Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[LSD + 2-CB + MDMA + Lachgas] De psychedelische astronaut

[LSD + 2-CB + MDMA + Lachgas] De psychedelische astronaut

85 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rupsje zei:
Insgelijks! :grin: Over Psy-Fi moet ik echt nog goed nadenken, maar een aparte trip meet regelen met een heel klein groepje (hooguit 4 a 5 mensen, max) moet best te doen zijn ook, toch? :grin: Ik wil sowieso ook weer heel graag lachgas + lsd doen. Of misschien zelfs wel deze zelfde combo, ligt aan het moment.
Klik om te vergroten...

Ik reageer later inhoudelijk op je report! Mooi geschreven!

Ik heb dezelfde twijfeling bij Psy-Fi dus ik snap je wel. Wil het aan de ene kant graag eens meemaken, want lijkt me super vet, aan de andere kant ben ik niet echt een extravert en out in the open trippen tussen een enorme groep trippende mensen... volgens mij is het insane maar heb er ook wel enkele bedenkingen bij. Ik vind het heftig. Zeker omdat ik geen directe persoon heb om mee te gaan dus het zou dan echt met mensen van dit forum moeten zijn. Ik overweeg het wel nog steeds. ^^ Zal een beetje van m’n werksituatie afhangen tegen die tijd, en anders misschien volgend jaar.

Trippen is best iets intiems. Je moet goed nadenken over de mensen met wie je dat samen wil delen. Heb jij diezelfde onzekerheid? Hoewel ik trouwens zeker geloof dat de DF-meetings supertof waren hoor. :sunglasses: Kan heel goed uitpakken zoiets.

Over lachgas en LSD: ik word van lachgas vaak nogal misselijk. Wordt dat niet erger in de combo met LSD?
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Poe ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb maar volgens mij staat er hier op de site ergens een artikel over de gezondheidsrisico's van lachgas. Die gezondheidsrisico's zijn natuurlijk aanwezig maar vielen me eigenlijk nog wel mee voor incidenteel gebruik. Wel heb ik laatst ergens gelezen/gezien dat die lachgas capsules qua duurzaamheid/milieuschade super schadelijk zijn... Dat dan wel weer...

Ik ga trouwens ook naar PSy-Fi. Lijkt me super leuk een aantal van jullie te ontmoeten daar...
Klik om te vergroten...

Hmm interessant.. Ik vraag me af in hoeverre je het dan door kunt pushen, ik nam vroeger namelijk wel eens 100 op een avond. Maar dat was toen er nog nauwelijks iets over bekend was. Al lijkt me dat nog steeds niet echt gezond.. Ik zou er een keer iets over opzoeken, dan zou ik wel een stuk geruster weer aan de lachgas kunnen volgende keer hahah :grin:

Roze olifant zei:
Ik reageer later inhoudelijk op je report! Mooi geschreven!

Ik heb dezelfde twijfeling bij Psy-Fi dus ik snap je wel. Wil het aan de ene kant graag eens meemaken, want lijkt me super vet, aan de andere kant ben ik niet echt een extravert en out in the open trippen tussen een enorme groep trippende mensen... volgens mij is het insane maar heb er ook wel enkele bedenkingen bij. Ik vind het heftig. Zeker omdat ik geen directe persoon heb om mee te gaan dus het zou dan echt met mensen van dit forum moeten zijn. Ik overweeg het wel nog steeds. ^^ Zal een beetje van m’n werksituatie afhangen tegen die tijd, en anders misschien volgend jaar.

Trippen is best iets intiems. Je moet goed nadenken over de mensen met wie je dat samen wil delen. Heb jij diezelfde onzekerheid? Hoewel ik trouwens zeker geloof dat de DF-meetings supertof waren hoor. :sunglasses: Kan heel goed uitpakken zoiets.

Over lachgas en LSD: ik word van lachgas vaak nogal misselijk. Wordt dat niet erger in de combo met LSD?
Klik om te vergroten...

Sowieso hebben dat soort feesten heel veel prikkels natuurlijk, het is een enorm trip paradijs. Ik ging vroeger nog wel eens naar Shut up & Dance: The Fullmoon Beach Festival en dat was een beetje hetzelfde idee, alleen dan een stuk kleiner en op het strand. Al trippend daar zijn is heel tof, maar kan ook vrij zwaar zijn hoor. Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar lekker thuis trippen, maar alsnog is het wel heel tof hoor. Al snap Ik wel wat je bedoeld.. Ik ben zelf ook vrij introvert meestal. Ligt een beetje aan de situatie :wink:
Ik hang ook een beetje vast aan een goede vriendin. Als zij de hele week er toch al is dan zou het een stuk lagere drempel zijn (kan ik mn slaapzak en matje stiekem in haar tent leggen, hahahah :yum:) Maar anders is het wel echt iets om nog eens goed over na te denken. Ik maak sowieso hele verre reizen dit jaar (o.a rondreizen in Tasmanië - Australië eind dit jaar als het daar zomer is) en dat is ook allesbehalve goedkoop.. kan t geld goed gebruiken. Dus... twijfelgeval. Ik zie nog steeds meer fun in een aparte meet met de trippers van t forum en ergens in een natuurgebied gaan trippen met elkaar. Maar wel beperkt qua hoeveelheid mensen..

