Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[LSD + 2-CB + MDMA + Lachgas] De psychedelische astronaut

[LSD + 2-CB + MDMA + Lachgas] De psychedelische astronaut

85 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Superchill report weer. Je beschrijft het op een manier die makkelijk te lezen is en toch wel mee sleept in je ervaring. Interessante manier om MDMA te nemen, in thee, die had ik nog niet gehoord haha :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psilocyloner zei:
@Roze olifant @Rupsje Voor mij is trippen met een hele groep op Psy-Fi ook wel far out of my comfort zone hoor, maar daarom niet minder een ervaring die de potentie heeft van een hele leerzame.
Klik om te vergroten...

Leerzaam zal het vast zijn ja. Ik moet alleen bedenken of ik het op die manier zie zitten. Heb alleen al een gruwelijke hekel aan kamperen en gebrek aan luxe na trippen lijkt me dus ook echt moeilijk. xD Ben ook meer een thuistripper geloof ik.

Ik vind mezelf trouwens ook niet introvert hoor, maar ook geen extravert. Ik weet niet of ik de massaalheid van zoiets als Psy-Fi aankan zonder met een goede vriendin/vriend samen te gaan.

Maar ja, de voordelen lijken me ook weer groot en je moet zoiets sowieso een keer geprobeerd hebben!

Oké, ik ben aan het bevriezen op een hotelkamer waar de verwarming kapot is dus ik ga met drie lagen kleding en een sjaal om in bed liggen. Zelfs m’n handen worden koud van het vasthouden van m’n telefoon en ben helemaal dood van vermoeidheid dus ga maar eens slapen. Thanks voor het uitgebreide antwoord @Rupsje :) reactie inhoudelijk op dit toffe report hou je te goed.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KropSla zei:
Superchill report weer. Je beschrijft het op een manier die makkelijk te lezen is en toch wel mee sleept in je ervaring. Interessante manier om MDMA te nemen, in thee, die had ik nog niet gehoord haha :)
Klik om te vergroten...

Is erg lekker! Ik vind (net als iedereen denk ik) pure MDMA heel bitter. Door het te doen in thee heb je een lekker kopje thee.. en gelijk je MDMA binnen :yum: Ik zet eigenlijk altijd thee als ik pure MDMA kristallen of poeder neem. Ik doe er ook suiker bij om de smaak wat verder op te fleuren - en je hebt dan überhaupt niet eens het idee dat er iets in je drinken zit. Ik heb bij het inkicken nog wel eens last van het feit dat het lijkt alsof ik ga flauwvallen, altijd gehad. Ik vind dit een heel vervelend gevoel, en met suiker krik ik mn bloedsuikerspiegel een beetje omhoog waardoor het inkicken helemaal niet meer onprettig is. Suiker heeft overigens geen nadelig effect op de space, ik heb er nooit iets van gemerkt behalve dat het inkicken wat soepeler verloopt :)

Psilocyloner zei:
@Roze olifant @Rupsje Voor mij is trippen met een hele groep op Psy-Fi ook wel far out of my comfort zone hoor, maar daarom niet minder een ervaring die de potentie heeft van een hele leerzame.
Klik om te vergroten...

Ik zag vanmiddag toevallig ook iets van Solstice festival voorbij komen bij Ruigoord in juni. Is een weekendje, en maar €35,00 dus wel vrij interessant :thinking:
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rupsje zei:
Ik zag vanmiddag toevallig ook iets van Solstice festival voorbij komen bij Ruigoord in juni. Is een weekendje, en maar €35,00 dus wel vrij interessant :thinking:
Klik om te vergroten...
Hmm... die ga ik wel even onthouden! Thanks!
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat een ontzettend gaaf report!


Je lag dan optijd te slapen. Op xtc en lsd lig ik zeker de complete duur van de trip wakker

En dat lachgas zon intens effect heeft op je trips, echt heel bijzonder

Ik had een aantal patronen gedaan op 60mg 2cb, je krijgt het empatisch vermogen van een God.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rupsje zei:
Dit betreft een oud report van mezelf, die ik bij deze naar dit forum verhuis :)


"De muren smelten. Ik herhaal: De muren smelten"
- Rupsje, tijdens een combinatie van LSD, 2-CB, MDMA en lachgas.




29-06-2013

Het is 10 uur s'avonds, zaterdag. Mijn weekend is volledig in de soep gelopen; ik had vandaag een afpsraak staan met iemand die natuurlijke dreads bij me zou zetten, maar aangezien ze ziek is is de afspraak geannuleerd.
Shut Up and Dance is ook geannuleerd vanavond. Het originele plan was om met een groep vrienden te gaan trippen op het strand, op dat feest. Maar aangezien het geannuleerd is, is mijn avond helemaal leeg.
Ik verveel me nogal, dus ik besluit om in mijn eentje te gaan trippen vanavond. Ik stel een aantal doelen voor mezelf op, zoals een aantal films kijken, tekenen, en ik wil graag een douche nemen op LSD.

