Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[LSD + 2-CB + MDMA + Lachgas] De psychedelische astronaut

[LSD + 2-CB + MDMA + Lachgas] De psychedelische astronaut

85 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat jullie beschrijven met betrekking tot visuals ervaar ik dus allemaal totaal niet. Niet dat mijn ervaring daarom minder is, hij is op z'n eigen manier voor mij minstens zo waardevol als jullie ervaringen voor jullie, zo vermoed ik, maar ik blijf het wel vreemd vinden. Is mijn reactie op psychedelica dan zo atypisch?

Rupsje zei:
Heerlijk hè? Zeker met een joint erbij. Ben normaliter niet zo’n stoner maar met truffels en wiet lijk ik wel een kettingroker met zo’n joint. Echte na effecten zoals jij die beschrijft heb ik met truffels nooit gehad eigenlijk.. zou kunnen zijn dat jouw doseringen een stuk hoger lagen dan die van mij
Klik om te vergroten...
Ik trip op truffels in uiteenlopende doseringen van 15 tot 45 gram, hoewel ik tegenwoordig eigenlijk nauwelijks nog een verband zie tussen dosering en intensiteit van het effect. Mijn laatste trip op 15 gram, die waar ik aan refereerde in een eerdere post in deze thread, was minstens zo intens zo niet intenser dan enkele trips op hogere doseringen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rupsje zei:
Ik vind het fijn om te horen dat er blijkbaar meer mensen zijn zoals ik; ik dacht namelijk dat ik echt de enige was die altijd door een moeilijke fase heen gaat als psychedelica net begint te werken. Ik heb dit eigenlijk niet alleen maar op psilocybine, maar op alle psychedelica. Alsof ik telkens even m'n draai erin moet vinden en aankijken hoe dit ook alweer werkte/hoe je het stuurt. Na een uurtje ofzo gaat het dan helemaal prima. Super positief om te lezen dat ik dus helemaal geen vreemde eend ben.. doet me goed, dankjewel! :)
Klik om te vergroten...
:)

Het is inderdaad die draai vinden, maar imo ook meer dan dat alleen. Voor mij voelt het alsof mijn lichaam/geest een soort grote schoonmaak doet. Alle opgeslagen frustratie, boosheid en angst van de afgelopen tijd die naar boven komt om gezien en gevoeld te worden. Waarna vervolgens gekeken kan worden met een lichtere, schonere blik.

Rupsje zei:
Wat je schrijft over die visuals herken ik heel erg ja, of je nou je ogen open doet of sluit; het maakt niet uit. Ze zijn er altijd. Alleen met ogen dicht zijn ze wat scherper, maar dat komt omdat het dan donker is ook. Ik trip ook het liefste als het nacht is omdat het dan donkerder is, en je de visuals beter kunt zien. Overdag trippen heb ik wel gedaan natuurlik, maar is visueel een stuk minder aantrekkelijk dan wanneer de zon weg is. Ik zit eraan te denken om op Psy-Fi misschien overdag op 2C-B te gaan trippen en s'nachts op LSD, omdat die geen tolerantie jegens elkaar hebben. Dan kan ik overdag ook nog trippen, en hoef ik niet nuchter te zijn en te wachten op m'n trip s'avonds :tonguewink: Die mist aan visuals klinkt ook zeer herkenbaar ja.
Klik om te vergroten...
Heb om die reden ook verreweg mijn meeste trips 's nachts gedaan. En dan soms nog een soort blinddoek (mindfold heet het volgens mij) op om de boel nog donkerder te maken. Voor een mooi donkere achtergrond waarop de visuals veel beter tot hun recht kwamen. Maar vanaf een bepaald punt (qua intensiteit), maakt het weer minder uit, omdat ik dan zo hard tripte dat ik niet eens meer wist of het dag of nacht was en mijn omgeving nauwelijks nog kon zien door alles heen.


Psilocyloner zei:
Wat jullie beschrijven met betrekking tot visuals ervaar ik dus allemaal totaal niet. Niet dat mijn ervaring daarom minder is, hij is op z'n eigen manier voor mij minstens zo waardevol als jullie ervaringen voor jullie, zo vermoed ik, maar ik blijf het wel vreemd vinden. Is mijn reactie op psychedelica dan zo atypisch?
Klik om te vergroten...
De energie gaat dan in iets anders zitten, in jouw geval dus in denken. Of het waardevol is, ligt denk ik puur aan het waardeoordeel dat we er zelf aan geven. En hoewel ik persoonlijk denk dat we die energie naar onze zintuigen kunnen leiden/brengen, kan ik ook weer niet met zekerheid zeggen dat dit voor iedereen zo werkt. Het lijkt zo bij mij te werken in ieder geval. Maar probeer eens - als je het interessant vindt - je aandacht naar je perceptie te brengen, ipv je interpretatie/denken. Gewoon letterlijk voor langere tijd naar dingen kijken (of luisteren, voelen, etc. als daar je interesse ligt) bedoel ik. Met ontspannen, doch intense aandacht.

