Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[LSD + 2-CB + MDMA + Lachgas] De psychedelische astronaut

[LSD + 2-CB + MDMA + Lachgas] De psychedelische astronaut

85 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb meerdere keren een candyflip geprobeerd maar het is maar één keer echt gelukt. Toen had ik ongeveer 150 mcg LSD genomen en na precies 4 uur zo'n 100 mg MDMA geloof ik. Het was één van de mooiste ervaringen van mijn leven, die synergie is niet te beschrijven en dat ga ik dus ook niet proberen, er zijn geen woorden voor, ik kan alleen maar zeggen dat het echt de moeite waard is om het te proberen tot het lukt en dat het dan iets heel nieuws wordt, niet LSD + MDMA maar echt 1+1=3. Dus blijven proberen zou ik willen zeggen tegen degenen bij wie de candyflip nog niet helemaal goed heeft uitgepakt! :wink:

Bij mij is het zo dat de MDMA al snel overheerst, en dat het bij een te hoge dosering of verkeerde timing de trip nogal afzwakt, het 'intellectuele' gaat eraf zeg maar en het wordt meer een soort vredig, wazig psychedelisch genieten. Daarom zou ik de dosering MDMA laag houden.
Bij mijn geslaagde candyflip werd de trip juist helemaal niet afgezwakt, wel werden de visuals veel zachter en warmer en anders van karakter, maar het vulde elkaar echt aan. Voelde ook intens veel verbinding met mijn partner en met het universum, het veranderde de LSD idd wel van neutraal naar warm, maar de inzichten waren niet ineens weg, alleen waren ze meer gericht op liefde en verbinding, eigenlijk vooral het vĂłelen daarvan en de meeste lessen kwamen de dag erna automatisch binnen. Dus @Psilocyloner ik denk dat deze combi zeker wel geschikt voor jouw doel is.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Psilocyloner zei:
Ik heb zelf alleen nog maar ervaring met natuurlijke psychedelica, dus ik kan het effect van MDMA en LSD los van elkaar evenmin vanuit eigen ervaringen beoordelen. Voor beide wel interesse, voor de combinatie van die twee evenzo, maar ik mis enerzijds de lijntjes om eraan te komen, anderzijds valt er met de natuurlijke psychedelica welke vrij verkrijgbaar zijn ook al eindeloos te ontdekken. Misschien dat jij geen lessen krijgt met de combi MDMA + LSD, dat het in je beleving de ''wijsheid'' wegneemt, omdat jij weinig lessen (meer) hebt te leren wanneer het gaat om liefde en verbinding? Of in ieder geval, dat dat geen groot aandachtspunt (meer) is in je groeiproces? Voor mij ligt dit wellicht anders... wellicht dat ik van een dergelijke ervaring juist enĂłrm veel leer, of iets weet te doorbreken, een doorbraak die ik dan nadien mee kan nemen. Ik heb het idee dat de natuurlijke psychedelica in alle richtingen kunnen meebuigen, waardoor ze je altijd iets kunnen bieden wat je nodig hebt. Omdat LSD naar wat ik heb vernomen allicht wat steriel is en MDMA in feite vrij geforceerd een bepaalde richting opstuurt, zal die combinatie dus vooral veel lessen geven aan degenen die op dat terrein, waar je noodgedwongen heen wordt gestuurd, ook daadwerkelijk veel te leren hebben?
Klik om te vergroten...

Oh wat jammer zeg, dat je beide nog nooit hebt geprobeerd! Het zijn beide echt hele magische dingen, zeker iets dat je ooit een keer in je leven geprobeerd moet hebben. Misschien dat RC's een optie voor je zijn? Ik ga binnenkort voor de eerste keer 1P-LSD proberen, dat schijnt heel nauw verwant te zijn aan LSD maar een stuk vrolijker. En het is (nog) legaal :yum: Van XTC zijn er ook nog wel verwante legale RC stofjes te vinden. Hopelijk kun je hier ook wat voldoening uit halen.

