#1
Wat vreselijk akelig joh ![:(]()
![:(]()
Ik zou nu maar even wat luchtige vrolijke dingen doen en het proberen wat uit je hoofd te zetten.
Ik zou nu maar even wat luchtige vrolijke dingen doen en het proberen wat uit je hoofd te zetten.
Hey dankje. Echt waar het was erger dan gewoon schrik of angst het was een terror gevoel. Er gaat vanalles door mijn hoofd nu. Waarom en wat wil het zeggen?Wat vreselijk akelig joh
Ik zou nu maar even wat luchtige vrolijke dingen doen en het proberen wat uit je hoofd te zetten.
En geloof me maar heb lsd en padoo's en truffels al x keren gedaan...Maar met dit ga je echt naar een andere plek. Zo raar ben de kluts kwijt...Dit was echt ! Geen trip maar echtWat vreselijk akelig joh
Ik zou nu maar even wat luchtige vrolijke dingen doen en het proberen wat uit je hoofd te zetten.
Ik hoop het. Dit spul is nu echt iets om met respect te behandelen. Wauw, zo krachtig..Voelt buitenaards???Het hoeft niet per se wat te zeggen. Beter niet teveel gaan nadenken over wat het allemaal betekent nu, dat helpt niet om het te vergeten.
Het is helaas het risico van de zware tripmiddelen. Ik heb ook hele duistere trips gehad, maar het gevoel gaat echt over pelgrim. Zit daar maar niet over in.
Sorry dat ik terug stoor maar zit nog steeds met een zeer bang en benauwd gevoel. Heb wat fluni's en broma's genomen en ga zo kijken naar een stand up comedy ofzo. xoxoxo Thx voor de reply en gerust stellingWat vreselijk akelig joh
Ik zou nu maar even wat luchtige vrolijke dingen doen en het proberen wat uit je hoofd te zetten.
Bedankt voor je uitgebreide reply. 1000X dank hiervoor. Je reply maakt ongelofelijk veel sense. Maar bij een nachtmerrie vergeet ik meestal +90% maar ik blijf erbij dat ik naar deze helse plek echt ben geweest. Hoe raar het ook klnkt en als mensen er mij een weirdo voor vinden so be it...
Ondanks alles zit ik er nog steeds mee en denk er nog veel aan. En dit was geen nachtmerrie tijdens het slapen/dromen dit was in een voorproef van de hel (ook al ben ik vrijzinnig maar ben tot 12j christen gwst en heb comunnie's gedaan. 1ste en plechtige). Ik herinner me nog alles van tijdens de dmt reis naar een zeer angstaanjagende plek in een andere realm of dimensie hoe het je ook mag noemen.
Het rare is dat ik tijdens het dromen er niks over terug zie ofzo. Ik dacht dat dit wel zou zijn maar blijkbaar niet.
Tjah een betekenis zal het zeker hebben zelfs meerdere maar geraak er voorlopig niet wijze van en probeer er soms als ik er aan terug denk het toch weg te duwen door middel van benzo's tot zelfs af en toe een opiaat te nemen. Als ik er aan denk en zie de beelden voor me terug dan blijft het daar niet bij. Ik herinner de geluiden, beelden en zelfs de geuren!
Time will tell zeker???
Thx voor je reply@pelgrim
Bah wat naar zeg! Ik kan me voorstellen dat je had gehoopt op een fijnere kennismaking met DMT. Ik herken het gevoel dat het allemaal heel erg echt is wat je meemaakt op DMT. Ik heb zelf geen nare maar wel hele heftige ervaring gehad op DMT en ik kan me goed inleven in hoe het moet zijn om echt iets engs mee te maken daar.
Probeer jezelf een beetje te kalmeren voor nu en weet dat je nu gewoon veilig terug in je "eigen realiteit" bent. Hier ben je gewoon je normale ik en ben je veilig! Neem nu je rust en reflecteer later als je wat gekalmeerd bent nog eens rustig over wat je ervaren hebt zou ik zeggen.
Sterkte!