Voor mij persoonlijk biedt een visuele trip wel een meerwaarde boven een meer mentale trip. Het haalt je uit je denken en brengt een intimiteit tussen jou en je directe ervaring (de wereld van zintuiglijke waarneming). Het is voor mij veel meer dan slechts mooie kleuren en patronen zien. Het is terugkomen naar een directere ervaring dan denken. Daar waar woorden altijd een symbool voor iets anders zijn, is (visuele) perceptie het 'ding' zelf, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar om duidelijk te zijn: niet dat er ook maar iets mis is met denken. Je kunt immens waardevolle 'denk' trips hebben, door je energie daarin te brengen. Maar je kunt (denk ik) deze energie ook meer in je perceptuele wereld brengen. Al zal wat mogelijk is vast ook wel in bepaalde mate liggen aan hoe iemand in elkaar zit. Misschien zijn sommigen gewoon minder beelddenkers van zichzelf bijvoorbeeld.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rupsje zei:
Noobs* :nerd:


Ik vind het fijn om te horen dat er blijkbaar meer mensen zijn zoals ik; ik dacht namelijk dat ik echt de enige was die altijd door een moeilijke fase heen gaat als psychedelica net begint te werken. Ik heb dit eigenlijk niet alleen maar op psilocybine, maar op alle psychedelica. Alsof ik telkens even m'n draai erin moet vinden en aankijken hoe dit ook alweer werkte/hoe je het stuurt. Na een uurtje ofzo gaat het dan helemaal prima. Super positief om te lezen dat ik dus helemaal geen vreemde eend ben.. doet me goed, dankjewel! :)
Wat je schrijft over die visuals herken ik heel erg ja, of je nou je ogen open doet of sluit; het maakt niet uit. Ze zijn er altijd. Alleen met ogen dicht zijn ze wat scherper, maar dat komt omdat het dan donker is ook. Ik trip ook het liefste als het nacht is omdat het dan donkerder is, en je de visuals beter kunt zien. Overdag trippen heb ik wel gedaan natuurlik, maar is visueel een stuk minder aantrekkelijk dan wanneer de zon weg is. Ik zit eraan te denken om op Psy-Fi misschien overdag op 2C-B te gaan trippen en s'nachts op LSD, omdat die geen tolerantie jegens elkaar hebben. Dan kan ik overdag ook nog trippen, en hoef ik niet nuchter te zijn en te wachten op m'n trip s'avonds :tonguewink: Die mist aan visuals klinkt ook zeer herkenbaar ja.


Op 125ųg zie ik eigenlijk überhaupt helemaal geen visuals.. slechts een bodyload en hooguit gekleurde stippen. Kwestie van meer bijnemen :wink: Op een hogere dosis kunnen de visuals dan net zo heftig zijn als op psilocybine hoor, alleen vind ik LSD heel zuiver en clean; psilocybine is verwarrend over het algemeen.
Klik om te vergroten...


Rupsje zei:
Noobs* :nerd:


Ik vind het fijn om te horen dat er blijkbaar meer mensen zijn zoals ik; ik dacht namelijk dat ik echt de enige was die altijd door een moeilijke fase heen gaat als psychedelica net begint te werken. Ik heb dit eigenlijk niet alleen maar op psilocybine, maar op alle psychedelica. Alsof ik telkens even m'n draai erin moet vinden en aankijken hoe dit ook alweer werkte/hoe je het stuurt. Na een uurtje ofzo gaat het dan helemaal prima. Super positief om te lezen dat ik dus helemaal geen vreemde eend ben.. doet me goed, dankjewel! :)
Wat je schrijft over die visuals herken ik heel erg ja, of je nou je ogen open doet of sluit; het maakt niet uit. Ze zijn er altijd. Alleen met ogen dicht zijn ze wat scherper, maar dat komt omdat het dan donker is ook. Ik trip ook het liefste als het nacht is omdat het dan donkerder is, en je de visuals beter kunt zien. Overdag trippen heb ik wel gedaan natuurlik, maar is visueel een stuk minder aantrekkelijk dan wanneer de zon weg is. Ik zit eraan te denken om op Psy-Fi misschien overdag op 2C-B te gaan trippen en s'nachts op LSD, omdat die geen tolerantie jegens elkaar hebben. Dan kan ik overdag ook nog trippen, en hoef ik niet nuchter te zijn en te wachten op m'n trip s'avonds :tonguewink: Die mist aan visuals klinkt ook zeer herkenbaar ja.


Op 125ųg zie ik eigenlijk überhaupt helemaal geen visuals.. slechts een bodyload en hooguit gekleurde stippen. Kwestie van meer bijnemen :wink: Op een hogere dosis kunnen de visuals dan net zo heftig zijn als op psilocybine hoor, alleen vind ik LSD heel zuiver en clean; psilocybine is verwarrend over het algemeen.
Klik om te vergroten...

Ik zie op 125 echt best wat visuals, zeker voor mijn eerste keer. De vriend waarmee ik het deed nam de helft en had ook visuals.. dat het even heftig kan zijn weet ik, met elk “echt” psychedelisch middel denk ik wel.

