Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ts, Dit is mn eerste reactie ever hier, ik ben meer een stiekeme gluurder (mocht ik me eerdt ergens moeten voorstellen dan hoor ik t graag, kon er niks over vinden) Ik heb een soort gelijke ervaring meegemaakt, welliswaar met salvia ipv dmt,mijn inziens best wel veel raakvakken. Ik wil graag reageren omdat ik erg veel herkenning terug lees in de ervaring en heftigheid van de trip. Ik hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen. Ik schrok ook van de heftigheid van mn trip, hoe ontzetten “echt” het was en zo heftig dat t bijna niet onder woorden te brengen is. Alle emoties die je kan bedenken kwamen in alle heftigheid in die 10 min durende trip voorbij s racen, de angstige momenten waren op dat moment de minst leuke. Maar toen ik terug in mn eigen realiteit wat voelde ik me wel weer een stuk veiliger. Ik wist in het begin ook totaal niet wat ik uit mn trip kon halen. Ik ben dat niet gaan forceren... heb de ervaring met me meegedragen, even in de koelkast gezet maar vergeten kon ik m niet (moet ook niet denk ik) Na verloop van tijd verzachten de heftige gevoelens van de trip, en in die tijd heb ik zelf een betekenis gegeven aan mn trip. Ik liep tegen mezelf aan, vechte er tegen, en dat zorge voor de gevoelens van angst Inmiddels ben ik een aantal jaren verder en die trip is voor mij enorm waardevol geweest. Dit soort ervaringen hebben even wat tijd nodig voor je je mind er omheen kan wrappen geef t wat tijd"
"Roze olifant zei: Interessante ervaring die je beschrijft! En welkom op het forum. Er is een speciaal voorsteltopic: https://drugsforum.nl/threads/het-grote-stel-jezelf-voor-topic.32343/page-49 Maar je voorstellen is uiteraard niet verplicht. Alleen als je dat zelf zou willen. Klik om te vergroten... Top thnx! Als t niet moet dan hou ik t lekker bij gluren en posten daar waar het het iets toevoegd Dat was t zeer zeker, op t eerste gezicht misschien niet allemaal even leuk maar wel kostbaar. Een tijdje geleden kwam dmt op mn pad. Zodoende kwam ik ook in deze sectie terecht. Heb al een paar keer een mooie reis mogen maken en ben nu wat aan het uitzoeken wat voor me werk qua rook techniek. Maar ik ga zeer zeker terug heel bijzonder. “Ga zitten, doe je gordel om en vergeet niet te ademen”"