Het is 10 uur s'avonds, zaterdag. Ik zit in de trein om de drugs op te halen. Ik heb de lachgaspatronen al opgehaald, echter heb ik nog geen 2-CB en LSD in bezit.
Zodra ik mijn vriendin bereik koop ik 2 pillen 2-CB en 4 Hoffman zegels van haar over. Ik betaal haar, maak me klaar om weer naar huis te gaan, maar zodra ik opsta stelt ze voor om te trippen bij haar vriend.
Het klinkt als een prima plan; trippen met andere mensen erbij is in ieder geval een stuk leuker dan in mijn eentje trippen thuis, ook al zal ik de enige zijn op psychedelica.
Ik stop de drugs in mijn tas en we gaan lopend richting het huis van haar vriend, waar al 3 andere mensen zijn die ik persoonlijk niet ken. Ik stel mezelf voor, ik ga zitten op het bed, en neem mijn eerste Hoffman zegel rond 01:00 s'nachts.
10 minuten nadat ik de eerste zegel heb ingenomen voel ik een lichte tinteling door mijn hele lichaam heen, de stemmen om mij heen worden vager en ik voel me grappig. Ik lach overal om, en ik voel me euforisch.
Op dit punt weet ik al dat dit een goede trip gaat worden.

Het is 01:30 s'nachts. Ik voel nog niet zoveel van de LSD; de tinteling die ik eerder door mijn lichaam voelde is inmiddels weggevaagd en er zijn nog geen visuals zichtbaar. Misschien ben ik te erg gefocused op het inkicken van de LSD, misschien wacht ik er te erg op. Ik besluit mijn eerste 2-CB pil in te nemen en na 30 minuten, nog steeds zonder enig effect, probeer ik de trip te "vangen" door lachgas te doen.

02:00 s'nachts. Ik inhaleer mijn eerste lachgas ballon, en het is een grappige situatie. Een van de mensen in de kamer is constant aan het lachen terwijl hij zijn ballon telkens aan het inhaleren is (het is zijn eerste keer) en ik kan mezelf niet weerhouden om mee te lachen.
"Daar zitten we dan, met onze ballonnen" zegt een van de personen in de kamer, en alles wat je hoort is gelach. Gelach. Gelach. Door en door en door.
Ineens, terwijl ik een andere lachgas ballon aan het inhaleren ben, verschijnt de trip voor mijn ogen. Ze aait zachtjes over mijn wangen, en dwingt me haar in haar ogen te kijken. En terwijl ik haar aanwezigheid accepteer, en mijn ziel haar in zijn armen probeert te sluiten, slaat ze me in mijn gezicht en kicken beide psychedelische stoffen die ik eerder vanavond heb genomen tegelijkertijd in.
Ze leid me door deze psychedelische wereld.
Ik ben weer thuis.





02:30 s'nachts. Ik ben aan het trippen.. ik ben ontzettend hard aan het trippen. LSD op zichzelf kan erg hard zijn voor mensen, maar in combinatie met 2-CB kunnen de visuals altijd erg "zacht" worden. Alsof je meer van je trip kunt genieten zonder telkens gestoken te worden door de problemen waar je op dat moment mee zit. De combinatie 2-CB en LSD kunnen je ook hard met je neus op de feiten drukken, maar op een vriendelijkere manier. Ook zijn de visuals mooier, anders, met deze twee middelen gecombineerd.
Uiteraard is het een stuk heftiger, maar als je het kunt handelen kan het een van de beste trips uit je leven worden. Met een beetje geluk.

Ik word geleid door de kracht van tijdloosheid.

Ik probeer een normaal gesprek gaande te houden met mijn vriend, maar het wordt steeds moeilijker en moeilijker. Terwijl ik naar zijn gezicht kijk en me op hem concentreer, merk ik dat ik me té erg concentreer en vind ik mezelf al trippend op zijn hoofd. Zijn gezicht is constant aan het veranderen, en ik zie wel honderd verschillende gezichten in tien seconden. Ik vermoed dat het de schuld is van de schaduwen die op zijn gezicht vallen. De gordijnen achter hem beginnen te ademen.
De muur aan mijn rechterkant begint te ademen, en ik ben bang dat het me binnenkort gaat opeten dus ik probeer er niet teveel naar te kijken. Elke beweging die iedereen maakt veroorzaakt een hoop meer visuals, en ik zie zwart witte patronen over het gezicht lopen van het meisje naast mij.
Ik kan de kamer zelfs nauwelijks nog zien door de hoeveelheid visuals, maar ik heb het ontzettend fijn. Ik voel me goed.


