Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Live trip report] Voor twee dames tripsitten

[Live trip report] Voor twee dames tripsitten

95 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt helemaal gelijk. Was het wel nog leuk verder?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij is het net omgekeerd. Ben een grote fan van bieren (verschillende stijlen en smaken) en sommige andere alcoholische dranken (bv wijn lust ik ook wel graag soms), maar het enige nadeel is dat de drank effect heeft. Wel, de eerste effecten kunnen leuk zijn in sociale setting, maar de effecten als je meer drinkt vind ik super onaangenaam.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij ging dit topic over een live tripsit en mdma..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cerberus zei:
Bij mij is het net omgekeerd. Ben een grote fan van bieren (verschillende stijlen en smaken) en sommige andere alcoholische dranken (bv wijn lust ik ook wel graag soms), maar het enige nadeel is dat de drank effect heeft. Wel, de eerste effecten kunnen leuk zijn in sociale setting, maar de effecten als je meer drinkt vind ik super onaangenaam.
Klik om te vergroten...
Heb dat precies zo.

Na 2 biertjes gaat het effect me tegenwoordig al tegen staan. Speciaalbiertjes vind ik vaak wel heel lekker (langzaam sippen), maar omdat die vaak wat sterker zijn moet ik er daar eigenlijk maar 1 van hebben. Heel licht "aangeschoten" is nog wel lekker.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Volgens mij ging dit topic over een live tripsit en mdma..
Klik om te vergroten...
Ach, de forums hier zijn nou eenmaal zo gebouwd. Na een tijdje gaat het helemaal nergens meer over haha. Het lijkt wel of iedereen op deze site aan de drugs zit ofso....
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
@Albertospaghetti ik was nog wel ff benieuwd hoe A het ervaren heeft.
Nu dag later hoe ze erop terug kijkt.
Klik om te vergroten...
Nou ze ligt te slapen dus dat zegt mij al genoeg haha. Gister heeft ze eigenlijk nergens echt last van gehad, zoals ik al zei, ze stuiterde nogsteeds overal heen haha
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Jullie zijn allemaal super verstandig bezig met drugs.
Veel van jullie laten hun pillen ook checken van te voren.
Ook berekenen jullie het gebruik vaak op geslacht en gewicht enz.
De periodes dat ik veelal Xtc gebruikte was dit met mijn ex en zijn vrienden.
Ik had totaal geen ervaring met drugs nog en ging maar stomweg af op wat hun zeiden.
Wel keek ik van te voren vaak op pill report om dat ik het toch best eng vond.
Ik was super naïef en ging er maar vanuit dat de andere het wel wisten.
Ik kreeg altijd een hele pil, ben 1.64 m en woog toen rond de 62 kilo.
Ik heb sinds ik weg ben bij mijn ex twee keer Xtc gehad op festival en heb toen kwartje genomen en later steeds wat bijgenomen.
Nooit meer dan een hele in totaal en al helemaal niet in 1 x een hele.
Nu verlang ik soms wel naar de roes nog van Xtc maar hoe lekker dat ook is ik ben bijna een jaar clean van speed.
Ik zal dit nooit op het spel zetten om 1 avondje die roes weer te ervaren.
Maar kan wel terug denken aan super leuke herrinderingen met Xtc op., 😊
Klik om te vergroten...
Drink je eigenlijk nog wel alcohol? Als ik vragen mag
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Albertospaghetti zei:
Ach, de forums hier zijn nou eenmaal zo gebouwd. Na een tijdje gaat het helemaal nergens meer over haha. Het lijkt wel of iedereen op deze site aan de drugs zit ofso....
Klik om te vergroten...
Hoe kom je daar nou bij?

Het zijn trouwens vaak de offline gesprekken die het leukst zijn! Maar toegegeven, soms dwaalt het wel erg af van het onderwerp...
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Hoe kom je daar nou bij?

Het zijn trouwens vaak de offline gesprekken die het leukst zijn! Maar toegegeven, soms dwaalt het wel erg af van het onderwerp...
Klik om te vergroten...
Haha daar ben ik het helemaal met je eens. Vind 't ook absoluut niet erg dat 't ergens ander over gaat, misschien was je anders wel helemaal nooit op dat onderwerp gekomen. Op een gegeven moment gaat t gesprek vanzelf.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Albertospaghetti zei:
Drink je eigenlijk nog wel alcohol? Als ik vragen mag
Klik om te vergroten...

Ik drink zo bij zo zelden.
Heeeel af en toe met uitgaan maar dan is het 1 glaasje rode wodka redbull.
Ik heb darmziekte dus kan niet goed alcohol verdragen.
Roken doe ik ook niet omdat ik astma heb.
Dus ja ik leef momenteel een sober leven 🤣🤣🤣
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zie het ook niet als een probleem als een gesprek plots over iets totaal anders gaat. Als er niemand meer iets over het originele trip report te zeggen heeft was het alternatief een doodgebloed topic. En het is niet dat het onmogelijk is nog reacties op het originele trip report te geven.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cerberus zei:
Ik zie het ook niet als een probleem als een gesprek plots over iets totaal anders gaat. Als er niemand meer iets over het originele trip report te zeggen heeft was het alternatief een doodgebloed topic. En het is niet dat het onmogelijk is nog reacties op het originele trip report te geven.
Klik om te vergroten...
Precies, rip mijn doodgebloede tripreport
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Albertospaghetti zei:
Precies, rip mijn doodgebloede tripreport
Klik om te vergroten...

