Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Live trip report] Voor twee dames tripsitten

[Live trip report] Voor twee dames tripsitten

95 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Albertospaghetti zei:
Drink je eigenlijk nog wel alcohol? Als ik vragen mag
Klik om te vergroten...

Ik drink zo bij zo zelden.
Heeeel af en toe met uitgaan maar dan is het 1 glaasje rode wodka redbull.
Ik heb darmziekte dus kan niet goed alcohol verdragen.
Roken doe ik ook niet omdat ik astma heb.
Dus ja ik leef momenteel een sober leven 🤣🤣🤣
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zie het ook niet als een probleem als een gesprek plots over iets totaal anders gaat. Als er niemand meer iets over het originele trip report te zeggen heeft was het alternatief een doodgebloed topic. En het is niet dat het onmogelijk is nog reacties op het originele trip report te geven.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cerberus zei:
Ik zie het ook niet als een probleem als een gesprek plots over iets totaal anders gaat. Als er niemand meer iets over het originele trip report te zeggen heeft was het alternatief een doodgebloed topic. En het is niet dat het onmogelijk is nog reacties op het originele trip report te geven.
Klik om te vergroten...
Precies, rip mijn doodgebloede tripreport
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Albertospaghetti zei:
Precies, rip mijn doodgebloede tripreport
Klik om te vergroten...

Je moet vaker stukjes schrijven want je schrijft echt leuk!!
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Je moet vaker stukjes schrijven want je schrijft echt leuk!!
Klik om te vergroten...
Haha dankjewel. Mijn vriendin gaat vrijdag voor het eerst paddo trippen maar ik betwijfel of ik daar wat over kan schrijven. Ik denk dat ik d'r misschien wel overhaal om d'r zelf wat over te schrijven. Misschien raakt ze wel net zo verslaafd aan df als ik dan haha
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Albertospaghetti zei:
Haha dankjewel. Mijn vriendin gaat vrijdag voor het eerst paddo trippen maar ik betwijfel of ik daar wat over kan schrijven. Ik denk dat ik d'r misschien wel overhaal om d'r zelf wat over te schrijven. Misschien raakt ze wel net zo verslaafd aan df als ik dan haha
Klik om te vergroten...

Ik zeg doen!! 😄👍
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
@Albertospaghetti ik was nog wel ff benieuwd hoe A het ervaren heeft.
Nu dag later hoe ze erop terug kijkt.
Klik om te vergroten...
A zegt:


Ik kijk terug op een avond waarbij ik eerst enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment wist ik echt niet wat ik met het gevoel aan moest. Totdat ik mezelf liet gaan en ging dansen, toen vond ik het geweldig. Alleen vond ik dat gevoel niet lang duren. Maar verder was het een prima eerste ervaring.
Ik denk dat ik meer in paniek was geraakt als ik hetzelfde als E had genomen
En dat dit kleine beetje mij al deels het gevoel al mee heeft kunnen geven van het effect
Desondanks het niet lang werkte
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Albertospaghetti zei:
A zegt:


Ik kijk terug op een avond waarbij ik eerst enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment wist ik echt niet wat ik met het gevoel aan moest. Totdat ik mezelf liet gaan en ging dansen, toen vond ik het geweldig. Alleen vond ik dat gevoel niet lang duren. Maar verder was het een prima eerste ervaring.
Ik denk dat ik meer in paniek was geraakt als ik hetzelfde als E had genomen
En dat dit kleine beetje mij al deels het gevoel al mee heeft kunnen geven van het effect
Desondanks het niet lang werkte
Klik om te vergroten...
Misschien was het zo dan het beste voor haar de eerste keer. :)

Al kan ik het me altijd maar moeilijk voorstellen als mensen zeggen dat ze niet weten wat ze met het mdma gevoel aanmoeten. Vanaf het begin heb ik het altijd alleen maar een fijn gevoel gevonden, ook de eerste keer waar de euforie super intens was. Juist de eerste keer...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Albertospaghetti zei:
A zegt:


Ik kijk terug op een avond waarbij ik eerst enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment wist ik echt niet wat ik met het gevoel aan moest. Totdat ik mezelf liet gaan en ging dansen, toen vond ik het geweldig. Alleen vond ik dat gevoel niet lang duren. Maar verder was het een prima eerste ervaring.
Ik denk dat ik meer in paniek was geraakt als ik hetzelfde als E had genomen
En dat dit kleine beetje mij al deels het gevoel al mee heeft kunnen geven van het effect
Desondanks het niet lang werkte
Klik om te vergroten...

