#1
Staat overal op internet dat lsd trip 8-14 uir kan duren.Hoe weet je dat? Je hebt het nog niet gedaan.![]()
Staat overal op internet dat lsd trip 8-14 uir kan duren.Hoe weet je dat? Je hebt het nog niet gedaan.![]()
Staat overal op internet dat lsd trip 8-14 uir kan duren.
Is ook zo, maar als het een fantastische trip is, mag het ook wel even duren.Staat overal op internet dat lsd trip 8-14 uir kan duren.
Was je besef van tijd ook anders dan normaal met 2c-b?
Valt me op hoe weinig ik me kan herinneren van mijn 2c-b trips, behalve de fysieke kenmerken.
Dat heb ik ook met 2C-B, het is ook gewoon niet zo'n bijzonder middel. Leuk vind ik het wel, heb het altijd naar mijn zin met 2C-B op.Heb ik ook een beetje @Mindless, het gebrek aan herinnering. Heb om die reden ook nooit een tripreport geschreven over 2C-B. Terwijl ik het wel een heel leuk spulletje vind, vooral het euforische ervan. Maar er gebeurt gewoon niet zo veel spectaculairs tijdens 2C-B trips, bij mij dan, waardoor er ook weinig herinnering overblijft.
Minder bodyload en minder misselijk? Dat klinkt interessant! Wat voel je precies bij lsd? Qua happy, love, euforie, of iets bedoel ik. En zijn de visuals heel anders dan bij 2cb? Ik vond dat namelijk niet echt hallucineren. Ik zag vervormingen en kleuren en ademen maar geen patronen op een muur of iets of dingen die er niet zijn.LSD komt wel makkelijker op dan truffels. De bodyload is vriendelijker voor het lichaam en dat ligt misschien in jou voordeel @De Dunne .
Minder bodyload en minder misselijk? Dat klinkt interessant! Wat voel je precies bij lsd? Qua happy, love, euforie, of iets bedoel ik. En zijn de visuals heel anders dan bij 2cb? Ik vond dat namelijk niet echt hallucineren. Ik zag vervormingen en kleuren en ademen maar geen patronen op een muur of iets of dingen die er niet zijn.
Minder bodyload en minder misselijk? Dat klinkt interessant! Wat voel je precies bij lsd? Qua happy, love, euforie, of iets bedoel ik. En zijn de visuals heel anders dan bij 2cb? Ik vond dat namelijk niet echt hallucineren. Ik zag vervormingen en kleuren en ademen maar geen patronen op een muur of iets of dingen die er niet zijn.
Bij mij: Een opgewekte blijheid. Als een kind, alles als een mogelijkheid zien omdat je a: er de energie voor hebt en b: het optimisme. Dat is de (oppervlakkige) blijheid die ik gedurende de hele trip wel ervaar. Als je een of andere doorbraak hebt tijdens de trip, dan gaat gaat de blijheid en euforie nog ver, ver daar voorbij. Voorbij menselijk geluk. En het voelt allemaal alsof het vanuit jezelf komt, in tegenstelling tot veel van wat je voelt met mdma bijvoorbeeld.Wat voel je precies bij lsd? Qua happy, love, euforie, of iets bedoel ik.
De patronen zijn wel anders, maar ook weer vergelijkbaar in mijn ervaring. Het is vooral het gevoel erbij en de perceptie ervan die heel anders is. Misschien had je nog wat te weinig genomen. En visuals verschillen per persoon en per trip. En het kan eraan liggen dat iemand teveel bezig is met denken.En zijn de visuals heel anders dan bij 2cb? Ik vond dat namelijk niet echt hallucineren. Ik zag vervormingen en kleuren en ademen maar geen patronen op een muur of iets of dingen die er niet zijn.
Hoe is jullie "kater" eigenlijk na 2cb? Ik had geen kater zoals met drank of xtc maar ik ben wel echt moe geweest een paar dagen. Kan dat van de 2cb komen?
Hoofdpijn had ik wel gehoord dat dat kan maar heb daar helemaal geen last van gehad. Gelukkig dat het moe zijn normaal is. Niks aant handje dus. Thanks.Dat kan zeker en vast. De dag erna heb ik soms wel es hoofdpijn en ben ook altijd wel enkele dagen moe.
Hoe was de 2C-B-FLY eigenlijk? Wist niet dat je die al geprobeerd had.Edit: bedenk me net dat ik van 2C-B-FLY (het legale broertje van 2C-B) wel een flinke vermoeidheidskater heb gehad. Hele dag daarna in bed gelegen. Maar toen had ik ook wel een relatief hoge dosis en dat spul heeft ook een langere werkingsduur, dus ben toen ook pas 's morgens gaan slapen.
Sjit, ineens moet ik aan Koes denken! What the duck doet Koes in mijn trip? Ojaa die wilde weer eens goed stoned worden! Haha nou Koes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."