Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is socialer / leuker voor feestjes?

Wat is socialer / leuker voor feestjes?

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
KaapStad zei:
Helaas mis ik 4-HO-MiPT in het rijtje; afgelopen vrijdag weer eens samen met goede vriend (en vaste medetripper) een pellet 4-HO-MiPT genomen. Beiden zijn we er van overtuigd dat 4-HO-MiPT (in niet te extreme dosissen) super geschikt zou zijn voor (huis)feestjes en om heel de avond lekker op te lullen!
Klik om te vergroten...
Ik heb toevallig vorig weekend ook 4-HO-MiPT getest! 20mg pellet 😊. Ik was ook aangenaam verrast over de euforische trip. Met weinig verlichting, man... Die visuals waren echt een van de mooiste die ik heb ervaren tot nu toe! Ik dacht er toen ook aan, ik denk dat het zich best goed leent voor een chille feest setting!
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#2
iemand hier die dit graag zou willen maken, of anders kan ik het misschien doen als ik er tijd voor wil maken,
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
transient zei:
misschien een idee om een tweede poll te maken met een paar andere stofjes, en dan later nog een met de top 5 / top 10. of een nieuwe poll met nieuwe stofjes en die top 4 van deze poll?
ik zou zelf opties willen zien als; speed, 2-FA, 4-FA, Ritalin, Cannabis, Kratom, een van de vele benzos misschien, Ketamine, MXE, DMT, poppers, GHB/GBL
Klik om te vergroten...
Kan gewoon in de reacties toch?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zelf helaas nog geen ervaring met drugs op feestjes... wel handig om te lezen wat andere mensen het leukst vinden.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Kan gewoon in de reacties toch?
Klik om te vergroten...
ja, maar polls maken is leuker ^_^
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Dan zal ik maar de enige zijn die op lachgas stemt. Samen ballonnen met z'n allen is gezellie.

Bekijk bijlage 25601
Klik om te vergroten...
Lang geleden dat ik laggas deed maar kon me herinneren dat wel uitermate gezellig was ja :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dom werd van 1C-P-LSD en dingen uitleggen behoorlijk lastig werd. Kan mij echt geen gespreken voorstellen met allemaal mensen die dit voorhebben :fearscream::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik zou denk ik m’n dosis ook drastisch aanpassen dan, in het openbaar. Ik herken de domheid en verwardheid namelijk lol, ik werd op een goeie dosis LSD letterlijk te dom om de kraan van mijn eigen bad te snappen, laat staan dat ik publiek met onbekende mensen had kunnen communiceren. :wink: Ik denk dat ik max voor 100 ug zou gaan op zo’n psy-feest, in ieder geval de eerste keer. Maar misschien is al teveel communiceren ook wel helemaal niet nodig… mensen om je heen zitten toch in een zelfde soort space, van de muziek genieten en gewoon met elkaar ‘zijn’ zal wellicht al voldoende zijn!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
ik werd op een goeie dosis LSD letterlijk te dom om de kraan van mijn eigen bad te snappen
Klik om te vergroten...
Zelf heb ik nooit een ingebouwd bad gehad. Altijd als ik bij mensen was die wel zo’n bad hadden, zat ik te kutten met die kraan 🤣 Draaien draaien draaien, en dan gaat ineens de douchekop aan ipv dat het bad vult… Ook zonder LSD is het uitdagend sanitair 🤣
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mollyman zei:
Hmm,
Daar heb je wel een punt.
Maar is het niet zo dat met meowmeow sommige mensen aggressief kunnen worden, of is dat niet zo.
Ik heb t zelf nog niet vaak gebruikt.
Klik om te vergroten...
Heb ik zelf nog nooit gezien! Ik zie dat in mijn omgeving echter ook niet gauw met coke, speed of drank. Omdat ik voornamelijk met chille mensen probeer te hangen 🤙
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Ligt dat dan echt aan de pep of aan de onderliggende problematiek en negatieve persoonlijkheidstrekjes van de gebruiker die dan naar boven komen?

Ik vind coke bijvoorbeeld zowat een waarheidspoeder aangezien dat het inflatie kan geven aan iemands ego. Dan zie je vaak ook hoe mensen echt zijn want hun remmen vervagen immers na het snuffelen van wat Colombiaanse cultuur.
Klik om te vergroten...
Maar ik vind absoluut niet dat iedereen arrogant wordt van coke. Dat is dan al je karakter, of juist niet (compensatiegedrag).

