Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[LSD + 2-CB + MDMA + Lachgas] De psychedelische astronaut

[LSD + 2-CB + MDMA + Lachgas] De psychedelische astronaut

85 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De verhoudingen van dit report weet ik niet meer, dat is al jaren geleden natuurlijk.
Vorige maand begon ik met een halve zegel LSD (= 110 microgram), dat liet ik uit m'n hoofd een uur inwerken ongeveer. Toen nam ik rond de 220 aan MDMA (XTC) Hoewel 220 wel echt heavy is hoor. Beter wat minder :wink: De kater was niet te min. Ik doe het niet meer in ieder geval. Ongeveer een uur later de andere helft van de zegel innemen, dus dan zit je op 220 microgram LSD. Voor mij werkte dat perfect, al deel je de avond op in 3 episodes. De opkomende LSD, het inkicken van de MDMA en de visuals van de rest van de LSD die er ineens bij komen en samen gaan werken met de MDMA.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeetje @Rupsje je bent wel een die hard hé haha... even 220mg M bij een lsd trip :openmouth:.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kijk daar wel van op eigenlijk. Ik dacht juist dat de mdma in verhouding niet zoveel zou moeten zijn. Bij 100 ug lsd bijvoorbeeld 50 mg mdma. Ik vind het trouwens al niet fijn meer om boven de 100 mg te gaan zitten met mdma.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Jeetje @Rupsje je bent wel een die hard hé haha... even 220mg M bij een lsd trip :openmouth:.
Klik om te vergroten...

Ja heb er ook 2 dagen van op bed gelegen met een enorme kater, en ben tijdens de trip bijna flauwgevallen. Het was dat m'n vriend me op tijd op kon vangen omdat hij me zag vallen, anders was ik over een glazen tafel geklapt. Dus al met al niet aan te raden. Vond de trip zelf niks op aan te merken, ging goed, alleen ging het dus wel bijna fout toen ik dreigde flauw te vallen. Volgende keer ga ik ook rond de 100 zitten. Ik had al een hele tijd geen MDMA meer genomen dus was eerlijk gezegd ook maar een beetje aan het aankloten met de dosering, dacht dat een hele pil prima kon. Het erge (beschamende) is ook dat ik ook nog gewoon MDMA poeder heb liggen.. geen slimme actie nee.


Mindless zei:
Ik kijk daar wel van op eigenlijk. Ik dacht juist dat de mdma in verhouding niet zoveel zou moeten zijn. Bij 100 ug lsd bijvoorbeeld 50 mg mdma. Ik vind het trouwens al niet fijn meer om boven de 100 mg te gaan zitten met mdma.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook gehoord inderdaad, maar ik heb ook trips gehad waarbij de MDMA bijna niet doorkwam. Dus zit ik persoonlijk liever wat hoger, maar zoals ik hierboven al antwoordde op Mezelf is 220mg echt veel te hoog eigenlijk. De trip zelf was fijn, maar m'n lichaam was wel helemaal op met bijna flauwvallen tot gevolg toen ik bijna aan het einde van mijn trip zat.
Er staat hier ook een soort handleiding voor candyflippen op het forum, bij LSD. Ik verbaas me daar dan weer over, want daar wordt aangeraden om 4 uur tussen je LSD en MDMA te laten terwijl dat voor mij echt veel te lang is.

Ik moet hierbij trouwens wel toevoegen dat ik nogal snel kan hallucineren op MDMA. Ik krijg snel "last" van slaaphallicunaties als ik een nacht wakker ben (ik heb echt m'n slaap nodig) en MDMA versterkt dit, ik heb vaak ook hallicunaties gehad van MDMA alleen in de ochtend. Het zou kunnen zijn dat dit dus ook effect heeft op de combinatie van LSD + MDMA.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Ik vind dat ook, dat LSD op zich niets anders nodig heeft, omdat het zo compleet aanvoelt.
Klik om te vergroten...
Ik heb regelmatig gehoord dat LSD in vergelijking met natuurlijke psychedelica een wat ''steriele'' trip kan geven. Hoe ervaar jij dit dan?

Rupsje zei:
Bij een goede candyflip vind ik dat beide enorm goed aanvullen en hand in hand gaan, maar ik vind wel dat het de wijsheid van de trip wegneemt. Je krijgt geen lessen meer, het is alleen nog maar super leuk allemaal. Dus opzich kun je een candyflip ook wel als oppervlakkig zien.
Klik om te vergroten...
Best een teleurstelling om dit te lezen. Ik heb nogal moeite me te verbinden met de ander, helemaal met intimiteit. Ik had juist verwacht dat de combinatie van psychedelica, hoogstwaarschijnlijk LSD dan, met MDMA mij daar veel inzichten in zouden kunnen geven, met de gedachte dat de MDMA de trip meer zou sturen naar het terrein van verbinding, liefde voor anderen, etc. Niet?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psilocyloner zei:
Ik heb regelmatig gehoord dat LSD in vergelijking met natuurlijke psychedelica een wat ''steriele'' trip kan geven. Hoe ervaar jij dit dan?
Klik om te vergroten...
Hmm, daar zit op zich wel wat in. Als ik goed begrijp wat er met 'steriel' bedoeld wordt in deze context.