Ik vind het alleen gek dat iedereen zo’n beetje LSD over psilo kiest terwijl ik het daarmee absoluut niet mee eens ben. Op de smaak en muziek intensie na vind ik psilo op elk gebied veeeel bijzonderer, sterker nog: het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt.. die euforie is niet te beschrijven... kon MDMA dat maar halen
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
De energie gaat dan in iets anders zitten, in jouw geval dus in denken. Of het waardevol is, ligt denk ik puur aan het waardeoordeel dat we er zelf aan geven. En hoewel ik persoonlijk denk dat we die energie naar onze zintuigen kunnen leiden/brengen, kan ik ook weer niet met zekerheid zeggen dat dit voor iedereen zo werkt. Het lijkt zo bij mij te werken in ieder geval. Maar probeer eens - als je het interessant vindt - je aandacht naar je perceptie te brengen, ipv je interpretatie/denken. Gewoon letterlijk voor langere tijd naar dingen kijken (of luisteren, voelen, etc. als daar je interesse ligt) bedoel ik. Met ontspannen, doch intense aandacht.
Klik om te vergroten...
Nou nee, niet in denken, maar vooral in dingen voelen en ervaren. Trippen is bij mij echt dingen beleven, niet zozeer dingen zien en van daaruit iets beleven. Ik kan ook echt heel lang met intense aandacht naar iets kijken. Zo heb ik een tijdje terug echt volledig opgenomen naar een stukje lepidoliet zitten kijken dat ik bij had. Dat stukje was prachtig. Ik zag er een soort van volmaaktheid in. Ik had geen hallucinaties rondom dat stukje... het stukje zag er gewoon uit zoals anders, zonder vervormingen of kleurveranderingen of wat dan ook... echter zag ik nu naast de feitelijke/objectieve uiterlijke kenmerken ook een subjectieve dimensie, namelijk de schoonheid en perfectie ervan.

Mindless zei:
Voor mij persoonlijk biedt een visuele trip wel een meerwaarde boven een meer mentale trip. Het haalt je uit je denken en brengt een intimiteit tussen jou en je directe ervaring (de wereld van zintuiglijke waarneming). Het is voor mij veel meer dan slechts mooie kleuren en patronen zien. Het is terugkomen naar een directere ervaring dan denken. Daar waar woorden altijd een symbool voor iets anders zijn, is (visuele) perceptie het 'ding' zelf, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar om duidelijk te zijn: niet dat er ook maar iets mis is met denken. Je kunt immens waardevolle 'denk' trips hebben, door je energie daarin te brengen. Maar je kunt (denk ik) deze energie ook meer in je perceptuele wereld brengen. Al zal wat mogelijk is vast ook wel in bepaalde mate liggen aan hoe iemand in elkaar zit. Misschien zijn sommigen gewoon minder beelddenkers van zichzelf bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Het haalt mij ook uit mijn denken. Het brengt voor mij absoluut ''een intimiteit tussen mij en mijn directe ervaring'' - mooi omschreven overigens - en weet echt wat je hiermee bedoelt. In die zin lijken onze ervaringen gelijk.

Wel, laat ik het zo samenvatten, wanneer het om visuals gaat: ik kijk anders naar dingen, in plaats van dat dingen zich zoals bij visuals anders aan mij presenteren als gevolg van een vervormde perceptie. Bij mij blijft mijn perceptie grotendeels hetzelfde, het is echter de beleving van mijn perceptie die radicaal verandert, waardoor ik plots een haast overweldigende schoonheid in iets ervaar, of dat een landschap bijvoorbeeld plots pure harmonie en perfectie uitstraalt. Ik kan soms eindeloos blijven staren naar dingen, in pure fascinatie, ontzag, gelukzaligheid... naja, al dat soort ''piekemoties''. Het trippen zit 'm bij mij echt in het gevoel; in mijn gevoel in relatie tot mezelf (en dan mijn lichaam vooral, allerlei prettige sensaties... en allerlei emoties die ik echt in mijn lichaam voel), anderen (onvoorwaardelijke liefde, altruïsme...) en de wereld/mijn omgeving (eenheid, perfectie, synchroniciteit...)... en in het samenvloeien van dat alles, het gevoel en besef samen met alle anderen en zelfs andere beschavingsvormen onderdeel te zijn van één groot alomvattend geheel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Ik vind het alleen gek dat iedereen zo’n beetje LSD over psilo kiest terwijl ik het daarmee absoluut niet mee eens ben. Op de smaak en muziek intensie na vind ik psilo op elk gebied veeeel bijzonderer, sterker nog: het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt.. die euforie is niet te beschrijven... kon MDMA dat maar halen
Klik om te vergroten...
Denk dat dit vooral te wijten is aan dat psilo je vaak niet geeft wat je wilt, maar wat je nodig hebt. Op LSD daarentegen is het min of meer mogelijk om je issues aan de kant te schuiven en gewoon een leuke ervaring te hebben. In de regel willen mensen geen confrontatie met wat door de jaren heen in het onderbewuste weggedrukt is, maar juist een ontsnapping daaraan. Die euforie die je beschrijft ervaren velen waarschijnlijk niet, omdat daarvoor ook de dysforie gevoeld moet worden. Daarom poppen zovelen denk ik liever een pilletje. Instant euforie zonder werken aan jezelf.


Psilocyloner zei:
Nou nee, niet in denken, maar vooral in dingen voelen en ervaren. Trippen is bij mij echt dingen beleven, niet zozeer dingen zien en van daaruit iets beleven. Ik kan ook echt heel lang met intense aandacht naar iets kijken. Zo heb ik een tijdje terug echt volledig opgenomen naar een stukje lepidoliet zitten kijken dat ik bij had. Dat stukje was prachtig. Ik zag er een soort van volmaaktheid in. Ik had geen hallucinaties rondom dat stukje... het stukje zag er gewoon uit zoals anders, zonder vervormingen of kleurveranderingen of wat dan ook... echter zag ik nu naast de feitelijke/objectieve uiterlijke kenmerken ook een subjectieve dimensie, namelijk de schoonheid en perfectie ervan.
Klik om te vergroten...
Had ik dat even verkeerd begrepen. Het gevoel bij je gedachtes en percepties bedoel je dus. :) Erg herkenbaar. En uiteindelijk is dat natuurlijk ook belangrijker dan visuele vervormingen of hallucinaties zien. Al kan hetzelfde - die volmaaktheid - dus ook daarin gezien worden. In alles eigenlijk. :)

Psilocyloner zei:
Het haalt mij ook uit mijn denken. Het brengt voor mij absoluut ''een intimiteit tussen mij en mijn directe ervaring'' - mooi omschreven overigens - en weet echt wat je hiermee bedoelt. In die zin lijken onze ervaringen gelijk.
Klik om te vergroten...
Ik denk het wel ja. Het is niet zozeer de vorm van de ervaring die belangrijk is, maar de relatie tussen dat en jezelf. Dichterbij dan dichtbij, intiemer dan intiem. Die grens daartussen vervaagt namelijk.