Trippen met onbekende mensen doet me niet zoveel, zolang er maar 1 persoon bij is die ik goed ken. Stel we zouden daadwerkelijk zo'n aparte, kleinschalige tripmeet doorzetten dan zou ik sowieso wel een vriendin (Accuraat hier op t forum bijvoorbeeld) meenemen. Dan zou ik het helemaal prima vinden, maar anders is het toch te eng en ongemakkelijk hoor. Je blijft heel kwetsbaar.

Ik heb geen idee of dat erger wordt.. Ik word op lachgas alleen namelijk helemaal niet misselijk, terwijl ik over het algemeen wel een zwakke maag heb. Zou dat niks te maken hebben met wagenziekte? Ik ben zelf ook wagenziek geweest, ben er nu overheen gegroeid en heb het alleen als ik ga lezen of schrijven - dan word ik echt goed misselijk, tegen het overgeven aan. Wellicht dat van die wagenziekte pilletjes iets zouden zijn voor je? Je zou dan wel even moeten uitvogelen of dat veilig is in combinatie met de dingen die je erbij gaat nemen.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Superchill report weer. Je beschrijft het op een manier die makkelijk te lezen is en toch wel mee sleept in je ervaring. Interessante manier om MDMA te nemen, in thee, die had ik nog niet gehoord haha :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psilocyloner zei:
@Roze olifant @Rupsje Voor mij is trippen met een hele groep op Psy-Fi ook wel far out of my comfort zone hoor, maar daarom niet minder een ervaring die de potentie heeft van een hele leerzame.
Klik om te vergroten...

Leerzaam zal het vast zijn ja. Ik moet alleen bedenken of ik het op die manier zie zitten. Heb alleen al een gruwelijke hekel aan kamperen en gebrek aan luxe na trippen lijkt me dus ook echt moeilijk. xD Ben ook meer een thuistripper geloof ik.

Ik vind mezelf trouwens ook niet introvert hoor, maar ook geen extravert. Ik weet niet of ik de massaalheid van zoiets als Psy-Fi aankan zonder met een goede vriendin/vriend samen te gaan.

Maar ja, de voordelen lijken me ook weer groot en je moet zoiets sowieso een keer geprobeerd hebben!

Oké, ik ben aan het bevriezen op een hotelkamer waar de verwarming kapot is dus ik ga met drie lagen kleding en een sjaal om in bed liggen. Zelfs m’n handen worden koud van het vasthouden van m’n telefoon en ben helemaal dood van vermoeidheid dus ga maar eens slapen. Thanks voor het uitgebreide antwoord @Rupsje :) reactie inhoudelijk op dit toffe report hou je te goed.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#5
KropSla zei:
Superchill report weer. Je beschrijft het op een manier die makkelijk te lezen is en toch wel mee sleept in je ervaring. Interessante manier om MDMA te nemen, in thee, die had ik nog niet gehoord haha :)
Klik om te vergroten...

Is erg lekker! Ik vind (net als iedereen denk ik) pure MDMA heel bitter. Door het te doen in thee heb je een lekker kopje thee.. en gelijk je MDMA binnen :yum: Ik zet eigenlijk altijd thee als ik pure MDMA kristallen of poeder neem. Ik doe er ook suiker bij om de smaak wat verder op te fleuren - en je hebt dan überhaupt niet eens het idee dat er iets in je drinken zit. Ik heb bij het inkicken nog wel eens last van het feit dat het lijkt alsof ik ga flauwvallen, altijd gehad. Ik vind dit een heel vervelend gevoel, en met suiker krik ik mn bloedsuikerspiegel een beetje omhoog waardoor het inkicken helemaal niet meer onprettig is. Suiker heeft overigens geen nadelig effect op de space, ik heb er nooit iets van gemerkt behalve dat het inkicken wat soepeler verloopt :)

Psilocyloner zei:
@Roze olifant @Rupsje Voor mij is trippen met een hele groep op Psy-Fi ook wel far out of my comfort zone hoor, maar daarom niet minder een ervaring die de potentie heeft van een hele leerzame.
Klik om te vergroten...

Ik zag vanmiddag toevallig ook iets van Solstice festival voorbij komen bij Ruigoord in juni. Is een weekendje, en maar €35,00 dus wel vrij interessant :thinking:
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rupsje zei:
Ik zag vanmiddag toevallig ook iets van Solstice festival voorbij komen bij Ruigoord in juni. Is een weekendje, en maar €35,00 dus wel vrij interessant :thinking:
Klik om te vergroten...
Hmm... die ga ik wel even onthouden! Thanks!
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een ontzettend gaaf report!


Je lag dan optijd te slapen. Op xtc en lsd lig ik zeker de complete duur van de trip wakker

En dat lachgas zon intens effect heeft op je trips, echt heel bijzonder

Ik had een aantal patronen gedaan op 60mg 2cb, je krijgt het empatisch vermogen van een God.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rupsje zei:
Dit betreft een oud report van mezelf, die ik bij deze naar dit forum verhuis :)


"De muren smelten. Ik herhaal: De muren smelten"
- Rupsje, tijdens een combinatie van LSD, 2-CB, MDMA en lachgas.




29-06-2013

Het is 10 uur s'avonds, zaterdag. Mijn weekend is volledig in de soep gelopen; ik had vandaag een afpsraak staan met iemand die natuurlijke dreads bij me zou zetten, maar aangezien ze ziek is is de afspraak geannuleerd.
Shut Up and Dance is ook geannuleerd vanavond. Het originele plan was om met een groep vrienden te gaan trippen op het strand, op dat feest. Maar aangezien het geannuleerd is, is mijn avond helemaal leeg.
Ik verveel me nogal, dus ik besluit om in mijn eentje te gaan trippen vanavond. Ik stel een aantal doelen voor mezelf op, zoals een aantal films kijken, tekenen, en ik wil graag een douche nemen op LSD.

