week s'ochtends de drang gehad om een puntje te pakken. Niet gedaan tot aan vrijdag, want het was eenmaal weekend en kon m'n bed echt niet uit komen. Ik heb later die dag ro nd 19:00 nog een puntje gepakt omdat ik me tochwel wat moe voelde. Vandaag moest ik er vroeg uit en had ik weer een puntje gepakt. Omdat ik de hele dag met m'n schoonfamilie was en die weten niet dat ik rook heb ik de hele dag niet kunnen roken. Ik had ook nog een beetje wiet, dus ik keek er naar uit om toen ik thuis was een jointje te gaan roken. Nou eindelijk thuis rond 16:00 en was m'n wiet weg en had ook geen tabak meer. Ik werd gek, hele kamer over hoop gehaald om die wiet te vinden. Toen kwam er schijt in me op, en heb ik een punt gesnoven. Ik ging hierna naar t tankstation om tabak te halen maar die kerel had door dat ik een nep id had en moest dus verder. Helaas had ik maar 3,60 bij me dus ik zat wel gebonden aan een merk, JPS klein, 3,60, dus ik verder zoeken maar nergens hadden ze t. Ik in alle stress weer naar huis, verder zoeken naar m'n wiet, kon 't maar niet vinden. Nog maar een puntje pep dus. HIERMEE WIL IK STOPPEN IK RAAK ZO VERSLAAFD Ik vraag me nu af, of er een ander middel bestaat wat minder schadelijk/verslavend is. Ik gebruik speed niet voor de energie, maar voor rust in mijn hoofd. Gedachtes lopen onder invloed van speed veel soepeler en kan beter met stressvolle taken omgaan. Speed creëert een soort van rust in mijn hoofd, ik voel me weer zoals ik me altijd hoor te voelen in nuchtere staat. Ergens heb ik altijd al het vermoeden gehad dat ik iets van ADD heb. Amfetamines schijnen dit soort effecten bij ADDers te geven. Ik ben opzoek naar een middel wat me mijn rust in m'n hoofd weer kan geven en dus niet zulke ongelovelijke domme acties moet begaan.. Dit topic heb ik ook aangemaakt om even alles van me af te schrijven.. m'n hoofd zat vol.."
"Ik stop ook met dit experimentje zodra het zakje leeg is, wat nog voor 1 a 2 dagen pep bevat. M'n dagelijkse dosis ook niet opgevoerd, standaard bij 2 puntjes in de ochtend gehouden. Ook een onderzoek naar ADD aangevraagd, en dat komt er binnenkort dus. Ben benieuwd!"
"Ik ben ook niet direct hiermee begonnen na het feestje. Heb eerst vijf dagen gewacht voordat ik me aan de pep waagde. Maargoed, voor morgen zit er nog een klein puntje in en dan is 't weer mooi geweest. Denk niet dat ik er echt moeite mee ga hebben. Heb wel eens eerder een weekje pep dagelijks gebruikt en daarna zonder moeite er mee gestopt."