LSD vind ik zelf vrij neutraal (misschien een beter woord ervoor) aanvoelen. Het is voor mij met name een versterker van mijn bestaande gedachten, gevoelens en zintuiglijke waarneming. Het kleurt het (afgezien van de visuals :wink: ) allemaal niet zozeer. Waarom ik dan zeg dat ik LSD als compleet ervaar, is denk ik simpelweg omdat het rondneuzen in mijn eigen psyche met LSD als 'enhancer' van alles mij altijd genoeg voldoening heeft gegeven. Ik heb bijvoorbeeld vaker gepland om een aantal uren na inname van (1P)LSD (of ALD-52) MDMA erbij te nemen, maar was al zo content met die weinig gekleurde heldere pure LSD ervaring, dat ik het daarbij liet. Ik had toen niet de behoefte om die ervaringen te 'tainten' met mdma op die momenten. Daarom deed ik wiet ook altijd pas laat in een LSD trip, zodat de piek ook daar niet door gekleurd zou worden.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rupsje zei:
Wat apart zeg.. Op truffels en paddo's heb ik zeker wel visuals hoor, op truffels vind ik het over het algemeen zwaar tegenvallen (22 gram) dus dat neem ik met name vanwege de bodyload.. (bodyhigh moet ik eerder zeggen) omdat ik het heel erg vind lijken op hoe mensen heroïne omschrijven (zelf nooit daadwerkelijk heroïne genomen); elke keer dat ik een hijsje van die joint neem krijg ik weer een "shot" lijkt het en zit ik met half dichte ogen bijna te kreunen van genot. Op paddo's vond ik de visuals dan weer wel heel sterk aanwezig, heb daar bizar mooie dingen op gezien! Heel wijs en serieus, en belachelijk mooi.
Mag ik vragen wat voor type persoon jij bent? Ik kwam er in een eigen onderzoekje achter (voor de fun) dat bepaalde type mensen bepaalde type trips ervaren. Ikzelf ben heel creatief, denk in beelden. Ik ben goed in schrijven en met woorden, en ik ben enorm sterk in vreemde talen (daar tegenover staat ook weer dat ik net zo slecht ben in wiskunde en rekenen hoor, hahah. Heb het IQ van een garnaal als het daar om gaat) mensen zoals ik trippen heel erg visueel, zijn gefocust op kleuren, beeldvorming en visuals.
Mensen die muzikaal erg sterk zijn (of in ieder geval muzikaal zijn) hebben veel met geluiden, luisteren graag muziek tijdens het trippen waarbij ze helemaal op kunnen gaan in de verschillende lagen van de muziek.
Mensen die sterk zijn in wiskunde, rekenen, topografie en puzzels oplossen zijn vaak met name in hun hoofd bezig tijdens het trippen. Tevens zien deze mensen vaker echt wiskundige visuals (fractals, ingewikkelde patronen) terwijl ik letterlijk aliens over het plafond heb zien kruipen.
Dat wil niet zeggen dat die groepen niet iets anders kunnen ervaren van een andere groep; Ik ben totaal niet muzikaal, maar ik kan wel van de verschillende lagen genieten in de muziek als ik iets luister. Maar dit betekend wel dat je focus met name bij je eigen groep ligt. Na een half uurtje muziek geluisterd te hebben ben ik wel klaar om op avontuur te gaan of een film te kijken, terwijl mijn vriend (= muzikaal) echt uren intens kan genieten naar de klanken van de muziek. Hij sluit zijn ogen, en gaat er dan helemaal in op. Mijn vriend is bijvoorbeeld bijna niet gefocust op de visuals, hoewel hij ze wel ziet; hij schuift het automatisch meer naar de achtergrond omdat andere dingen zijn prioriteit hebben dan beelden.
Ikzelf heb tegenwoordig helemaal geen hersenspinsels meer. Ik hik tegenwoordig telkens tegen een ego-dood aan (de "net-nietjes"), dus mijn hoofd is ook helemaal leeg. Ik ben extreem veel bezig met mijn bewustzijn en de visuals, mijn hele ziel en zijn te laten dansen op die beelden.
Wat ik probeer te zeggen is dat niet iedereen hetzelfde tript, iedereen is anders. Dus als jij nauwelijks visuals hebt op bijvoorbeeld truffels of paddo's, of ayahuasca kan het zo zijn dat ook bij LSD de visuals meer naar de achtergrond verdwijnen. Dat is dan gewoon hoe jij bent. Niet zo gek ook, want LSD is het verkennen van je innerlijke zelf. Alle psychedelica trouwens.
Klik om te vergroten...
Oh, op truffels heb ik ook intense body highs gehad ja... echt van die golven, een keer tijdens het wandelen gedurende een nachtelijke trip in het bos ook... dat ik op momenten echt even moest stoppen. Héél intens! Sinds die ervaring is de relatie met mijn lichaam op een bepaalde manier ook echt anders, dan vooral wanneer het gaat om de aandacht en het herkenningsvermogen voor lichamelijke sensaties van genot. Het heeft me wat meer in mijn lichaam gebracht zou ik kunnen zeggen, of meer affiniteit of voeling met mijn lichaam gegeven.