Je moet vaker stukjes schrijven want je schrijft echt leuk!!
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Je moet vaker stukjes schrijven want je schrijft echt leuk!!
Klik om te vergroten...
Haha dankjewel. Mijn vriendin gaat vrijdag voor het eerst paddo trippen maar ik betwijfel of ik daar wat over kan schrijven. Ik denk dat ik d'r misschien wel overhaal om d'r zelf wat over te schrijven. Misschien raakt ze wel net zo verslaafd aan df als ik dan haha
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Albertospaghetti zei:
Haha dankjewel. Mijn vriendin gaat vrijdag voor het eerst paddo trippen maar ik betwijfel of ik daar wat over kan schrijven. Ik denk dat ik d'r misschien wel overhaal om d'r zelf wat over te schrijven. Misschien raakt ze wel net zo verslaafd aan df als ik dan haha
Klik om te vergroten...

Ik zeg doen!! 😄👍
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
@Albertospaghetti ik was nog wel ff benieuwd hoe A het ervaren heeft.
Nu dag later hoe ze erop terug kijkt.
Klik om te vergroten...
A zegt:


Ik kijk terug op een avond waarbij ik eerst enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment wist ik echt niet wat ik met het gevoel aan moest. Totdat ik mezelf liet gaan en ging dansen, toen vond ik het geweldig. Alleen vond ik dat gevoel niet lang duren. Maar verder was het een prima eerste ervaring.
Ik denk dat ik meer in paniek was geraakt als ik hetzelfde als E had genomen
En dat dit kleine beetje mij al deels het gevoel al mee heeft kunnen geven van het effect
Desondanks het niet lang werkte
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Albertospaghetti zei:
A zegt:


Ik kijk terug op een avond waarbij ik eerst enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment wist ik echt niet wat ik met het gevoel aan moest. Totdat ik mezelf liet gaan en ging dansen, toen vond ik het geweldig. Alleen vond ik dat gevoel niet lang duren. Maar verder was het een prima eerste ervaring.
Ik denk dat ik meer in paniek was geraakt als ik hetzelfde als E had genomen
En dat dit kleine beetje mij al deels het gevoel al mee heeft kunnen geven van het effect
Desondanks het niet lang werkte
Klik om te vergroten...
Misschien was het zo dan het beste voor haar de eerste keer. :)

Al kan ik het me altijd maar moeilijk voorstellen als mensen zeggen dat ze niet weten wat ze met het mdma gevoel aanmoeten. Vanaf het begin heb ik het altijd alleen maar een fijn gevoel gevonden, ook de eerste keer waar de euforie super intens was. Juist de eerste keer...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Albertospaghetti zei:
A zegt:


Ik kijk terug op een avond waarbij ik eerst enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment wist ik echt niet wat ik met het gevoel aan moest. Totdat ik mezelf liet gaan en ging dansen, toen vond ik het geweldig. Alleen vond ik dat gevoel niet lang duren. Maar verder was het een prima eerste ervaring.
Ik denk dat ik meer in paniek was geraakt als ik hetzelfde als E had genomen
En dat dit kleine beetje mij al deels het gevoel al mee heeft kunnen geven van het effect
Desondanks het niet lang werkte
Klik om te vergroten...

Nou dan was het dus een geslaagde ervaring!!.
Ik was allereerste x Xtc ook zenuwachtig hoor.
Je weet niet wat je moet verwachten.
Maar nu ze het heeft ervaren en tevreden is zou ze altijd in toekomst als ze zou willen iets hogere dosering kunnen nemen.
Maar super toch en vooral fijn dat jij zo zorgzaam voor ze was!.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij ecstacy bestaat er ook iets als te weinig nemen, mijn weten. Dus als ze meer genomen had had het misschien beter geweest (en dus niet dat ze paniekeriger ging zijn zoals ze denkt).
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Misschien was het zo dan het beste voor haar de eerste keer. :)

Kan het me altijd maar moeilijk voorstellen als mensen zeggen dat ze niet weten wat ze met het mdma gevoel aanmoeten. Vanaf het begin heb ik het altijd alleen maar een fijn gevoel gevonden, ook de eerste keer waar de euforie super intens was. Juist de eerste keer...
Klik om te vergroten...
Ja ik ook, maar sommige beleven het blijkbaar anders. Tja misschien toch drempelwaarde, maar ze zei dat ze nog wel dat ze het nog eens wou doen opzich. Dus dat is mooi. Wie weet, over drie maandjes, kan A dat magische moment nog eens hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."