Het is 10 uur s'avonds, zaterdag. Ik zit in de trein om de drugs op te halen. Ik heb de lachgaspatronen al opgehaald, echter heb ik nog geen 2-CB en LSD in bezit.
Zodra ik mijn vriendin bereik koop ik 2 pillen 2-CB en 4 Hoffman zegels van haar over. Ik betaal haar, maak me klaar om weer naar huis te gaan, maar zodra ik opsta stelt ze voor om te trippen bij haar vriend.
Het klinkt als een prima plan; trippen met andere mensen erbij is in ieder geval een stuk leuker dan in mijn eentje trippen thuis, ook al zal ik de enige zijn op psychedelica.
Ik stop de drugs in mijn tas en we gaan lopend richting het huis van haar vriend, waar al 3 andere mensen zijn die ik persoonlijk niet ken. Ik stel mezelf voor, ik ga zitten op het bed, en neem mijn eerste Hoffman zegel rond 01:00 s'nachts.
10 minuten nadat ik de eerste zegel heb ingenomen voel ik een lichte tinteling door mijn hele lichaam heen, de stemmen om mij heen worden vager en ik voel me grappig. Ik lach overal om, en ik voel me euforisch.
Op dit punt weet ik al dat dit een goede trip gaat worden.

Het is 01:30 s'nachts. Ik voel nog niet zoveel van de LSD; de tinteling die ik eerder door mijn lichaam voelde is inmiddels weggevaagd en er zijn nog geen visuals zichtbaar. Misschien ben ik te erg gefocused op het inkicken van de LSD, misschien wacht ik er te erg op. Ik besluit mijn eerste 2-CB pil in te nemen en na 30 minuten, nog steeds zonder enig effect, probeer ik de trip te "vangen" door lachgas te doen.

02:00 s'nachts. Ik inhaleer mijn eerste lachgas ballon, en het is een grappige situatie. Een van de mensen in de kamer is constant aan het lachen terwijl hij zijn ballon telkens aan het inhaleren is (het is zijn eerste keer) en ik kan mezelf niet weerhouden om mee te lachen.
"Daar zitten we dan, met onze ballonnen" zegt een van de personen in de kamer, en alles wat je hoort is gelach. Gelach. Gelach. Door en door en door.
Ineens, terwijl ik een andere lachgas ballon aan het inhaleren ben, verschijnt de trip voor mijn ogen. Ze aait zachtjes over mijn wangen, en dwingt me haar in haar ogen te kijken. En terwijl ik haar aanwezigheid accepteer, en mijn ziel haar in zijn armen probeert te sluiten, slaat ze me in mijn gezicht en kicken beide psychedelische stoffen die ik eerder vanavond heb genomen tegelijkertijd in.
Ze leid me door deze psychedelische wereld.
Ik ben weer thuis.





02:30 s'nachts. Ik ben aan het trippen.. ik ben ontzettend hard aan het trippen. LSD op zichzelf kan erg hard zijn voor mensen, maar in combinatie met 2-CB kunnen de visuals altijd erg "zacht" worden. Alsof je meer van je trip kunt genieten zonder telkens gestoken te worden door de problemen waar je op dat moment mee zit. De combinatie 2-CB en LSD kunnen je ook hard met je neus op de feiten drukken, maar op een vriendelijkere manier. Ook zijn de visuals mooier, anders, met deze twee middelen gecombineerd.
Uiteraard is het een stuk heftiger, maar als je het kunt handelen kan het een van de beste trips uit je leven worden. Met een beetje geluk.

Ik word geleid door de kracht van tijdloosheid.

Ik probeer een normaal gesprek gaande te houden met mijn vriend, maar het wordt steeds moeilijker en moeilijker. Terwijl ik naar zijn gezicht kijk en me op hem concentreer, merk ik dat ik me té erg concentreer en vind ik mezelf al trippend op zijn hoofd. Zijn gezicht is constant aan het veranderen, en ik zie wel honderd verschillende gezichten in tien seconden. Ik vermoed dat het de schuld is van de schaduwen die op zijn gezicht vallen. De gordijnen achter hem beginnen te ademen.
De muur aan mijn rechterkant begint te ademen, en ik ben bang dat het me binnenkort gaat opeten dus ik probeer er niet teveel naar te kijken. Elke beweging die iedereen maakt veroorzaakt een hoop meer visuals, en ik zie zwart witte patronen over het gezicht lopen van het meisje naast mij.
Ik kan de kamer zelfs nauwelijks nog zien door de hoeveelheid visuals, maar ik heb het ontzettend fijn. Ik voel me goed.


03:00 s'nachts. Mijn trip duurt nog steeds voort, en 2 vrienden in de kamer besluiten om MDMA te nemen. 2 andere mensen die in de kamer waren zijn al vetrokken, en ik heb het idee dat ze het niet zo leuk vonden dat we zo open zijn over ons drugsgebruik. Ik voel me redelijk bezwaard hierdoor.
Ik ben op dit moment de enige die op psychedelica aan het trippen is, de jongen aan mijn linkerkant rookt wiet, en mijn vriendin bied aan om MDMA te nemen met ze.
Candyflippen.. aantrekkelijk. Ik heb het een paar maanden geleden geprobeerd, maar ik kan me er niet zoveel meer van herinneren aangezien ik ontzettend moe was op dat moment.
Ik nam teveel MDMA, kon mijn ogen nauwelijks meer open houden, en de MDMA kickte in voordat de LSD in werking trad. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik me, uiteraard, heel erg goed voelde en dat de muren constant aan het verdwijnen waren.
Dat was het.
Ik besluit het nog een kans te maken en maak een grote kop thee voor mezelf, en doe daar wat MDMA kristallen met suiker in. Na een tijdje merk ik dat ik op mijn wangen aan het kauwen ben. Het voelt raar, omdat ik het niet gewend ben om op mijn wangen te kauwen tijdens psychedelica aangezien ik het nooit met uppers combineer. Ik stop wat kauwgom in mijn mond. 10 minuten later ben ik verloren.