Ik denk dat het voor een groot deel ook wel te maken heeft met in hoeverre iemand overwegend introvert of extravert is, voor zover al dit soort tweedelingen wat waard zijn, ofwel naar binnen gericht of naar buiten gericht. Het klinkt aannemelijk dat mensen met een naar binnen gerichte focus eerder in hun hoofd zullen trippen (in de vorm van gedachten) en mensen met een naar buiten gerichte focus eerder in hun omgeving zullen trippen (in de vorm van levendige visuals). Ik ben een naar binnen gericht mens. Extreem naar binnengericht, zodanig dat dit in het verleden ook tot problemen heeft geleid. Mijn trips spelen zich hoofdzakelijk af in mijn hoofd. Daarbij heb ik wel vaak sensaties van verbondenheid met de wereld om me heen, het één zijn met iets groters, onderdeel uitmaken van een alomvattend geheel. Er lijkt daarmee wel een geleidelijke verschuiving plaats te vinden van mijn hoofd naar mijn omgeving. Van visuals is daarbij altijd nog erg weinig sprake. Natuurlijk ervaar ik ook wel dingen als toegenomen scherpte (bijvoorbeeld met betrekking tot texturen, zoals boomschors op een boomstam wat ik als ik trip echt prachtig vind) en levendigheid (bijvoorbeeld met betrekking tot kleuren, zoals mos wat ik als ik trip ook echt prachtig vind), en 'drifting' enzo, dat je dingen wat ziet vervormen. Echter, levendige externe hallucinaties heb ik zelden gehad en op de momenten dat ik ze wel had was het kortstondig en zeker geen bepalend aspect van mijn trip. Interne hallucinaties, met ogen gesloten, echter volop, tot compleet nieuwe werelden aan toe.

Ik ben aan het leren meer naar buiten te treden, onder meer door het contact met mijn eigen gevoel te vergroten en daar meer naar te leven en gevoelens te uiten, alsmede meer verbinding te zoeken met anderen. Liefde voor mezelf, mijn medemens en de wereld om me heen is er eigenlijk altijd wel geweest, maar ik heb nooit zo vanuit die liefde kunnen leven door liefde te geven en mijn hart wederkerig weer te vullen met de liefde om me heen omdat ik lang mijn energie niet in mijn hart heb kunnen laten stromen. Ik heb lange tijd een veilige basis gemist en erg vanuit mijn hoofd geleefd. Nu ik steeds meer vanuit mijn hart ga leven, voel ik ook dat ik dichter bij liefde kom. Het brengt me automatisch zowel dichter bij mezelf, anderen en de wereld om me heen.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Psilocyloner zei:
Ik heb regelmatig gehoord dat LSD in vergelijking met natuurlijke psychedelica een wat ''steriele'' trip kan geven. Hoe ervaar jij dit dan?


Best een teleurstelling om dit te lezen. Ik heb nogal moeite me te verbinden met de ander, helemaal met intimiteit. Ik had juist verwacht dat de combinatie van psychedelica, hoogstwaarschijnlijk LSD dan, met MDMA mij daar veel inzichten in zouden kunnen geven, met de gedachte dat de MDMA de trip meer zou sturen naar het terrein van verbinding, liefde voor anderen, etc. Niet?
Klik om te vergroten...

Dat is sowieso zo, maar dat heb ik op alleen MDMA en alleen LSD ook al hoor. Jij niet? Bij hogere doseringen komt dat liefde gevoel heel erg ter sprake en omhoog, en is het makkelijker om je te binden met mensen. Die combinatie is ook een heel fijn gevoel, en is een en al liefde waar de visuals op afgestemd zijn.
Ik doelde meer op levenslessen als je problemen aanpakken, of echt nare trekken in jezelf te fixen. Ik heb zelf heel veel moeite met loslaten omdat ik een controle freak ben - dat is voor mij telkens een terugkomende les. En die lessen heb ik op zo'n combinatie dus niet. Maar de liefde is wel overal aanwezig hoor, maak je daar vooral geen zorgen over. Er is meer liefde dan je hart aankan op zo'n moment lijkt wel :wink:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rupsje zei:
Dat is sowieso zo, maar dat heb ik op alleen MDMA en alleen LSD ook al hoor. Jij niet? Bij hogere doseringen komt dat liefde gevoel heel erg ter sprake en omhoog, en is het makkelijker om je te binden met mensen. Die combinatie is ook een heel fijn gevoel, en is een en al liefde waar de visuals op afgestemd zijn.
Ik doelde meer op levenslessen als je problemen aanpakken, of echt nare trekken in jezelf te fixen. Ik heb zelf heel veel moeite met loslaten omdat ik een controle freak ben - dat is voor mij telkens een terugkomende les. En die lessen heb ik op zo'n combinatie dus niet. Maar de liefde is wel overal aanwezig hoor, maak je daar vooral geen zorgen over. Er is meer liefde dan je hart aankan op zo'n moment lijkt wel :wink:
Klik om te vergroten...
Begrijp ik goed dat het loslaten beter gaat met de combinatie met M erbij? Dus dat de toevoeging van M je makkelijker laat loslaten? Klinkt opzich wel logisch in mijn oren namelijk :)
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
Begrijp ik goed dat het loslaten beter gaat met de combinatie met M erbij? Dus dat de toevoeging van M je makkelijker laat loslaten? Klinkt opzich wel logisch in mijn oren namelijk :)
Klik om te vergroten...

