Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Live trip report] Voor twee dames tripsitten

[Live trip report] Voor twee dames tripsitten

95 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Het kan toch gewoon zijn dat diegene lichamelijk anders reageert op MDMA? Of misschien zelfs geestelijk.
Klik om te vergroten...

Tuurlijk zou dat kunnen maar alle pillen van laatste dealer had niemand uit vriendenkring kater en bij eerste dealer wel.
Zoveel verschillende mensen die zo verschillend erop reageren. Maar geen kater hadden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Tuurlijk zou dat kunnen maar alle pillen van laatste dealer had niemand uit vriendenkring kater en bij eerste dealer wel.
Zoveel verschillende mensen die zo verschillend erop reageren. Maar geen kater hadden.
Klik om te vergroten...
Misschien hebben jullie vervuilde pillen gehad bij de eerste dealer, al lijkt me die kans vrij klein want dan had er echt wel iemand geklaagd. Verder precies wat @Mindless zegt.

Nog een toevoeging, wat dealers allemaal vertellen over wat er in hun pillen zit is vaak grote onzin. Dealers zijn niet meer dan een doorgeefluik. Ik heb ze af en toe de meest grote onzin horen verkondigen ('deze mdma is 100% puur' dat kan helemaal niet in kristalvorm).Vaak kopen zij het weer van een andere tussenhandelaar, die het weer bij iemand anders haalt en zo zitten er aardig wat ketens tussen de consument en producent. Waardevolle informatie gaat vaak verloren of het wordt verzonnen om zoveel mogelijk te verkopen. Altijd laten testen dus, dan weet je waar je aan toe bent!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is natuurlijk nog mogelijk dat jullie dan net pillen uit die 10% hadden... Maar het is dus zeldzaam in NL, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de VS, waar juist MDMA in XTC pillen relatief zeldzaam is.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcohol is alcohol. Jazeker
Maar de vorm ervan verschilt
Zo kan je van die verduivelde Strohrum wel zo ontzaggelijk ziek worden, dat je je wel 4 x bedenkt om die nog een x te drinken ( in cola)
Sterke drank slaat veel gemener in, dan wijn of bier
Cocktails is helemaal een gevaarlijk spul.
Zo dronk ik er ooit eens enkele weg en een kwartiertje later wilde ik opstaan van de barkruk en goddome mijn benen wilden niets meer...
En daar zit je dan...
Op Eén gegeven moment zette ik met de grootste moeite een voet op de grond en ik lazer zó van die kruk af ter aarde!
In mijn hoofd volkomen nuchter, in de praktijk verlamde benen!
En een kater? Tsjeesess wat werd ik ziek van die zoete rotsooi
Exit cocktails!
Ik dronk toen die avond 3 x een " between de sheets" en 2 x een " screwdriver"
Mijn god wat een teringzooi is dat!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Legio Patria Nostra zei:
ik lazer zó van die kruk af ter aarde!
Klik om te vergroten...

🤣🤣🤣🤣 Geniaal omschreven!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
@ Syl,
Zo een gebeurtenis vergeet je dus nooit...
Het gebeurde in een discotheek in Italië.
Ik kwam daar vaak, en de man die deze duivelsdrank maakte, die kende als barman meer dan 200 cocktail recepten uit zijn hoofd.
Ik kende hem goed...Ik vergeet ook nooit de prachtige manier van het schudden van de cocktailbeker door deze man..een lust voor het oog, een kunstenaar was het!
En die drank is erg zoet, je merkt pas veel te laat dat er best veel alcohol in zit...
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het toch nogsteeds een beetje een vage vergelijking, maar een interessante discussie. Verschillende soorten pizza's en alcohol bevatten allemaal duizenden factoren waar je rekening mee moet houden, en dat is alleen voor de smaak.
Mengpercentage met alcohol en waar je het mee mengt (met prik zonder prik)
Pizza's maken is sowieso al een kunst, knapperigheid, ingrediënten en dan de variabelen van de ingrediënten.

Leuk feitje trouwens: een bakje goed gezette koffie, bevat vaak meer dan 1 miljoen moleculen! Dit maakt het zo lastig om dat "perfecte bakkie" te zetten, zelfs voor professionals.