Ik ben aan het glimlachen, ik voel me intens blij. Ik wil iedereen knuffelen en ik voel hoe mijn lichaamstemperatuur steeds meer omhoog gaat. Wat ik tevens merk is dat de visuals aan het veranderen zijn.
De MDMA geeft de trip een heel nieuw effect en het is echt ontzettend leuk om te zien. Ik kijk naar het plafond en het plafond wordt 3 dimensionaal. Zonder de MDMA leek het al 3 dimensionaal, maar ik zie nu daadwerkelijk een compleet nieuwe wereld boven me.
Ik zie ruimteschepen hoog boven me vliegen, ze vliegen weg en ik zie een compleet nieuw universum verschijnen. Het is allemaal heel onwerkelijk; ik ben gewend om visuals of patronen te zien over het plafond of de muren, maar nog nooit heb ik daadwerkelijk zo'n compleet nieuwe wereld boven me gezien. Het doet me heel erg denken aan het plafond van Zweinstein, hoe de kaarsen boven ze hangen en ze de lucht laat zien.

"De muren smelten. Ik herhaal; de muren smelten."

Op MDMA alleen zie ik vaak een soort witte waas voor mijn ogen. Dit keer zie ik het ook, maar het is duidelijker. Het is alsof er een grote mistwolk zich een weg baant door de hele kamer heen, als sterrenstof, wat het ook een buitenaards effect geeft. Al helemaal omdat ik het complete universum boven me kan zien. De visuals zijn een stuk helderder. Ze worden heel helder en scherp, realistischer dan voorheen, maar ook anders. Niet zoals je normaliter gewend bent.

"Ik ben een astronaut. Wat is jouw excuus dat je hier bent vannacht?"

Terwijl ik hard aan het trippen ben op de LSD, 2-CB en de MDMA en ik eindelijk in zie hoe candyflippen daadwerkelijk is, besluit ik om het allemaal nog een stapje verder te nemen. De hele trip is opzich wel genoeg voor me, ik kan nauwelijks nog iets zien door de visuals, maar ik wil zien hoe ver ik het kan pushen.
Ik pak een volle doos vol met lachgas patronen, en ik begin een heleboel ballonnen achter elkaar te inhaleren. Nog steeds glimlachend zie ik hoe de kleur van de ballonen mijn hele visie beginnen in te nemen. Een blauwe ballon, bijvoorbeeld, zorgt ervoor dat mijn hand en arm blauw kleuren.
Een groene ballon zorgt ervoor dat mijn hand en arm groen kleuren. Ik ben redelijk afgeleid door mijn handen; ik strek mijn armen en maak een vuist. De botten in mijn hand worden ineens enorm duidelijk zichtbaar en het lijkt net alsof ik de handen heb van een tachtig jarige vrouw, of een heks. Ergens beangstigend het beeld me, maar tegelijkertijd ben ik er ook enorm door gefascineerd. Het toffe aan dit ales is ook dat het lijkt alsof ik door mijn handen heen kan kijken, alsof ze doorzichtig zijn.
Als ik eenmaal klaar ben een ballon voor mezelf te maken, sluit ik mijn ogen, en geniet ik van mijn trip.

Wat ik op dit moment niet verwacht, zijn de rare closed eye visuals. Closed eye visuals op LSD zijn meestal neon kleuren, die overal aan het dansen zijn. Het kunnen dieren zijn, zoals kikkers, of krokodillen. Echter, op dit moment zie ik een compleet nieuwe wereld voor me. Alsof ik in een andere dimensie word gezogen terwijl ik mijn ogen sluit.
Ik zie een klein, schattig huisje voor me staan, maar heel psychedelisch. Vervolgens zie ik een groot schilderij in zwart wit voor me in Escher stijl. Ik hoor vogels tjirpen, water stromen, en er begint kalme muziek te spelen. Dit zijn niet zomaar closed eye visuals, het lijkt daadwerkelijk alsof ik door die wereld heen kan lopen. Tevens vind ik het deze hele trip al raar dat ik de kleuren zwart en wit kan zien door alle andere kleuren heen, aangezien ik die kleuren voorheen nog nooit heb gezien in vorige psychedelische trips.
Ik zie een aantal andere werelden, maar ik kan me ze niet allemaal meer herinneren. Of ze precies omschrijven. De lachgas creëert een heel nieuw effect in mijn trip, telkens als ik een ballon neem. Ik ben behoorlijk overweldigd hierdoor, maar op een goede manier.
Ik heb tot nu toe vier keer DMT geprobeerd, en dit effect doet me ontzettend veel denken aan het effect dat ik kreeg op DMT. Hoewel de visuals allemaal wel heel anders zijn. Ik heb het gevoel telkens mijn lichaam achter de laten, en een "out of body experience" mee te maken. Echter, niet zo heftig als bij DMT.
Andere dimensies verschijnen voor me, erg anders dan de dimensies die ik zie wanneer ik mijn ogen sluit zonder de lachgas, maar erg vergelijkbaar met de dimensies op DMT.
Een grote T doemt op voor me, vol met patronen en kleine vierkanten en kubussen. Ik heb ook het idee redelijk ego dood te raken. Ik begin nogal "verslaafd" te raken aan de kleine DMT trips, dus houd ik de ballonnen voor mezelf en ik ga door tot de dozen leeg zijn.





