Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is socialer / leuker voor feestjes?

Wat is socialer / leuker voor feestjes?

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#1
KaapStad zei:
Zojuist op MDMA gestemd, maar misschien dat ik toch de voorkeur voor 3-mmc zou geven, met hetzelfde argument als @StraatPiraat. MDMA is zeker erg sociaal, maar de vlagen waarin je erg hard gaat, komt er bij mij in ieder geval weinig zinnigs uit! :tonguewink:

Helaas mis ik 4-HO-MiPT in het rijtje; afgelopen vrijdag weer eens samen met goede vriend (en vaste medetripper) een pellet 4-HO-MiPT genomen. Beiden zijn we er van overtuigd dat 4-HO-MiPT (in niet te extreme dosissen) super geschikt zou zijn voor (huis)feestjes en om heel de avond lekker op te lullen!
Klik om te vergroten...
Hmm ik ken deze drug nog niet (goed).
Het lijkt erop dat ik binnenkort weer eens een feestje moet geven :)
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met alle risico’s in ogenschouw als mogelijk nare factor en de wetten ter zeide.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#3
is dit voor jezelf of voor iedereen die aanwezig is?
ik stem voor mdma :sunglasses:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
3-mmc.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind t n afweging tussen mdma en 3mmc, maar ga toch voor 3mmc omdat het net wat helderder is mentaal.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Staat er niet bij maar denk dat ik voor 6-apb ga. Kom je makkelijk het hele feest mee door, hoe lang het ook duurt (geen gedoe met bijnemen). En minder wazig dan mdma/xtc maar toch het entactogene/sociale.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mdma op een feest. Alcohol thuis.
K
KaapStadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zojuist op MDMA gestemd, maar misschien dat ik toch de voorkeur voor 3-mmc zou geven, met hetzelfde argument als @StraatPiraat. MDMA is zeker erg sociaal, maar de vlagen waarin je erg hard gaat, komt er bij mij in ieder geval weinig zinnigs uit! :tonguewink:

Helaas mis ik 4-HO-MiPT in het rijtje; afgelopen vrijdag weer eens samen met goede vriend (en vaste medetripper) een pellet 4-HO-MiPT genomen. Beiden zijn we er van overtuigd dat 4-HO-MiPT (in niet te extreme dosissen) super geschikt zou zijn voor (huis)feestjes en om heel de avond lekker op te lullen!
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie geen pep staan dus dan kies ik voor MDMA.
K
KaapStadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flualhamdulillam zei:
Ik heb toevallig vorig weekend ook 4-HO-MiPT getest! 20mg pellet 😊. Ik was ook aangenaam verrast over de euforische trip. Met weinig verlichting, man... Die visuals waren echt een van de mooiste die ik heb ervaren tot nu toe! Ik dacht er toen ook aan, ik denk dat het zich best goed leent voor een chille feest setting!
Klik om te vergroten...
Haha wat leuk en toevallig! Ja, 4-HO-MiPT is geweldig, heb het zelf nu 3 keer gedaan, telkens 1 hele pellet. Het enige nadeel is dat ik soms wat heftige bodyload (wat druk op de borst, ietwat verzwaarde ademhaling) en lichte misselijkheid ervaar. Het is een hele fijne, chille en best 'geaarde' trip, waar ik op 4-HO-MET bijvoorbeeld veel in m'n eigen hoofd zit.

Een lage dosis -MiPT is zeker wel te handelen op een feestje!😁🙃
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
KaapStad zei:
Helaas mis ik 4-HO-MiPT in het rijtje; afgelopen vrijdag weer eens samen met goede vriend (en vaste medetripper) een pellet 4-HO-MiPT genomen. Beiden zijn we er van overtuigd dat 4-HO-MiPT (in niet te extreme dosissen) super geschikt zou zijn voor (huis)feestjes en om heel de avond lekker op te lullen!
Klik om te vergroten...
Ik heb toevallig vorig weekend ook 4-HO-MiPT getest! 20mg pellet 😊. Ik was ook aangenaam verrast over de euforische trip. Met weinig verlichting, man... Die visuals waren echt een van de mooiste die ik heb ervaren tot nu toe! Ik dacht er toen ook aan, ik denk dat het zich best goed leent voor een chille feest setting!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
KaapStad zei:
Het enige nadeel is dat ik soms wat heftige bodyload (wat druk op de borst, ietwat verzwaarde ademhaling) en lichte misselijkheid ervaar.
Klik om te vergroten...
Hmmm dat is vervelend! Hier heb ik die ene keer geen last van gehad nog. Misselijkheid komt helaas bij best veel mensen voor tijdens (de come up van) een trip. Ooit gemberthee geprobeerd? Stofjes in gember zorgen ervoor dat de ‘misselijk-signaaltjes’ van je maag naar je brein sterk geremd worden. Waar ik altijd goed misselijk werd tijdens een truffel come up, heb ik nergens last van sinds ik gember thee drink tijdens het innemen. Works like a charm 😁
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualhamdulillam zei:
Hmmm dat is vervelend! Hier heb ik die ene keer geen last van gehad nog. Misselijkheid komt helaas bij best veel mensen voor tijdens (de come up van) een trip. Ooit gemberthee geprobeerd? Stofjes in gember zorgen ervoor dat de ‘misselijk-signaaltjes’ van je maag naar je brein sterk geremd worden. Waar ik altijd goed misselijk werd tijdens een truffel come up, heb ik nergens last van sinds ik gember thee drink tijdens het innemen. Works like a charm 😁
Klik om te vergroten...
Gember tip kan ik erg aanraden, vroeger toen ik klein was gaf moeders me wanneer ik ziek was altijd soep met een goeie bult gember erin. Smaakt lekker en doet wonderen voor de misselijkheid!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Normaal gesproken MDMA... maar als je een bijzonder relaxte groep hebt zoals op Psy-Fi dan is gezamenlijk aan de LSD misschien nog wel toffer...

Als mensen niet open staan voor andere drugs blijft alcohol ook altijd nog wel leuk voor een feestje...
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMA voor het begin. Maar na 4 á 6 uur wordt je een zombie en kan niemand meer normaal praten. Daarom stem ik voor 3mmc.
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#16
transient zei:
is dit voor jezelf of voor iedereen die aanwezig is?
ik stem voor mdma :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Iedereen uiteraard :)
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#17
KetaKech zei:
MDMA voor het begin. Maar na 4 á 6 uur wordt je een zombie en kan niemand meer normaal praten. Daarom stem ik voor 3mmc.
Klik om te vergroten...
Hmm,
Daar heb je wel een punt.
Maar is het niet zo dat met meowmeow sommige mensen aggressief kunnen worden, of is dat niet zo.
Ik heb t zelf nog niet vaak gebruikt.
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sheaira zei:
Ik zie geen pep staan dus dan kies ik voor MDMA.
Klik om te vergroten...
Ik houd wel van pep op feestjes maar sommige mensen worden echt irritant ervan.
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pjotr777 zei:
Staat er niet bij maar denk dat ik voor 6-apb ga. Kom je makkelijk het hele feest mee door, hoe lang het ook duurt (geen gedoe met bijnemen). En minder wazig dan mdma/xtc maar toch het entactogene/sociale.
Klik om te vergroten...
Ik werd anders van 6-apb behoorlijk wazig.
Het is toch een beetje psychedelicer dan 5-mapb.
Misschien was 200mg een te hoge dosis
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan zal ik maar de enige zijn die op lachgas stemt. Samen ballonnen met z'n allen is gezellie.

A0B11156-F588-4E4B-BDA2-BE817736D1CC.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."