03:00 s'nachts. Mijn trip duurt nog steeds voort, en 2 vrienden in de kamer besluiten om MDMA te nemen. 2 andere mensen die in de kamer waren zijn al vetrokken, en ik heb het idee dat ze het niet zo leuk vonden dat we zo open zijn over ons drugsgebruik. Ik voel me redelijk bezwaard hierdoor.
Ik ben op dit moment de enige die op psychedelica aan het trippen is, de jongen aan mijn linkerkant rookt wiet, en mijn vriendin bied aan om MDMA te nemen met ze.
Candyflippen.. aantrekkelijk. Ik heb het een paar maanden geleden geprobeerd, maar ik kan me er niet zoveel meer van herinneren aangezien ik ontzettend moe was op dat moment.
Ik nam teveel MDMA, kon mijn ogen nauwelijks meer open houden, en de MDMA kickte in voordat de LSD in werking trad. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik me, uiteraard, heel erg goed voelde en dat de muren constant aan het verdwijnen waren.
Dat was het.
Ik besluit het nog een kans te maken en maak een grote kop thee voor mezelf, en doe daar wat MDMA kristallen met suiker in. Na een tijdje merk ik dat ik op mijn wangen aan het kauwen ben. Het voelt raar, omdat ik het niet gewend ben om op mijn wangen te kauwen tijdens psychedelica aangezien ik het nooit met uppers combineer. Ik stop wat kauwgom in mijn mond. 10 minuten later ben ik verloren.





Ik ben aan het glimlachen, ik voel me intens blij. Ik wil iedereen knuffelen en ik voel hoe mijn lichaamstemperatuur steeds meer omhoog gaat. Wat ik tevens merk is dat de visuals aan het veranderen zijn.
De MDMA geeft de trip een heel nieuw effect en het is echt ontzettend leuk om te zien. Ik kijk naar het plafond en het plafond wordt 3 dimensionaal. Zonder de MDMA leek het al 3 dimensionaal, maar ik zie nu daadwerkelijk een compleet nieuwe wereld boven me.
Ik zie ruimteschepen hoog boven me vliegen, ze vliegen weg en ik zie een compleet nieuw universum verschijnen. Het is allemaal heel onwerkelijk; ik ben gewend om visuals of patronen te zien over het plafond of de muren, maar nog nooit heb ik daadwerkelijk zo'n compleet nieuwe wereld boven me gezien. Het doet me heel erg denken aan het plafond van Zweinstein, hoe de kaarsen boven ze hangen en ze de lucht laat zien.

"De muren smelten. Ik herhaal; de muren smelten."

Op MDMA alleen zie ik vaak een soort witte waas voor mijn ogen. Dit keer zie ik het ook, maar het is duidelijker. Het is alsof er een grote mistwolk zich een weg baant door de hele kamer heen, als sterrenstof, wat het ook een buitenaards effect geeft. Al helemaal omdat ik het complete universum boven me kan zien. De visuals zijn een stuk helderder. Ze worden heel helder en scherp, realistischer dan voorheen, maar ook anders. Niet zoals je normaliter gewend bent.

"Ik ben een astronaut. Wat is jouw excuus dat je hier bent vannacht?"

Terwijl ik hard aan het trippen ben op de LSD, 2-CB en de MDMA en ik eindelijk in zie hoe candyflippen daadwerkelijk is, besluit ik om het allemaal nog een stapje verder te nemen. De hele trip is opzich wel genoeg voor me, ik kan nauwelijks nog iets zien door de visuals, maar ik wil zien hoe ver ik het kan pushen.
Ik pak een volle doos vol met lachgas patronen, en ik begin een heleboel ballonnen achter elkaar te inhaleren. Nog steeds glimlachend zie ik hoe de kleur van de ballonen mijn hele visie beginnen in te nemen. Een blauwe ballon, bijvoorbeeld, zorgt ervoor dat mijn hand en arm blauw kleuren.
Een groene ballon zorgt ervoor dat mijn hand en arm groen kleuren. Ik ben redelijk afgeleid door mijn handen; ik strek mijn armen en maak een vuist. De botten in mijn hand worden ineens enorm duidelijk zichtbaar en het lijkt net alsof ik de handen heb van een tachtig jarige vrouw, of een heks. Ergens beangstigend het beeld me, maar tegelijkertijd ben ik er ook enorm door gefascineerd. Het toffe aan dit ales is ook dat het lijkt alsof ik door mijn handen heen kan kijken, alsof ze doorzichtig zijn.
Als ik eenmaal klaar ben een ballon voor mezelf te maken, sluit ik mijn ogen, en geniet ik van mijn trip.