Psilocyloner zei:
Wel, laat ik het zo samenvatten, wanneer het om visuals gaat: ik kijk anders naar dingen, in plaats van dat dingen zich zoals bij visuals anders aan mij presenteren. Bij mij blijft mijn perceptie grotendeels hetzelfde, het is echter de beleving van mijn perceptie die radicaal verandert, waardoor ik plots een haast overweldigende schoonheid in iets ervaar, of dat een landschap bijvoorbeeld plots pure harmonie en perfectie uitstraalt. Ik kan soms eindeloos blijven staren naar dingen, in pure fascinatie, ontzag, gelukzaligheid... naja, al dat soort ''piekemoties''. Het trippen zit 'm bij mij echt in het gevoel; in mijn gevoel in relatie tot mezelf (en dan mijn lichaam vooral, allerlei prettige sensaties... en allerlei emoties die ik echt in mijn lichaam voel), anderen (onvoorwaardelijke liefde, altruïsme...), en de wereld/mijn omgeving (eenheid, perfectie, synchroniciteit...).
Klik om te vergroten...
Wat heb je nog meer nodig eigenlijk. :wink:

Dat is namelijk waar trippen voor mij om draait. Maar bij mij gaat dat dus vaak via de weg van perceptuele hallucinaties (haat dat woord...), of visuals dus. Eindresultaat is hetzelfde. :)
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Heb om die reden ook verreweg mijn meeste trips 's nachts gedaan. En dan soms nog een soort blinddoek (mindfold heet het volgens mij) op om de boel nog donkerder te maken. Voor een mooi donkere achtergrond waarop de visuals veel beter tot hun recht kwamen. Maar vanaf een bepaald punt (qua intensiteit), maakt het weer minder uit, omdat ik dan zo hard tripte dat ik niet eens meer wist of het dag of nacht was en mijn omgeving nauwelijks nog kon zien door alles heen.
Klik om te vergroten...
Zo'n mindfold heb ik ook ja. Ideaal is dat.. Is een masker die het pikzwart maak maar je kan wel gewoon je ogen open houden. Wekt hele mooie visuals op. Vergeet hem echter wel vaak dat ik die heb.

Psychedelica is echt wel bijna het mooiste wat er is. Gevoel, emotie en liefde zijn dan vaak zo mooi !!
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
Psychedelica is echt wel bijna het mooiste wat er is. Gevoel, emotie en liefde zijn dan vaak zo mooi !!
Klik om te vergroten...
Ik vind het vaak ook zo mooi om te zien met hoeveel passie er op dit forum over psychedelica gesproken wordt. Ik kan zelf ook uren spenderen aan het uiten van mijn ervaringen met psychedelica. Echter, hoeveel mooie woorden ook, geen enkel woord kan meten aan de ervaring zelf.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psilocyloner zei:
Ik vind het vaak ook zo mooi om te zien met hoeveel passie er op dit forum over psychedelica gesproken wordt. Ik kan zelf ook uren spenderen aan het uiten van mijn ervaringen met psychedelica. Echter, hoeveel mooie woorden ook, geen enkel woord kan meten aan de ervaring zelf.
Klik om te vergroten...
Truffels zijn het mooiste ter wereld ahh
Iedereen word altijd helemaal gek van me en dan durf ik er niet eens meer over te beginnen hahaha
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Ik zie op 125 echt best wat visuals, zeker voor mijn eerste keer. De vriend waarmee ik het deed nam de helft en had ook visuals.. dat het even heftig kan zijn weet ik, met elk “echt” psychedelisch middel denk ik wel.

Ik vind het alleen gek dat iedereen zo’n beetje LSD over psilo kiest terwijl ik het daarmee absoluut niet mee eens ben. Op de smaak en muziek intensie na vind ik psilo op elk gebied veeeel bijzonderer, sterker nog: het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt.. die euforie is niet te beschrijven... kon MDMA dat maar halen
Klik om te vergroten...

