Van een maatje had ik wat Xanax-bars met 3,7 milligram alprazolam gekregen. Volgens mij werken die dingen wel, want ik heb geen flauw benul wat ik de afgelopen twee dagen heb gedaan
Ik ben deze week vrij, dus ik vond dat ik op dinsdag wel eens zo'n bar kon nemen. Als het goed is bevatten ze 3,7 milligram alprazolam, een flinke hoeveelheid. Ik begon dus eerst maar met een halfje. Alleen na een uur dacht ik nog niet zoveel te voelen. Dus nam ik nog een halfje.
Toen begon de twijfel: waren dit nou de bars van 3,7 milligram, of toch die van 2 milligram? Ik kon het me niet meer echt herinneren. Een half uur na het tweede halfje voelde ik nog niet veel (dacht ik). Voor de zekerheid slikte ik er toen nog maar een hele Xanax bar bij.
Vanaf toen werd het zwart.
Mijn eerstvolgende herinnering is er eentje van een videocall die ik op woensdagochtend had. Ik had duidelijk last van slurred speech, en het kan haast niet anders dan dat degene met wie ik videobelde nogal in de gaten had dat ik echt totaal van de kaart was. Ik heb ook geen idee of het gesprek echt een uur zou hebben geduurd, want ik kan me echt niet voorstellen dat het langer dan twee minuten heeft geduurd. Maar misschien hebben we het uur wel volgeluld en stond ik al die tijd voor paal
De volgende herinnering die ik heb was van gisteren, donderdag. Ik ben toen op coffeeshoptour gegaan. Ondertussen kwam ik erachter dat ik woensdag nog allerlei dingen online heb zitten kopen die ik helemaal niet nodig heb. Ik kan me er echt totaal niks van herinneren. Kennelijk heb ik woensdag roti gegeten, want mijn zus vroeg hoe de roti beviel die ze had aangeraden. En ik zie in mijn telefoon dat ik nog 18 minuten met mijn oma heb gebeld dus nu bid ik echt keihard tot God dat ik geen gekke dingen heb gezegd.
Want ik heb echt geen flauw benul wat er die twee dagen is gebeurd
![:sweatsmile:]()