Poe ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb maar volgens mij staat er hier op de site ergens een artikel over de gezondheidsrisico's van lachgas. Die gezondheidsrisico's zijn natuurlijk aanwezig maar vielen me eigenlijk nog wel mee voor incidenteel gebruik. Wel heb ik laatst ergens gelezen/gezien dat die lachgas capsules qua duurzaamheid/milieuschade super schadelijk zijn... Dat dan wel weer...
Ik ga trouwens ook naar PSy-Fi. Lijkt me super leuk een aantal van jullie te ontmoeten daar...
Hmm interessant.. Ik vraag me af in hoeverre je het dan door kunt pushen, ik nam vroeger namelijk wel eens 100 op een avond. Maar dat was toen er nog nauwelijks iets over bekend was. Al lijkt me dat nog steeds niet echt gezond.. Ik zou er een keer iets over opzoeken, dan zou ik wel een stuk geruster weer aan de lachgas kunnen volgende keer hahah
Ik reageer later inhoudelijk op je report! Mooi geschreven!
Ik heb dezelfde twijfeling bij Psy-Fi dus ik snap je wel. Wil het aan de ene kant graag eens meemaken, want lijkt me super vet, aan de andere kant ben ik niet echt een extravert en out in the open trippen tussen een enorme groep trippende mensen... volgens mij is het insane maar heb er ook wel enkele bedenkingen bij. Ik vind het heftig. Zeker omdat ik geen directe persoon heb om mee te gaan dus het zou dan echt met mensen van dit forum moeten zijn. Ik overweeg het wel nog steeds. ^^ Zal een beetje van m’n werksituatie afhangen tegen die tijd, en anders misschien volgend jaar.
Trippen is best iets intiems. Je moet goed nadenken over de mensen met wie je dat samen wil delen. Heb jij diezelfde onzekerheid? Hoewel ik trouwens zeker geloof dat de DF-meetings supertof waren hoor.
![:sunglasses:]()
Kan heel goed uitpakken zoiets.
Over lachgas en LSD: ik word van lachgas vaak nogal misselijk. Wordt dat niet erger in de combo met LSD?
Sowieso hebben dat soort feesten heel veel prikkels natuurlijk, het is een enorm trip paradijs. Ik ging vroeger nog wel eens naar Shut up & Dance: The Fullmoon Beach Festival en dat was een beetje hetzelfde idee, alleen dan een stuk kleiner en op het strand. Al trippend daar zijn is heel tof, maar kan ook vrij zwaar zijn hoor. Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar lekker thuis trippen, maar alsnog is het wel heel tof hoor. Al snap Ik wel wat je bedoeld.. Ik ben zelf ook vrij introvert meestal. Ligt een beetje aan de situatie
![:wink:]()
Ik hang ook een beetje vast aan een goede vriendin. Als zij de hele week er toch al is dan zou het een stuk lagere drempel zijn (kan ik mn slaapzak en matje stiekem in haar tent leggen, hahahah
![:yum:]()
) Maar anders is het wel echt iets om nog eens goed over na te denken. Ik maak sowieso hele verre reizen dit jaar (o.a rondreizen in Tasmanië - Australië eind dit jaar als het daar zomer is) en dat is ook allesbehalve goedkoop.. kan t geld goed gebruiken. Dus... twijfelgeval. Ik zie nog steeds meer fun in een aparte meet met de trippers van t forum en ergens in een natuurgebied gaan trippen met elkaar. Maar wel beperkt qua hoeveelheid mensen..
Trippen met onbekende mensen doet me niet zoveel, zolang er maar 1 persoon bij is die ik goed ken. Stel we zouden daadwerkelijk zo'n aparte, kleinschalige tripmeet doorzetten dan zou ik sowieso wel een vriendin (Accuraat hier op t forum bijvoorbeeld) meenemen. Dan zou ik het helemaal prima vinden, maar anders is het toch te eng en ongemakkelijk hoor. Je blijft heel kwetsbaar.
Ik heb geen idee of dat erger wordt.. Ik word op lachgas alleen namelijk helemaal niet misselijk, terwijl ik over het algemeen wel een zwakke maag heb. Zou dat niks te maken hebben met wagenziekte? Ik ben zelf ook wagenziek geweest, ben er nu overheen gegroeid en heb het alleen als ik ga lezen of schrijven - dan word ik echt goed misselijk, tegen het overgeven aan. Wellicht dat van die wagenziekte pilletjes iets zouden zijn voor je? Je zou dan wel even moeten uitvogelen of dat veilig is in combinatie met de dingen die je erbij gaat nemen.