Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTwee dagen kwijt dankzij alprazolam (Xanax)

Twee dagen kwijt dankzij alprazolam (Xanax)

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap die benzo black-out / zombie state’s echt niet..
Ik was (zal ik altijd blijven) zo een benzo junk , maar heb nog nooit een black-out gehad.
Zelfs niet eens effe in slaap vallen op de zetel ofzo.

zal wel te maken hebben met tolerantie die opgestapeld is door de jaren heen veronderstel ik ?.

wat vind je van die ervaring dat je 2 dagen kwijt bent en nix meer herinnerd ?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van een maatje had ik wat Xanax-bars met 3,7 milligram alprazolam gekregen. Volgens mij werken die dingen wel, want ik heb geen flauw benul wat ik de afgelopen twee dagen heb gedaan :sweatsmile:

Ik ben deze week vrij, dus ik vond dat ik op dinsdag wel eens zo'n bar kon nemen. Als het goed is bevatten ze 3,7 milligram alprazolam, een flinke hoeveelheid. Ik begon dus eerst maar met een halfje. Alleen na een uur dacht ik nog niet zoveel te voelen. Dus nam ik nog een halfje.

Toen begon de twijfel: waren dit nou de bars van 3,7 milligram, of toch die van 2 milligram? Ik kon het me niet meer echt herinneren. Een half uur na het tweede halfje voelde ik nog niet veel (dacht ik). Voor de zekerheid slikte ik er toen nog maar een hele Xanax bar bij.

Vanaf toen werd het zwart.

Mijn eerstvolgende herinnering is er eentje van een videocall die ik op woensdagochtend had. Ik had duidelijk last van slurred speech, en het kan haast niet anders dan dat degene met wie ik videobelde nogal in de gaten had dat ik echt totaal van de kaart was. Ik heb ook geen idee of het gesprek echt een uur zou hebben geduurd, want ik kan me echt niet voorstellen dat het langer dan twee minuten heeft geduurd. Maar misschien hebben we het uur wel volgeluld en stond ik al die tijd voor paal :sweatsmile:

De volgende herinnering die ik heb was van gisteren, donderdag. Ik ben toen op coffeeshoptour gegaan. Ondertussen kwam ik erachter dat ik woensdag nog allerlei dingen online heb zitten kopen die ik helemaal niet nodig heb. Ik kan me er echt totaal niks van herinneren. Kennelijk heb ik woensdag roti gegeten, want mijn zus vroeg hoe de roti beviel die ze had aangeraden. En ik zie in mijn telefoon dat ik nog 18 minuten met mijn oma heb gebeld dus nu bid ik echt keihard tot God dat ik geen gekke dingen heb gezegd.

Want ik heb echt geen flauw benul wat er die twee dagen is gebeurd :sweatsmile:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Echt ook de klassieke 'neuhhh ik voel nog niks hoor!' en dan een dubbele dosis erbij nemen. :blushing:
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je Android hebt kan je op je mobiel nog even in Google Maps in je timeline kijken of je nog buiten bent geweest.

Dit klinkt als een leuke crimi waar je op zoek moet gaan naar de dader, maar waarbij je nog niet weet wat er precies gedaan is door de dader. 😅
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ohja, achteraf kreeg ik dus bevestiging dat het inderdaad 3,7 milligram bars waren. Daar had ik er dus in totaal twee van geslikt, en ik kan niet uitsluiten dat ik in mijn totale waas van daarna nog meer heb bijgepakt :sweatsmile:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
wat vind je van die ervaring dat je 2 dagen kwijt bent en nix meer herinnerd ?
Klik om te vergroten...
Ja ik vind het best kut eigenlijk. Ik wil het liever loslaten; het is toch al gebeurd dus ik kan er niks aan doen. Maar toch blijf ik het me steeds afvragen. En hier en daar vind ik dan ook sporen terug van mezelf. Zoals daarnet; toen vond ik een gebroken bord in de vuilnisbak. Kennelijk is dat ergens bij de trap gebeurd want toen ik daar keek zag ik nog wat scherven.

