Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier zijn al een paar mensen goed aan het oefenen voor hun sinterklaas gedichten Maar inderdaad GoldenGlow Nl is niet mijn eerste taal ben orgineel Fries😋"
"Goeiemiddag Ik heb toevallig met oud en nieuw ook wat meph weten te bemachtigen. Ik heb het wel gesnoven had daar voor ook al ervaring met 3 - mmc ook leuk goedje. Ik heb het gesnoven en ga ik ook niet weer doen. Volgende keer word het een bommetje. Heb 3 keer een dosis gehad van 100mg en dat heeft mij zoet gehouden tot half 8 smorgens daarna op bed gegaan. Voor mij was het als leip zijn van de mdma alleen dan minder de weg kwijt. Oja snuif het niet krijg je een week lang een snot neus met bloed neuzen en het brand heel erg Veel plezier!!"
"Hey people. Dinsdag is het dan zo ver eerste keer truffels. Ik en een vriend van mij we gaan wat sfeer maken met kussens en dekens playlistje chille zetting bouwen. Wat lichtjes en wierook zulk soort dingetjes convertabelle kleding en wat licht verteerbaar eten. Nu heb ik een paar vraagjes Welke truffels zijn aanraders ben helemaal nieuw op dit gebied. We willen voor een dosis rond de 10 tot 12 gram dosis gaan Is dat een goeie beginners dosis? Een joint roken word afgeraden meende ik dat ik ergens las klopt dit? Voor de rest zijn we van plan om het met yoghurt in te nemen en dan gewoan op kauwen met yoghurt heb gehoord dat dat tedoen is. Omdat de smaak van zich zelf erg vies schijnt te zijn. Voor de rest nog Do's of Dont's ? Dankje wel voor jullie tijd. Mr.Pilska."
"We hebben Truffels gehaalt vrij sterken volgens de man. zitten vacuum verpakt in een ijzeren bakje. Utopia hebben we en Pandora. die man zei dezen zijn vrij sterk dus we delen 1 bakje pandora 15gram dus elk 7.5gram. Morgen gaan we het zien ga er gewoon met geen verwachtingen in en laat het over mij heen komen."
"Heel herkenbaar ik heb dit meestal heel erg, word soms zelfs koortsig kan niet eten veel veel schijten xD en dit soms 1 tot 2 dagen van tevoren zelfs zweten warm koud. Heel erg vervelend"
"1 vraag wat is probleem 54 nou dan? Waar het allemaal meebegon?"
"Mooi geschreven!!! Lijkt mij ook echt geweldig al 6 maanden niet gedaan. Krijg er weer helemaal zin in"
"Het mag van die geene wel alleen die is nu al moe wn blijft helemaal nuchter. Dus die wil waarschijnlijk al rond 2en slapen dus niet zoveel waard"
"Hey tripzy. De regel is inderdaad 3 maand, Maar ik weet dat er meer mensen zijn die ook wel eens een keer smokkelen en het na 2 maanden doen. Ik wil niet zeggen dat het goed zal zijn. Maar uit eigen evaring ben ik er zeker van dat je gewoon je aan 1 mg de 1kg houdt of 1.5mg de 1kg houdt je zeker een leuk feestje zal houdt. Zou zeker niet veel hoger gaan doseren krijg je alleen maar bijwerkings van ( het brakke gevoel) Peace"
"Heey mensen, Hoe gaat het met iedereen? Ik kwam dit tegen op een site... En heeft iemand hier verstand van of dit ooit geprobeerd? Ben nieuwschierig of dit werkt volgens science :P Wist niet waar ik dit precies moest plaatsen. Oja en ik heb geen site vernoemd of andere dingen in de foto's die niet mogen hoop ik? Groeten Mr.Pilska fijn wiekend iedereen !♡"