Ja zeker! Ik vermoed dat dat komt omdat je met MDMA sowieso al heel erg meegaand en open bent; alles is eigenlijk helemaal prima. Dus ook het loslaten op psychedelica gaat daardoor heel simpel en er is geen gevecht meer gaande, wat ik aan het begin nogal eens wil ervaren.
Twee weken geleden was ik bijvoorbeeld ook (weer) een vechtertje tegen de LSD. Wilde heel erg m'n bewustzijn nog een beetje behouden, maar de LSD dacht daar zoals gewoonlijk anders over. Uiteindelijk kon ik loslaten en voelde ik hoe mijn bewustzijn zich samensmolt met de visuals. Ik zag mijn bewustzijn daadwerkelijk balanceren op een scherpe punt in het "niets" terwijl de visuals om mij heen aan het dansen en zwieren waren. Balancerend op het uiteindelijke kwijtraken van jezelf. Dat gevecht heb ik altijd, en dat is voor mij ook een les. Met MDMA valt dit gevecht compleet weg en ben ik er gelijk.
Het "het is goed zo" gevoel is sterk aanwezig. De enige drug waarbij ik dit gevoel heb is DMT, waarbij je ook zonder kiezen alles loslaat. Op alle andere psychedelica is het er altijd, behalve als ik er dus MDMA bij doe.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rupsje zei:
Dat is sowieso zo, maar dat heb ik op alleen MDMA en alleen LSD ook al hoor. Jij niet? Bij hogere doseringen komt dat liefde gevoel heel erg ter sprake en omhoog, en is het makkelijker om je te binden met mensen. Die combinatie is ook een heel fijn gevoel, en is een en al liefde waar de visuals op afgestemd zijn.
Ik doelde meer op levenslessen als je problemen aanpakken, of echt nare trekken in jezelf te fixen. Ik heb zelf heel veel moeite met loslaten omdat ik een controle freak ben - dat is voor mij telkens een terugkomende les. En die lessen heb ik op zo'n combinatie dus niet. Maar de liefde is wel overal aanwezig hoor, maak je daar vooral geen zorgen over. Er is meer liefde dan je hart aankan op zo'n moment lijkt wel :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf alleen nog maar ervaring met natuurlijke psychedelica, dus ik kan het effect van MDMA en LSD los van elkaar evenmin vanuit eigen ervaringen beoordelen. Voor beide wel interesse, voor de combinatie van die twee evenzo, maar ik mis enerzijds de lijntjes om eraan te komen, anderzijds valt er met de natuurlijke psychedelica welke vrij verkrijgbaar zijn ook al eindeloos te ontdekken. Misschien dat jij geen lessen krijgt met de combi MDMA + LSD, dat het in je beleving de ''wijsheid'' wegneemt, omdat jij weinig lessen (meer) hebt te leren wanneer het gaat om liefde en verbinding? Of in ieder geval, dat dat geen groot aandachtspunt (meer) is in je groeiproces? Voor mij ligt dit wellicht anders... wellicht dat ik van een dergelijke ervaring juist enórm veel leer, of iets weet te doorbreken, een doorbraak die ik dan nadien mee kan nemen. Ik heb het idee dat de natuurlijke psychedelica in alle richtingen kunnen meebuigen, waardoor ze je altijd iets kunnen bieden wat je nodig hebt. Omdat LSD naar wat ik heb vernomen allicht wat steriel is en MDMA in feite vrij geforceerd een bepaalde richting opstuurt, zal die combinatie dus vooral veel lessen geven aan degenen die op dat terrein, waar je noodgedwongen heen wordt gestuurd, ook daadwerkelijk veel te leren hebben?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb meerdere keren een candyflip geprobeerd maar het is maar één keer echt gelukt. Toen had ik ongeveer 150 mcg LSD genomen en na precies 4 uur zo'n 100 mg MDMA geloof ik. Het was één van de mooiste ervaringen van mijn leven, die synergie is niet te beschrijven en dat ga ik dus ook niet proberen, er zijn geen woorden voor, ik kan alleen maar zeggen dat het echt de moeite waard is om het te proberen tot het lukt en dat het dan iets heel nieuws wordt, niet LSD + MDMA maar echt 1+1=3. Dus blijven proberen zou ik willen zeggen tegen degenen bij wie de candyflip nog niet helemaal goed heeft uitgepakt! :wink:

