#1
Die fout heb ik ook gemaakt. Alleen in het donker in het park gaan lopen. Werd ook aardig paranoia. Kwam ik ook nog 2 jongens tegen die een slachtoffer zochten om te beroven (denk ik) . Ik liep echter behoorlijk agressief en snel door vanwege de paranoia en volgens mij werden ze daar bang van.Ik heb overlaatst ook 300 ug gedaan. Ging perfect zolang ik binnen was. Tot we naar buiten gingen in het pikdonker gaan wandelen. Ik weet nu wat paranoia is... LSD is prachtig, maar pas er toch maar met op. Ik trip al even op verschillende soorten psychedelica en dacht ook altijd dat ik onoverwinnelijk was. Ik weet beter nu 🙂