#1
Met alle risico’s in ogenschouw als mogelijk nare factor en de wetten ter zeide.
Haha wat leuk en toevallig! Ja, 4-HO-MiPT is geweldig, heb het zelf nu 3 keer gedaan, telkens 1 hele pellet. Het enige nadeel is dat ik soms wat heftige bodyload (wat druk op de borst, ietwat verzwaarde ademhaling) en lichte misselijkheid ervaar. Het is een hele fijne, chille en best 'geaarde' trip, waar ik op 4-HO-MET bijvoorbeeld veel in m'n eigen hoofd zit.Ik heb toevallig vorig weekend ook 4-HO-MiPT getest! 20mg pellet 😊. Ik was ook aangenaam verrast over de euforische trip. Met weinig verlichting, man... Die visuals waren echt een van de mooiste die ik heb ervaren tot nu toe! Ik dacht er toen ook aan, ik denk dat het zich best goed leent voor een chille feest setting!
Ik heb toevallig vorig weekend ook 4-HO-MiPT getest! 20mg pellet 😊. Ik was ook aangenaam verrast over de euforische trip. Met weinig verlichting, man... Die visuals waren echt een van de mooiste die ik heb ervaren tot nu toe! Ik dacht er toen ook aan, ik denk dat het zich best goed leent voor een chille feest setting!Helaas mis ik 4-HO-MiPT in het rijtje; afgelopen vrijdag weer eens samen met goede vriend (en vaste medetripper) een pellet 4-HO-MiPT genomen. Beiden zijn we er van overtuigd dat 4-HO-MiPT (in niet te extreme dosissen) super geschikt zou zijn voor (huis)feestjes en om heel de avond lekker op te lullen!
Hmmm dat is vervelend! Hier heb ik die ene keer geen last van gehad nog. Misselijkheid komt helaas bij best veel mensen voor tijdens (de come up van) een trip. Ooit gemberthee geprobeerd? Stofjes in gember zorgen ervoor dat de ‘misselijk-signaaltjes’ van je maag naar je brein sterk geremd worden. Waar ik altijd goed misselijk werd tijdens een truffel come up, heb ik nergens last van sinds ik gember thee drink tijdens het innemen. Works like a charm 😁Het enige nadeel is dat ik soms wat heftige bodyload (wat druk op de borst, ietwat verzwaarde ademhaling) en lichte misselijkheid ervaar.
Gember tip kan ik erg aanraden, vroeger toen ik klein was gaf moeders me wanneer ik ziek was altijd soep met een goeie bult gember erin. Smaakt lekker en doet wonderen voor de misselijkheid!Hmmm dat is vervelend! Hier heb ik die ene keer geen last van gehad nog. Misselijkheid komt helaas bij best veel mensen voor tijdens (de come up van) een trip. Ooit gemberthee geprobeerd? Stofjes in gember zorgen ervoor dat de ‘misselijk-signaaltjes’ van je maag naar je brein sterk geremd worden. Waar ik altijd goed misselijk werd tijdens een truffel come up, heb ik nergens last van sinds ik gember thee drink tijdens het innemen. Works like a charm 😁
Iedereen uiteraardis dit voor jezelf of voor iedereen die aanwezig is?
ik stem voor mdma![]()
Hmm,MDMA voor het begin. Maar na 4 á 6 uur wordt je een zombie en kan niemand meer normaal praten. Daarom stem ik voor 3mmc.
Ik houd wel van pep op feestjes maar sommige mensen worden echt irritant ervan.Ik zie geen pep staan dus dan kies ik voor MDMA.
Ik werd anders van 6-apb behoorlijk wazig.Staat er niet bij maar denk dat ik voor 6-apb ga. Kom je makkelijk het hele feest mee door, hoe lang het ook duurt (geen gedoe met bijnemen). En minder wazig dan mdma/xtc maar toch het entactogene/sociale.
Of je neemt hooikoorts medicijnen (antihistamine) werkt altijd.Hmmm dat is vervelend! Hier heb ik die ene keer geen last van gehad nog. Misselijkheid komt helaas bij best veel mensen voor tijdens (de come up van) een trip. Ooit gemberthee geprobeerd? Stofjes in gember zorgen ervoor dat de ‘misselijk-signaaltjes’ van je maag naar je brein sterk geremd worden. Waar ik altijd goed misselijk werd tijdens een truffel come up, heb ik nergens last van sinds ik gember thee drink tijdens het innemen. Works like a charm 😁
Tuurlijk maar ik heb onder mijn vrienden het taboe met mdma al gebroken.Normaal gesproken MDMA... maar als je een bijzonder relaxte groep hebt zoals op Psy-Fi dan is gezamenlijk aan de LSD misschien nog wel toffer...
Als mensen niet open staan voor andere drugs blijft alcohol ook altijd nog wel leuk voor een feestje...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."