Hallo, Arendsoog en Ijzermaag hier met een tripreport over Ketamine:
Arendsoog en Ijzermaag hadden al een aantal keer ketamine gebruikt na het gebruik van pillen, maar daar hadden ze nog nooit het echte effect van gevoeld op een wazig gevoel na. Nu waren ze echter van plan om hard van ketel te gaan en dus zouden ze flink gaan rondketelen.
Na hun eerste ketamientje voelden ze er nog vrij weinig van. Het is altijd lastig om in te schatten hoeveel ketels je op Arendsoog sleutel moet leggen. Arendsoog heeft een goed oog, maar met ketels is het altijd lastig. Men wil immers niet in de ketel terecht komen (K-Hole). Zeg maar eens 10x zo snel als je kan: ketel, wat hoor je dan? Dus spreek dit eens uit: ketel ketel ketel ketel ketel ketel k-tel k-tel k-tol k-tol - k-hole, HODOR!
Arendsoog en Ijzermaag besloten om even 4 ketels in een uur te verorberen, wat resulteerde in een ketelkracht 8 en een ketelkeeltje. Best heftig dus: Arendsoog en IJzermaag hadden immers nog niet zo ervaring met ketels, maar ze snorden van tevredenheid. Deze ketels gaven Arendsoog en Ijzermaag de gave om een uur lang gesprekken te voeren over Ketels. Op dat moment waren ze echte Ketelkameraden.
Nadat het keteltje wat rustiger was gaan pruttelen, besloten ze om het keteltje weer iets verder op te stoken. Met een paar ketels erbij, begon de ketel bijna over te lopen. Daarop besloten ze dat het beter was om de ketel even buiten af te koelen en de ketel wat rust te gunnen met een frisse neus. Dit leidde tot een korte wandeling, welke eindigde op een bruggetje. Het water dat onder de brug lag, ketelde vrolijk onder hen door. Toen Arendsoog nog eens keek, leek het water echter maar 10 centimeter onder hen te lopen. Achteraf bleek dat in de werkelijkheid anderhalve meter te zijn. Dit ging hun keteltje te boven en ze besloten om terug te keren naar Het Arendsnest.
Net voordat ze de deur bereikten, waren Arendsoog en Ijzermaag, Mental Theo & de Ketelcoach. Zulke doorgewinterde ketelaars bleken ze dus te zijn. Toen ze binnen aankwamen, was de weg naar boven zo zwaar, dat ze even in de verketelheid geraakten. Na zo'n 3 kwartier, trok Arendsoog zijn snavel weer open. Ijzermaag had net een pilletje bijgenomen (xtc) en was dat net weer aan het emigreren vanuit zijn maag. De XTC voelde zich niet welkom in zijn maag, wellicht omdat zijn maag al in een keteltje was veranderd. Uiteindelijk overstroomde de ketel bij Ijzermaag.
Na ongeveer twee uurtjes besloten Arendsoog en Ijzermaag dat het genoeg was geweest. Ze hadden geen zin meer in keteltjes, het ketelfestijn was ten einde. Daarna hebben ze nog een klein vredespijpje aangestoken, met wat hasj (een initiatief van Arendsoog, hij heeft namelijk bij de indianenstam Redneck & Roodheid als opperhoofd gediend). Na dit pijpje, in combinatie met alle ketelheid, waren Arendsoog en IJzermaag klaar om in hun warme nestjes neer te strijken. Binnen enkele seconden waren ze in Ketelland.
Je zou dus wel kunnen zeggen, dat Arendsoog en Ijzermaag meesters zijn geworden in de Ketelkunde. Je kan ze nu ook boeken, voor een paar ketellesjes. (Geen garantie op Ketelland.)
Ugh,
Arendsoog en Ijzermaag