Maar goed waar ik op doelde:
Als je je pillen hebt laten testen op 80 mg mdma zonder extra stoffen erin (behalve bindmiddel) en je hebt andere pillen die ook 80 mg mdma zijn zonder extra stoffen, dan pakt de mdma hetzelfde uit volgens mij. Je brein maakt er wat anders van elke keer. Maar ja set en setting
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er geen ervaring mee met xtc.
Maar maken ze deze pillen tegenwoordig niet veeeel te zwaar?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Legio Patria Nostra zei:
Ik heb er geen ervaring mee met xtc.
Maar maken ze deze pillen tegenwoordig niet veeeel te zwaar?
Klik om te vergroten...
Dat sowieso. Als je uitgaat van 1,5 mg/kg lichaamsgewicht zou ik 150 mg mogen hebben. Had 2 jaar geleden een pil van 270 mg mdma..
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jullie zijn allemaal super verstandig bezig met drugs.
Veel van jullie laten hun pillen ook checken van te voren.
Ook berekenen jullie het gebruik vaak op geslacht en gewicht enz.
De periodes dat ik veelal Xtc gebruikte was dit met mijn ex en zijn vrienden.
Ik had totaal geen ervaring met drugs nog en ging maar stomweg af op wat hun zeiden.
Wel keek ik van te voren vaak op pill report om dat ik het toch best eng vond.
Ik was super naïef en ging er maar vanuit dat de andere het wel wisten.
Ik kreeg altijd een hele pil, ben 1.64 m en woog toen rond de 62 kilo.
Ik heb sinds ik weg ben bij mijn ex twee keer Xtc gehad op festival en heb toen kwartje genomen en later steeds wat bijgenomen.
Nooit meer dan een hele in totaal en al helemaal niet in 1 x een hele.
Nu verlang ik soms wel naar de roes nog van Xtc maar hoe lekker dat ook is ik ben bijna een jaar clean van speed.
Ik zal dit nooit op het spel zetten om 1 avondje die roes weer te ervaren.
Maar kan wel terug denken aan super leuke herrinderingen met Xtc op., 😊
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij mij is het net omgekeerd. Ben een grote fan van bieren (verschillende stijlen en smaken) en sommige andere alcoholische dranken (bv wijn lust ik ook wel graag soms), maar het enige nadeel is dat de drank effect heeft. Wel, de eerste effecten kunnen leuk zijn in sociale setting, maar de effecten als je meer drinkt vind ik super onaangenaam.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben toch echt van mening dat zoiets niet tussen je oren zit.
Dat zou dan betekenen dat die gene die wel altijd kater heeft zichzelf die kater aanpraat?.
En dus eigenlijk niemand kater zou hoeven te hebben als het iets is wat tussen de oren zit.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yoyo,
Ik wil hier even een live tripreportje schrijven.
Ik ben op dit moment twee dames aan het tripsitten die twee minuten geleden xtc hebben genomen. Voor een van hen is het de eerste keer. Nou probeer ik zo nuchter mogelijk te blijven voor hen. Maar ja, zes uur lang niks doen is ook niets voor mij. Dus ik dacht ik hou een live trip reportje bij over hoe het gaat. Ik zal proberen zo veel mogelijk de ervaring van de meiden te delen.
Anders wordt dit report zo van:
02:50
Dames zitten nogsteeds aan de xtc. Ik verveel me nogsteeds. Loop nu een beetje uit m'n neus te eten
Klik om te vergroten...

[22:37] Maar goed... Nu wachten tot het inkikt.

[22:49]
Ineens even staan. Het meisje met ervaring, (zal d'r ff E noemen) voelt hem ineens goed. Die heeft een halfje genomen(sterke pillen). Vol enthousiasme lijkt ze ineens de kabouterdans te doen. Stiekem moet ik een beetje lachen. Raakte een beetje nerveus aan het begin ondanks dat ik zelf niet heb gebruikt. Maar dat is nu helemaal weg. Ik ben hier om hen te begeleiden. E is tevens mijn vriendin. En m'n avond kan niet meer stuk als ik d'r zo zie genieten, dit gaat een leuke avond worden voor ze. Het andere meisje (zal d'r ff A noemen) heeft dus geen ervaring en voelt d'r nogsteeds, tot haar grote spijt, niks van.