Wat ik op dit moment niet verwacht, zijn de rare closed eye visuals. Closed eye visuals op LSD zijn meestal neon kleuren, die overal aan het dansen zijn. Het kunnen dieren zijn, zoals kikkers, of krokodillen. Echter, op dit moment zie ik een compleet nieuwe wereld voor me. Alsof ik in een andere dimensie word gezogen terwijl ik mijn ogen sluit.
Ik zie een klein, schattig huisje voor me staan, maar heel psychedelisch. Vervolgens zie ik een groot schilderij in zwart wit voor me in Escher stijl. Ik hoor vogels tjirpen, water stromen, en er begint kalme muziek te spelen. Dit zijn niet zomaar closed eye visuals, het lijkt daadwerkelijk alsof ik door die wereld heen kan lopen. Tevens vind ik het deze hele trip al raar dat ik de kleuren zwart en wit kan zien door alle andere kleuren heen, aangezien ik die kleuren voorheen nog nooit heb gezien in vorige psychedelische trips.
Ik zie een aantal andere werelden, maar ik kan me ze niet allemaal meer herinneren. Of ze precies omschrijven. De lachgas creëert een heel nieuw effect in mijn trip, telkens als ik een ballon neem. Ik ben behoorlijk overweldigd hierdoor, maar op een goede manier.
Ik heb tot nu toe vier keer DMT geprobeerd, en dit effect doet me ontzettend veel denken aan het effect dat ik kreeg op DMT. Hoewel de visuals allemaal wel heel anders zijn. Ik heb het gevoel telkens mijn lichaam achter de laten, en een "out of body experience" mee te maken. Echter, niet zo heftig als bij DMT.
Andere dimensies verschijnen voor me, erg anders dan de dimensies die ik zie wanneer ik mijn ogen sluit zonder de lachgas, maar erg vergelijkbaar met de dimensies op DMT.
Een grote T doemt op voor me, vol met patronen en kleine vierkanten en kubussen. Ik heb ook het idee redelijk ego dood te raken. Ik begin nogal "verslaafd" te raken aan de kleine DMT trips, dus houd ik de ballonnen voor mezelf en ik ga door tot de dozen leeg zijn.





06:00 s'ochtends. Ik merk dat mijn trip bijna ten einde is. Het universum boven me is verdwenen, en er zijn slechts vage reflecties ervan te zien over het plafond. Als een soort mist.
De kamer ziet er helderder uit, en ik merk dat ik baal dat mijn trip bijna voorbij is. Ik besluit op dit punt om nog een Hoffman te nemen. Het heeft lichtelijk wel wat effect, maar niet zoals gewenst en een heel stuk minder dan eerder deze avond. Ik ben erg verdrietig dat de trip voorbij is, omdat dit misschien wel een van de beste trips is geweest die ik tot nu toe heb gehad. De visuals waren zo verschrikkelijk anders dan de visuals die ik normaliter gewend ben op psychedelica..
Ik val rond 9 uur in slaap, compleet uitgeput. Wanneer ik om 2 uur weer wakker word, zijn de Visuals compleet verdwenen.

Ik blijf achter met een intens blij gevoel, ik heb alles uit deze trip gehaald wat eruit te halen viel. Ik heb ruimteschepen gezien, ik heb meerdere DMT achtige trips gehad, ik heb het complete universum boven me gezien en ik voelde me als een super astronaut. Een astronaut die meer over haar bewustzijn aan het leren is. Een deel die ze nooit eerder zag of kende.

Ik ben de psychedelische astronaut.
En jij?

Klik om te vergroten...
Met jou wil je toch op een kamer zitten dan...

GE-WEL-DIG..
kan nu wel nog minder wachten tot ik weer ga trippen... je word bedankt:wink:..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rupsje zei:
"Ik ben een astronaut. Wat is jouw excuus dat je hier bent vannacht?"
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Had dit report denk ik even over het hoofd gezien. Super interessant! Ik had eigenlijk niet verwacht dat de visuals zo erg zouden veranderen door een gelukte candyflip. Heb het een keer geprobeerd en dat was een teleurstelling omdat bij mij de MDMA ook de LSD overstemde. Ik ben eigenlijk niet zo van het combineren van drugs, maar het klinkt wel heel aanlokkelijk die 3D werelden zien. :grinning:

Leuk report! Jij tript wel makkelijker zomaar even in een kamer met vreemde mensen zeg.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
:tearsofjoy:

Had dit report denk ik even over het hoofd gezien. Super interessant! Ik had eigenlijk niet verwacht dat de visuals zo erg zouden veranderen door een gelukte candyflip. Heb het een keer geprobeerd en dat was een teleurstelling omdat bij mij de MDMA ook de LSD overstemde. Ik ben eigenlijk niet zo van het combineren van drugs, maar het klinkt wel heel aanlokkelijk die 3D werelden zien. :grinning:

Leuk report! Jij tript wel makkelijker zomaar even in een kamer met vreemde mensen zeg.
Klik om te vergroten...

