#1
2cb
Lijkt me wel leuk om te proberen
Hou wel van trippen
~ Ray ~
Lijkt me wel leuk om te proberen
Hou wel van trippen
~ Ray ~
Nou @Koes klopt deze omschrijving een beetje?Ik zag een dunne tiener met heel kort haar en een petje.
Ze vullen elkaar in mijn ervaring heel mooi aan zonder dat het de ervaring zozeer meer beladen doet aanvoelen (op zowel fysiek als mentaal vlak).Is een tripmiddel met nog eens een discociatieve schep erbovenop echt hemels? Ik zou denken dat hoe meer "clouded" en afgestompt je brein werkt, hoe minder stuurbaar de trip, hoe minder voorspelbaar. Misschien kijk ik er op de verkeerde manier tegenaan?


Leuk report ja!
Echt slaperig worden herken ik niet, maar het gapen is wel heel typisch voor 2C-B (overigens ook voor psilocybine, mocht je dat ooit gaan proberen). Ik gaap mij ook helemaal een ongeluk in de come-up, tot tranen toe. Vind het wel komisch dat je in slaap bent gevallen tijdens je eerste keer psychedelica haha, al is dat wellicht niet helemaal wat je wilde.
Als ik het zo lees kun je qua intensiteit misschien wel wat hoger gaan zitten met de dosering, ik denk wel dat je dat aankunt. Maar ik durf dat je niet aan te gaan raden, omdat 2C-B inderdaad best wel wat bodyload geeft en ik geloof wel dat bekend is dat die kan toenemen met het verhogen van de dosering. Het is aan jou of je dit wil proberen. Bleef de bodyload gedurende de hele trip of trok die later weg?
Jammer dat je geen euforie hebt gevoeld. Maar het is wat jij zegt: de ene voor de andere keer kan anders uitpakken. Daarbij kan een specifieke drug ook gewoon een andere uitwerking hebben op verschillende personen. De meningen over 2C-B zijn volgens mij best wel verdeeld: er zijn mensen die het super vinden maar ook mensen die het - ook op hogere doseringen - underwhelming vinden (zoals Sanne dus ook al zegt hierboven).
Ik heb recent met mijn zusje, die amper ervaring heeft met trippen, een 2C-B avondje gehouden en dat was echt een geslaagde avond. Het is een socialere drug dan de meer serieuze psychedelica zoals psilo en LSD die je meer in jezelf laten keren. Zou de mogelijkheid om het eens met anderen te doen dus zeker nog niet uitsluiten!
Niet in mijn... Wees er voorzichtig mee, psychedelica en wiet combineren. Het gaat misschien heel lang goed, maar dan... Absoluut niet bedoeld om iemand bang te praten, maar het komt nogal eens voor dat mensen vreselijk slecht gaan met deze combo.Fijn report. Goed idee om dat jointje te roken. Versterkt altijd de trip in positieve zin volgens mijn ervaringen.
Niet in mijn... Wees er voorzichtig mee, psychedelica en wiet combineren. Het gaat misschien heel lang goed, maar dan... Absoluut niet bedoeld om iemand bang te praten, maar het komt nogal eens voor dat mensen vreselijk slecht gaan met deze combo.
Ik geniet toch wel altijd heel erg van een jointje als ik Lsd gebruik. Wel hasj dan geen wiet..Met de intense middelen kan ik me daar ook wel in vinden en dan zou ik zelfs een joint volledig uit de trip laten. Bij 2cb kan het toch wel altijd plezieren.
Fijn report. Goed idee om dat jointje te roken. Versterkt altijd de trip in positieve zin volgens mijn ervaringen.
Dat slapen is zeker niet abnormaal. Heb je deze week gewerkt? Zelf ook nog voorgehad na een werkweek dat ik van 18mg in slaap viel. 2cb maakt je redelijk sloom. Ben ook van mening dat ik het niet zou doen op een feest.
Mooi om te lezen dat alles goed is gegaan. In slaap vallen met 2C-B heb ik nog niet eerder gehoord. Er sloom en gaperig van worden is wel heel gebruikelijk in ieder geval.
2C-B is een vrij sociale drug, dus denk wel dat het wat meer tot zijn recht komt in gezelschap voor je. In je eentje zul je wat meer je best moeten doen om jezelf te vermaken. Je gaf aan geen behoefte te hebben aan muziek, maar heb je überhaupt wat opgezet? Want muziek is vooral erg euforisch op 2C-B en kan je ook wat makkelijker in een actieve stemming brengen.
Voor een volgende keer zou je de dosis wat omhoog kunnen doen, maar de bodyload zal wel toenemen. Dus het is aan jou om te bepalen of je dat wilt. Sowieso zou ik gewoon lekker erbij blowen, dat maakt alles een stuk intenser zoals je gemerkt hebt.
Muziek is echt wel een aanrader! Kan het maken of breken vind ik. Ik luister tijdens 2C-B graag naar flinke uptempo muziek (meer dan bij truffels en LSD waarbij ik vaak net iets rustigere muziek prefereer), als ik bijvoorbeeld muziek van een bepaalde DJ luister en een filmpje zie van hoe hij draait dan voelt het alsof ik zelf in de zaal sta. 2C-B kan voor mij dan echt XTC-achtige vlagen hebben wat muziekbeleving betreft. Weet natuurlijk niet of dat ook voor jou zou gelden maar zou het zeker eens proberen.
Ik kan me wel voorstellen dat als je een upper effect verwachtte zoals bij XTC en coke, dat 2C-B loom op je is overgekomen.
Ik herken het om geen drugsgebruikers in je vriendengroep te hebben. Ik heb dat ook niet. Soms jammer. Alleen trippen kan erg waardevol zijn maar samen trippen is toch ook leuk. Altijd welkom om eens te komen 2C-B-en bij mij in België hoor, maar is waarschijnlijk wat aan de verre kant voor je.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."