Bij mij is het zo dat de MDMA al snel overheerst, en dat het bij een te hoge dosering of verkeerde timing de trip nogal afzwakt, het 'intellectuele' gaat eraf zeg maar en het wordt meer een soort vredig, wazig psychedelisch genieten. Daarom zou ik de dosering MDMA laag houden.
Bij mijn geslaagde candyflip werd de trip juist helemaal niet afgezwakt, wel werden de visuals veel zachter en warmer en anders van karakter, maar het vulde elkaar echt aan. Voelde ook intens veel verbinding met mijn partner en met het universum, het veranderde de LSD idd wel van neutraal naar warm, maar de inzichten waren niet ineens weg, alleen waren ze meer gericht op liefde en verbinding, eigenlijk vooral het vóelen daarvan en de meeste lessen kwamen de dag erna automatisch binnen. Dus @Psilocyloner ik denk dat deze combi zeker wel geschikt voor jouw doel is.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Psilocyloner zei:
Ik heb zelf alleen nog maar ervaring met natuurlijke psychedelica, dus ik kan het effect van MDMA en LSD los van elkaar evenmin vanuit eigen ervaringen beoordelen. Voor beide wel interesse, voor de combinatie van die twee evenzo, maar ik mis enerzijds de lijntjes om eraan te komen, anderzijds valt er met de natuurlijke psychedelica welke vrij verkrijgbaar zijn ook al eindeloos te ontdekken. Misschien dat jij geen lessen krijgt met de combi MDMA + LSD, dat het in je beleving de ''wijsheid'' wegneemt, omdat jij weinig lessen (meer) hebt te leren wanneer het gaat om liefde en verbinding? Of in ieder geval, dat dat geen groot aandachtspunt (meer) is in je groeiproces? Voor mij ligt dit wellicht anders... wellicht dat ik van een dergelijke ervaring juist enórm veel leer, of iets weet te doorbreken, een doorbraak die ik dan nadien mee kan nemen. Ik heb het idee dat de natuurlijke psychedelica in alle richtingen kunnen meebuigen, waardoor ze je altijd iets kunnen bieden wat je nodig hebt. Omdat LSD naar wat ik heb vernomen allicht wat steriel is en MDMA in feite vrij geforceerd een bepaalde richting opstuurt, zal die combinatie dus vooral veel lessen geven aan degenen die op dat terrein, waar je noodgedwongen heen wordt gestuurd, ook daadwerkelijk veel te leren hebben?
Klik om te vergroten...

Oh wat jammer zeg, dat je beide nog nooit hebt geprobeerd! Het zijn beide echt hele magische dingen, zeker iets dat je ooit een keer in je leven geprobeerd moet hebben. Misschien dat RC's een optie voor je zijn? Ik ga binnenkort voor de eerste keer 1P-LSD proberen, dat schijnt heel nauw verwant te zijn aan LSD maar een stuk vrolijker. En het is (nog) legaal :yum: Van XTC zijn er ook nog wel verwante legale RC stofjes te vinden. Hopelijk kun je hier ook wat voldoening uit halen.

Qua liefde en verbinding zit ik wel goed denk ik, ik ben extreem loyaal naar de mensen die ik liefheb en ik kan makkelijk connecten met mensen als we raakvlakken hebben. Al ben ik wel heel selectief. Ik probeer altijd wel goed te doen en lief te hebben, mensen te helpen, al ben ik wel een behoorlijk dominant typje die ook vind dat diegene het moet verdienen :yum: Ik ben geen vredelievende, linkse hippie extremist. Maar qua liefde heb ik genoeg om te verdelen en te ontvangen.
Qua groeiproces heb ik dus eerder andere dingen die bij mij vaak op de voorgrond staan als het op psychedelica aan gaat inderdaad. Iedereen heeft weer andere dingen te leren, want iedereen is anders.
Ik denk zeer zeker dat beide stoffen je enorm veel kunnen bieden, en je komt wel over als een persoon die er ook goed instaat en er (denk ik) wel klaar voor is. De mooie ervaringen die MDMA en LSD te bieden hebben gun ik iedereen, en ik hoop dat dat punt voor jou ook ooit komt in je leven :blush: Ik heb overigens nog een report staan over mijn allereerste keer MDMA, die zal ik eerdaags wel online zetten.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rupsje zei:
Oh wat jammer zeg, dat je beide nog nooit hebt geprobeerd! Het zijn beide echt hele magische dingen, zeker iets dat je ooit een keer in je leven geprobeerd moet hebben. Misschien dat RC's een optie voor je zijn? Ik ga binnenkort voor de eerste keer 1P-LSD proberen, dat schijnt heel nauw verwant te zijn aan LSD maar een stuk vrolijker. En het is (nog) legaal :yum: Van XTC zijn er ook nog wel verwante legale RC stofjes te vinden. Hopelijk kun je hier ook wat voldoening uit halen.
Klik om te vergroten...
Ja, echt hè? Ik hoop uiteindelijk beide op Psy-Fi voor de eerste keer te kunnen doen. Dat lijkt me echt een mooie gelegenheid daarvoor. Wat RC's betreft, is 6-APB (nog) legaal eigenlijk?