Ik vind LSD en psylocibine eigenlijk totaal niet met elkaar te vergelijken, het heeft beide hun charme. Het verschil met LSD en psylocibine is alleen dat LSD een stuk makkelijker is. Je kunt het meer sturen, mentaal is het makkelijker en het is niet zo verwarrend. Daarnaast moet ik van paddo's en truffels altijd overgeven, behalve als ik er soep van maak. Dan trek ik de werkzame stof er gewoon uit en hoef ik die vieze schimmel niet in m'n maag te gooien, want mijn lichaam reageert daar echt niet goed op. De inname wordt hierdoor wel wat lastiger, want.. Ik moet koken :yum:
Daar tegenover staat wel dat ik de visuals vèèl mooier vind dan de visuals van LSD. Het is een wereld van verschil en ik vind het heel erg op DMT lijken. Op truffels heb ik eigenlijk nauwelijks visuals (hoger dan 22 gram ben ik nooit gegaan, dus misschien moet ik hoger doseren?) Maar op paddo's heb ik wel geweldig mooie dingen gezien, wauw! :hearteyecat:
Binnenkort 4-HO-MET proberen, hoop dat ik dan wat vaker die wereld kan betreden. Inname is relatief makkelijk (je hoeft alleen af te wegen) en ik denk dat de misselijkheid ook een stuk minder zal zijn. Ben erg nieuwsgierig geworden hiernaar, want heb echt wel LSD trips gehad waarbij ik dacht.. Ja mooi.. Maar had nu wel meer zin gehad in psilocybine visuals :yum: LSD is super mooi hoor, maar aan psilo kan het niet tippen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rupsje zei:
Ik vind LSD en psylocibine eigenlijk totaal niet met elkaar te vergelijken, het heeft beide hun charme. Het verschil met LSD en psylocibine is alleen dat LSD een stuk makkelijker is. Je kunt het meer sturen, mentaal is het makkelijker en het is niet zo verwarrend. Daarnaast moet ik van paddo's en truffels altijd overgeven, behalve als ik er soep van maak. Dan trek ik de werkzame stof er gewoon uit en hoef ik die vieze schimmel niet in m'n maag te gooien, want mijn lichaam reageert daar echt niet goed op. De inname wordt hierdoor wel wat lastiger, want.. Ik moet koken :yum:
Daar tegenover staat wel dat ik de visuals vèèl mooier vind dan de visuals van LSD. Het is een wereld van verschil en ik vind het heel erg op DMT lijken. Op truffels heb ik eigenlijk nauwelijks visuals (hoger dan 22 gram ben ik nooit gegaan, dus misschien moet ik hoger doseren?) Maar op paddo's heb ik wel geweldig mooie dingen gezien, wauw! :hearteyecat:
Binnenkort 4-HO-MET proberen, hoop dat ik dan wat vaker die wereld kan betreden. Inname is relatief makkelijk (je hoeft alleen af te wegen) en ik denk dat de misselijkheid ook een stuk minder zal zijn. Ben erg nieuwsgierig geworden hiernaar, want heb echt wel LSD trips gehad waarbij ik dacht.. Ja mooi.. Maar had nu wel meer zin gehad in psilocybine visuals :yum: LSD is super mooi hoor, maar aan psilo kan het niet tippen.
Klik om te vergroten...
Oh wat grappig zeg, ik werd met 13 gram Hollandia al in een totaal alien achtige wereld gegooit met prachtige oogverblindende visuals. Hollandia zijn de enige die echt werkte tot nu toe (denk psilosin en geen psilocybine). Moet ook zeggen dat zowel paddo’s als truffels echt niet betrouwbaar zijn en 5 gram Hollandia kan heftiger zijn dan je 22 gram. Was het high hawaiien?

Vind ook dat de euforie niet aan truffels kan tippen op LSD, en MDMA ook niet.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Stonologie zei:
Oh wat grappig zeg, ik werd met 13 gram Hollandia al in een totaal alien achtige wereld gegooit met prachtige oogverblindende visuals. Hollandia zijn de enige die echt werkte tot nu toe (denk psilosin en geen psilocybine). Moet ook zeggen dat zowel paddo’s als truffels echt niet betrouwbaar zijn en 5 gram Hollandia kan heftiger zijn dan je 22 gram. Was het high hawaiien?

Vind ook dat de euforie niet aan truffels kan tippen op LSD, en MDMA ook niet.
Klik om te vergroten...

Misschien heeft het iets te maken met tolerantie? Qua tripmiddelen kan ik over het algemeen best veel hebben ook, en het zou kunnen zijn dat ik dan een iets hogere tolerantie heb dan de gemiddelde mens. Maar heeft er ook mee te maken dat ik met tripmiddelen vaak echt de grens op wil zoeken denk ik.. kijken wat ik aankan en hoe diep "the rabbit hole goes" :yum:
Met paddo's en truffels ligt het natuurlijk ook heel erg aan de oogst, hoeveel werkzame stoffen erin zitten. Het blijft een natuur product. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 keer die euforie veel minder voelde als de eerste keer.. dus wellicht dat ik die Hollandia nog een keer ga proberen. Ik had de High Hawaiians inderdaad. Wil super graag weer net zo hard trippen (visueel) als ik ooit heb getript op paddo's, maar paddo's kan ik juist weer heel moeilijk aankomen en heb helaas geen groene vingers :yum:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rupsje zei:
Misschien heeft het iets te maken met tolerantie? Qua tripmiddelen kan ik over het algemeen best veel hebben ook, en het zou kunnen zijn dat ik dan een iets hogere tolerantie heb dan de gemiddelde mens. Maar heeft er ook mee te maken dat ik met tripmiddelen vaak echt de grens op wil zoeken denk ik.. kijken wat ik aankan en hoe diep "the rabbit hole goes" :yum:
Met paddo's en truffels ligt het natuurlijk ook heel erg aan de oogst, hoeveel werkzame stoffen erin zitten. Het blijft een natuur product. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 keer die euforie veel minder voelde als de eerste keer.. dus wellicht dat ik die Hollandia nog een keer ga proberen. Ik had de High Hawaiians inderdaad. Wil super graag weer net zo hard trippen (visueel) als ik ooit heb getript op paddo's, maar paddo's kan ik juist weer heel moeilijk aankomen en heb helaas geen groene vingers :yum:
Klik om te vergroten...
Zelfs een Rups kan vanuit een growkit paddo's kweken hoor:wink:. Is haast nog makkelijker dan een normale huiskamerplant. 1x goed water geven en temperatuur goed houden en thats it! Daarbij sturen vele vendors van growkits ook zo een nieuwe op als het even niet lukt.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rupsje zei:
Misschien heeft het iets te maken met tolerantie? Qua tripmiddelen kan ik over het algemeen best veel hebben ook, en het zou kunnen zijn dat ik dan een iets hogere tolerantie heb dan de gemiddelde mens. Maar heeft er ook mee te maken dat ik met tripmiddelen vaak echt de grens op wil zoeken denk ik.. kijken wat ik aankan en hoe diep "the rabbit hole goes" :yum:
Met paddo's en truffels ligt het natuurlijk ook heel erg aan de oogst, hoeveel werkzame stoffen erin zitten. Het blijft een natuur product. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 keer die euforie veel minder voelde als de eerste keer.. dus wellicht dat ik die Hollandia nog een keer ga proberen. Ik had de High Hawaiians inderdaad. Wil super graag weer net zo hard trippen (visueel) als ik ooit heb getript op paddo's, maar paddo's kan ik juist weer heel moeilijk aankomen en heb helaas geen groene vingers :yum:
Klik om te vergroten...
Probeer dan Hollandia!! Daar zit een hogere verhouding Psilocine in dan Psilocibine, waardoor het visueler is (en bij mij na 10 minuten inkickte inplaats van +-40 min. (daar kweken ze ook op). Er is onlangs nog meer onderzoek gedaan en er schijnt nog een stof aanwezig te zijn in truffels/paddo's. Deze 3 stoffen verschillen qua hoeveelheid en sterkte in alle soorten en maten. De eerste keer dat ik ooit tripte was op 15 gram Valhalla (wat volgens de verkoper de ALLER sterkste soort was (had ook het meeste "sterren")). Maar die trip was nog geen 5% van 13 gram Hollandia. Ik denk dat het best random is en niet goed te bepalen, en dat daardoor de ervaringen zo verschillen.