Same here. Inmiddels al een tijdje terug ook voor het eerst een candyflip geprobeerd (nou ja, soort van dan, ALD-52 en MDMA). Het was voor mij niet echt een teleurstelling want het was tof, maar had er misschien wel meer van verwacht. Zeker omdat ik meermaals de ervaring had dat MDMA + 2C-B elkaar juist erg versterken, en samen meer dan 1+1=2 vormen. Maar in dit geval haalde de MDMA in zeer korte tijd heel duidelijk een stuk van de trip weg. Ik voelde de diepte echt razendsnel een paar levels kelderen. Heb het daarna nog wel heel leuk gehad en zeker ook nog enige synergie ervaren, maar moest eerst even processen/verwerken wat de MDMA met mijn ALD-trip had gedaan want daar schrok ik in eerste instantie een beetje van. :’) Het komt blijkbaar nauw met de candyflip, en ik vind eigenlijk dat LSD (en analogen) geen andere drug nodig hebben. Maar inderdaad boeiend om te lezen dat het de boel ook juist kan intensiveren als het slaagt/goed uitpakt. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Ik vind het alleen gek dat iedereen zo’n beetje LSD over psilo kiest terwijl ik het daarmee absoluut niet mee eens ben. Op de smaak en muziek intensie na vind ik psilo op elk gebied veeeel bijzonderer, sterker nog: het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt.. die euforie is niet te beschrijven... kon MDMA dat maar halen
Klik om te vergroten...
Denk dat dit vooral te wijten is aan dat psilo je vaak niet geeft wat je wilt, maar wat je nodig hebt. Op LSD daarentegen is het min of meer mogelijk om je issues aan de kant te schuiven en gewoon een leuke ervaring te hebben. In de regel willen mensen geen confrontatie met wat door de jaren heen in het onderbewuste weggedrukt is, maar juist een ontsnapping daaraan. Die euforie die je beschrijft ervaren velen waarschijnlijk niet, omdat daarvoor ook de dysforie gevoeld moet worden. Daarom poppen zovelen denk ik liever een pilletje. Instant euforie zonder werken aan jezelf.


Psilocyloner zei:
Nou nee, niet in denken, maar vooral in dingen voelen en ervaren. Trippen is bij mij echt dingen beleven, niet zozeer dingen zien en van daaruit iets beleven. Ik kan ook echt heel lang met intense aandacht naar iets kijken. Zo heb ik een tijdje terug echt volledig opgenomen naar een stukje lepidoliet zitten kijken dat ik bij had. Dat stukje was prachtig. Ik zag er een soort van volmaaktheid in. Ik had geen hallucinaties rondom dat stukje... het stukje zag er gewoon uit zoals anders, zonder vervormingen of kleurveranderingen of wat dan ook... echter zag ik nu naast de feitelijke/objectieve uiterlijke kenmerken ook een subjectieve dimensie, namelijk de schoonheid en perfectie ervan.
Klik om te vergroten...
Had ik dat even verkeerd begrepen. Het gevoel bij je gedachtes en percepties bedoel je dus. :) Erg herkenbaar. En uiteindelijk is dat natuurlijk ook belangrijker dan visuele vervormingen of hallucinaties zien. Al kan hetzelfde - die volmaaktheid - dus ook daarin gezien worden. In alles eigenlijk. :)

Psilocyloner zei:
Het haalt mij ook uit mijn denken. Het brengt voor mij absoluut ''een intimiteit tussen mij en mijn directe ervaring'' - mooi omschreven overigens - en weet echt wat je hiermee bedoelt. In die zin lijken onze ervaringen gelijk.
Klik om te vergroten...
Ik denk het wel ja. Het is niet zozeer de vorm van de ervaring die belangrijk is, maar de relatie tussen dat en jezelf. Dichterbij dan dichtbij, intiemer dan intiem. Die grens daartussen vervaagt namelijk.

Psilocyloner zei:
Wel, laat ik het zo samenvatten, wanneer het om visuals gaat: ik kijk anders naar dingen, in plaats van dat dingen zich zoals bij visuals anders aan mij presenteren. Bij mij blijft mijn perceptie grotendeels hetzelfde, het is echter de beleving van mijn perceptie die radicaal verandert, waardoor ik plots een haast overweldigende schoonheid in iets ervaar, of dat een landschap bijvoorbeeld plots pure harmonie en perfectie uitstraalt. Ik kan soms eindeloos blijven staren naar dingen, in pure fascinatie, ontzag, gelukzaligheid... naja, al dat soort ''piekemoties''. Het trippen zit 'm bij mij echt in het gevoel; in mijn gevoel in relatie tot mezelf (en dan mijn lichaam vooral, allerlei prettige sensaties... en allerlei emoties die ik echt in mijn lichaam voel), anderen (onvoorwaardelijke liefde, altruïsme...), en de wereld/mijn omgeving (eenheid, perfectie, synchroniciteit...).
Klik om te vergroten...
Wat heb je nog meer nodig eigenlijk. :wink:

Dat is namelijk waar trippen voor mij om draait. Maar bij mij gaat dat dus vaak via de weg van perceptuele hallucinaties (haat dat woord...), of visuals dus. Eindresultaat is hetzelfde. :)
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Heb om die reden ook verreweg mijn meeste trips 's nachts gedaan. En dan soms nog een soort blinddoek (mindfold heet het volgens mij) op om de boel nog donkerder te maken. Voor een mooi donkere achtergrond waarop de visuals veel beter tot hun recht kwamen. Maar vanaf een bepaald punt (qua intensiteit), maakt het weer minder uit, omdat ik dan zo hard tripte dat ik niet eens meer wist of het dag of nacht was en mijn omgeving nauwelijks nog kon zien door alles heen.
Klik om te vergroten...
Zo'n mindfold heb ik ook ja. Ideaal is dat.. Is een masker die het pikzwart maak maar je kan wel gewoon je ogen open houden. Wekt hele mooie visuals op. Vergeet hem echter wel vaak dat ik die heb.

