Vet rapport weer hoor Rupsje!
Alleen vroeg ik mij af waarom je al binnen een half uur na je 1e zegel LSD al de kt dat het niks doet en je dus al de 2cb er bij neemt? LSD kan toch veel langer duren tot het werkt?
En dan wacht je weer maar een half uurtje op de inkick van 2cb, terwijl 2cb ook wel lang kan duren tot het werkt en effect geeft. Dus is een uur na je lsd en een half uur na je 2cb al lachgas nemen niet erg snel? Dat je te ongeduldig was. Endan ook nog heel veel lachgas er bij. Merkte je uberhaupt nog wel echt de lsd of de 2cb qua effecten?
Lachgas en lsd geen ervaring mee maar staan beide nog op de to do list. 2cb vond ik in redelijke dosis (19-20mg) al best wel heftig. Met lachgas of andere psychedelica erbij zou het voor mij denk te heftig zijn.
Als ik eens op een festival kom of bij mensen die lachgas hebben ga ikhet zeker eens nemen!
Let wel: het is een rapport van 2013, officieel. Ik was toen 17 als ik goed reken, bijna 18. In die tijd was ik een stuk minder verstandig met drugs dan nu, zeker met psychedelica, en dat is ook zeker wel eens fout gegaan. Ik durfde meer. Inmiddels begin ik zelfs met een half zegeltje ipv een hele uit voorzorg.. hoewel ik me vanavond best goed voel en misschien voor het eerst met een hele weer ga beginnen vannacht. Het zijn bekende zegeltjes, ik weet hoe ze werken
![:wink:]()
In ieder geval denk ik dat ik gewoon teveel te snel wilde, en dus maar gewoon bijnam. Tegenwoordig weet ik dat het bij mij meestal een uur duurt eer dat hij inslaat, en daar wacht ik dan ook geduldig op. Dat was op die leeftijd heel anders. Ik ben eigenlijk van plan om binnenkort (als ik weer mag - de 3 maanden die ik tussen MDMA trips in laat zitten altijd zijn nog niet om) deze zelfde combinatie te nemen, maar dan inderdaad eerst eventjes wachten tot de LSD is ingewerkt
![:)]()
Wel zo tof, en verstandig. Maar je hebt gelijk, ik was veel te ongeduldig. Iets wat ik tegenwoordig nog steeds als slechte eigenschap heb, alleen neem ik nu niet zo gauw meer bij.
Het effect van de LSD en 2C-B merkte ik met de lachgas wel, echter geeft het een compleet nieuw effect juist, net als dat MDMA een nieuw effect geeft als je dat combineert met psychedelica. Dus al met al bereik je een nieuwe laag in het trippen, ipv alleen LSD + 2C-B (of enkel 1 van die 2 substanties)
Je opent echt een heel nieuw deurtje als het ware.
Lachgas is trouwens ook geen psychedelica, ik vind het eerder dissociatief werken. Je bent eventjes helemaal van de wereld. Maar als ik nuchter lachgas neem zie ik ook geen visuals, je raakt jezelf gewoon even kwijt voor een minuutje.
Lachgas met alleen LSD of alleen 2C-B is heel tof, net als ik zeg, het is meer een dissociatief middel en totaal geen psychedelicum. Daarnaast duurt een tripje maar een minuut he.. Dus als het niet goed gaat is het ook weer net zo snel weg als dat het kwam
![:)]()
Ik vind lachgas met psychedelica echt een van de mooiste dingen die er zijn, dus zeker een aanrader. Ketamine met psychedelica vind ik bijvoorbeeld ook fantastisch - dat is ook een dissociatief. Het verschil is echter dat ketamine + bijv. LSD de trip een stuk abstracter maakt, emotieloos haast. Terwijl lachgas je trip helemaal gaat inkleuren verder; laat wat meer ruimte over voor creativiteit.
Dissociatieven gaan perfect samen met psychedelica máár ik denk dat het wel belangrijk is dat je dissociatieven op zichzelf staande ook al leuk moet vinden. Als je op bijvoorbeeld ketamine best een ongemakkelijk gevoel krijgt, dan gaat de combinatie ketamine + LSD al helemaal niks voor je zijn. Het gelukkige aan ketamine is dan weer wel dat het ook maar een uurtje duurt - je zit er dus niet uren lang aan vast als het even niet zo lekker gaat
![:)]()