#1
man die hyperspace klinkt eng ![:tongueout:]()
theholyganja zei:@tetsuo: mindtrippen was nu al lastig ik denk niet dat er veel visuals erbij mochten komen. Wat ziet iemand eigenlijk bij een echt hoge dosis op LSD?

theholyganja zei:... Ondertussen ligt digital dreaming op.
Ik merkte dat de muziek wat meer inhoud begint te krijgen. Muziek heeft een inhoud gekregen die ze anders nog nooit heeft gehad bij mij.
....
Ik legde white rabbit op van jefferson airplane en ik heb het zeker 30x herhaald geniale plaat onder de acid!!![]()
....
Kortom LSD= W A U W!!!
....
Maar nu is het tijd om die hele boel wat te laten rusten en zelfstandig via de pure meditatie zelf tot inzichten te komen![]()

theholyganja zei:Ik neem mij voor om alles even te laten liggen..
theholyganja zei:LSD is de enige hard drugs waar ik een uitzondering voor maakte omdat ik nogal een grote fan ben van psychedelica. Voor de rest ben ik nog altijd tegen pillen en andere toestanden in die familie(en ik hoop dat dit zo blijft)
theholyganja zei:Ja, ik weet wat MDMA inhoud heb er al een paar boekjes overgelezen enzo.
Maar waarom ben ik er "tegen"..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."