Psychedelica is echt wel bijna het mooiste wat er is. Gevoel, emotie en liefde zijn dan vaak zo mooi !!
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
Psychedelica is echt wel bijna het mooiste wat er is. Gevoel, emotie en liefde zijn dan vaak zo mooi !!
Klik om te vergroten...
Ik vind het vaak ook zo mooi om te zien met hoeveel passie er op dit forum over psychedelica gesproken wordt. Ik kan zelf ook uren spenderen aan het uiten van mijn ervaringen met psychedelica. Echter, hoeveel mooie woorden ook, geen enkel woord kan meten aan de ervaring zelf.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psilocyloner zei:
Ik vind het vaak ook zo mooi om te zien met hoeveel passie er op dit forum over psychedelica gesproken wordt. Ik kan zelf ook uren spenderen aan het uiten van mijn ervaringen met psychedelica. Echter, hoeveel mooie woorden ook, geen enkel woord kan meten aan de ervaring zelf.
Klik om te vergroten...
Truffels zijn het mooiste ter wereld ahh
Iedereen word altijd helemaal gek van me en dan durf ik er niet eens meer over te beginnen hahaha
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Stonologie zei:
Ik zie op 125 echt best wat visuals, zeker voor mijn eerste keer. De vriend waarmee ik het deed nam de helft en had ook visuals.. dat het even heftig kan zijn weet ik, met elk “echt” psychedelisch middel denk ik wel.

Ik vind het alleen gek dat iedereen zo’n beetje LSD over psilo kiest terwijl ik het daarmee absoluut niet mee eens ben. Op de smaak en muziek intensie na vind ik psilo op elk gebied veeeel bijzonderer, sterker nog: het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt.. die euforie is niet te beschrijven... kon MDMA dat maar halen
Klik om te vergroten...

Ik vind LSD en psylocibine eigenlijk totaal niet met elkaar te vergelijken, het heeft beide hun charme. Het verschil met LSD en psylocibine is alleen dat LSD een stuk makkelijker is. Je kunt het meer sturen, mentaal is het makkelijker en het is niet zo verwarrend. Daarnaast moet ik van paddo's en truffels altijd overgeven, behalve als ik er soep van maak. Dan trek ik de werkzame stof er gewoon uit en hoef ik die vieze schimmel niet in m'n maag te gooien, want mijn lichaam reageert daar echt niet goed op. De inname wordt hierdoor wel wat lastiger, want.. Ik moet koken :yum:
Daar tegenover staat wel dat ik de visuals vèèl mooier vind dan de visuals van LSD. Het is een wereld van verschil en ik vind het heel erg op DMT lijken. Op truffels heb ik eigenlijk nauwelijks visuals (hoger dan 22 gram ben ik nooit gegaan, dus misschien moet ik hoger doseren?) Maar op paddo's heb ik wel geweldig mooie dingen gezien, wauw! :hearteyecat:
Binnenkort 4-HO-MET proberen, hoop dat ik dan wat vaker die wereld kan betreden. Inname is relatief makkelijk (je hoeft alleen af te wegen) en ik denk dat de misselijkheid ook een stuk minder zal zijn. Ben erg nieuwsgierig geworden hiernaar, want heb echt wel LSD trips gehad waarbij ik dacht.. Ja mooi.. Maar had nu wel meer zin gehad in psilocybine visuals :yum: LSD is super mooi hoor, maar aan psilo kan het niet tippen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rupsje zei:
Ik vind LSD en psylocibine eigenlijk totaal niet met elkaar te vergelijken, het heeft beide hun charme. Het verschil met LSD en psylocibine is alleen dat LSD een stuk makkelijker is. Je kunt het meer sturen, mentaal is het makkelijker en het is niet zo verwarrend. Daarnaast moet ik van paddo's en truffels altijd overgeven, behalve als ik er soep van maak. Dan trek ik de werkzame stof er gewoon uit en hoef ik die vieze schimmel niet in m'n maag te gooien, want mijn lichaam reageert daar echt niet goed op. De inname wordt hierdoor wel wat lastiger, want.. Ik moet koken :yum:
Daar tegenover staat wel dat ik de visuals vèèl mooier vind dan de visuals van LSD. Het is een wereld van verschil en ik vind het heel erg op DMT lijken. Op truffels heb ik eigenlijk nauwelijks visuals (hoger dan 22 gram ben ik nooit gegaan, dus misschien moet ik hoger doseren?) Maar op paddo's heb ik wel geweldig mooie dingen gezien, wauw! :hearteyecat:
Binnenkort 4-HO-MET proberen, hoop dat ik dan wat vaker die wereld kan betreden. Inname is relatief makkelijk (je hoeft alleen af te wegen) en ik denk dat de misselijkheid ook een stuk minder zal zijn. Ben erg nieuwsgierig geworden hiernaar, want heb echt wel LSD trips gehad waarbij ik dacht.. Ja mooi.. Maar had nu wel meer zin gehad in psilocybine visuals :yum: LSD is super mooi hoor, maar aan psilo kan het niet tippen.
Klik om te vergroten...
Oh wat grappig zeg, ik werd met 13 gram Hollandia al in een totaal alien achtige wereld gegooit met prachtige oogverblindende visuals. Hollandia zijn de enige die echt werkte tot nu toe (denk psilosin en geen psilocybine). Moet ook zeggen dat zowel paddo’s als truffels echt niet betrouwbaar zijn en 5 gram Hollandia kan heftiger zijn dan je 22 gram. Was het high hawaiien?

