#1
Ik kan ook niet begrijpen hoe mensen van een opio+benzo overdosis kunnen doodgaan, heb zelf nooit meegemaakt. 🤷🏼♂️
Kids was een verkeerde autocorrectGatver...
Als je het wel had meegemaakt dan reageerde je hier niet meerIk kan ook niet begrijpen hoe mensen van een opio+benzo overdosis kunnen doodgaan, heb zelf nooit meegemaakt. 🤷🏼♂️
Kots?Kids was een verkeerde autocorrectweet niet meer wat daar moest staan... maar geen kids haha
What can I say...Als je het wel had meegemaakt dan reageerde je hier niet meer
Zou kunnen hahaKots?
haha huh dat is echt niet voor te stellen hoe je brein zulke hallicunaties maakt haha. Maar is 300µg niet best veel? ik dacht dat 150µg de gemiddelde dosis was en dat 50-100µg het advies voor een eerste keer was150ug is ook best een lichte trip. Ik zou zeggen, doseer iets hoger. Wellicht dat je dan wat meer emotie etc merkt.
Wil niet zeggen dat je meteen 300ug moet doen, maar ik denk dat tussen 200 en 300ug goed te doen is voor je. Daarbij wil ik wel zeggen dat je het niet moet onderschatten. Ik had een keer in de staart van 300ug dat ik alleen maar gore shit zag met mn ogen dicht. Pikken, ogen, kids, poep, varkens, darmen.... hehe
Hoi, dankjewel voor je reactie, erg informatiefAmen.
Het is misschien moeilijk voor te stellen vanuit de mindset van één ervaring en de herinnering eraan, maar pas op, ook een LSD-trip kan je in een donkere afgrond doen donderen. Dat LSD doorgaans overwegend positief en energiek is betekent niet dat het niet minder kan vallen, onderschat het dus niet en denk niet dat je alles weet. Elke trip is anders. Misschien zijn jouw gedachten altijd min of meer ‘betekenisloos’ als je LSD gebruikt, dat kan, maar het is net zo waarschijnlijk dat het niet zo is. Je hebt niet voldoende basis om deze conclusie (nu al) te kunnen trekken. Ik herken zelf die betekenisloosheid trouwens niet, integendeel. Heb inmiddels redelijk wat ervaring met LSD en het blijft iedere keer een beetje een gok, verrassing, you name it, hoe de trip precies uitpakt. LSD is geen psilocybine en relatief controleerbaar maar zeker op de hogere doseringen (> 200 ug) wordt het in zekere zin een psychedelische roulette. Dat is niet erg, juist boeiend, maar wees niet naïef en houd rekening met die onvoorspelbaarheid.
Of doe dat gewoon helemaal niet, en brace for impact, vroeg of laat.Op die manier kan het ook. Je zal het wel overleven.
Verder: leuk reportje.
Als je dat idee lang hebt en het hindert je in het dagelijks leven, dan kan er sprake zijn van derealisatie. Dat kan een bijwerking/risico zijn van LSD en andere tripmiddelen.Bij mij voelt de echte wereld nep aan na het zien van de werkelijkheid.
haha huh dat is echt niet voor te stellen hoe je brein zulke hallicunaties maakt haha. Maar is 300µg niet best veel? ik dacht dat 150µg de gemiddelde dosis was en dat 50-100µg het advies voor een eerste keer was
Ik was de laatste keer dat ik 300ug deed mn telefoon kwijt tijdens een zoom call. Kan wel zeggen dat zoiets je bezig houdt maar tegelijk heb ik mij echt rot gelachen om mezelf. Was ook vet trots toen ik hem uiteindelijk vond. Volgens mij kwam dat omdat @Snuffelaar mij belde.Ja, 300 ug is veel. Zéker niet aan te raden voor iemand met weinig ervaring. Ik vind zelf 220 ug al flink spicy, hoe ik het nu zie zou ik nog wel eens 250 ug willen proberen maar 300..., ik weet het niet, zeg nooit nooit, maar op dat soort doseringen wordt je - als je geen doorgewinterde badass bent - wel een beetje een ongeleid projectiel, althans dat risico is er toch. Ik vraag me af of het in psychedelisch opzicht nog heel veel toevoegt en niet vooral meer verwarring/een waas zal geven met sterkere bijwerkingen. Maar hey, er zijn genoeg mensen die dit soort doseringen gebruiken en het waarderen, het is persoonlijk hoe gevoelig je reageert op psychedelica, maar voor het gros van de mensen zal 300 ug too much zijn.
Het ding is, op hogere doseringen, dat je trip een stuk kwetsbaarder wordt. Een kleine gebeurtenis zoals het onverwacht uitvallen en niet meer aan de praat krijgen van je muziek (ik gebruik hier even het voorbeeld van @Eik) kan je doen voelen alsof je je ankerpunt, de enige tastbare connectie met de realiteit verliest, en kan dan iets heel groots worden en serieuze paniek veroorzaken. Dat klinkt achteraf dan misschien een beetje grappig, maar op dat moment kan het het verschil maken tussen positieve ervaring of bad trip, tenzij je op basis van eerdere sterkere trips van jezelf weet dat je dit goed de baas kan. Mijn eigen ervaring is hoe hoger de dosering, hoe 'labieler' je wordt (misschien niet het precieze woord dat ik zoek, maar kan even niks anders bedenken). Het voorbeeld dat ik net gaf is negatief maar positieve emoties zullen ook veel intenser binnenkomen, de euforie kan enorm zijn. De onvoorspelbaarheid van de trip neemt toe en de afstand tussen een hoge top bereiken en een diep dal inflikkeren wordt kleiner.