Mocht je het proberen, vertel me wat je er van vond :grin:! Werd wel misselijk op Hollandia, maar nooit moeten overgeven. (Sws nog nooit moeten overgeven met uitzondering van alcohol en LSA (LSA moet bijna iedereen overgeven).
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Zelfs een Rups kan vanuit een growkit paddo's kweken hoor:wink:. Is haast nog makkelijker dan een normale huiskamerplant. 1x goed water geven en temperatuur goed houden en thats it! Daarbij sturen vele vendors van growkits ook zo een nieuwe op als het even niet lukt.
Klik om te vergroten...

Ik ga t eens proberen, haha :yum: Sowieso die ready to grow kits zijn best makkelijk denk ik, fijn om mee te beginnen.

Stonologie zei:
Probeer dan Hollandia!! Daar zit een hogere verhouding Psilocine in dan Psilocibine, waardoor het visueler is (en bij mij na 10 minuten inkickte inplaats van +-40 min. (daar kweken ze ook op). Er is onlangs nog meer onderzoek gedaan en er schijnt nog een stof aanwezig te zijn in truffels/paddo's. Deze 3 stoffen verschillen qua hoeveelheid en sterkte in alle soorten en maten. De eerste keer dat ik ooit tripte was op 15 gram Valhalla (wat volgens de verkoper de ALLER sterkste soort was (had ook het meeste "sterren")). Maar die trip was nog geen 5% van 13 gram Hollandia. Ik denk dat het best random is en niet goed te bepalen, en dat daardoor de ervaringen zo verschillen.

Mocht je het proberen, vertel me wat je er van vond :grin:! Werd wel misselijk op Hollandia, maar nooit moeten overgeven. (Sws nog nooit moeten overgeven met uitzondering van alcohol en LSA (LSA moet bijna iedereen overgeven).
Klik om te vergroten...

Ja ga ik zeker een keer proberen nu naar aanleiding van jouw tip, thanks! Maar 13 gram is dus een vrij hoge dosis voor Hollandia? Dat is ook wel fijn om te weten ja.

Overgeven doe ik met name als er iets in mn maag zit, ik blijf al 6 uur nuchter maar als ik t meng met wat dan ook (vla/appelmoes) moet ik alsnog overgeven. Dus ik trek er sowieso een soepje van :) nergens last van op die manier.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rupsje zei:
Ik ga t eens proberen, haha :yum: Sowieso die ready to grow kits zijn best makkelijk denk ik, fijn om mee te beginnen.
Klik om te vergroten...
Ja iemand die er zo erg van houdt zoals jij moet dat ook eigenlijk eens zelf gekweekt hebben. Beetje met een mooie intentie en liefde die lieve paddo'tjes kweken geeft bij het eten meteen een mooier gevoel.
Rupsje zei:
Overgeven doe ik met name als er iets in mn maag zit, ik blijf al 6 uur nuchter maar als ik t meng met wat dan ook (vla/appelmoes) moet ik alsnog overgeven. Dus ik trek er sowieso een soepje van :) nergens last van op die manier.
Klik om te vergroten...
Paddosoepje blijf het beste tegen misselijkheid inderdaad. Maar ik moet ook zeggen dat een lege maag er bij mij juist voor gaat zorgen dat ik misselijk ga worden van paddo's. Ik moet echt iets in mijn maag hebben en dan word ik eigenlijk nooit misselijk. Nou ben ik iemand met een snelle stofwisseling en heb ik snel een lege maag gevoel maar zo werkt het wel echt bij mij.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Hoi @Rupsje ,

Leuk report hoor! Wel een interessante combinatie 2-CB met LSD. Mooi om te lezen dat het zo'n andere visuals en beleving geeft dan elk stofje afzonderlijk. Ik wil ook nog graag een keertje lachgas doen tijdens een LSD trip maar dan moet ik eerst een keertje een slagroomspuit fixen. Ik heb eigenlijk in mijn hele leven nog maar een paar keer lachgas gedaan. Ik ging er ook altijd vanuit dat het best wel schadelijk was maar hoorde nu net de laatste tijd weer meer berichten dat de schadelijkheid wel meeviel mits je het niet misbruikt.