"Hoi DF! Ik gebruik nu al z'n 1,5 jaar hard drugs, heb verschijnende ervaringen met verschillende stoffen. Op een of andere manier is er sinds mijn eerste keer hard drugs (XTC) een rare drang/interesse bij mij ontstaan voor drugs. Tijdens de lessen op school deed ik niks anders dan fora als deze, partyflock, bluelight en sites als Erowid afspitten. Ik vind het enorm interessant om over verschillende stoffen te lezen. Langzamerhand ben ik steeds meer verschillende stoffen gaan opzoeken en ontdekken, ik vind het echt geweldig om te trippen op een drug! Blowen doe ik dagelijks, hard drugs wel met regelmaat maar zeker niet wekelijks, eerder maandelijks. Zoals afgelopen maand (augustus) heb ik 9&10 augustus op een festival ketamine voor het eerst geprobeerd, mdma, pillen en speed gebruikt en de 31e weer speed & pillen (normaal neem ik wel minimaal 1,5 maand pauze van de X/M). In Juli heb ik een keer gebruikt, 2 rode supermans op een avondje. In Juni ook maar een keertje gebruikt, 2,5 XTC pil op een festival. In mei, ook een avondje, 2 2C-B pillen gepakt en later op de avond nog 1 XTC. April naar festival geweest, daar 4-FMP, Speed en halve XTC gebruikt, Maart niks gebruikt, Februari 1 avond 1,5 pil en in Januari 1 avondje een halve gram MDMA icm wat speed. De volgende trip is alweer gepland, en dat is de 20e, we gaan met z'n allen lekker aan de 2C-B, ik ben van plan hier 16-20mg te pakken. Het baat mijn omgeving zorgen dat ik zoveel interesse bij drugs heb, ondanks dat ik ze steeds opnieuw vertel dat ik het volledig in de hand heb en het gewoon leuk vind om te gebruiken. Natuurlijk doet het wel wat met je als persoon als je omgeving dit aangeeft, en als ik er zo over nadenk heb ik vorige week gebruikt maar ik heb nu al zin in een trip, zin in een nieuwe stof. Zo ging de gedachte door me heen om dit weekend 2C-P te proberen, maar niet gedaan. Is dit iets normaals? Hebben meer mensen dit? Ben wel erg benieuwd naar jullie meningen."
"Ik heb dit topic uiteraard ook gemaakt voor zelfzorg, maar niet zozeer dat ik me echt zorgen maak over mijn drugsgebruik. Eerder voor een informatief doeleinde, tot nu toe heb ik zeer interessante reacties gehad waar ik wel wat mee kan, bedankt! Vanaf nu dus ook geen MDMAA/X/Speed/4F (vrijwel alles behalve een keertje 2cb en een keer salvia) tot aan 1 november. Net begonnen aan een nieuwe opleiding, eerst daar op richten, Mag ik vragen hoe oud jullie waren toen jullie begonnen en jullie nu zijn? In mijn geval ben ik op m'n 16e begonnen met een keertje X op een festival, waar ik onverwachts heen ging. Inmiddels ben ik 17 en in December 18 en heb ik voor mijn gevoel al (te)veel drugs gebruikt, zullen veel mensen zijn die het met me eens zijn. Ergens vind ik mijn drugsgebruik vrij onschuldig en niks anders dan een interesse wat een hobby is geworden, ik ben er dan ook van overtuigd nog te kunnen stoppen met het gebruiken van hard drugs. Maja, hoe leg je dat uit aan de mensen die om je geven? Mijn vrienden zijn zelf wel van een pilletje, een enkeling wil wel een smartshop drug proberen en en wel wat anders. Ik weet van mezelf dat ik al teveel XTC en MDMA heb gebruikt, niet in erg overdreven mate, maar iig met regelmaat. Daar probeer ik een beetje van aftestappen, zoals laatst op een festival had ik voor het eerst ketamine (wel eerst in een thuissetting getest), niemand anders in onze groep had het geprobeerd, iedereen dacht er eigenlijk maar een beetje raar tegenop. Die dag dat ik het had gebruikt had ik er ook vrij veel (400-500mg) MDMA bij gebruikt, dus voor gebruik was ik al flink wazig. In totaal iets van 5-6 nakken keta gehad in ongeveer 4 uurtjes tijd, de laatste nak voor de after was per ongeluk wat veel. Praten was zeer moeilijk en lopen ging niet helemaal soepel meer, wat toch wel een rare indruk achter liet bij m'n maten. Ik lees me altijd ook goed in voordat ik iets gebruik, ook vertel ik wat ik heb gelezen aan m'n vrienden. Zo ben ik langzamerhand ook wel een soort aanspreekpunt geworden over drugs in m'n vriendengroep. Heb ook vrijwel maar een keer een slechte ervaring gehad met drugs, een avondje Dangerouzmind. 1,5 gele bitcoin in 4u tijd genomen.. totaal niet over de korte tijd er tussen nagedacht op het feest. Heb de laatste 3 uurtjes op een stoeltje gezeten buiten de zaal, ontzettend misselijk en veelste hard aan t gaan. Ook een ander minder prettige ervaring was dat ik over m'n nek ging na speed T+4;00 165 mg 4F t+6:30 1 Kwart XTC (Rode superman) T+9:00 nog een kwartje van de superman, niet kut gevoelt ofzo, maar t moest eruit."