Ik heb nog even over je ervaring van 'betekenisloosheid' zitten nadenken en ik denk dat ik er misschien toch wel iets in herken, maar dan van ervaringen met dissociatieven (ketamine, 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCE). Ik weet niet of het hetzelfde is hoor. Maar ik heb momenten gehad dat al het normale uit mijn dagelijks leven waar ik dan over nadacht ineens een grote surrealistische illusie leek. Onecht, een vorm van derealisatie vermoedelijk. Heel gekke, scheve ervaringen waren dat soms, maar niet perse enorm beangstigend omdat emotie dus ook iets surrealistisch en afstandelijks werd.
Vormen van derealisatie kunnen ook voorkomen bij gebruik van psychedelica.
Ondanks dat je het zeker niet als deprimerend en negatief hebt ervaren hoop ik dat je de volgende keer een wat warmere, emotionelere en minder gedissocieerde/afstandelijke trip (correct me if I'm wrong als ik het verkeerd interpreteer) mag beleven, want LSD is echt wel een bijzonder middel. Ik zeg altijd: ik gun íedereen een fantastische, prachtige LSD-trip! Beste wat er is.
Ik was de laatste keer dat ik 300ug deed mn telefoon kwijt tijdens een zoom call. Kan wel zeggen dat zoiets je bezig houdt maar tegelijk heb ik mij echt rot gelachen om mezelf. Was ook vet trots toen ik hem uiteindelijk vond. Volgens mij kwam dat omdat @Snuffelaar mij belde.
Ik doe eigenlijk altijd 300ug. Ik snap dar mensen het hoog kunnen vinden maar ik kan gewoon nog communiceren en typen. Ik heb niet echt last van mindfucks of vast zitten in gedachten.Ik had juist m'n reactie nog een beetje aangepast en je getagd.Ik wist inderdaad dat jij van de hogere doseringen bent. Je hebt er ook behoorlijk veel ervaring mee, toch?
Ik doe eigenlijk altijd 300ug. Ik snap dar mensen het hoog kunnen vinden maar ik kan gewoon nog communiceren en typen. Ik heb niet echt last van mindfucks of vast zitten in gedachten.
De visuals op 300ug zijn zo mooi dat ik soms bijna moet huilen. Zo mooi is het.
Douchen met 300ug kan ik iedereen aanraden. Dan lekker heet douchen.... pfff is bijna als een orgasme. Daarnaast is de stoom en druppels water echt magisch.
Toen ik in de spiegel keek was ik een cartoon figuur.... echt super grappig.
Met 300ug kan ik een tripsitter aanraden. Ik ben nog wel in staat om muziek aan te zetten en dergelijke, maar het kost wel iets meer moeite. Als je andere muziek ofzo wilt is het wel fijn dat iemand dat voor je kan doen.Dat klinkt super! 300 ug... wie weet... in de toekomst. Ik beweerde ook ooit dat ik waarschijnlijk nooit DMT zou doen. :') Mission failed, en nooit spijt gehad.![]()
Ja manIk was de laatste keer dat ik 300ug deed mn telefoon kwijt tijdens een zoom call. Kan wel zeggen dat zoiets je bezig houdt maar tegelijk heb ik mij echt rot gelachen om mezelf. Was ook vet trots toen ik hem uiteindelijk vond. Volgens mij kwam dat omdat @Snuffelaar mij belde.


Met 300ug kan ik een tripsitter aanraden. Ik ben nog wel in staat om muziek aan te zetten en dergelijke, maar het kost wel iets meer moeite. Als je andere muziek ofzo wilt is het wel fijn dat iemand dat voor je kan doen.
Dan laat je het los. Je hoeft het niet te begrijpen. Haal plezier uit je onwetendheid en lach met hoe dom het allemaal is.Ja, kan me daar iets bij voorstellen. Ik moet toegeven dat ik al een beetje ruzie met de laptop en mijn muzieklijst krijg op 100 ug en op 170 ug ben ik een keer spontaan vergeten hoe mijn bad/douche functioneerde. Complete system crash. De concepten 'kraan' en 'stop' werden hogere wiskunde en ik heb een kleine time out moeten nemen en weg moeten lopen uit de scene (de badkamer dus) om een reset te forceren tot ik even later het open/dicht mechanisme weer enigszins kon processen. Ik kwam niet meer bij, heb me nog nooit zo achterlijk gevoeld in mijn eigen huis. Daar sta je dan, naast je bad, en je wil er echt heel graag in, maar je snapt er geen ene fuck meer van.
Ja dat heb ik ook. Zoals met die chocola. Ik snapte er niks van.... heb mij rot gelachen om mezelf. Was wel trots toen ik hem open kreeg.Dan laat je het los. Je hoeft het niet te begrijpen. Haal plezier uit je onwetendheid en lach met hoe dom het allemaal is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."