[23 03] A begint wat te voelen zegt ze. Als ik haar een paar minuten later vraag hoe ze zich voelt zegt ze weet ik niet. Nu (nog een paar minuten later) zit ik te denken of ik d'r een klein brokje extra moet geven. Ze lijkt een beetje een net niet moment te hebben. Ik kijk het nog even aan.

[23:38] A zegt dat het in begint te kicken. Tegelijk vind ze het geen fijn gevoel, waardoor bij mij de stress er een beetje in schiet. Ik had zo gehoopt op een leuke avond voor beide. Misschien heb ik haar te weinig gegeven, maar haar meer nemen zit er voor haar niet in. Ze vind het gevoel prima. Wat ze nou precies voelt weet ik ook niet. Als ik eerlijk ben weet ik ook niet echt of ze echt aan het trippen is, misschien is het placebo want voor mijn gevoel is ze er nog helemaal bij. Toch vind ik het stiekem wel een beetje jammer dat haar eerste keer zo verloopt. Ik had gedacht dat het magisch zou zijn voor A.

E zit ondertussen op de bank, flink te klappertanden en te trillen met d'r benen.
Ze gaat hard, zoals normaal. Zo blij dat ze er van geniet.

[23:33] "Als ik mee ga met de muziek zweef ik!" zegt A. "nou dansen dan!" roept E.
Meer tijd om te schrijven heb ik niet. Ik ga dansen met A.

[23:47] A staat. En dat gaat niemand d'r afnemen. Dansen voor d'r leven. Weer moet ik lachen. Toch misschien wel een beetje dat gevoel? Het lijkt de normaalste zaak van de wereld. Gewoon staan en losgaan.
Tegelijkertijd zegt ze niks te voelen. Ik heb het losgelaten. Dit is A's avond en A's trip. De wereld staat open maar soms is minder meer en moet je je grens trekken zodra je je "lekker in je vel voelt". Tot mij dringt het ook door. Ik probeer altijd zo veel mogelijk uit m'n trip te halen. Nieuwe dingen wil ik leren bij psychedelica. De avond vergeten wil ik bij alcohol. Met xtc wil ik me zo lekker voelen dat ik op kan stijgen. Maar deze dame voelt zich "wel een beetje fijn" en is daar tevreden mee. Dat vind ik toch mooi

[00:07] Kei-Hard meezingen met lady Gaga. Helemaal los. Zelfs A voelt zich goed zegt ze. Beter dan verwacht. Geen magisch moment dus. Maar toch blij dat ze een leuke avond heeft. Ik blijf maar lachen. Niet omdat ze raar doen maar omdat ze zo'n leuke avond hebben. Super hard lady Gaga zingen om tien over twaalf snachts. Wie doet dat nou? En wie ben ik om ze te stoppen.

Kleine update. Twee minuten later.
Kat wou net naar buiten. Dit mag eigenlijk niet, omdat ze dan de hele nacht voor de deur staan te mauwen. In alle paniek probeerde de kat naar buiten te vliegen. Hij pleurde hierdoor een vaas om die op mijn voet belande. Niks gezegd tegen de dames maar het was aan het bloeden. Toch wel lastig momentje. Ach het zware leven van een tripsitter....

[00:30] "COUNTRY ROAAAAAADS, TAKEEE ME HOMEEEEEE". Kan het leven enig mooier worden dan dit? Samen liedjes blèren. We zitten lekker op de bank de kletsen. A lijkt wat enthousiaster. Wat ook mooi is. We praten over van alles en nog wat. De nieuwe gordijnen en de smaak van de paarse doritos("wow die zijn best wel zout" ~A, 2020)
E zit nogsteeds lekker te knarsentanden.
Na een paar minuten zitten we Frans bouwer te luisteren. Mijn god waar ben ik in hemelsnaam beland, denk ik. Maar alles voor die top avond die je nooit meer gaat vergeten.
E zegt dat ie uit begint te werken maar twee minuten later gaat ze weer lekker.