Ik heb persoonlijk geen ervaring met DMT. Maar het lijkt mij dat elke drugservaring, vooral die met innerlijke beelden waardevol is. Angstaanjagend of niet. Mijn eerste LSd ervaring was er ook één van een extreme diepte en aansluitend een ongelooflijke mentale hoogte. Ik heb er echt jaren iets aan gehad en feitelijk nu nog steeds, 30 jaar later.Daarnet DMT gerookt voor de eerste keer.
Na 3x herhaaldelijk te lurken en lang in te houden kwam ik in een nachtmerrie terecht. De ergste nachtmerrie maar dan levensecht. Zag een soort puma beest naar mij staren om vervolgens plat te liggen en precies vastgebonden. Je weet wel wat ze doen in ziekenhuizen met mensen die zware psych aanval hebben. Voeten strak vastgebonden, handen, over men borstkas en men hoofd.
Dan uit het niets werd ik al liggend en vastgebonden op een soort bed rechtstaand getrokken. Er was een circus achtige sfeer met een groot kampvuur. Rond dat kampvuur werd ik gezet (gerold zoals een brancard) en ging ik 10tal meters de lucht in en begon te draaien als een kermis molen steeds sneller en sneller en dichter en dichter naar het vuur toe.
Dan ineens werd ik door 1 of meer wezens duwend door donkere steegjes en onder een lage brug verplaatst. Zij waren dan eigenlijk mensen waren maar dan toch ook niet. Dan opeens werd er met een soort boor in men schedel gezeten en terwijl werd de druk aangevoerd aan men hoofd, precies of ze wouden het kraken als een noot.
Vervolgens was het stiller dan stil en zwarter dan zwart. En ik besefte dat er pal voor mijn neus een reuzactig wezen stond dat wist ik gewoon hoe raar dat ook klinkt.
Dan met een zware diepe demonische stem bulderde uit het duister iets/iemand "Do you trust me Jimmy?"...WTF Jimmy en in het Engels???
Ik kneep mijn ogen hard dicht uit pure doodsangst en toch kwamen er flisende beelden voorbij van een pentagram, een wezen met een geitenkop en dan zag ik ff het reuze grote wezen dat ik eerst niet zag. Het had lange klauwen en een cape aan en de kop van een Puma of panter.
Deze haalde uit met een klap in mijn gezicht en ik was weer gewoon terug in mijn zetel.
Wtf...wat is dit?? Wat wil dit allemaal zeggen?? Ben er nog steeds niet goed van.
Sorry dat het zo beknopt is mss later extra aanvullen maar ben redelijk in tjah een soort schok toestand???
Man man toch pffffffffff
De benzo's hebben degelijk wat geholpen + een stan up gekeken van Bill Burr en 1tje van Theo Von. Straks 1 van Joey DiazHoe is het met je pelgrim? Beetje van de ergste schrik bekomen?
Wauw...Dat is uhm...ja fucking heftig is dat !!en feitelijk nu nog steeds, 30 jaar later.
Heftig man, klinkt als een nare ervaring, doe maar rustig aan en laat het even bezinken.. Ik kan me niet voorstellen hoe zoiets voelt, misschien dat je later wat meer over je trip kan vertellen, maar ga eerst maar even goed uitrusten.
Ze hebben trouwens 2 dagen geleden nog gemummificeerde katten gevonden.. De Puma behoort tot de katachtige, vandaar
https://www.npr.org/2018/11/11/6667...0-cat-statues-in-ancient-tomb?t=1542045588578
"Egypt's Ministry of Antiquities announced Saturday that a team of Egyptian archaeologists excavating a 4,500-year-old tomb near Cairo has found dozens of mummified cats. Also in the tomb were 100 gilded wooden cat statues, as well as a bronze statue of Bastet, the goddess of cats."
Toch vreemd hoe DMT werkt.. met dromen zie je meestal herkenbare dingen, of die al gebeurt zijn, ook komt het voor dat het dingen zijn die nog moeten gebeuren.Indd ff laten bezinken en op positieven komen. Gaat al beter maar ben nog geen 100% hoor. Vooral de waarom en de wat..Benieuwd waarom ik die dingen gezien, gevoeld, geruikt, beleefd heb. Vooral die puma of panter achtige in het begin en dan op het einde terug maar als reuze groot tjah wezen?? Want voor een monster was het zelfs niet eng genoeg ik was doods benauwd, het zweet liep van men hoofd en rug (angst zweet zowiezo).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."