Rupsje zei:
Ik denk zeer zeker dat beide stoffen je enorm veel kunnen bieden, en je komt wel over als een persoon die er ook goed instaat en er (denk ik) wel klaar voor is. De mooie ervaringen die MDMA en LSD te bieden hebben gun ik iedereen, en ik hoop dat dat punt voor jou ook ooit komt in je leven :blush: Ik heb overigens nog een report staan over mijn allereerste keer MDMA, die zal ik eerdaags wel online zetten.
Klik om te vergroten...
Ik denk ook zeker wel dat ik daar klaar voor ben. Dat is het punt voor mij ook niet. Ik heb alles bij elkaar toch al aardig wat getript inmiddels, alleen niet op LSD... :wink: Ik hoor/lees overigens vaak dat LSD ''makkelijker'' zou zijn dan bijvoorbeeld paddo's/truffels of ayahuasca, dus hoewel ik LSD uiteraard evenals elk ander psychedelicum zal behandelen met alle respect die het verdient, verwacht ik eigenlijk weinig onaangename verrassingen.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Psilocyloner zei:
Ja, echt hè? Ik hoop uiteindelijk beide op Psy-Fi voor de eerste keer te kunnen doen. Dat lijkt me echt een mooie gelegenheid daarvoor. Wat RC's betreft, is 6-APB (nog) legaal eigenlijk?


Ik denk ook zeker wel dat ik daar klaar voor ben. Dat is het punt voor mij ook niet. Ik heb alles bij elkaar toch al aardig wat getript inmiddels, alleen niet op LSD... :wink: Ik hoor/lees overigens vaak dat LSD ''makkelijker'' zou zijn dan bijvoorbeeld paddo's/truffels of ayahuasca, dus hoewel ik LSD uiteraard evenals elk ander psychedelicum zal behandelen met alle respect die het verdient, verwacht ik eigenlijk weinig onaangename verrassingen.
Klik om te vergroten...

Ik hoop het ook voor je! En ik heb even bij mijn vendor gekeken voor je; die verkoopt nog 6-APB zie ik dus zover ik weet is het nog legaal ja.

LSD is wat helder ja.. clean. Op truffels of paddo’s vind ik alles qua mindset een beetje warrig en snap ik het allemaal niet zo goed, terwijl ik op LSD alle antwoorden krijg. Daar tegenover staat wel dat paddo’s veeeeeel mooier zijn dan LSD qua visuals. Eigenlijk zijn beide niet zo goed te vergelijken met elkaar.. beide geven een totaal andere trip. Als je paddo’s een paar keer gedaan hebt zal LSD misschien wel wat makkelijk voor je zijn. Ik deed het andersom en vond paddo’s wel wat zwaar liggen hoor.. vooral dat onbegrip terwijl je altijd die helderheid gewend bent. Maar ik had daarvoor wel al DMT gedaan, dus had veel herkenningspunten ook met mijn DMT ervaringen. Aan de andere kant wil ik ook heel voorzichtig zijn met die uitspraak dat het misschien makkelijker voor je gaat zijn.. want niemand is hetzelfde. Setting en mindset spelen hierin ook een grote rol.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rupsje zei:
LSD is wat helder ja.. clean. Op truffels of paddo’s vind ik alles qua mindset een beetje warrig en snap ik het allemaal niet zo goed, terwijl ik op LSD alle antwoorden krijg. Daar tegenover staat wel dat paddo’s veeeeeel mooier zijn dan LSD qua visuals. Eigenlijk zijn beide niet zo goed te vergelijken met elkaar.. beide geven een totaal andere trip. Als je paddo’s een paar keer gedaan hebt zal LSD misschien wel wat makkelijk voor je zijn. Ik deed het andersom en vond paddo’s wel wat zwaar liggen hoor.. vooral dat onbegrip terwijl je altijd die helderheid gewend bent. Maar ik had daarvoor wel al DMT gedaan, dus had veel herkenningspunten ook met mijn DMT ervaringen. Aan de andere kant wil ik ook heel voorzichtig zijn met die uitspraak dat het misschien makkelijker voor je gaat zijn.. want niemand is hetzelfde. Setting en mindset spelen hierin ook een grote rol.
Klik om te vergroten...
Paddo's of truffels zijn bij mij dus echt nauwelijks visueel. Zelfs met ayahuasca de laatste keer geen enkele open eye visuals gehad. Als LSD dan opeens een mega kermis wordt, dan zou het me weleens kunnen overdonderen ja, zeker op een festival als setting. Ik sluit een heftige ervaring op LSD zeker niet uit hoor. Daar hou ik altijd rekening mee. Hoe dan ook, ik ga er in ieder geval niet met angst of onzekerheid in, laat ik het zo stellen. Vastberaden, maar niet overmoedig... :wink:

Ik heb laatst nog onverwachts stevig op truffels getript in het bos. Meestal neem ik 30 gram, maar dit keer besloot ik eens gewoon 15 gram te nemen, met het idee niet al te hard trippend een fijne meditatieve wandeling in de natuur te maken op een rustige zonovergoten zondagmiddag. Dat pakte toch even anders uit: ik heb tot ruim 2,5 uur na de piek roerloos met m'n ogen dicht op m'n kleedje in het gras gelegen. Ongeacht mijn plannen zorg ik er eigenlijk altijd wel voor dat ik voorbereid ben op dit soort dingen. Het zou toch lullig zijn geweest als ik geen plekje zou hebben gehad om me terug te trekken en ongestoord te kunnen liggen.
P
Patricio77Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ha Rupsje, wat een geweldig report, heel uitgebreid en veel details. Weet niet of ik jou durf te volgen hoor. Lds én mdma én 2cb én 100 lachgaspatronen. Wauw. Diep respect.