"Fool zei: Mijn eerste ervaring met 'drugs' buiten alcohol en wiet waren truffels op mijn 16e, verder harddrugs(pilletje) op mijn 18e. Ben je wel bekend met de adviezen over XTC-gebruik qua hoeveelheden en frequentie, klinkt namelijk of je vooral daarmee over de streep gaat? Klik om te vergroten... Ja, ik weet van de 3 maanden regel en dat ik me daar niet aan hou. Ik ondervind er nu alleen niet zoveel problemen van, alleen dat ik me de week na gebruik lichtjes depressief voel. Waarschijnlijk als ik zo door ga, ga ik er wel wat van merken, daarom wil ik ook onderhand wel naar langere pauzes. Qua hoeveelheden die ik in neem, ja die zijn ookwel belachelijk, maar ook niet in het extreme. Tolerantie is een b*tch, eerst nam ik nooit meer dan een heel pilletje op een avondje, of 200-300 mg MDMA. Ik had het toch wel in de gaten dat ik steeds meer nodig heb voor het zelfde effect, jammer.. Nog een reden om me wel aan die pauzes te gaan houden, ookal kan de tolerantie blijvend zijn."
"Heftig man.. Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat... nu we bijna een maand verder zijn na je openings post? Hopelijk niet meer zoveel drugs en hopleijk weer gauw een baan!"
"ZERO- zei: Wat ik trouwens doe maar wat niet heel gezond is is de grens opzoeken en af en toe vaker gebruiken dan eigenlijk verstandig is (aka zomervakantie). Soms heb ik het even nodig om me zo kapot te voelen, alsof ik dan pas weer voel dat ik echt leef. En kan er dan weer intens van genieten om een tijd lang achter elkaar heerlijk nuchter te zijn en goed voor mezelf te zorgen en gezond te leven. Klik om te vergroten... Zo is mijn zomervakantie ook geweest.. Heb nu ook met m'n vriendengroep ons drugs gebruik besproken en vrijwel iedereen is het ermee eens dat het nu ivm studie gewoon echt niet meer zovaak kan. Ik heb er vertrouwen in dat ik er vanaf kan blijven, in ieder geval van de MDMA/XTC. In de vakanties wil ik nog wel een aantal tripmiddelen proberen, maar daar is het dan dus ook vakantie voor ! Ik wil ook af van het dagelijks blowen, nu het nog makkelijk kan. Precies een jaar terug (toevallig) ben ik dagelijks gaan blowen, in die tijd ben ik hoogstens 15-20 dagen niet stoned geweest. Waarvan er een stuk of 10 de laatste 1,5 maand. Ben van plan om doordeweeks vrijwel niet te blowen, tenzij ik serieus alles klaar heb voor school. Dan vind ik een jointje niet zo erg, zo lang het ook maar bij een jointje blijft. Wow, had eerlijk gezegd niet verwacht dat er zoveel volwassenen nog beginnen met hard drugs. Interessant om jullie verhalen te lezen! Kan me goed herrineren hoe mijn eerste keer XTC was! Fantastisch!"
"Op afgelopen Qontinent, zaterdagavond tijdens de after gingen we een paar jointjes roken. Leuk, lekker het dierenspel doen. Een maat van me was aan de beurt en hij had de letter "N" , na lang denken gooide hij het eruit " Nectarine! ""