#1
Dank je!Prachtig geschreven report
Dank je!Prachtig geschreven report
Dank je! Het blijft moeilijk te verwoorden inderdaad. Ik kan me niet meer alles exact herinneren van wat ik gezien heb, maar heb wel een soort van complexe geometrische steden/werelden gezien. Dit heb al vaker op DMT gehad trouwens. Mijn visuals op DMT zijn vaak extreem buitenaards en daardoor erg lastig te relateren aan dingen die je hier op aarde tegenkomt.ElvenSpice zei:Mooi geschreven! Het blijft moeilijk om het te verwoorden, beste term om het denk ik te omschrijven is dat je de ervaring 'bent'. Het 'zijn' kan ook moeilijk worden uit gelegd. Hebben jullie nog tempels of iets in die richting gezien?
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, aangezien ik dat laatsten meemaakte met een psilo trip. Alsof er een aanwezigheid was in de kamer, die om me heen en door me heen bewoog. En ondanks dat er niets te zien was, leek dat element van de ervaring juist echter dan wat wel te zien was.Psychedelibee zei:Geen moment zie of hoor ik de entiteit, maar het is onmiskenbaar dat die er wel degelijk is.
Zelf denk ik dat dat niet zozeer een kwestie van vergeten is, maar meer een kwestie van op een te lage golflengte/frequentie zitten. Inzicht is geen stoffige oude kennis, het is eerder intens levendig. Je zou het wel vergeten kunnen noemen, maar dan een heel ander vergeten dan vergeten van het geheugen (imo). Ik geloof zelf dat inzicht altijd beschikbaar is als je je frequentie maar voldoende verhoogt.Ik probeer te vertellen wat ik heb meegemaakt, wat voor boodschap ik meegekregen heb, maar ik ben het helaas grotendeels weer vergeten.
Ik had graag in meer detail willen omschrijven wat ik allemaal gezien heb en wat precies de boodschap was van de entiteit die mij aan de hand mee nam. Maar helaas is er maar heel weinig blijven hangen.
Prachtig man! Dit klinkt zó als iets voor mij!Ik heb veel meegemaakt met trippen, maar dit is echt van een totaal andere orde. Waar andere tripmiddelen je in staat stellen om je via gedachten inzichten over jezelf en het universum te geven, weet DMT die inzichten via visuals en gevoel af te geven. Op een manier die zo ontzettend indrukwekkend is. Voor een paar minuten na de piek ben ik letterlijk met stomheid geslagen door de enorme indruk die het op mij maakt.
Mindless zei:Dat denk ik ook wel.Maar ik heb er geen haast mee. Als het op m'n pad komt prima, zo niet dan ook prima. Ik ben bovenal geïnteresseerd in die liefde en inzichten die ervaren worden met psychedelica altijd beschikbaar maken, ook zonder dergelijke tools.
Nu ik trouwens even nadenk over die onzichtbare entiteit/aanwezigheid. Dat is echt iets wat altijd omschreven wordt bij het zogenaamde openen van het derde oog. Dat je bewust kunt worden van dingen waar je normaal totaal niet bewust van bent. Natuurlijk klinkt dit voor iemand die nooit iets dergelijks heeft meegemaakt als iets wat je fantaseert tijdens zo'n trip, maar zo'n ervaring is niet te ontkennen. Je weet met absolute zekerheid dat er 'iets' aanwezig is bij jou in de buurt, helemaal als het ook nog eens in je lichaam gaat en met ongekende precisie en bovennatuurlijke finesse jouw ledematen gaat besturen. :P
Ik wil trouwens niet beweren dat dit dan hetzelfde is als met DMT, daar heb ik geen benul van. Maar als ik het zo lees, doet het me heel erg denken aan die ervaring.
Heel irritant inderdaad, maar tegelijk heb ik soms ergens ook wel met die mensen te doen. Het leven is misschien wel makkelijker als je alles heel zwart wit bekijkt, maar ik merk wel dat het leven veel mooier wordt als je meer open mindend wordt. Zelf stond ik vroeger ook niet echt open voor 'zweverigere' dingen, maar psychedelica en reizen hebben mijn geest echt geopend. Niet dat ik nu perse alles geloof, maar ik durf niks meer uit te sluiten. Het is misschien raar om te zeggen, maar ik vind echt dat ik er een beter mens van geworden ben. Ik zou het eerlijk gezegd iedereen gunnen, maarja uiteindelijk moeten mensen dat zelf toelaten natuurlijk.ooscaar zei:Edit: ben het ook erg met Bob eens dat het irritant is als mensen zonder enige verdere ervaring zo een hele trip af doen als een verstoring van bewustzijn. Omdat je het simpelweg niet zeker weet valt er ook gewoon niet veel over te zeggen, behalve de boodschap erachter waar je zelf in gelooft
Zo'n gevoel heb ik er ook wel bij ja. Wat dat betreft geloof ik ook wel dat psilo een hogere frequentie heeft dan LSD en DMT dus weer een hogere frequentie dan psilo. Alle drie kunnen ze je echt dingen op hele verschillende vlakken leren.Mindless zei:En dat van die frequenties ben ik helemaal met je eens. Het ene is inderdaad ook niet beter dan het andere, maar het is een andere expressie: een andere trilling. Maar hoewel het ene niet 'beter' is dan het andere, ben ik wel van mening dat hoe hoger de frequentie, hoe dichter je bij waarheid komt. Hoe hoger de frequentie, hoe dieper de liefde, hoe mooier de schoonheid, hoe intelligenter de wijsheid, enzovoort.
Lijkt me leuk, heb jij nou al changa gerookt met je broer of is dat er nog niet van gekomen?Timmie94 zei:Misschien moeten we is iets plannen
Zolang jij jezelf er nog niet klaar voor voelt zou ik er nog mee wachten inderdaad. Wel is het zo dat het spul verdomde lastig te krijgen is. Ik kon het een tijd geleden krijgen en heb toen wat ingeslagen. Later probeerde ik nog wat te bestellen en toen was het er niet meer. Ik heb voor mezelf gelukkkig dus precies op het juiste moment toegeslagen.Tekzor668 zei:DMT staat op mijn TO DO maar is nog ver van mijn bed. Ik kan er aan komen maar wil me er nog niet aan wagen.
Haha ok, nouja alles op zijn tijd toch. Ik vond zelf Changa wel een mooie introductie naar pure DMT. Niet dat het perse hoeft ofzo, maar om het allemaal een beetje op te bouwen zeg maar. Beiden zijn in ieder geval erg indrukwekkend.Timmie94 zei:Nee die Chang ligt hier nu denk ik ook al bijna een jaar onaangeraakt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."