06:00 s'ochtends. Ik merk dat mijn trip bijna ten einde is. Het universum boven me is verdwenen, en er zijn slechts vage reflecties ervan te zien over het plafond. Als een soort mist.
De kamer ziet er helderder uit, en ik merk dat ik baal dat mijn trip bijna voorbij is. Ik besluit op dit punt om nog een Hoffman te nemen. Het heeft lichtelijk wel wat effect, maar niet zoals gewenst en een heel stuk minder dan eerder deze avond. Ik ben erg verdrietig dat de trip voorbij is, omdat dit misschien wel een van de beste trips is geweest die ik tot nu toe heb gehad. De visuals waren zo verschrikkelijk anders dan de visuals die ik normaliter gewend ben op psychedelica..
Ik val rond 9 uur in slaap, compleet uitgeput. Wanneer ik om 2 uur weer wakker word, zijn de Visuals compleet verdwenen.

Ik blijf achter met een intens blij gevoel, ik heb alles uit deze trip gehaald wat eruit te halen viel. Ik heb ruimteschepen gezien, ik heb meerdere DMT achtige trips gehad, ik heb het complete universum boven me gezien en ik voelde me als een super astronaut. Een astronaut die meer over haar bewustzijn aan het leren is. Een deel die ze nooit eerder zag of kende.

Ik ben de psychedelische astronaut.
En jij?

Klik om te vergroten...
Met jou wil je toch op een kamer zitten dan...

GE-WEL-DIG..
kan nu wel nog minder wachten tot ik weer ga trippen... je word bedankt:wink:..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rupsje zei:
"Ik ben een astronaut. Wat is jouw excuus dat je hier bent vannacht?"
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Had dit report denk ik even over het hoofd gezien. Super interessant! Ik had eigenlijk niet verwacht dat de visuals zo erg zouden veranderen door een gelukte candyflip. Heb het een keer geprobeerd en dat was een teleurstelling omdat bij mij de MDMA ook de LSD overstemde. Ik ben eigenlijk niet zo van het combineren van drugs, maar het klinkt wel heel aanlokkelijk die 3D werelden zien. :grinning:

Leuk report! Jij tript wel makkelijker zomaar even in een kamer met vreemde mensen zeg.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
:tearsofjoy:

Had dit report denk ik even over het hoofd gezien. Super interessant! Ik had eigenlijk niet verwacht dat de visuals zo erg zouden veranderen door een gelukte candyflip. Heb het een keer geprobeerd en dat was een teleurstelling omdat bij mij de MDMA ook de LSD overstemde. Ik ben eigenlijk niet zo van het combineren van drugs, maar het klinkt wel heel aanlokkelijk die 3D werelden zien. :grinning:

Leuk report! Jij tript wel makkelijker zomaar even in een kamer met vreemde mensen zeg.
Klik om te vergroten...

Same here. Inmiddels al een tijdje terug ook voor het eerst een candyflip geprobeerd (nou ja, soort van dan, ALD-52 en MDMA). Het was voor mij niet echt een teleurstelling want het was tof, maar had er misschien wel meer van verwacht. Zeker omdat ik meermaals de ervaring had dat MDMA + 2C-B elkaar juist erg versterken, en samen meer dan 1+1=2 vormen. Maar in dit geval haalde de MDMA in zeer korte tijd heel duidelijk een stuk van de trip weg. Ik voelde de diepte echt razendsnel een paar levels kelderen. Heb het daarna nog wel heel leuk gehad en zeker ook nog enige synergie ervaren, maar moest eerst even processen/verwerken wat de MDMA met mijn ALD-trip had gedaan want daar schrok ik in eerste instantie een beetje van. :’) Het komt blijkbaar nauw met de candyflip, en ik vind eigenlijk dat LSD (en analogen) geen andere drug nodig hebben. Maar inderdaad boeiend om te lezen dat het de boel ook juist kan intensiveren als het slaagt/goed uitpakt. :)
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb nog nooit M gehad bij psychedelica omdat ik altijd dacht dat juist M de trip enorm zou intensiveren. Maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn blijkt dus nu. Ik heb wel eens bij de comedown van M paddo's genomen maar dat vloeide dan heerlijk in elkaar over. Geen dip van de M omdat de paddo's begonnen te werken en me juist weer lekker liet voelen. Maar tegelijk durfde ik nooit omdat mijn logica zei dat paddo's+M veel meer dan 1+1=2 zou geven.
Maakt me nu toch wat nieuwsgierig om dit toch maar eens te testen :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Roze olifant
Ik vind dat ook, dat LSD op zich niets anders nodig heeft, omdat het zo compleet aanvoelt. Maar inderdaad, als een echte candyflip een kwestie is van 1+1=3, dan maakt dat mij toch wel geïnteresseerd.