Ik hoop vooral dat ik gewoon binnen ben gebleven enzo. Voor zover ik in mijn geschiedenis kan zien heb ik ook niet veel op mijn computer gedaan. Misschien ben ik wel gewoon gaan slapen. Ik kan me ergens wel herinneren dat ik vond dat ik nogal vaak wakker werd terwijl ik flink wat benzo's op had. Maarja, het is dus allemaal gissen xD
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
zal wel te maken hebben met tolerantie die opgestapeld is door de jaren heen veronderstel ik ?.
Klik om te vergroten...
Ik had nul tolerantie want ik had al zeker 3 maanden geen benzo aangeraakt. En wss heb ik dus 7,4 milligram alprazolam op, dus dan kan je wel dat soort dingen verwachten :sweatsmile:
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Van een maatje had ik wat Xanax-bars met 3,7 milligram alprazolam gekregen. Volgens mij werken die dingen wel, want ik heb geen flauw benul wat ik de afgelopen twee dagen heb gedaan :sweatsmile:

Ik ben deze week vrij, dus ik vond dat ik op dinsdag wel eens zo'n bar kon nemen. Als het goed is bevatten ze 3,7 milligram alprazolam, een flinke hoeveelheid. Ik begon dus eerst maar met een halfje. Alleen na een uur dacht ik nog niet zoveel te voelen. Dus nam ik nog een halfje.

Toen begon de twijfel: waren dit nou de bars van 3,7 milligram, of toch die van 2 milligram? Ik kon het me niet meer echt herinneren. Een half uur na het tweede halfje voelde ik nog niet veel (dacht ik). Voor de zekerheid slikte ik er toen nog maar een hele Xanax bar bij.

Vanaf toen werd het zwart.

Mijn eerstvolgende herinnering is er eentje van een videocall die ik op woensdagochtend had. Ik had duidelijk last van slurred speech, en het kan haast niet anders dan dat degene met wie ik videobelde nogal in de gaten had dat ik echt totaal van de kaart was. Ik heb ook geen idee of het gesprek echt een uur zou hebben geduurd, want ik kan me echt niet voorstellen dat het langer dan twee minuten heeft geduurd. Maar misschien hebben we het uur wel volgeluld en stond ik al die tijd voor paal :sweatsmile:

De volgende herinnering die ik heb was van gisteren, donderdag. Ik ben toen op coffeeshoptour gegaan. Ondertussen kwam ik erachter dat ik woensdag nog allerlei dingen online heb zitten kopen die ik helemaal niet nodig heb. Ik kan me er echt totaal niks van herinneren. Kennelijk heb ik woensdag roti gegeten, want mijn zus vroeg hoe de roti beviel die ze had aangeraden. En ik zie in mijn telefoon dat ik nog 18 minuten met mijn oma heb gebeld dus nu bid ik echt keihard tot God dat ik geen gekke dingen heb gezegd.

Want ik heb echt geen flauw benul wat er die twee dagen is gebeurd :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Leuk spul is het ook he… 😂
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Proxima zei:
Als je Android hebt kan je op je mobiel nog even in Google Maps in je timeline kijken of je nog buiten bent geweest.
Klik om te vergroten...
Ik ben dan wel weer zo'n privacy-activist dat ik al dat soort volgopties uit heb staan en geblokkeerd. Maar ik heb wel nog ff gecheckt op de navigatie of ik niet ben gaan rijden maar dat blijkt gelukkig niet het geval te zijn geweest :grin:
Proxima zei:
Dit klinkt als een leuke crimi waar je op zoek moet gaan naar de dader, maar waarbij je nog niet weet wat er precies gedaan is door de dader. 😅
Klik om te vergroten...
Haha ja ik ben inderdaad als forensisch detective op zoek gegaan naar mijn eigen sporen. Een deel heb ik teruggevonden, maar veel ook niet. Ik denk eigenlijk dat ik voornamelijk geslapen heb want anders had ik denk ik nog wel wat meer digitale sporen achtergelaten.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Ik snap die benzo black-out / zombie state’s echt niet..
Ik was (zal ik altijd blijven) zo een benzo junk , maar heb nog nooit een black-out gehad.
Zelfs niet eens effe in slaap vallen op de zetel ofzo.

zal wel te maken hebben met tolerantie die opgestapeld is door de jaren heen veronderstel ik ?.

wat vind je van die ervaring dat je 2 dagen kwijt bent en nix meer herinnerd ?
Klik om te vergroten...
Ik ken het ook niet… Vind het echt heftig.

Had dit trouwens niet van jou verwacht @Neo-Shulginist… 😅😂 Ik denk die weet wel beter…
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Had dit trouwens niet van jou verwacht @Neo-Shulginist… 😅😂 Ik denk die weet wel beter…
Klik om te vergroten...
Haha ja meestal wel. Maarja, zo zie je maar dat niks menselijks mij vreemd is :wink:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben 2 maanden kwijt, die 2 dagen haal je wel in😅😂
Nee is niet grappig baal echt
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat voor bars bevatten er 3,7 mg alprazolam dan? Waren dit fakies? En zo ja, getest?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardcore_frk zei:
Wat voor bars bevatten er 3,7 mg alprazolam dan? Waren dit fakies? En zo ja, getest?
Klik om te vergroten...
Ja best wel gek die 3,7 mg.