Qua liefde en verbinding zit ik wel goed denk ik, ik ben extreem loyaal naar de mensen die ik liefheb en ik kan makkelijk connecten met mensen als we raakvlakken hebben. Al ben ik wel heel selectief. Ik probeer altijd wel goed te doen en lief te hebben, mensen te helpen, al ben ik wel een behoorlijk dominant typje die ook vind dat diegene het moet verdienen :yum: Ik ben geen vredelievende, linkse hippie extremist. Maar qua liefde heb ik genoeg om te verdelen en te ontvangen.
Qua groeiproces heb ik dus eerder andere dingen die bij mij vaak op de voorgrond staan als het op psychedelica aan gaat inderdaad. Iedereen heeft weer andere dingen te leren, want iedereen is anders.
Ik denk zeer zeker dat beide stoffen je enorm veel kunnen bieden, en je komt wel over als een persoon die er ook goed instaat en er (denk ik) wel klaar voor is. De mooie ervaringen die MDMA en LSD te bieden hebben gun ik iedereen, en ik hoop dat dat punt voor jou ook ooit komt in je leven :blush: Ik heb overigens nog een report staan over mijn allereerste keer MDMA, die zal ik eerdaags wel online zetten.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rupsje zei:
Oh wat jammer zeg, dat je beide nog nooit hebt geprobeerd! Het zijn beide echt hele magische dingen, zeker iets dat je ooit een keer in je leven geprobeerd moet hebben. Misschien dat RC's een optie voor je zijn? Ik ga binnenkort voor de eerste keer 1P-LSD proberen, dat schijnt heel nauw verwant te zijn aan LSD maar een stuk vrolijker. En het is (nog) legaal :yum: Van XTC zijn er ook nog wel verwante legale RC stofjes te vinden. Hopelijk kun je hier ook wat voldoening uit halen.
Klik om te vergroten...
Ja, echt hè? Ik hoop uiteindelijk beide op Psy-Fi voor de eerste keer te kunnen doen. Dat lijkt me echt een mooie gelegenheid daarvoor. Wat RC's betreft, is 6-APB (nog) legaal eigenlijk?

Rupsje zei:
Ik denk zeer zeker dat beide stoffen je enorm veel kunnen bieden, en je komt wel over als een persoon die er ook goed instaat en er (denk ik) wel klaar voor is. De mooie ervaringen die MDMA en LSD te bieden hebben gun ik iedereen, en ik hoop dat dat punt voor jou ook ooit komt in je leven :blush: Ik heb overigens nog een report staan over mijn allereerste keer MDMA, die zal ik eerdaags wel online zetten.
Klik om te vergroten...
Ik denk ook zeker wel dat ik daar klaar voor ben. Dat is het punt voor mij ook niet. Ik heb alles bij elkaar toch al aardig wat getript inmiddels, alleen niet op LSD... :wink: Ik hoor/lees overigens vaak dat LSD ''makkelijker'' zou zijn dan bijvoorbeeld paddo's/truffels of ayahuasca, dus hoewel ik LSD uiteraard evenals elk ander psychedelicum zal behandelen met alle respect die het verdient, verwacht ik eigenlijk weinig onaangename verrassingen.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Psilocyloner zei:
Ja, echt hè? Ik hoop uiteindelijk beide op Psy-Fi voor de eerste keer te kunnen doen. Dat lijkt me echt een mooie gelegenheid daarvoor. Wat RC's betreft, is 6-APB (nog) legaal eigenlijk?


Ik denk ook zeker wel dat ik daar klaar voor ben. Dat is het punt voor mij ook niet. Ik heb alles bij elkaar toch al aardig wat getript inmiddels, alleen niet op LSD... :wink: Ik hoor/lees overigens vaak dat LSD ''makkelijker'' zou zijn dan bijvoorbeeld paddo's/truffels of ayahuasca, dus hoewel ik LSD uiteraard evenals elk ander psychedelicum zal behandelen met alle respect die het verdient, verwacht ik eigenlijk weinig onaangename verrassingen.
Klik om te vergroten...