Mocht je nog naar psy-fi gaan dan moet je het maar even laten weten. Lijkt me wel leuk een paar mensen van het forum eventjes live te ontmoeten.

P.S. Mooie kunst ook in je tripreport!
Klik om te vergroten...

Dankjewel :grin: De combinatie is echt een aanrader. Hele liefelijke visuals, maar uiteraard ook disco als je snapt wat ik bedoel. Heb je bronnen daarvoor trouwens? Ik hoorde dat je er echt je hersenen mee kapot kan maken namelijk, daarom ben ik er extra voorzichtig mee nu. Terwijl ik er echt gek op ben.. :pensive: Al helemaal in combinatie met LSD.. heel buitenaards. Ennnn moet ik echt even over denken.. maar een aparte trip meet zie ik wel heel erg zitten. Klein groepje, en allemaal trippend en op ontdekkingsreis. Ik voel daar wel iets voor :)

Mezelf zei:
Ja met soort genoten en tot 5 personen gaat het ook wel. Maar dan moeten we wel allemaal aan het trippen zijn. Want als ik trip met mensen die niet trippen stoor ik mij vaak vooral aan hen.
Maar misschien had ik in mijn jongere jaren ook te veel verkeerde vrienden. Daarbij tripte ik merendeel alleen. Ik denk dat ik wel 70x van de 100 alleen getript heb. Maar dat kwam omdat ik niet veel mensen kon die dat ook deden. Nog steeds niet trouwens. Nadeel van een dorpje denk ik :confused:.
Klik om te vergroten...

Same.. ik kan wel trippen bij mensen die niet trippen hoor, maar mijn voorkeur zal altijd uitgaan naar een groepje mensen die ook trippen met mij samen. Dan zit je helemaal op diezelfde golflengte en snap je elkaar helemaal. Voordeel was ook dat ik 2 mensen dan de groep al kende hoor; mijn vriendin en haar vriend natuurlijk. Bij alleen maar vreemden zou ik het zeker niet aandurven. Ik had nu toch een beetje houvast.

Psilocyloner zei:
Ik heb mijn Psy-Fi ticket al in de pocket, dus ik zou zeggen doe mee en ontdek het samen... :)
Klik om te vergroten...

Het gaat er meer om dat ik al 5 weken vakantie heb aangevraagd dit jaar.. dus geen vrij meer kan krijgen :pensive: tickets voor Psy-Fi zijn alleen te krijgen voor een hele week, en dan ben je rond de €150,00 kwijt in totaal. Komt je eten, drinken en drugs nog bij.
Die €150,00 zou ik voor een hele week wel overhebben, maar slechts een weekend wordt wel heel heavy hoor. Als ze nou tickets verkochten voor alleen het weekend + Evt vrijdag had ik volmondig ja gezegd, maar nu wordt het wel echt een twijfel gevalletje hoor.. :pensive:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rupsje zei:
Het gaat er meer om dat ik al 5 weken vakantie heb aangevraagd dit jaar.. dus geen vrij meer kan krijgen :pensive: tickets voor Psy-Fi zijn alleen te krijgen voor een hele week, en dan ben je rond de €150,00 kwijt in totaal. Komt je eten, drinken en drugs nog bij.
Die €150,00 zou ik voor een hele week wel overhebben, maar slechts een weekend wordt wel heel heavy hoor. Als ze nou tickets verkochten voor alleen het weekend + Evt vrijdag had ik volmondig ja gezegd, maar nu wordt het wel echt een twijfel gevalletje hoor.. :pensive:
Klik om te vergroten...
Same :). Als ze nou dag of weekend kaartjes verkochten dan zou ik er zo heen gaan.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Poe ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb maar volgens mij staat er hier op de site ergens een artikel over de gezondheidsrisico's van lachgas. Die gezondheidsrisico's zijn natuurlijk aanwezig maar vielen me eigenlijk nog wel mee voor incidenteel gebruik. Wel heb ik laatst ergens gelezen/gezien dat die lachgas capsules qua duurzaamheid/milieuschade super schadelijk zijn... Dat dan wel weer...

Ik ga trouwens ook naar PSy-Fi. Lijkt me super leuk een aantal van jullie te ontmoeten daar...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rupsje zei:
Insgelijks! :grin: Over Psy-Fi moet ik echt nog goed nadenken, maar een aparte trip meet regelen met een heel klein groepje (hooguit 4 a 5 mensen, max) moet best te doen zijn ook, toch? :grin: Ik wil sowieso ook weer heel graag lachgas + lsd doen. Of misschien zelfs wel deze zelfde combo, ligt aan het moment.
Klik om te vergroten...

Ik reageer later inhoudelijk op je report! Mooi geschreven!