[00:44] E is eindelijk opgestaan. D'r zit dus toch geen lijm aan de bank! Even een rondje gelopen en naar de wc geweest. Ik lees dat je als niet-donateur je bericht maar 2 uur kan bewerken. Dus zal zodirect de trip report hier onder waarschijnlijk moeten voorzetten.
Ik voel me zelf ook goed. Heb wel wat glaasjes op. Stop er nu even mee, je weet nooit hoe het uit gaat pakken met xtc. A zit zelfs op de bank actief te dansen. Ik ga zo even kijken of ze nog bij willen nemen. Niet teveel natuurlijk, maar de avond is nog jong en a geeft aan dat hij uit begint te werken

[01:18] E heeft tien minuten geleden bijgenomen. Tien minuten later gaat ze toch direct weer hard. Ikzelf begin een beetje moe te worden, maar de avond van de dames houd me wakker. A houdt maar niet op met bewegen, terwijl E juist nauwelijks van de bank af is gekomen. Beide hebben ze al bijna drie uur niks gegeten, want: "oh die chips zijn zo zout".
Gelukkig heb ik wat red Bull voor ze gehaald. Ondertussen verbaas ik me erover dat A haar handen niet stil kan houden, het lijkt erop alsof ze voldemort probeert te verslaan af en toe. Bij A begint de trip uit te werken. Die heeft natuurlijk ook niet zoveel genomen.

[01:59]A is klaar, E gaat als een raket. Wat een trip zegt ze. Langzamerhand begin ik een beetje in te storten, maar tegelijkertijd ben ik toch wel blij dat ik nuchter ben gebleven. Aanraken voelt goddelijk voor E. Dat heeft ze normaal gesproken ook.
*
"kun je een beetje beschrijven hoe je je voelt?", vraag ik
....
E boert als een reus.
....
"nee", zegt ze met het droogste gezicht dat ik ooit heb gezien.
"IK BOERDE HELEMAAL NIET" wordt er naast me in m'n oor geschreeuwd. Maar stiekem denk ik dat de buren wakker zijn geworden. A weet niet zo goed wat ze moet doen. Op dit moment zit ze televisie intros op te noemen.
"ik zie geen diepte meer!" "je arm gaat om de fles cola heen!" wat ze nou precies bedoelt of in welke dimensie ze zit zal ik nooit weten, maar op haar gezicht bevindt zich een grote glimlach.

[02:23] Jezus wat een avond. A is al een uurtje klaar met trippen. E gaat nog vrolijk door. Alle stress op de wereld lijkt haar niet te bestaan. Op dit moment heeft ze alle moed bij elkaar geraapt, is ze opgestaan van de bank(voor het eerst in drie uur) en is als een malle aan het ijsberen. "Het voelt gewoon veel beter zo. Heb echt spijt dat ik dit niet de hele tijd avond gedaan heb!"
De zachte muziek en de uitgewerkte alcohol voelen voor mij als een afgestorven feest. Bij mezelf denk ik "ik denk dat ik zo degene ben die deze zooi op mag ruimen".
Voor E daar in tegen, begint het feest net, om half drie snachts. "mag ik alsjeblieft een wodka colaatje van jou moppie.
"Eentje", zeg ik dan. Maar zodra het glas op tafel staat is haar gedachten alweer heel ergens anders en bestaat het "wodka colaatje" allang niet meer.
Het ijsberen verandert in dansen en A doet mee.
Hardstyle aan, mijn ogen vallen dicht, die van E gaan nog eens extra open.

[03:07] we gaan zo naar boven. (godzijdank) E vind het ook wel goed geweest en A valt half in slaap op de bank. Ik heb het gevoel dat ik brak ben. Ik heb drie glaasjes op en voel me alsof ik de avond ervoor alles heb gezopen wat er nog stond. Ik ga zo lekker naar boven. Hoop dat ik me morgen een beetje fit voel, daar doelde ik op.
Misschien kan ik nog verse broodjes halen voor het ontbijt. E zal wel een flinke kater hebben, van A weet ik het niet, maar die gaat optijd weer naar huis. Ben benieuwd naar wat morgen brengt maar voor nu wil ik even helemaal niks.

