Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Live trip report] Voor twee dames tripsitten

[Live trip report] Voor twee dames tripsitten

95 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alcohol bij mij, dat ging helemaal niet om de smaak. Verreweg de meeste soorten drank of bier lust ik eigenlijk niet eens.
Het ging mij om het effect. De roes, dus.
Zo snel mogelijk die heerlijke, rozige roes.
En een paar uur later ziek van die zooi.
En toch maar blijven dóórgaan.
Eigenlijk heel raar.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben toch echt van mening dat zoiets niet tussen je oren zit.
Dat zou dan betekenen dat die gene die wel altijd kater heeft zichzelf die kater aanpraat?.
En dus eigenlijk niemand kater zou hoeven te hebben als het iets is wat tussen de oren zit.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Albertospaghetti zei:
Zo, ik heb al gelezen dat je van de speed aan het afkicken was. Maar ik wist niet dat je al zo ver was gekomen! Mag ik vragen, ben je van alles aan het afkicken? En vind je het niet lastig om op df te zien dat mensen bijvoorbeeld trip reports schrijven over speed? Of geeft het je juist een beetje steun? Trots op je!
Klik om te vergroten...

Dank je wel! ❤️
Ik ben aan het afkicken van speed verslaving van 8 jaar.
Ik heb absoluut geen moeite met op het df te zitten.
De speed deed de laatste periode dat ik verslaafd was ook meer kwaad dan goed.
Heb nu absoluut niet het gevoel dar ik er iets aan mis.
Ik gebruik helemaal niks aan drugs meer sinds ik aan het afkicken ben.
Kan ook niet want zit aan de 120 mg antidepressiva en medicatie voor mijn te hoge bloeddruk.
Ik heb op het df juist enorm veel steun. 😊
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Albertospaghetti zei:
Hoe komt dat dan? Mdma blijft toch mdma? Het is toch niet zo dat er speciale wonderpilletjes zijn die zorgen dat je geen kater hebt de volgende dag? Of had het meer te maken met de dosering?
Klik om te vergroten...

kheb ook wisselend spul gehad..
sommig spul kon ik wekelijks gebruiken met zelfs geen dinsdag dip.
voelde gewoon als therapie!

' mdma blijft niet gewoon mdma '
het wordt gemaakt naar een recept
maar als bepaalde ingrediënten niet voorhande zijn pakken ze iets vergelijkbaars.
kheb wel honderden varianten op.. zonder stoer proberen te doen.
kheb zelf het idee dat sommige versies die niet precies het 'standaard' recept waren beter met mij correspondeerden.
echt alleen maar goed gevoel...nul negatief.
diezelfde ^^ vriend aankijken en zeggen, dit kan toch gewoon niet.. straffeloos?
mss dat m'n ego er toendertijd wel anders aan toe was.
die bron is helaas..of mss maar beter ook.. opgedroogd.
ik mis dat spul wel..
en S5 uit de smartshop in de jaren '90 lol
dit al in 3 berichten geschreven ofzo.. ik hoop dat er ooit iemand één leest en zegt, ja, dat ken ik nog! :tongueout:
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gymschoen zei:
kheb ook wisselend spul gehad..
sommig spul kon ik wekelijks gebruiken met zelfs geen dinsdag dip.
voelde gewoon als therapie!

' mdma blijft niet gewoon mdma '
het wordt gemaakt naar een recept
maar als bepaalde ingrediënten niet voorhande zijn pakken ze iets vergelijkbaars.
kheb wel honderden varianten op.. zonder stoer proberen te doen.
kheb zelf het idee dat sommige versies die niet precies het 'standaard' recept waren beter met mij correspondeerden.
echt alleen maar goed gevoel...nul negatief.
diezelfde ^^ vriend aankijken en zeggen, dit kan toch gewoon niet.. straffeloos?
mss dat m'n ego er toendertijd wel anders aan toe was.
die bron is helaas..of mss maar beter ook.. opgedroogd.
ik mis dat spul wel..
en S5 uit de smartshop in de jaren '90 lol
dit al in 3 berichten geschreven ofzo.. ik hoop dat er ooit iemand één leest en zegt, ja, dat ken ik nog! :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hmm interessant, dacht altijd dat mdma mdma was. Wist helemaal niet dat dat kon joh
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Albertospaghetti zei:
Maar je neemt wel nog regelmatig? En dan zeker spijt de dagen erna?
Klik om te vergroten...
Heb een aantal jaren lang om de 2 a 3 maanden gebruikt. Ook weleens langere pauzes.