Een eventuele toekomstige candyflip zou bij mij waarschijnlijk ook met ALD-52 zijn ipv LSD, al voorspel ik dat dat niet zo heel veel uit zal maken. Bij een volgende poging ga ik de verhoudingen in ieder geval flink aanpassen, want na een diepe LSD trip is het ondanks dat het lekker voelt ook wel wat een bummer om door de MDMA weer op aarde gebracht te worden.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#13
psychedelicoo zei:
Wat een ontzettend gaaf report!


Je lag dan optijd te slapen. Op xtc en lsd lig ik zeker de complete duur van de trip wakker

En dat lachgas zon intens effect heeft op je trips, echt heel bijzonder

Ik had een aantal patronen gedaan op 60mg 2cb, je krijgt het empatisch vermogen van een God.
Klik om te vergroten...

Vroeger kon ik toch een stuk makkelijker in slaap komen op LSD dan tegenwoordig hoor :wink: Ik weet niet waar het mee te maken heeft, misschien dieper nadenken over dingen en sneller afgeleid zijn. Tegenwoordig ben ik op LSD wel veel langer wakker. S'nachts trippen, s'ochtends de "na-trip" uitzitten en pas tegen de avond in slaap vallen. Ik slaap dan wel gelijk rond de 16 uur of langer. Slapen op MDMA heb ik nog steeds niet zo'n moeite mee, hoewel het veel zwaarder is dan in nuchtere toestand in slaap vallen. Vanzelfsprekend.
Tof is dat he! Lachgas.. mooi spul, zeker in combinatie met psychedelica :)
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
:tearsofjoy:

Had dit report denk ik even over het hoofd gezien. Super interessant! Ik had eigenlijk niet verwacht dat de visuals zo erg zouden veranderen door een gelukte candyflip. Heb het een keer geprobeerd en dat was een teleurstelling omdat bij mij de MDMA ook de LSD overstemde. Ik ben eigenlijk niet zo van het combineren van drugs, maar het klinkt wel heel aanlokkelijk die 3D werelden zien. :grinning:

Leuk report! Jij tript wel makkelijker zomaar even in een kamer met vreemde mensen zeg.
Klik om te vergroten...

Ik heb nu zover ik weet 2 gelukte candyflips gehad. Vorige maand, en deze die ik hier beschrijf. Beide keren ervaarde ik een verandering in de visuals - ze passen zich aan aan je gevoel. Het wordt ineens veel kleurrijker, warmer, uitnodigend. Ook de dingen die je ziet veranderen, het is nog steeds een circus maar gecontroleerd?.. moeilijk uit te leggen. Wel een grote blur, alsof er mist in de kamer hangt. Het lijkt letterlijk alsof er rook is, en alles is roze.
De rook zou verklaard kunnen worden doordat je door de MDMA zo wild met je ogen heen en weer gaat, en tegelijkertijd extreme traces ziet door de LSD. Ligt eraan hoe erg je je ogen ook beweegt op MDMA, ik kan soms nauwelijks nog iets zien.
Een candyflip laten lukken is echt heel lastig inderdaad, ik heb het ook veel vaker geprobeerd maar het is heel vaak ook mislukt. Daar tegenover staat wel dat als het eindelijk lukt, het een enorm mooie en nieuwe ervaring is.
De combinatie van deze 4 middelen is echt enorm magisch te noemen.. Ik denk dat ik 'm over 2 maanden weer eens ga proberen :wink: Nu "mag" het nog niet, want ik heb pas geleden nog een candyflip gehad op LSD alleen. Maar wil dit wereldje wel weer graag verkennen.
Trippen met onbekende mensen heb ik niet zo'n probleem mee nee, maar er moet wel tenminste 1 persoon bij me zijn die ik goed ken zodat ik op diegene terug kan vallen. Ik kan best goed omgaan met psychedelica.. zolang ik maar een valkussen heb zogezegd. Naar de bioscoop gaan naar een 3D film op LSD staat heel stiekem nog op m'n verlanglijstje.. Maar dan wel een film die pas rond 23:00 begint te spelen ivm de drukte in de pauze's. Dumbo komt binnenkort uit.. :grin: Dus zit te denken aan een lichte dosering, 110 microgram. Ik denk dat dat wel heel intens kan uitpakken, en niet te extreem is met al die nuchtere mensen om me heen.

Roze olifant zei:
Same here. Inmiddels al een tijdje terug ook voor het eerst een candyflip geprobeerd (nou ja, soort van dan, ALD-52 en MDMA). Het was voor mij niet echt een teleurstelling want het was tof, maar had er misschien wel meer van verwacht. Zeker omdat ik meermaals de ervaring had dat MDMA + 2C-B elkaar juist erg versterken, en samen meer dan 1+1=2 vormen. Maar in dit geval haalde de MDMA in zeer korte tijd heel duidelijk een stuk van de trip weg. Ik voelde de diepte echt razendsnel een paar levels kelderen. Heb het daarna nog wel heel leuk gehad en zeker ook nog enige synergie ervaren, maar moest eerst even processen/verwerken wat de MDMA met mijn ALD-trip had gedaan want daar schrok ik in eerste instantie een beetje van. :’) Het komt blijkbaar nauw met de candyflip, en ik vind eigenlijk dat LSD (en analogen) geen andere drug nodig hebben. Maar inderdaad boeiend om te lezen dat het de boel ook juist kan intensiveren als het slaagt/goed uitpakt. :)
Klik om te vergroten...