Laatst zelf mdma en 2cb gedaan (een zogenaamd Shulgintje) dat was super maar de bodyload was pittig. Combi met lachgas 1 x een ballon gedaan op een festival, maar ga dat thuis eens uitproberen. Dank je wel voor de tips, heel inspirerend
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vet rapport weer hoor Rupsje!
Alleen vroeg ik mij af waarom je al binnen een half uur na je 1e zegel LSD al de kt dat het niks doet en je dus al de 2cb er bij neemt? LSD kan toch veel langer duren tot het werkt?
En dan wacht je weer maar een half uurtje op de inkick van 2cb, terwijl 2cb ook wel lang kan duren tot het werkt en effect geeft. Dus is een uur na je lsd en een half uur na je 2cb al lachgas nemen niet erg snel? Dat je te ongeduldig was. Endan ook nog heel veel lachgas er bij. Merkte je uberhaupt nog wel echt de lsd of de 2cb qua effecten?
Lachgas en lsd geen ervaring mee maar staan beide nog op de to do list. 2cb vond ik in redelijke dosis (19-20mg) al best wel heftig. Met lachgas of andere psychedelica erbij zou het voor mij denk te heftig zijn.
Als ik eens op een festival kom of bij mensen die lachgas hebben ga ikhet zeker eens nemen!
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Psilocyloner zei:
Paddo's of truffels zijn bij mij dus echt nauwelijks visueel. Zelfs met ayahuasca de laatste keer geen enkele open eye visuals gehad. Als LSD dan opeens een mega kermis wordt, dan zou het me weleens kunnen overdonderen ja, zeker op een festival als setting. Ik sluit een heftige ervaring op LSD zeker niet uit hoor. Daar hou ik altijd rekening mee. Hoe dan ook, ik ga er in ieder geval niet met angst of onzekerheid in, laat ik het zo stellen. Vastberaden, maar niet overmoedig... :wink:

Ik heb laatst nog onverwachts stevig op truffels getript in het bos. Meestal neem ik 30 gram, maar dit keer besloot ik eens gewoon 15 gram te nemen, met het idee niet al te hard trippend een fijne meditatieve wandeling in de natuur te maken op een rustige zonovergoten zondagmiddag. Dat pakte toch even anders uit: ik heb tot ruim 2,5 uur na de piek roerloos met m'n ogen dicht op m'n kleedje in het gras gelegen. Ongeacht mijn plannen zorg ik er eigenlijk altijd wel voor dat ik voorbereid ben op dit soort dingen. Het zou toch lullig zijn geweest als ik geen plekje zou hebben gehad om me terug te trekken en ongestoord te kunnen liggen.
Klik om te vergroten...

Wat apart zeg.. Op truffels en paddo's heb ik zeker wel visuals hoor, op truffels vind ik het over het algemeen zwaar tegenvallen (22 gram) dus dat neem ik met name vanwege de bodyload.. (bodyhigh moet ik eerder zeggen) omdat ik het heel erg vind lijken op hoe mensen heroïne omschrijven (zelf nooit daadwerkelijk heroïne genomen); elke keer dat ik een hijsje van die joint neem krijg ik weer een "shot" lijkt het en zit ik met half dichte ogen bijna te kreunen van genot. Op paddo's vond ik de visuals dan weer wel heel sterk aanwezig, heb daar bizar mooie dingen op gezien! Heel wijs en serieus, en belachelijk mooi.
Mag ik vragen wat voor type persoon jij bent? Ik kwam er in een eigen onderzoekje achter (voor de fun) dat bepaalde type mensen bepaalde type trips ervaren. Ikzelf ben heel creatief, denk in beelden. Ik ben goed in schrijven en met woorden, en ik ben enorm sterk in vreemde talen (daar tegenover staat ook weer dat ik net zo slecht ben in wiskunde en rekenen hoor, hahah. Heb het IQ van een garnaal als het daar om gaat) mensen zoals ik trippen heel erg visueel, zijn gefocust op kleuren, beeldvorming en visuals.
Mensen die muzikaal erg sterk zijn (of in ieder geval muzikaal zijn) hebben veel met geluiden, luisteren graag muziek tijdens het trippen waarbij ze helemaal op kunnen gaan in de verschillende lagen van de muziek.
Mensen die sterk zijn in wiskunde, rekenen, topografie en puzzels oplossen zijn vaak met name in hun hoofd bezig tijdens het trippen. Tevens zien deze mensen vaker echt wiskundige visuals (fractals, ingewikkelde patronen) terwijl ik letterlijk aliens over het plafond heb zien kruipen.
Dat wil niet zeggen dat die groepen niet iets anders kunnen ervaren van een andere groep; Ik ben totaal niet muzikaal, maar ik kan wel van de verschillende lagen genieten in de muziek als ik iets luister. Maar dit betekend wel dat je focus met name bij je eigen groep ligt. Na een half uurtje muziek geluisterd te hebben ben ik wel klaar om op avontuur te gaan of een film te kijken, terwijl mijn vriend (= muzikaal) echt uren intens kan genieten naar de klanken van de muziek. Hij sluit zijn ogen, en gaat er dan helemaal in op. Mijn vriend is bijvoorbeeld bijna niet gefocust op de visuals, hoewel hij ze wel ziet; hij schuift het automatisch meer naar de achtergrond omdat andere dingen zijn prioriteit hebben dan beelden.
Ikzelf heb tegenwoordig helemaal geen hersenspinsels meer. Ik hik tegenwoordig telkens tegen een ego-dood aan (de "net-nietjes"), dus mijn hoofd is ook helemaal leeg. Ik ben extreem veel bezig met mijn bewustzijn en de visuals, mijn hele ziel en zijn te laten dansen op die beelden.
Wat ik probeer te zeggen is dat niet iedereen hetzelfde tript, iedereen is anders. Dus als jij nauwelijks visuals hebt op bijvoorbeeld truffels of paddo's, of ayahuasca kan het zo zijn dat ook bij LSD de visuals meer naar de achtergrond verdwijnen. Dat is dan gewoon hoe jij bent. Niet zo gek ook, want LSD is het verkennen van je innerlijke zelf. Alle psychedelica trouwens.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Vet rapport weer hoor Rupsje!
Alleen vroeg ik mij af waarom je al binnen een half uur na je 1e zegel LSD al de kt dat het niks doet en je dus al de 2cb er bij neemt? LSD kan toch veel langer duren tot het werkt?
En dan wacht je weer maar een half uurtje op de inkick van 2cb, terwijl 2cb ook wel lang kan duren tot het werkt en effect geeft. Dus is een uur na je lsd en een half uur na je 2cb al lachgas nemen niet erg snel? Dat je te ongeduldig was. Endan ook nog heel veel lachgas er bij. Merkte je uberhaupt nog wel echt de lsd of de 2cb qua effecten?
Lachgas en lsd geen ervaring mee maar staan beide nog op de to do list. 2cb vond ik in redelijke dosis (19-20mg) al best wel heftig. Met lachgas of andere psychedelica erbij zou het voor mij denk te heftig zijn.
Als ik eens op een festival kom of bij mensen die lachgas hebben ga ikhet zeker eens nemen!
Klik om te vergroten...