Spijt... Aan de ene kant wel, al deed het me geestelijk ook wel weer heel goed (een soort reset), maar ik heb het dan ook meestal op een meer therapeutische introspectieve manier gebruikt (met meditatie en dergelijke) wat daar een grote rol in speelde denk ik. En ik heb geestelijk ook vaak wel een positieve after-glow van een paar dagen lang (niet altijd, nu ook minder vaak dan in het begin). Het ding waardoor ik vaak overweeg om er gewoon helemaal mee te gaan stoppen is echt de belasting op mijn lichaam. Het voelt gewoon lichamelijk echt niet goed die kaakspanning en die algehele brakheid een halve week lang. Mijn weerstand voelt erdoor naar de knoppen.

Albertospaghetti zei:
De dames hadden allebei dezelfde pillen gebruikt. Ik heb ze niet naar een testcentrum gebracht maar wel thuis getest. Ik heb tegen m'n vriendin gezegd dat ik ze eerst zelf eens wou nemen voor de zekerheid en dat heb ik toen gedaan.
Daarna heeft zij ze genomen en op ons gevoel waren de pillen hoog gedoseerd zoals de dealer al zei. (dealer gaf aan 220mg)
Mijn vriendin die heeft een halfje genomen (ze wou wel wat meer maar ik zei begin maar met een halfje)
En A heeft een vierde genomen ongeveer. Ongeveer 60 mg dus en ze weegt 70kg. Net iets te weinig dus. Maar ja, volgende keer beter toch
Klik om te vergroten...
Ik begrijp 'A' wel dat ze het voorzichtig aan wou doen, maar ik schat zo in dat ook een halfje voor haar een nog betere kennismaking was geweest... Maar ik vind dat je goed hebt gehandeld door niets op te dringen. :) Toch... je gunt iemand natuurlijk die fantastische eerste keer! Wellicht dan een volgende keer. Het kan nog steeds gebeuren voor haar die magische MDMA roll.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Albertospaghetti zei:
Hmm interessant, dacht altijd dat mdma mdma was. Wist helemaal niet dat dat kon joh
Klik om te vergroten...
ja denk maar aan pizza.
pizza in Italië op vakantie.
pizza die je zelf thuis maakt met eigen deeg en vers gemaakte tomatensaus etc.
pizza bij het Italiaanse restaurant.
pizza bij de turk.
pizza vers, uit de supermarkt om thuis af te bakken.
diepvries pizza van ( een goed merk ? ).
diepvries pizza goedkoop met zelfs nep kaas.
etc.
honderd duizenden pizza's.

https://i.gifer.com/RuA.mp4

https://i.gifer.com/RuA.gif


edit: hoe laat ik hier dat gifje afspelen?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb nog niet eerder gereageerd maar wel elke x de updates gevolgd en zo te lezen is het een Leuke avond geweest :).
Las hoe het plan veranderde van een avondje truffels proberen, naar XTC en vond nogal een hele verandering om eerlijk te zijn. Mag ik vragen waarom je eerst truffels wou gaan doen maar toch geswitcht bent naar X?
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gymschoen zei:
ja denk maar aan pizza.
pizza in Italië op vakantie.
pizza die je zelf thuis maakt met eigen deeg en vers gemaakte tomatensaus etc.
pizza bij het Italiaanse restaurant.
pizza bij de turk.
pizza vers, uit de supermarkt om thuis af te bakken.
diepvries pizza van ( een goed merk ? ).
diepvries pizza goedkoop met zelfs nep kaas.
etc.
honderd duizenden pizza's.

https://i.gifer.com/RuA.mp4

https://i.gifer.com/RuA.gif


edit: hoe laat ik hier dat gifje afspelen?
Klik om te vergroten...
Ja maar mdma is een molecuul, dat ziet er altijd hetzelfde uit en gedraagt zich ook altijd hetzelfde. Het is je eigen brein dat elke keer anders kan reageren. Pizza bevat een heeeelehoop moleculen en je moet rekening houden met een hele hoop zaken. Knapperigheid etc.

BTW. Kan je niet gewoon het gifje als afbeelding toevoegen? Gifjes worden meestal beschouwd als afbeeldingen volgens mij
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
heb nog niet eerder gereageerd maar wel elke x de updates gevolgd en zo te lezen is het een Leuke avond geweest :).
Las hoe het plan veranderde van een avondje truffels proberen, naar XTC en vond nogal een hele verandering om eerlijk te zijn. Mag ik vragen waarom je eerst truffels wou gaan doen maar toch geswitcht bent naar X?
Klik om te vergroten...
Ik vond het toch wat spannend. Voor allebei zou het de eerste keer zijn. Met x zou ik weten dat het bij E waarschijnlijk wel goed zou gaan.
Maar naar mijn ervaring zijn paddos een stukje heftiger dan xtc meestal en omdat ik niet wist hoe beiden zouden reageren en het ook mijn eerste keer tripsitter zou zijn, heb ik gevraagd of ze xtc niet leuker vonden. Ik weet dat mijn vriendin bloed nerveus was, tril handjes. Nou heb ik altijd ook wel echt veel gezonde spanning, maar voor de zekerheid heb ik het afgezegd.