[03:34] wat een avond. Ik ben helemaal kapot. A slaapt al bijna en nadat ik met E eindelijk naar boven ben gegaan ("nog vijf minuutjes zitten!") ben ik op bed gaan liggen en is zij onder de douche gesprongen. Ik heb voor het eerst deze avond het gevoel dat ik zometeen weg ga vliegen, op naar dromenland. Ik ben in ieder geval blij dat A en E een leuke avond hebben gehad.

[ik weet niet meer hoe laat] E slaapt direct als een blok. Ik draai nog ff rond in bed. A slaapt naast ons op de een luchtbed, maar ze kan de slaap niet vatten.
Zitten en draaien, een heel gedoe. "lukt 't niet?" vraag ik. "veels te koud hier op de grond" antwoord ze. Ik kan er zelf ook niet zoveel aan doen, het is nou eenmaal gewoon sterves koud. Als ze na een tijdje nogsteeds ligt te draaien maak ik, de nog altijd trippende, E even wakker. "Hey A kan echt niet slapen door de kou, mag ze even bij jou liggen?".
A komt bij ons liggen. Het wordt lekker krap op bed.
Net als A goed ligt, besluit E dat zo nog wel even wilt knuffelen. Uitgerekend nu. Ze houd me stevig vast en begint zachtjes wat te mompelen. Ik zie A er een beetje akward bij liggen. Ik kijk haar aan met een ik-zweer-je-dat-er-niks-gebeurt-onder-deze-dekens-blik. Dan draait A zich ook om en valt in slaap.
Het liefst zou ik ook gaan slapen, maar E heeft nog even aandacht nodig. Na een half uurtje vallen ook wij allebei in slaap.

[paar uurtjes later]
E heeft de nare gewoonte haar wekker veel te vroeg te zetten. Ze wilt altijd een beetje optijd opstaan. Ik had me het liefst nog even omgedraaid, maar met twee kakelende dames in de kamer gaat dat lastig. Ik sta ook maar op.
A heeft nergens last van, E ook niet. Ze heeft haar standaard "kijk ik ben zo vroeg opgestaan" blik op haar gezicht. Maar twee uur later stort ze helemaal in. Eigen schuld.

[twee uurtjes later] A is d'r spullen aan het inpakken. E ligt erbij alsof ze het liefst een winterslaap zou houden. Ik verbaas me over de energie van A. Ze stuitert nogsteeds de hele kamer rond. Ik had gehoopt dat voor E de kater ook mee zou vallen, maar stiekem wist ik wel dat dat er niet in zou zitten.

[nu]A is naar huis, E ligt op bed. Ik hoop dat de avond het waard is geweest voor beiden. Ik ga zo pannenkoeken bakken, als dat nog in de smaak valt bij E.
Nu is het echt tijd om te stoppen met dit trip report want het is al zo tering lang. Bedankt voor het lezen allemaal!
P
PatWLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk! Ben zeer benieuwd naar de eerste ervaring van diegene!
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat hebben jullie afgesproken qua setting en muziek, etc. ?
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Albedo zei:
Wat hebben jullie afgesproken qua setting en muziek, etc. ?
Klik om te vergroten...
De meiden mogen luisteren waar ze zin in hebben. Op dit moment staat secrets op van ik weet niet wie. Ik laat hun hun eigen trip bepalen. Niks moet alles mag
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Voelt A hem al? Bij mij duurde het de 1e x ook ruim anderhalf uur voor ik wat voelde. Heeft ze een lege maag?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik neem aan dat ze dezelfde soort pil op hebben?
allebeid de helft van dezelfde?
dan zou ik niet zo snel meer geven.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Natozlato zei:
Voelt A hem al? Bij mij duurde het de 1e x ook ruim anderhalf uur voor ik wat voelde. Heeft ze een lege maag?
Klik om te vergroten...
A heeft een lege maag. 3.5 uur gewacht voor het innemen
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gymschoen zei:
ik neem aan dat ze dezelfde soort pil op hebben?
allebeid de helft van dezelfde?
dan zou ik niet zo snel meer geven.
Klik om te vergroten...
A heeft maar een klein stukje op. Vind dat jammer. Als ik zo weinig neem voel ik me ook niet optimaal. Maar ik ga haar niet dwingrn om meer te nemen. Ondanks dat ik het jammer vind van dat magische moment

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."