Bedankt allemaal voor de mooie reacties, doet me goed
![:)]()
.
ooscaar zei:
Edit: ben het ook erg met Bob eens dat het irritant is als mensen zonder enige verdere ervaring zo een hele trip af doen als een verstoring van bewustzijn. Omdat je het simpelweg niet zeker weet valt er ook gewoon niet veel over te zeggen, behalve de boodschap erachter waar je zelf in gelooft
Heel irritant inderdaad, maar tegelijk heb ik soms ergens ook wel met die mensen te doen. Het leven is misschien wel makkelijker als je alles heel zwart wit bekijkt, maar ik merk wel dat het leven veel mooier wordt als je meer open mindend wordt. Zelf stond ik vroeger ook niet echt open voor 'zweverigere' dingen, maar psychedelica en reizen hebben mijn geest echt geopend. Niet dat ik nu perse alles geloof, maar ik durf niks meer uit te sluiten. Het is misschien raar om te zeggen, maar ik vind echt dat ik er een beter mens van geworden ben. Ik zou het eerlijk gezegd iedereen gunnen, maarja uiteindelijk moeten mensen dat zelf toelaten natuurlijk.
Mindless zei:
En dat van die frequenties ben ik helemaal met je eens. Het ene is inderdaad ook niet beter dan het andere, maar het is een andere expressie: een andere trilling. Maar hoewel het ene niet 'beter' is dan het andere, ben ik wel van mening dat hoe hoger de frequentie, hoe dichter je bij waarheid komt. Hoe hoger de frequentie, hoe dieper de liefde, hoe mooier de schoonheid, hoe intelligenter de wijsheid, enzovoort.
Zo'n gevoel heb ik er ook wel bij ja. Wat dat betreft geloof ik ook wel dat psilo een hogere frequentie heeft dan LSD en DMT dus weer een hogere frequentie dan psilo. Alle drie kunnen ze je echt dingen op hele verschillende vlakken leren.
Zelf ervaar ik het zo dat LSD me hele praktische dingen op persoonlijk vlak kan leren die direct in mijn dagelijks leven toepasbaar zijn. Psilo heeft me geleerd meer open te staan voor spiritualiteit, heel interessant maar in het begin had ik wel moeite dit op mijn eigen leven toe te passen. Nu met mediteren lukt me dat wat beter. Het grappige is wel dat ik dit door psilo trips al heel lang wilde, maar dat een ervaring met LSD ertoe geleidt heeft dat ik dit ook echt ben gaan doen. Lijkt dan toch weer dat praktische karakter van LSD te zijn. DMT lijkt me vooral de ultieme waarheid van het universum te willen leren, dat maakt het veel abstracter maar ook wel echt heel mooi en belangrijk. Wat ik daar concreet mee kan weet ik nog niet helemaal, maar dat komt vanzelf wel.
Timmie94 zei:
Misschien moeten we is iets plannen
Lijkt me leuk, heb jij nou al changa gerookt met je broer of is dat er nog niet van gekomen?
Tekzor668 zei:
DMT staat op mijn TO DO maar is nog ver van mijn bed. Ik kan er aan komen maar wil me er nog niet aan wagen.
Zolang jij jezelf er nog niet klaar voor voelt zou ik er nog mee wachten inderdaad. Wel is het zo dat het spul verdomde lastig te krijgen is. Ik kon het een tijd geleden krijgen en heb toen wat ingeslagen. Later probeerde ik nog wat te bestellen en toen was het er niet meer. Ik heb voor mezelf gelukkkig dus precies op het juiste moment toegeslagen.