Ik heb dezelfde twijfeling bij Psy-Fi dus ik snap je wel. Wil het aan de ene kant graag eens meemaken, want lijkt me super vet, aan de andere kant ben ik niet echt een extravert en out in the open trippen tussen een enorme groep trippende mensen... volgens mij is het insane maar heb er ook wel enkele bedenkingen bij. Ik vind het heftig. Zeker omdat ik geen directe persoon heb om mee te gaan dus het zou dan echt met mensen van dit forum moeten zijn. Ik overweeg het wel nog steeds. ^^ Zal een beetje van m’n werksituatie afhangen tegen die tijd, en anders misschien volgend jaar.

Trippen is best iets intiems. Je moet goed nadenken over de mensen met wie je dat samen wil delen. Heb jij diezelfde onzekerheid? Hoewel ik trouwens zeker geloof dat de DF-meetings supertof waren hoor. :sunglasses: Kan heel goed uitpakken zoiets.

Over lachgas en LSD: ik word van lachgas vaak nogal misselijk. Wordt dat niet erger in de combo met LSD?
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Eik zei:
Poe ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb maar volgens mij staat er hier op de site ergens een artikel over de gezondheidsrisico's van lachgas. Die gezondheidsrisico's zijn natuurlijk aanwezig maar vielen me eigenlijk nog wel mee voor incidenteel gebruik. Wel heb ik laatst ergens gelezen/gezien dat die lachgas capsules qua duurzaamheid/milieuschade super schadelijk zijn... Dat dan wel weer...

Ik ga trouwens ook naar PSy-Fi. Lijkt me super leuk een aantal van jullie te ontmoeten daar...
Klik om te vergroten...

Hmm interessant.. Ik vraag me af in hoeverre je het dan door kunt pushen, ik nam vroeger namelijk wel eens 100 op een avond. Maar dat was toen er nog nauwelijks iets over bekend was. Al lijkt me dat nog steeds niet echt gezond.. Ik zou er een keer iets over opzoeken, dan zou ik wel een stuk geruster weer aan de lachgas kunnen volgende keer hahah :grin:

Roze olifant zei:
Ik reageer later inhoudelijk op je report! Mooi geschreven!

Ik heb dezelfde twijfeling bij Psy-Fi dus ik snap je wel. Wil het aan de ene kant graag eens meemaken, want lijkt me super vet, aan de andere kant ben ik niet echt een extravert en out in the open trippen tussen een enorme groep trippende mensen... volgens mij is het insane maar heb er ook wel enkele bedenkingen bij. Ik vind het heftig. Zeker omdat ik geen directe persoon heb om mee te gaan dus het zou dan echt met mensen van dit forum moeten zijn. Ik overweeg het wel nog steeds. ^^ Zal een beetje van m’n werksituatie afhangen tegen die tijd, en anders misschien volgend jaar.

Trippen is best iets intiems. Je moet goed nadenken over de mensen met wie je dat samen wil delen. Heb jij diezelfde onzekerheid? Hoewel ik trouwens zeker geloof dat de DF-meetings supertof waren hoor. :sunglasses: Kan heel goed uitpakken zoiets.

Over lachgas en LSD: ik word van lachgas vaak nogal misselijk. Wordt dat niet erger in de combo met LSD?
Klik om te vergroten...

Sowieso hebben dat soort feesten heel veel prikkels natuurlijk, het is een enorm trip paradijs. Ik ging vroeger nog wel eens naar Shut up & Dance: The Fullmoon Beach Festival en dat was een beetje hetzelfde idee, alleen dan een stuk kleiner en op het strand. Al trippend daar zijn is heel tof, maar kan ook vrij zwaar zijn hoor. Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar lekker thuis trippen, maar alsnog is het wel heel tof hoor. Al snap Ik wel wat je bedoeld.. Ik ben zelf ook vrij introvert meestal. Ligt een beetje aan de situatie :wink:
Ik hang ook een beetje vast aan een goede vriendin. Als zij de hele week er toch al is dan zou het een stuk lagere drempel zijn (kan ik mn slaapzak en matje stiekem in haar tent leggen, hahahah :yum:) Maar anders is het wel echt iets om nog eens goed over na te denken. Ik maak sowieso hele verre reizen dit jaar (o.a rondreizen in Tasmanië - Australië eind dit jaar als het daar zomer is) en dat is ook allesbehalve goedkoop.. kan t geld goed gebruiken. Dus... twijfelgeval. Ik zie nog steeds meer fun in een aparte meet met de trippers van t forum en ergens in een natuurgebied gaan trippen met elkaar. Maar wel beperkt qua hoeveelheid mensen..

Trippen met onbekende mensen doet me niet zoveel, zolang er maar 1 persoon bij is die ik goed ken. Stel we zouden daadwerkelijk zo'n aparte, kleinschalige tripmeet doorzetten dan zou ik sowieso wel een vriendin (Accuraat hier op t forum bijvoorbeeld) meenemen. Dan zou ik het helemaal prima vinden, maar anders is het toch te eng en ongemakkelijk hoor. Je blijft heel kwetsbaar.

Ik heb geen idee of dat erger wordt.. Ik word op lachgas alleen namelijk helemaal niet misselijk, terwijl ik over het algemeen wel een zwakke maag heb. Zou dat niks te maken hebben met wagenziekte? Ik ben zelf ook wagenziek geweest, ben er nu overheen gegroeid en heb het alleen als ik ga lezen of schrijven - dan word ik echt goed misselijk, tegen het overgeven aan. Wellicht dat van die wagenziekte pilletjes iets zouden zijn voor je? Je zou dan wel even moeten uitvogelen of dat veilig is in combinatie met de dingen die je erbij gaat nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."