Dat je die blackout hebt gehad is best wel lang namelijk. Heb eens na een 10mg eti welgeteld 2 uurtjes een boodschapje gedaan en kwam thuis met de meest onzinnige dure zooi, maar 2 dagen is wel echt bizar van alprazolam zeg 🤯 zeg niet dat het niet mogelijk is hoor want 3,7 x2 is echt wel heel veel, maar dan had je van die halve al wat moeten voelen, zeker de snelle come-up van alprazolam (+-20 min oraal) dan had je na die eerste twee halven al behoorlijk sedated moeten zijn.

Tenzij het pressies zijn inderdaad, maargoed 7,4 mg alprazolam kan best wel resulteren in meerdere dagen black outs. Je bent de eerste niet.

Stay safe! Er worden veel mensen wakker op plekken waar ze niet willen zijn, dan is een videocall nog het minst erge probleem 🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind black-outs vrijwel de kutste kant aan drugs. Vroeger had ik het elke dag met alcohol en dat was al vreselijk maar toen ben ik een tijdje gaan experimenteren met benzos maar die black-outs waren nog veel vreselijker. Met alcohol had ik veel beter door wanneer ik onder invloed was. Ik was dan ook altijd alleen het gedeelte voordat ik in mijn bed stapte kwijt, maar met benzos ging ik nog vanalles ondernemen omdat ik gewoon niet doorhad hoe erg ik van het padje was.

Ik snap dan ook niet de meerwaarde van recreatief benzo gebruik. Het zijn hele handige dingen als je wilt gaan slapen of als je gestrest bent, maar daar houdt het ook op.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eve's drop zei:
Ja best wel gek die 3,7 mg.

Dat je die blackout hebt gehad is best wel lang namelijk. Heb eens na een 10mg eti welgeteld 2 uurtjes een boodschapje gedaan en kwam thuis met de meest onzinnige dure zooi, maar 2 dagen is wel echt bizar van alprazolam zeg 🤯 zeg niet dat het niet mogelijk is hoor want 3,7 x2 is echt wel heel veel, maar dan had je van die halve al wat moeten voelen, zeker de snelle come-up van alprazolam (+-20 min oraal) dan had je na die eerste twee halven al behoorlijk sedated moeten zijn.

Tenzij het pressies zijn inderdaad, maargoed 7,4 mg alprazolam kan best wel resulteren in meerdere dagen black outs. Je bent de eerste niet.

Stay safe! Er worden veel mensen wakker op plekken waar ze niet willen zijn, dan is een videocall nog het minst erge probleem 🤣
Klik om te vergroten...
Het zijn geen farmaceutisch geproduceerde maar ik ben er wel vrij zeker van dat het alprazolam is. Of het exact 3,7 mg per pil is; dat weet ik niet. Ik kan me best voorstellen dat de ene pil wat meer bevat dan de andere, want zo netjes gedrukt zien ze er ook weer niet uit. Ze zijn wel best sterk in ieder geval :sweatsmile:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Het zijn geen farmaceutisch geproduceerde maar ik ben er wel vrij zeker van dat het alprazolam is. Of het exact 3,7 mg per pil is; dat weet ik niet. Ik kan me best voorstellen dat de ene pil wat meer bevat dan de andere, want zo netjes gedrukt zien ze er ook weer niet uit. Ze zijn wel best sterk in ieder geval :sweatsmile:
Klik om te vergroten...

Yuaaa dat kan je wel zeggen!

Ook ben je wel zelf een beetje over de top gegaan hoor haha, de schaamte van het niet weten wat je gedaan hebt is gewoon zo kut. Denk je ook niet dat je last had van delusions of sobriëty en zodoende die andere vrij snel hebt genomen?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, dat zijn pittige bars dan, haha. Ik krijg zelf alprazolam 0,5 mg op recept en heb een flinke (RC-)benzo tolerantie door dagelijks gebruik. Maar aan 1 mg alprazolam heb ik vaak meer dan genoeg.

Pfoei.. En dat bijna maal acht..
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hardcore_frk zei:
Maar aan 1 mg alprazolam heb ik vaak meer dan genoeg.

Pfoei.. En dat bij maal acht..
Klik om te vergroten...

Bartard stories bro haha 😂
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eve's drop zei:
Bartard stories bro haha 😂
Klik om te vergroten...
Heerlijk om te lezen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."