ALD-52 heb ik op zichzelf überhaupt nooit geprobeerd eigenlijk. Misschien een te hoge dosis MDMA? Te laat ingenomen? Bij een goede candyflip vind ik dat beide enorm goed aanvullen en hand in hand gaan, maar ik vind wel dat het de wijsheid van de trip wegneemt. Je krijgt geen lessen meer, het is alleen nog maar super leuk allemaal. Dus opzich kun je een candyflip ook wel als oppervlakkig zien.
Juist bij een mislukte candyflip is het zo dat het een het ander overheerst, maar bij een goede candyflip vult het elkaar perfect aan tot een compleet nieuw effect.

Mezelf zei:
Ik heb nog nooit M gehad bij psychedelica omdat ik altijd dacht dat juist M de trip enorm zou intensiveren. Maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn blijkt dus nu. Ik heb wel eens bij de comedown van M paddo's genomen maar dat vloeide dan heerlijk in elkaar over. Geen dip van de M omdat de paddo's begonnen te werken en me juist weer lekker liet voelen. Maar tegelijk durfde ik nooit omdat mijn logica zei dat paddo's+M veel meer dan 1+1=2 zou geven.
Maakt me nu toch wat nieuwsgierig om dit toch maar eens te testen :)
Klik om te vergroten...

Het wordt niet intenser, zeker niet. Maar de trip wordt wel compleet anders :) Niet van wat je gewend bent van LSD. Maar zoals hierboven al is gezegd (en algemeen bekend) is dat het lastig is om ze mooi met elkaar te doseren en af te stemmen.
Paddo's en MDMA zou ik zelf dan weer niet zo gauw nemen, maar meer omdat ik een zwakke maag heb.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
En wat voor verhouding zou je dan aanraden? Stel, je neemt 100 ug lsd (bijvoorbeeld). Hoeveel mdma neem je dan om de meeste kans op een geslaagde candyflip te hebben?

En de inname? Ik heb begrepen 4 uren na inname lsd de mdma innemen. Wat denk jij daarvan?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rupsje zei:
Ik vind LSD en psylocibine eigenlijk totaal niet met elkaar te vergelijken, het heeft beide hun charme. Het verschil met LSD en psylocibine is alleen dat LSD een stuk makkelijker is. Je kunt het meer sturen, mentaal is het makkelijker en het is niet zo verwarrend. Daarnaast moet ik van paddo's en truffels altijd overgeven, behalve als ik er soep van maak. Dan trek ik de werkzame stof er gewoon uit en hoef ik die vieze schimmel niet in m'n maag te gooien, want mijn lichaam reageert daar echt niet goed op. De inname wordt hierdoor wel wat lastiger, want.. Ik moet koken :yum:
Daar tegenover staat wel dat ik de visuals vèèl mooier vind dan de visuals van LSD. Het is een wereld van verschil en ik vind het heel erg op DMT lijken. Op truffels heb ik eigenlijk nauwelijks visuals (hoger dan 22 gram ben ik nooit gegaan, dus misschien moet ik hoger doseren?) Maar op paddo's heb ik wel geweldig mooie dingen gezien, wauw! :hearteyecat:
Binnenkort 4-HO-MET proberen, hoop dat ik dan wat vaker die wereld kan betreden. Inname is relatief makkelijk (je hoeft alleen af te wegen) en ik denk dat de misselijkheid ook een stuk minder zal zijn. Ben erg nieuwsgierig geworden hiernaar, want heb echt wel LSD trips gehad waarbij ik dacht.. Ja mooi.. Maar had nu wel meer zin gehad in psilocybine visuals :yum: LSD is super mooi hoor, maar aan psilo kan het niet tippen.
Klik om te vergroten...
Oh wat grappig zeg, ik werd met 13 gram Hollandia al in een totaal alien achtige wereld gegooit met prachtige oogverblindende visuals. Hollandia zijn de enige die echt werkte tot nu toe (denk psilosin en geen psilocybine). Moet ook zeggen dat zowel paddo’s als truffels echt niet betrouwbaar zijn en 5 gram Hollandia kan heftiger zijn dan je 22 gram. Was het high hawaiien?

Vind ook dat de euforie niet aan truffels kan tippen op LSD, en MDMA ook niet.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Stonologie zei:
Oh wat grappig zeg, ik werd met 13 gram Hollandia al in een totaal alien achtige wereld gegooit met prachtige oogverblindende visuals. Hollandia zijn de enige die echt werkte tot nu toe (denk psilosin en geen psilocybine). Moet ook zeggen dat zowel paddo’s als truffels echt niet betrouwbaar zijn en 5 gram Hollandia kan heftiger zijn dan je 22 gram. Was het high hawaiien?

Vind ook dat de euforie niet aan truffels kan tippen op LSD, en MDMA ook niet.
Klik om te vergroten...