Vind ook dat de euforie niet aan truffels kan tippen op LSD, en MDMA ook niet.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Stonologie zei:
Oh wat grappig zeg, ik werd met 13 gram Hollandia al in een totaal alien achtige wereld gegooit met prachtige oogverblindende visuals. Hollandia zijn de enige die echt werkte tot nu toe (denk psilosin en geen psilocybine). Moet ook zeggen dat zowel paddo’s als truffels echt niet betrouwbaar zijn en 5 gram Hollandia kan heftiger zijn dan je 22 gram. Was het high hawaiien?

Vind ook dat de euforie niet aan truffels kan tippen op LSD, en MDMA ook niet.
Klik om te vergroten...

Misschien heeft het iets te maken met tolerantie? Qua tripmiddelen kan ik over het algemeen best veel hebben ook, en het zou kunnen zijn dat ik dan een iets hogere tolerantie heb dan de gemiddelde mens. Maar heeft er ook mee te maken dat ik met tripmiddelen vaak echt de grens op wil zoeken denk ik.. kijken wat ik aankan en hoe diep "the rabbit hole goes" :yum:
Met paddo's en truffels ligt het natuurlijk ook heel erg aan de oogst, hoeveel werkzame stoffen erin zitten. Het blijft een natuur product. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 keer die euforie veel minder voelde als de eerste keer.. dus wellicht dat ik die Hollandia nog een keer ga proberen. Ik had de High Hawaiians inderdaad. Wil super graag weer net zo hard trippen (visueel) als ik ooit heb getript op paddo's, maar paddo's kan ik juist weer heel moeilijk aankomen en heb helaas geen groene vingers :yum:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rupsje zei:
Misschien heeft het iets te maken met tolerantie? Qua tripmiddelen kan ik over het algemeen best veel hebben ook, en het zou kunnen zijn dat ik dan een iets hogere tolerantie heb dan de gemiddelde mens. Maar heeft er ook mee te maken dat ik met tripmiddelen vaak echt de grens op wil zoeken denk ik.. kijken wat ik aankan en hoe diep "the rabbit hole goes" :yum:
Met paddo's en truffels ligt het natuurlijk ook heel erg aan de oogst, hoeveel werkzame stoffen erin zitten. Het blijft een natuur product. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 keer die euforie veel minder voelde als de eerste keer.. dus wellicht dat ik die Hollandia nog een keer ga proberen. Ik had de High Hawaiians inderdaad. Wil super graag weer net zo hard trippen (visueel) als ik ooit heb getript op paddo's, maar paddo's kan ik juist weer heel moeilijk aankomen en heb helaas geen groene vingers :yum:
Klik om te vergroten...
Zelfs een Rups kan vanuit een growkit paddo's kweken hoor:wink:. Is haast nog makkelijker dan een normale huiskamerplant. 1x goed water geven en temperatuur goed houden en thats it! Daarbij sturen vele vendors van growkits ook zo een nieuwe op als het even niet lukt.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rupsje zei:
Misschien heeft het iets te maken met tolerantie? Qua tripmiddelen kan ik over het algemeen best veel hebben ook, en het zou kunnen zijn dat ik dan een iets hogere tolerantie heb dan de gemiddelde mens. Maar heeft er ook mee te maken dat ik met tripmiddelen vaak echt de grens op wil zoeken denk ik.. kijken wat ik aankan en hoe diep "the rabbit hole goes" :yum:
Met paddo's en truffels ligt het natuurlijk ook heel erg aan de oogst, hoeveel werkzame stoffen erin zitten. Het blijft een natuur product. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 keer die euforie veel minder voelde als de eerste keer.. dus wellicht dat ik die Hollandia nog een keer ga proberen. Ik had de High Hawaiians inderdaad. Wil super graag weer net zo hard trippen (visueel) als ik ooit heb getript op paddo's, maar paddo's kan ik juist weer heel moeilijk aankomen en heb helaas geen groene vingers :yum:
Klik om te vergroten...
Probeer dan Hollandia!! Daar zit een hogere verhouding Psilocine in dan Psilocibine, waardoor het visueler is (en bij mij na 10 minuten inkickte inplaats van +-40 min. (daar kweken ze ook op). Er is onlangs nog meer onderzoek gedaan en er schijnt nog een stof aanwezig te zijn in truffels/paddo's. Deze 3 stoffen verschillen qua hoeveelheid en sterkte in alle soorten en maten. De eerste keer dat ik ooit tripte was op 15 gram Valhalla (wat volgens de verkoper de ALLER sterkste soort was (had ook het meeste "sterren")). Maar die trip was nog geen 5% van 13 gram Hollandia. Ik denk dat het best random is en niet goed te bepalen, en dat daardoor de ervaringen zo verschillen.