De mensen waar ik mee gebruik zijn heel relaxed en worden over het algemeen heel openhartig en begripvol. Je merkt wel dat er meer de waarheid wordt verteld, maar eigenlujk altijd wel op een respectvolle wijze naar elkaar toe. Daar komen geregeld hele mooie gesprekken uit, waar je op een later met ook echt inzichten uit kunt halen.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
3mmc of 6apb
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Normaal gesproken MDMA... maar als je een bijzonder relaxte groep hebt zoals op Psy-Fi dan is gezamenlijk aan de LSD misschien nog wel toffer...

Als mensen niet open staan voor andere drugs blijft alcohol ook altijd nog wel leuk voor een feestje...
Klik om te vergroten...
Tuurlijk maar ik heb onder mijn vrienden het taboe met mdma al gebroken.
LSD lijkt me misschien wel wat heftig op een feest voor onervaren trippers.
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik stem voor 6apb
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mollyman zei:
Ik houd wel van pep op feestjes maar sommige mensen worden echt irritant ervan.
Klik om te vergroten...
Ligt dat dan echt aan de pep of aan de onderliggende problematiek en negatieve persoonlijkheidstrekjes van de gebruiker die dan naar boven komen?

Ik vind coke bijvoorbeeld zowat een waarheidspoeder aangezien dat het inflatie kan geven aan iemands ego. Dan zie je vaak ook hoe mensen echt zijn want hun remmen vervagen immers na het snuffelen van wat Colombiaanse cultuur.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mollyman zei:
Tuurlijk maar ik heb onder mijn vrienden het taboe met mdma al gebroken.
LSD lijkt me misschien wel wat heftig op een feest voor onervaren trippers.
Klik om te vergroten...
Ik zou onervaren trippers ook zeker niet aanraden om zomaar op een feestje LSD te gebruiken. Excuses als het zo over kwam. Als je wat ervaring hebt, en je hebt een bijzonder feestje waarbij het sociaal geaccepteerd is om te trippen dan kan het echt bijzonder zijn. Als dat allemaal niet het geval is zou ik het zelf lekker bij mdma of een biertje houden...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mollyman zei:
Ik werd anders van 6-apb behoorlijk wazig.
Het is toch een beetje psychedelicer dan 5-mapb.
Misschien was 200mg een te hoge dosis
Klik om te vergroten...

Hoor dit vaker, 6-APB psychedelischer dan MDMA, vind ik zelf juist niet. Vind het helderder dan M, minder waus en minder neiging tot hallucinaties. Ken wel mensen die er flink van gingen trippen bizar genoeg, lijkt echt heel persoonlijk.

Van dit lijstje heb ik gestemd op good old MDMAAA maar denk dat LSD in de juiste context (psy-party) ook fantastisch bijzonder moet wezen, nog geen ervaring mee. :) Nóg. Daar ga ik komend jaar iets aan veranderen hoop ik.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Hoor dit vaker, 6-APB psychedelischer dan MDMA, vind ik zelf juist niet. Vind het helderder dan M, minder waus en minder neiging tot hallucinaties. Ken wel mensen die er flink van gingen trippen bizar genoeg, lijkt echt heel persoonlijk.

Van dit lijstje heb ik gestemd op good old MDMAAA maar denk dat LSD in de juiste context (psy-party) ook fantastisch bijzonder moet wezen, nog geen ervaring mee. :) Nóg. Daar ga ik komend jaar iets aan veranderen hoop ik.
Klik om te vergroten...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dom werd van 1C-P-LSD en dingen uitleggen behoorlijk lastig werd. Kan mij echt geen gespreken voorstellen met allemaal mensen die dit voorhebben :fearscream::tearsofjoy:
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke mdma
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb voor MDMA gekozen, maar dat spul kan ook behoorlijk klef worden. Soms is dat toch net niet helemaal gepast. Maar als iedereen MDMA op heeft dan is iedereen behoorlijk klef dus dan komt het wel goed. Dus hangt er een beetje van af of iedereen in dezelfde vibe zit.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#20
misschien een idee om een tweede poll te maken met een paar andere stofjes, en dan later nog een met de top 5 / top 10. of een nieuwe poll met nieuwe stofjes en die top 4 van deze poll?
ik zou zelf opties willen zien als; speed, 2-FA, 4-FA, Ritalin, Cannabis, Kratom, een van de vele benzos misschien, Ketamine, MXE, DMT, poppers, GHB/GBL

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."