Tegen m'n vriendin heb ik gezegd dat ze binnenkort mag trippen, als we met z'n tweeen zijn.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja nu snap ik het wel ja,
Albertospaghetti zei:
Ik weet dat mijn vriendin bloed nerveus was, tril handjes. Nou heb ik altijd ook wel echt veel gezonde spanning, maar voor de zekerheid heb ik het afgezegd.
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me ook niet echte de beste set om truffels te gaan nemen, vind het nu heel verstandig eigenlijk dat je geswitcht bent.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Albertospaghetti zei:
Ja maar mdma is een molecuul, dat ziet er altijd hetzelfde uit en gedraagt zich ook altijd hetzelfde. Het is je eigen brein dat elke keer anders kan reageren. Pizza bevat een heeeelehoop moleculen en je moet rekening houden met een hele hoop zaken. Knapperigheid etc.

BTW. Kan je niet gewoon het gifje als afbeelding toevoegen? Gifjes worden meestal beschouwd als afbeeldingen volgens mij
Klik om te vergroten...

ja, gelijk heb je, het is een scheve vergelijking.
tegelijkertijd is dat wel een beetje hoe het gaat.
er is een recept.
mensen gaan dezelfde ingrediënten inslaan.
bij de supermarkt, bij de groenteboer, biologisch, eigen tuin etc.
en je hebt een ander eindresultaat.
maar goed, uitgaande van precies dezelfde ingrediënten.
dan kunnen mensen ook nog verschillende niveaus van vaardigheid hebben bij het bereiden.
topchef < > leek

ideaal gezien wordt alles precies met de juiste middelen en op de juiste bereidingswijze gedaan.
in de praktijk heb je dus een heleboel verschillende varianten.
en dat merk je dan wel degelijk in de effecten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gymschoen zei:
ja, gelijk heb je, het is een scheve vergelijking.
tegelijkertijd is dat wel een beetje hoe het gaat.
er is een recept.
mensen gaan dezelfde ingrediënten inslaan.
bij de supermarkt, bij de groenteboer, biologisch, eigen tuin etc.
en je hebt een ander eindresultaat.
maar goed, uitgaande van precies dezelfde ingrediënten.
dan kunnen mensen ook nog verschillende niveaus van vaardigheid hebben bij het bereiden.
topchef < > leek

ideaal gezien wordt alles precies met de juiste middelen en op de juiste bereidingswijze gedaan.
in de praktijk heb je dus een heleboel verschillende varianten.
en dat merk je dan wel degelijk in de effecten.
Klik om te vergroten...
Je bedoelt dus dat sommige pillen sterker en of puurdere mdma bevatten dan andere?

•edit: puurdere ipv duurdere.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Je bedoelt dus dat sommige pillen sterker en of puurdere mdma bevatten dan andere?

•edit: puurdere ipv duurdere.
Klik om te vergroten...

sterker en minder sterk sowieso..
puurder en minder puur..
meer en minder amfetamine bijv.
'schonere' ingrediënten (?)
kben ook geen chemicus.
ze gooien van alles in tabletten.
zelfs mdma poeder is niet persé puur.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gymschoen zei:
sterker en minder sterk sowieso..
puurder en minder puur..
meer en minder amfetamine bijv.
'schonere' ingrediënten (?)
kben ook geen chemicus.
ze gooien van alles in tabletten.
zelfs mdma poeder is niet persé puur.
Klik om te vergroten...
Als je het laat testen weet je wat er in zit. Zolang het mdma dan is het effect in theorie hetzelfde. Dat sommige pillen anders voelen ligt dat aan de gebruiker. Heel veel dingen hebben daar invloed op.
Als je inderdaad vervuilde mdma of xtc neemt dan krijg je onvoorspelbare reacties of rare katers.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Als je het laat testen weet je wat er in zit. Zolang het mdma dan is het effect in theorie hetzelfde.
Klik om te vergroten...
dan krijg je mss een percentage mdma
en de rest.. bekend of onbekend.

Ganggang💯 zei:
Dat sommige pillen anders voelen ligt dat aan de gebruiker. Heel veel dingen hebben daar invloed op.
Als je inderdaad vervuilde mdma of xtc neemt dan krijg je onvoorspelbare reacties of rare katers.
Klik om te vergroten...

ja, ik ben vooral ervarings deskundige
had bijv 5 groene en 5 rode mdma tabletjes van de dezelfde fabrikant
de groene waren zacht en korrelig van structuur.
de rode glanzend en hard.
allebei goed en sterk effect.
groen wat liefelijker en minder visueel.
rood wat trippender en minder empatisch.
en dat was keer op keer hetzelfde.
en m'n maat had dezelfde ervaring.