Mocht je het proberen, vertel me wat je er van vond :grin:! Werd wel misselijk op Hollandia, maar nooit moeten overgeven. (Sws nog nooit moeten overgeven met uitzondering van alcohol en LSA (LSA moet bijna iedereen overgeven).
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mezelf zei:
Zelfs een Rups kan vanuit een growkit paddo's kweken hoor:wink:. Is haast nog makkelijker dan een normale huiskamerplant. 1x goed water geven en temperatuur goed houden en thats it! Daarbij sturen vele vendors van growkits ook zo een nieuwe op als het even niet lukt.
Klik om te vergroten...

Ik ga t eens proberen, haha :yum: Sowieso die ready to grow kits zijn best makkelijk denk ik, fijn om mee te beginnen.

Stonologie zei:
Probeer dan Hollandia!! Daar zit een hogere verhouding Psilocine in dan Psilocibine, waardoor het visueler is (en bij mij na 10 minuten inkickte inplaats van +-40 min. (daar kweken ze ook op). Er is onlangs nog meer onderzoek gedaan en er schijnt nog een stof aanwezig te zijn in truffels/paddo's. Deze 3 stoffen verschillen qua hoeveelheid en sterkte in alle soorten en maten. De eerste keer dat ik ooit tripte was op 15 gram Valhalla (wat volgens de verkoper de ALLER sterkste soort was (had ook het meeste "sterren")). Maar die trip was nog geen 5% van 13 gram Hollandia. Ik denk dat het best random is en niet goed te bepalen, en dat daardoor de ervaringen zo verschillen.

Mocht je het proberen, vertel me wat je er van vond :grin:! Werd wel misselijk op Hollandia, maar nooit moeten overgeven. (Sws nog nooit moeten overgeven met uitzondering van alcohol en LSA (LSA moet bijna iedereen overgeven).
Klik om te vergroten...

Ja ga ik zeker een keer proberen nu naar aanleiding van jouw tip, thanks! Maar 13 gram is dus een vrij hoge dosis voor Hollandia? Dat is ook wel fijn om te weten ja.

Overgeven doe ik met name als er iets in mn maag zit, ik blijf al 6 uur nuchter maar als ik t meng met wat dan ook (vla/appelmoes) moet ik alsnog overgeven. Dus ik trek er sowieso een soepje van :) nergens last van op die manier.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rupsje zei:
Ik ga t eens proberen, haha :yum: Sowieso die ready to grow kits zijn best makkelijk denk ik, fijn om mee te beginnen.
Klik om te vergroten...
Ja iemand die er zo erg van houdt zoals jij moet dat ook eigenlijk eens zelf gekweekt hebben. Beetje met een mooie intentie en liefde die lieve paddo'tjes kweken geeft bij het eten meteen een mooier gevoel.
Rupsje zei:
Overgeven doe ik met name als er iets in mn maag zit, ik blijf al 6 uur nuchter maar als ik t meng met wat dan ook (vla/appelmoes) moet ik alsnog overgeven. Dus ik trek er sowieso een soepje van :) nergens last van op die manier.
Klik om te vergroten...
Paddosoepje blijf het beste tegen misselijkheid inderdaad. Maar ik moet ook zeggen dat een lege maag er bij mij juist voor gaat zorgen dat ik misselijk ga worden van paddo's. Ik moet echt iets in mijn maag hebben en dan word ik eigenlijk nooit misselijk. Nou ben ik iemand met een snelle stofwisseling en heb ik snel een lege maag gevoel maar zo werkt het wel echt bij mij.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stonologie zei:
Probeer dan Hollandia!! Daar zit een hogere verhouding Psilocine in dan Psilocibine, waardoor het visueler is
Klik om te vergroten...
Maar psilocybine wordt omgezet in psilocine in het lichaam. Misschien dat er echt nog een verschil is hoor, ik weet het niet.

Een maat en ik hebben trouwens een keer getript op hollandia. Dat was niets anders of sterker dan atlantis. We vonden het zonde van het extra geld. Maar misschien dat we gewoon pech hadden met die truffels.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."