#1
Heerlijk om te lezen!Bartard stories bro haha 😂
Heerlijk om te lezen!Bartard stories bro haha 😂
Heerlijk om te lezen!
Bartard stories bro haha 😂
Wat zijn bartard stories? Als hardcorefrk het leuk vindt om te lezen zal het wel niet zoveel bladzijden hebben en veel plaatjes.Heerlijk om te lezen!
Als het echt een goede bartard story is om te lezen, niet inderdaad. Bij Neo-Shulginist valt het gelukkig allemaal nog wel mee.Maar niet om in de hoofdrol te spelen!
Xanax (bar) re(tard) storiesWat zijn bartard stories? Als hardcorefrk het leuk vindt om te lezen zal het wel niet zoveel bladzijden hebben en veel plaatjes.
En toch zijn het meestal vrij lange verhalen, ondanks dat mensen helemaal niets meer weten.. Dan komen ze via via allerlei dingen te weten die ze gedaan hebben. Best een leuk spelletje eigenlijk. Een beetje detective van je eigen leven spelen!Wat zijn bartard stories? Als hardcorefrk het leuk vindt om te lezen zal het wel niet zoveel bladzijden hebben en veel plaatjes.
Leuk man, lekker rouletten met je leven.En toch zijn het meestal vrij lange verhalen, ondanks dat mensen helemaal niets meer weten.. Dan komen ze via via allerlei dingen te weten die ze gedaan hebben. Best een leuk spelletje eigenlijk. Een beetje detective van je eigen leven spelen!
Haha ja daarom schrijf ik er maar een kort en bondig verhaal van. Ten eerste omdat ik er gewoon niet meer over kan vertellen xDTypisch geval van: OEPSIE.
Je beschrijft het altijd zo heerlijk droogmaar het is goed dat we af en toe gewaarschuwd worden met dit soort reports. Het kan niet vaak genoeg gezegd hoe serieus link benzo’s kunnen zijn. Zelf alleen heel mild ervaring met de BB (benzo black-out), gewoon een gesprek teruglezen dat ik me niet echt meer herinner ofzo haha (en vind mezelf dan vaak een nogal ongeremde versie van mezelf achteraf), maar dit lijkt me creepy shit!
Maar inderdaad, het is gebeurd, nu niet meer mee inzitten. Het was in ieder geval potent spul geloof ik. 👍🏻
Ja ik ben weer okee hoor! Voor zover ik kan nagaan heb ik geen (onherstelbare) stommiteiten begaan. Dus goede manier om het af te leren zoDat is schrikken @Neo-Shulginist ! En als ik eerlijk ben ook niet verwacht dat jij dit zo zou doen. i know, we zijn allemaal mensen en mensen maken fouten maar jij als expert? Die mensen altijd zo waarschuwt voor benzo’s en valse nuchterheid.
Naja whats kebuert is kebeurt… Wel eng zoveel kwijt zijn lijkt me. Voel je je nu weer oke?
Gelukkig! Wel een leerzaam moment. We zijn nooit te oud om te leren! 😉Ja ik ben weer okee hoor! Voor zover ik kan nagaan heb ik geen (onherstelbare) stommiteiten begaan. Dus goede manier om het af te leren zo![]()
Dit was exact mijn eerste gedachte !😄Ik ken het ook niet… Vind het echt heftig.
Had dit trouwens niet van jou verwacht @Neo-Shulginist… 😅😂 Ik denk die weet wel beter…
Mazzeltje: de bestelling die ik online had gedaan, maar die ik niet nodig had, blijkt niet betaald te zijn. Gelukkig was ik de betaling ook vergeten 🥳
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."