Ik hoop het ook voor je! En ik heb even bij mijn vendor gekeken voor je; die verkoopt nog 6-APB zie ik dus zover ik weet is het nog legaal ja.

LSD is wat helder ja.. clean. Op truffels of paddo’s vind ik alles qua mindset een beetje warrig en snap ik het allemaal niet zo goed, terwijl ik op LSD alle antwoorden krijg. Daar tegenover staat wel dat paddo’s veeeeeel mooier zijn dan LSD qua visuals. Eigenlijk zijn beide niet zo goed te vergelijken met elkaar.. beide geven een totaal andere trip. Als je paddo’s een paar keer gedaan hebt zal LSD misschien wel wat makkelijk voor je zijn. Ik deed het andersom en vond paddo’s wel wat zwaar liggen hoor.. vooral dat onbegrip terwijl je altijd die helderheid gewend bent. Maar ik had daarvoor wel al DMT gedaan, dus had veel herkenningspunten ook met mijn DMT ervaringen. Aan de andere kant wil ik ook heel voorzichtig zijn met die uitspraak dat het misschien makkelijker voor je gaat zijn.. want niemand is hetzelfde. Setting en mindset spelen hierin ook een grote rol.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rupsje zei:
LSD is wat helder ja.. clean. Op truffels of paddo’s vind ik alles qua mindset een beetje warrig en snap ik het allemaal niet zo goed, terwijl ik op LSD alle antwoorden krijg. Daar tegenover staat wel dat paddo’s veeeeeel mooier zijn dan LSD qua visuals. Eigenlijk zijn beide niet zo goed te vergelijken met elkaar.. beide geven een totaal andere trip. Als je paddo’s een paar keer gedaan hebt zal LSD misschien wel wat makkelijk voor je zijn. Ik deed het andersom en vond paddo’s wel wat zwaar liggen hoor.. vooral dat onbegrip terwijl je altijd die helderheid gewend bent. Maar ik had daarvoor wel al DMT gedaan, dus had veel herkenningspunten ook met mijn DMT ervaringen. Aan de andere kant wil ik ook heel voorzichtig zijn met die uitspraak dat het misschien makkelijker voor je gaat zijn.. want niemand is hetzelfde. Setting en mindset spelen hierin ook een grote rol.
Klik om te vergroten...
Paddo's of truffels zijn bij mij dus echt nauwelijks visueel. Zelfs met ayahuasca de laatste keer geen enkele open eye visuals gehad. Als LSD dan opeens een mega kermis wordt, dan zou het me weleens kunnen overdonderen ja, zeker op een festival als setting. Ik sluit een heftige ervaring op LSD zeker niet uit hoor. Daar hou ik altijd rekening mee. Hoe dan ook, ik ga er in ieder geval niet met angst of onzekerheid in, laat ik het zo stellen. Vastberaden, maar niet overmoedig... :wink:

Ik heb laatst nog onverwachts stevig op truffels getript in het bos. Meestal neem ik 30 gram, maar dit keer besloot ik eens gewoon 15 gram te nemen, met het idee niet al te hard trippend een fijne meditatieve wandeling in de natuur te maken op een rustige zonovergoten zondagmiddag. Dat pakte toch even anders uit: ik heb tot ruim 2,5 uur na de piek roerloos met m'n ogen dicht op m'n kleedje in het gras gelegen. Ongeacht mijn plannen zorg ik er eigenlijk altijd wel voor dat ik voorbereid ben op dit soort dingen. Het zou toch lullig zijn geweest als ik geen plekje zou hebben gehad om me terug te trekken en ongestoord te kunnen liggen.
P
Patricio77Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ha Rupsje, wat een geweldig report, heel uitgebreid en veel details. Weet niet of ik jou durf te volgen hoor. Lds én mdma én 2cb én 100 lachgaspatronen. Wauw. Diep respect.

Laatst zelf mdma en 2cb gedaan (een zogenaamd Shulgintje) dat was super maar de bodyload was pittig. Combi met lachgas 1 x een ballon gedaan op een festival, maar ga dat thuis eens uitproberen. Dank je wel voor de tips, heel inspirerend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."