#1
Je hebt helemaal gelijk. Was het wel nog leuk verder?
Heb dat precies zo.Bij mij is het net omgekeerd. Ben een grote fan van bieren (verschillende stijlen en smaken) en sommige andere alcoholische dranken (bv wijn lust ik ook wel graag soms), maar het enige nadeel is dat de drank effect heeft. Wel, de eerste effecten kunnen leuk zijn in sociale setting, maar de effecten als je meer drinkt vind ik super onaangenaam.
Ach, de forums hier zijn nou eenmaal zo gebouwd. Na een tijdje gaat het helemaal nergens meer over haha. Het lijkt wel of iedereen op deze site aan de drugs zit ofso....Volgens mij ging dit topic over een live tripsit en mdma..
Nou ze ligt te slapen dus dat zegt mij al genoeg haha. Gister heeft ze eigenlijk nergens echt last van gehad, zoals ik al zei, ze stuiterde nogsteeds overal heen haha@Albertospaghetti ik was nog wel ff benieuwd hoe A het ervaren heeft.
Nu dag later hoe ze erop terug kijkt.
Drink je eigenlijk nog wel alcohol? Als ik vragen magJullie zijn allemaal super verstandig bezig met drugs.
Veel van jullie laten hun pillen ook checken van te voren.
Ook berekenen jullie het gebruik vaak op geslacht en gewicht enz.
De periodes dat ik veelal Xtc gebruikte was dit met mijn ex en zijn vrienden.
Ik had totaal geen ervaring met drugs nog en ging maar stomweg af op wat hun zeiden.
Wel keek ik van te voren vaak op pill report om dat ik het toch best eng vond.
Ik was super naïef en ging er maar vanuit dat de andere het wel wisten.
Ik kreeg altijd een hele pil, ben 1.64 m en woog toen rond de 62 kilo.
Ik heb sinds ik weg ben bij mijn ex twee keer Xtc gehad op festival en heb toen kwartje genomen en later steeds wat bijgenomen.
Nooit meer dan een hele in totaal en al helemaal niet in 1 x een hele.
Nu verlang ik soms wel naar de roes nog van Xtc maar hoe lekker dat ook is ik ben bijna een jaar clean van speed.
Ik zal dit nooit op het spel zetten om 1 avondje die roes weer te ervaren.
Maar kan wel terug denken aan super leuke herrinderingen met Xtc op., 😊
Hoe kom je daar nou bij?Ach, de forums hier zijn nou eenmaal zo gebouwd. Na een tijdje gaat het helemaal nergens meer over haha. Het lijkt wel of iedereen op deze site aan de drugs zit ofso....
Haha daar ben ik het helemaal met je eens. Vind 't ook absoluut niet erg dat 't ergens ander over gaat, misschien was je anders wel helemaal nooit op dat onderwerp gekomen. Op een gegeven moment gaat t gesprek vanzelf.Hoe kom je daar nou bij?
Het zijn trouwens vaak de offline gesprekken die het leukst zijn! Maar toegegeven, soms dwaalt het wel erg af van het onderwerp...
Drink je eigenlijk nog wel alcohol? Als ik vragen mag
Precies, rip mijn doodgebloede tripreportIk zie het ook niet als een probleem als een gesprek plots over iets totaal anders gaat. Als er niemand meer iets over het originele trip report te zeggen heeft was het alternatief een doodgebloed topic. En het is niet dat het onmogelijk is nog reacties op het originele trip report te geven.
Precies, rip mijn doodgebloede tripreport
Haha dankjewel. Mijn vriendin gaat vrijdag voor het eerst paddo trippen maar ik betwijfel of ik daar wat over kan schrijven. Ik denk dat ik d'r misschien wel overhaal om d'r zelf wat over te schrijven. Misschien raakt ze wel net zo verslaafd aan df als ik dan hahaJe moet vaker stukjes schrijven want je schrijft echt leuk!!
Haha dankjewel. Mijn vriendin gaat vrijdag voor het eerst paddo trippen maar ik betwijfel of ik daar wat over kan schrijven. Ik denk dat ik d'r misschien wel overhaal om d'r zelf wat over te schrijven. Misschien raakt ze wel net zo verslaafd aan df als ik dan haha
A zegt:@Albertospaghetti ik was nog wel ff benieuwd hoe A het ervaren heeft.
Nu dag later hoe ze erop terug kijkt.
Misschien was het zo dan het beste voor haar de eerste keer.A zegt:
Ik kijk terug op een avond waarbij ik eerst enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment wist ik echt niet wat ik met het gevoel aan moest. Totdat ik mezelf liet gaan en ging dansen, toen vond ik het geweldig. Alleen vond ik dat gevoel niet lang duren. Maar verder was het een prima eerste ervaring.
Ik denk dat ik meer in paniek was geraakt als ik hetzelfde als E had genomen
En dat dit kleine beetje mij al deels het gevoel al mee heeft kunnen geven van het effect
Desondanks het niet lang werkte
A zegt:
Ik kijk terug op een avond waarbij ik eerst enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment wist ik echt niet wat ik met het gevoel aan moest. Totdat ik mezelf liet gaan en ging dansen, toen vond ik het geweldig. Alleen vond ik dat gevoel niet lang duren. Maar verder was het een prima eerste ervaring.
Ik denk dat ik meer in paniek was geraakt als ik hetzelfde als E had genomen
En dat dit kleine beetje mij al deels het gevoel al mee heeft kunnen geven van het effect
Desondanks het niet lang werkte
Ja ik ook, maar sommige beleven het blijkbaar anders. Tja misschien toch drempelwaarde, maar ze zei dat ze nog wel dat ze het nog eens wou doen opzich. Dus dat is mooi. Wie weet, over drie maandjes, kan A dat magische moment nog eens hebben.Misschien was het zo dan het beste voor haar de eerste keer.
Kan het me altijd maar moeilijk voorstellen als mensen zeggen dat ze niet weten wat ze met het mdma gevoel aanmoeten. Vanaf het begin heb ik het altijd alleen maar een fijn gevoel gevonden, ook de eerste keer waar de euforie super intens was. Juist de eerste keer...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."