Nou dan was het dus een geslaagde ervaring!!.
Ik was allereerste x Xtc ook zenuwachtig hoor.
Je weet niet wat je moet verwachten.
Maar nu ze het heeft ervaren en tevreden is zou ze altijd in toekomst als ze zou willen iets hogere dosering kunnen nemen.
Maar super toch en vooral fijn dat jij zo zorgzaam voor ze was!.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij ecstacy bestaat er ook iets als te weinig nemen, mijn weten. Dus als ze meer genomen had had het misschien beter geweest (en dus niet dat ze paniekeriger ging zijn zoals ze denkt).
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Misschien was het zo dan het beste voor haar de eerste keer. :)

Kan het me altijd maar moeilijk voorstellen als mensen zeggen dat ze niet weten wat ze met het mdma gevoel aanmoeten. Vanaf het begin heb ik het altijd alleen maar een fijn gevoel gevonden, ook de eerste keer waar de euforie super intens was. Juist de eerste keer...
Klik om te vergroten...
Ja ik ook, maar sommige beleven het blijkbaar anders. Tja misschien toch drempelwaarde, maar ze zei dat ze nog wel dat ze het nog eens wou doen opzich. Dus dat is mooi. Wie weet, over drie maandjes, kan A dat magische moment nog eens hebben.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Heb dat precies zo.

Na 2 biertjes gaat het effect me tegenwoordig al tegen staan. Speciaalbiertjes vind ik vaak wel heel lekker (langzaam sippen), maar omdat die vaak wat sterker zijn moet ik er daar eigenlijk maar 1 van hebben. Heel licht "aangeschoten" is nog wel lekker.
Klik om te vergroten...
Y6
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#13
Albertospaghetti zei:
Echt? Wat heeft je tegengehouden? Wat wou je nemen?
Klik om te vergroten...

Gisteravond lekker gespacet. Groene klavertje viers, 2 halfjes verdeeld over een aantal uur. Vroeg begonnen, uurtje of 3 naar bed. Heerlijk uitgeslapen tot 1130 en vandaag een rondleiding gedaan over een mooi landgoed in de buurt.

Totaal geen kater 😼
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ieder vergelijkingen drugs qua werking.
Deze vergelijking heeft namelijk niet één onbekende factor, maar juist veeeel meer..en dit wordt lastig om werkelijk op alle ins en outs te kunnen oplossen.
Eigen ervaringen leerden mij dit. Ja.
Van die parabolen en hyperbolen
Daar word je als normaal mens al shocking ongesteld van.
Eén drama in de tiende macht
Ik heb er nu nog nachtmerries van!
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kipcorn zei:
Gisteravond lekker gespacet. Groene klavertje viers, 2 halfjes verdeeld over een aantal uur. Vroeg begonnen, uurtje of 3 naar bed. Heerlijk uitgeslapen tot 1130 en vandaag een rondleiding gedaan over een mooi landgoed in de buurt.

Totaal geen kater 😼
Klik om te vergroten...
Klinkt goed! Wat heb je allemaal gedaan.
Als je een kater had, was je dan wel naar de rondleiding gegaan? Haha
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Legio Patria Nostra zei:
Ieder vergelijkingen drugs qua werking.
Deze vergelijking heeft namelijk niet één onbekende factor, maar juist veeeel meer..en dit wordt lastig om werkelijk op alle ins en outs te kunnen oplossen.
Eigen ervaringen leerden mij dit. Ja.
Van die parabolen en hyperbolen
Daar word je als normaal mens al shocking ongesteld van.
Eén drama in de tiende macht
Ik heb er nu nog nachtmerries van!
Klik om te vergroten...
Soms vraag ik me wel eens af waar jij op reageert? Je hebt een poëtische schrijfstijl maar dit kleine epistel is voor mij echt onleesbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."