#1
Het kan altijd erger π
Ja ik vind het best kut eigenlijk. Ik wil het liever loslaten; het is toch al gebeurd dus ik kan er niks aan doen. Maar toch blijf ik het me steeds afvragen. En hier en daar vind ik dan ook sporen terug van mezelf. Zoals daarnet; toen vond ik een gebroken bord in de vuilnisbak. Kennelijk is dat ergens bij de trap gebeurd want toen ik daar keek zag ik nog wat scherven.wat vind je van die ervaring dat je 2 dagen kwijt bent en nix meer herinnerd ?
Ik had nul tolerantie want ik had al zeker 3 maanden geen benzo aangeraakt. En wss heb ik dus 7,4 milligram alprazolam op, dus dan kan je wel dat soort dingen verwachtenzal wel te maken hebben met tolerantie die opgestapeld is door de jaren heen veronderstel ik ?.
Leuk spul is het ook heβ¦ πVan een maatje had ik wat Xanax-bars met 3,7 milligram alprazolam gekregen. Volgens mij werken die dingen wel, want ik heb geen flauw benul wat ik de afgelopen twee dagen heb gedaan
Ik ben deze week vrij, dus ik vond dat ik op dinsdag wel eens zo'n bar kon nemen. Als het goed is bevatten ze 3,7 milligram alprazolam, een flinke hoeveelheid. Ik begon dus eerst maar met een halfje. Alleen na een uur dacht ik nog niet zoveel te voelen. Dus nam ik nog een halfje.
Toen begon de twijfel: waren dit nou de bars van 3,7 milligram, of toch die van 2 milligram? Ik kon het me niet meer echt herinneren. Een half uur na het tweede halfje voelde ik nog niet veel (dacht ik). Voor de zekerheid slikte ik er toen nog maar een hele Xanax bar bij.
Vanaf toen werd het zwart.
Mijn eerstvolgende herinnering is er eentje van een videocall die ik op woensdagochtend had. Ik had duidelijk last van slurred speech, en het kan haast niet anders dan dat degene met wie ik videobelde nogal in de gaten had dat ik echt totaal van de kaart was. Ik heb ook geen idee of het gesprek echt een uur zou hebben geduurd, want ik kan me echt niet voorstellen dat het langer dan twee minuten heeft geduurd. Maar misschien hebben we het uur wel volgeluld en stond ik al die tijd voor paal
De volgende herinnering die ik heb was van gisteren, donderdag. Ik ben toen op coffeeshoptour gegaan. Ondertussen kwam ik erachter dat ik woensdag nog allerlei dingen online heb zitten kopen die ik helemaal niet nodig heb. Ik kan me er echt totaal niks van herinneren. Kennelijk heb ik woensdag roti gegeten, want mijn zus vroeg hoe de roti beviel die ze had aangeraden. En ik zie in mijn telefoon dat ik nog 18 minuten met mijn oma heb gebeld dus nu bid ik echt keihard tot God dat ik geen gekke dingen heb gezegd.
Want ik heb echt geen flauw benul wat er die twee dagen is gebeurd![]()
Ik ben dan wel weer zo'n privacy-activist dat ik al dat soort volgopties uit heb staan en geblokkeerd. Maar ik heb wel nog ff gecheckt op de navigatie of ik niet ben gaan rijden maar dat blijkt gelukkig niet het geval te zijn geweestAls je Android hebt kan je op je mobiel nog even in Google Maps in je timeline kijken of je nog buiten bent geweest.
Haha ja ik ben inderdaad als forensisch detective op zoek gegaan naar mijn eigen sporen. Een deel heb ik teruggevonden, maar veel ook niet. Ik denk eigenlijk dat ik voornamelijk geslapen heb want anders had ik denk ik nog wel wat meer digitale sporen achtergelaten.Dit klinkt als een leuke crimi waar je op zoek moet gaan naar de dader, maar waarbij je nog niet weet wat er precies gedaan is door de dader. π
Ik ken het ook nietβ¦ Vind het echt heftig.Ik snap die benzo black-out / zombie stateβs echt niet..
Ik was (zal ik altijd blijven) zo een benzo junk , maar heb nog nooit een black-out gehad.
Zelfs niet eens effe in slaap vallen op de zetel ofzo.
zal wel te maken hebben met tolerantie die opgestapeld is door de jaren heen veronderstel ik ?.
wat vind je van die ervaring dat je 2 dagen kwijt bent en nix meer herinnerd ?
Haha ja meestal wel. Maarja, zo zie je maar dat niks menselijks mij vreemd isHad dit trouwens niet van jou verwacht @Neo-Shulginistβ¦ π π Ik denk die weet wel beterβ¦
Ja best wel gek die 3,7 mg.Wat voor bars bevatten er 3,7 mg alprazolam dan? Waren dit fakies? En zo ja, getest?
Het zijn geen farmaceutisch geproduceerde maar ik ben er wel vrij zeker van dat het alprazolam is. Of het exact 3,7 mg per pil is; dat weet ik niet. Ik kan me best voorstellen dat de ene pil wat meer bevat dan de andere, want zo netjes gedrukt zien ze er ook weer niet uit. Ze zijn wel best sterk in ieder gevalJa best wel gek die 3,7 mg.
Dat je die blackout hebt gehad is best wel lang namelijk. Heb eens na een 10mg eti welgeteld 2 uurtjes een boodschapje gedaan en kwam thuis met de meest onzinnige dure zooi, maar 2 dagen is wel echt bizar van alprazolam zeg π€― zeg niet dat het niet mogelijk is hoor want 3,7 x2 is echt wel heel veel, maar dan had je van die halve al wat moeten voelen, zeker de snelle come-up van alprazolam (+-20 min oraal) dan had je na die eerste twee halven al behoorlijk sedated moeten zijn.
Tenzij het pressies zijn inderdaad, maargoed 7,4 mg alprazolam kan best wel resulteren in meerdere dagen black outs. Je bent de eerste niet.
Stay safe! Er worden veel mensen wakker op plekken waar ze niet willen zijn, dan is een videocall nog het minst erge probleem π€£
Het zijn geen farmaceutisch geproduceerde maar ik ben er wel vrij zeker van dat het alprazolam is. Of het exact 3,7 mg per pil is; dat weet ik niet. Ik kan me best voorstellen dat de ene pil wat meer bevat dan de andere, want zo netjes gedrukt zien ze er ook weer niet uit. Ze zijn wel best sterk in ieder geval![]()
Maar aan 1 mg alprazolam heb ik vaak meer dan genoeg.
Pfoei.. En dat bij maal acht..
Heerlijk om te lezen!Bartard stories bro haha π
Heerlijk om te lezen!
Bartard stories bro haha π
Wat zijn bartard stories? Als hardcorefrk het leuk vindt om te lezen zal het wel niet zoveel bladzijden hebben en veel plaatjes.Heerlijk om te lezen!
Als het echt een goede bartard story is om te lezen, niet inderdaad. Bij Neo-Shulginist valt het gelukkig allemaal nog wel mee.Maar niet om in de hoofdrol te spelen!
Xanax (bar) re(tard) storiesWat zijn bartard stories? Als hardcorefrk het leuk vindt om te lezen zal het wel niet zoveel bladzijden hebben en veel plaatjes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."