Misschien heeft het iets te maken met tolerantie? Qua tripmiddelen kan ik over het algemeen best veel hebben ook, en het zou kunnen zijn dat ik dan een iets hogere tolerantie heb dan de gemiddelde mens. Maar heeft er ook mee te maken dat ik met tripmiddelen vaak echt de grens op wil zoeken denk ik.. kijken wat ik aankan en hoe diep "the rabbit hole goes" :yum:
Met paddo's en truffels ligt het natuurlijk ook heel erg aan de oogst, hoeveel werkzame stoffen erin zitten. Het blijft een natuur product. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 keer die euforie veel minder voelde als de eerste keer.. dus wellicht dat ik die Hollandia nog een keer ga proberen. Ik had de High Hawaiians inderdaad. Wil super graag weer net zo hard trippen (visueel) als ik ooit heb getript op paddo's, maar paddo's kan ik juist weer heel moeilijk aankomen en heb helaas geen groene vingers :yum:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rupsje zei:
Misschien heeft het iets te maken met tolerantie? Qua tripmiddelen kan ik over het algemeen best veel hebben ook, en het zou kunnen zijn dat ik dan een iets hogere tolerantie heb dan de gemiddelde mens. Maar heeft er ook mee te maken dat ik met tripmiddelen vaak echt de grens op wil zoeken denk ik.. kijken wat ik aankan en hoe diep "the rabbit hole goes" :yum:
Met paddo's en truffels ligt het natuurlijk ook heel erg aan de oogst, hoeveel werkzame stoffen erin zitten. Het blijft een natuur product. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 keer die euforie veel minder voelde als de eerste keer.. dus wellicht dat ik die Hollandia nog een keer ga proberen. Ik had de High Hawaiians inderdaad. Wil super graag weer net zo hard trippen (visueel) als ik ooit heb getript op paddo's, maar paddo's kan ik juist weer heel moeilijk aankomen en heb helaas geen groene vingers :yum:
Klik om te vergroten...
Zelfs een Rups kan vanuit een growkit paddo's kweken hoor:wink:. Is haast nog makkelijker dan een normale huiskamerplant. 1x goed water geven en temperatuur goed houden en thats it! Daarbij sturen vele vendors van growkits ook zo een nieuwe op als het even niet lukt.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rupsje zei:
Misschien heeft het iets te maken met tolerantie? Qua tripmiddelen kan ik over het algemeen best veel hebben ook, en het zou kunnen zijn dat ik dan een iets hogere tolerantie heb dan de gemiddelde mens. Maar heeft er ook mee te maken dat ik met tripmiddelen vaak echt de grens op wil zoeken denk ik.. kijken wat ik aankan en hoe diep "the rabbit hole goes" :yum:
Met paddo's en truffels ligt het natuurlijk ook heel erg aan de oogst, hoeveel werkzame stoffen erin zitten. Het blijft een natuur product. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 keer die euforie veel minder voelde als de eerste keer.. dus wellicht dat ik die Hollandia nog een keer ga proberen. Ik had de High Hawaiians inderdaad. Wil super graag weer net zo hard trippen (visueel) als ik ooit heb getript op paddo's, maar paddo's kan ik juist weer heel moeilijk aankomen en heb helaas geen groene vingers :yum:
Klik om te vergroten...
Probeer dan Hollandia!! Daar zit een hogere verhouding Psilocine in dan Psilocibine, waardoor het visueler is (en bij mij na 10 minuten inkickte inplaats van +-40 min. (daar kweken ze ook op). Er is onlangs nog meer onderzoek gedaan en er schijnt nog een stof aanwezig te zijn in truffels/paddo's. Deze 3 stoffen verschillen qua hoeveelheid en sterkte in alle soorten en maten. De eerste keer dat ik ooit tripte was op 15 gram Valhalla (wat volgens de verkoper de ALLER sterkste soort was (had ook het meeste "sterren")). Maar die trip was nog geen 5% van 13 gram Hollandia. Ik denk dat het best random is en niet goed te bepalen, en dat daardoor de ervaringen zo verschillen.

Mocht je het proberen, vertel me wat je er van vond :grin:! Werd wel misselijk op Hollandia, maar nooit moeten overgeven. (Sws nog nooit moeten overgeven met uitzondering van alcohol en LSA (LSA moet bijna iedereen overgeven).
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Zelfs een Rups kan vanuit een growkit paddo's kweken hoor:wink:. Is haast nog makkelijker dan een normale huiskamerplant. 1x goed water geven en temperatuur goed houden en thats it! Daarbij sturen vele vendors van growkits ook zo een nieuwe op als het even niet lukt.
Klik om te vergroten...

Ik ga t eens proberen, haha :yum: Sowieso die ready to grow kits zijn best makkelijk denk ik, fijn om mee te beginnen.

Stonologie zei:
Probeer dan Hollandia!! Daar zit een hogere verhouding Psilocine in dan Psilocibine, waardoor het visueler is (en bij mij na 10 minuten inkickte inplaats van +-40 min. (daar kweken ze ook op). Er is onlangs nog meer onderzoek gedaan en er schijnt nog een stof aanwezig te zijn in truffels/paddo's. Deze 3 stoffen verschillen qua hoeveelheid en sterkte in alle soorten en maten. De eerste keer dat ik ooit tripte was op 15 gram Valhalla (wat volgens de verkoper de ALLER sterkste soort was (had ook het meeste "sterren")). Maar die trip was nog geen 5% van 13 gram Hollandia. Ik denk dat het best random is en niet goed te bepalen, en dat daardoor de ervaringen zo verschillen.

Mocht je het proberen, vertel me wat je er van vond :grin:! Werd wel misselijk op Hollandia, maar nooit moeten overgeven. (Sws nog nooit moeten overgeven met uitzondering van alcohol en LSA (LSA moet bijna iedereen overgeven).
Klik om te vergroten...

Ja ga ik zeker een keer proberen nu naar aanleiding van jouw tip, thanks! Maar 13 gram is dus een vrij hoge dosis voor Hollandia? Dat is ook wel fijn om te weten ja.

Overgeven doe ik met name als er iets in mn maag zit, ik blijf al 6 uur nuchter maar als ik t meng met wat dan ook (vla/appelmoes) moet ik alsnog overgeven. Dus ik trek er sowieso een soepje van :) nergens last van op die manier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."