kweenie.
mss is alcohol een betere vergelijking.

mdma = mdma
alcohol = alcohol

bier 5%
wijn 12%
whisky 40%
strorhum 80%

maar toch voel je je anders van verschillende soorten anders.
ook al heb je uiteindelijk evenveel alcohol binnen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gymschoen zei:
dan krijg je mss een percentage mdma
en de rest.. bekend of onbekend.



ja, ik ben vooral ervarings deskundige
had bijv 5 groene en 5 rode mdma tabletjes van de dezelfde fabrikant
de groene waren zacht en korrelig van structuur.
de rode glanzend en hard.
allebei goed en sterk effect.
groen wat liefelijker en minder visueel.
rood wat trippender en minder empatisch.
en dat was keer op keer hetzelfde.
en m'n maat had dezelfde ervaring.

kweenie.
mss is alcohol een betere vergelijking.

mdma = mdma
alcohol = alcohol

bier 5%
wijn 12%
whisky 40%
strorhum 80%

maar toch voel je je anders van verschillende soorten anders.
ook al heb je uiteindelijk evenveel alcohol binnen.
Klik om te vergroten...
Als je het laat opsturen naar het lab en er zit wat anders in dan krijg je dat te horen volgens mij. Je krijgt niet alleen de zuiverheid afaik.

De ervaring met rode en groene pillen zegt niet zoveel, als je het niet hebt laten testen. Maar mdma blijft mdma, ligt vooral aan hoeveel je daadwerkelijk binnenkrijgt, hoe je je voelt, wat je gegeten hebt, hoe fit je bent, met wie je bent, hoe de sfeer is, aankleding van waar je bent etc.

De vergelijking met alcohol snap ik op zich wel maar volgens mij is het met alcohol precies hetzelfde. Als je over de hele avond 10 bier drinkt met 5% alcohol verdeeld over 5 uur ben je anders onder invloed dan wanneer je in uur 4 shots wodka neemt en hetzelfde promillage hebt. Dat geldt ook ook voor mdma denk ik.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
Maar mdma blijft mdma, ligt vooral aan hoeveel je daadwerkelijk binnenkrijgt, hoe je je voelt, wat je gegeten hebt, hoe fit je bent, met wie je bent, hoe de sfeer is, aankleding van waar je bent etc.
Klik om te vergroten...

Dit klopt helemaal maar kwa de kater de volgende dag die er gewoon weg niet was was dit weer niet van toepassing.
Ongeacht wat ik van te voren gegeten had, met wie ik was, welke setting en de hoeveelheid had ik gewoon geen kater volgende dag.
En het waren echt goede pillen.
Een van de beste destijds vond ik toch wel een donkere groen handgranaat en de groene Heineken.
Ik kan geen ant geven op de vraag wat er in zat dat zou ik die dealer moeten vragen.
Aangezien ik bij hem ook altijd mijn speed haalde zoek ik met hem geen contact ivm mijn afkicken.Screenshot_20200126_112626.jpg
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Dit klopt helemaal maar kwa de kater de volgende dag die er gewoon weg niet was was dit weer niet van toepassing.
Ongeacht wat ik van te voren gegeten had, met wie ik was, welke setting en de hoeveelheid had ik gewoon geen kater volgende dag.
En het waren echt goede pillen.
Een van de beste destijds vond ik toch wel een donkere groen handgranaat en de groene Heineken.
Ik kan geen ant geven op de vraag wat er in zat dat zou ik die dealer moeten vragen.
Aangezien ik bij hem ook altijd mijn speed haalde zoek ik met hem geen contact ivm mijn afkicken.
Klik om te vergroten...
Groene heinekens:hearteyes:
Die gebruik ik inmiddels al een jaar of 2....beginnen nu op te raken helaas
Screenshot_20200126-112916__01.jpg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Syl zei:
Dit klopt helemaal maar kwa de kater de volgende dag die er gewoon weg niet was was dit weer niet van toepassing.
Ongeacht wat ik van te voren gegeten had, met wie ik was, welke setting en de hoeveelheid had ik gewoon geen kater volgende dag.
En het waren echt goede pillen.
Een van de beste destijds vond ik toch wel een donkere groen handgranaat en de groene Heineken.
Ik kan geen ant geven op de vraag wat er in zat dat zou ik die dealer moeten vragen.
Aangezien ik bij hem ook altijd mijn speed haalde zoek ik met hem geen contact ivm mijn afkicken.Bekijk bijlage 5310
Klik om te vergroten...
Je dealer weet hoogstwaarschijnlijk ook niet wat er in zat. Ik heb ook vaak groene heinekens gebruikt en het was mdma zoals altijd. Het is echt een persoonlijke perceptie denk ik. Net als dat mensen denken dat je van mdma kristallen eerder moe wordt en van xtc pillen energiek. Ook onzin.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."