Let wel: het is een rapport van 2013, officieel. Ik was toen 17 als ik goed reken, bijna 18. In die tijd was ik een stuk minder verstandig met drugs dan nu, zeker met psychedelica, en dat is ook zeker wel eens fout gegaan. Ik durfde meer. Inmiddels begin ik zelfs met een half zegeltje ipv een hele uit voorzorg.. hoewel ik me vanavond best goed voel en misschien voor het eerst met een hele weer ga beginnen vannacht. Het zijn bekende zegeltjes, ik weet hoe ze werken :wink:
In ieder geval denk ik dat ik gewoon teveel te snel wilde, en dus maar gewoon bijnam. Tegenwoordig weet ik dat het bij mij meestal een uur duurt eer dat hij inslaat, en daar wacht ik dan ook geduldig op. Dat was op die leeftijd heel anders. Ik ben eigenlijk van plan om binnenkort (als ik weer mag - de 3 maanden die ik tussen MDMA trips in laat zitten altijd zijn nog niet om) deze zelfde combinatie te nemen, maar dan inderdaad eerst eventjes wachten tot de LSD is ingewerkt :) Wel zo tof, en verstandig. Maar je hebt gelijk, ik was veel te ongeduldig. Iets wat ik tegenwoordig nog steeds als slechte eigenschap heb, alleen neem ik nu niet zo gauw meer bij.

Het effect van de LSD en 2C-B merkte ik met de lachgas wel, echter geeft het een compleet nieuw effect juist, net als dat MDMA een nieuw effect geeft als je dat combineert met psychedelica. Dus al met al bereik je een nieuwe laag in het trippen, ipv alleen LSD + 2C-B (of enkel 1 van die 2 substanties)
Je opent echt een heel nieuw deurtje als het ware.
Lachgas is trouwens ook geen psychedelica, ik vind het eerder dissociatief werken. Je bent eventjes helemaal van de wereld. Maar als ik nuchter lachgas neem zie ik ook geen visuals, je raakt jezelf gewoon even kwijt voor een minuutje.
Lachgas met alleen LSD of alleen 2C-B is heel tof, net als ik zeg, het is meer een dissociatief middel en totaal geen psychedelicum. Daarnaast duurt een tripje maar een minuut he.. Dus als het niet goed gaat is het ook weer net zo snel weg als dat het kwam :) Ik vind lachgas met psychedelica echt een van de mooiste dingen die er zijn, dus zeker een aanrader. Ketamine met psychedelica vind ik bijvoorbeeld ook fantastisch - dat is ook een dissociatief. Het verschil is echter dat ketamine + bijv. LSD de trip een stuk abstracter maakt, emotieloos haast. Terwijl lachgas je trip helemaal gaat inkleuren verder; laat wat meer ruimte over voor creativiteit.
Dissociatieven gaan perfect samen met psychedelica máár ik denk dat het wel belangrijk is dat je dissociatieven op zichzelf staande ook al leuk moet vinden. Als je op bijvoorbeeld ketamine best een ongemakkelijk gevoel krijgt, dan gaat de combinatie ketamine + LSD al helemaal niks voor je zijn. Het gelukkige aan ketamine is dan weer wel dat het ook maar een uurtje duurt - je zit er dus niet uren lang aan vast als het even niet zo lekker gaat :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."