#1
Wat zeg je nou allemaal? Ik versta er niks van.
Wat zeg je nou allemaal? Ik versta er niks van.
Hulde aan de 3-MMC! Hoezee.. Hoezee.. Hoezee!3mmc
Ik begon aan mijn 16de partydrugs nemen op dnb feestjes enzo iedereen weet wel hoe het loopt . Eens xtc , ket , mdma …
Toen werd ik voorgesteld aan 3mmc .. wat een wonderpartydrugs vergeleken met andere ‘’ standaard ‘’ partydrugs ..
Kan idd verslavend zijn in erge vorm alsje het snuift , en daarmee bedoel ik de drang om bij te nemenzeker als je sosa wat gewend bent .. dan val je zegmaar in die zelfde cyclus van bijnemen om de 20 -30 minuten ..
maar eens je weet wat je moet doseren en je kan jezelf beheersen is dit echt top spul . Je kan de setting gewoon perfect controleren . Wilje feesten, dan ga je gewoon kei hard los op de muziek . Maar kan je tegelijkertijd ook gewoon sofa chillings en gewoon dat gevoel van ‘’ wow nu ben ik echt wel goed ‘’
Gewoon weten wanneer je moet stoppen met bijdoseren en genoeg slapen en eten . Dan heb je zelfs geen kater zoals van mdma of speed ofzo. Echt een wonder middel maaaaar je moet jezelf echt kennen en weten wanneer dat beetje net teveel isdat beetje meer dosering die je een 3daags weekend zou aanleiden 😂 eens je die grens vind is het gewoon een top partry drug
Grtz
Ruik ik sarcasme of? Laten we onze ervaringen delenHulde aan de 3-MMC! Hoezee.. Hoezee.. Hoezee!
En hoe weet je hoeveel je moet doseren dan? Een wondermiddel zou k het niet noemen hoor, een subtiel mood verbeteraar zou ik eerder zeggen.maar eens je weet wat je moet doseren en je kan jezelf beheersen is dit echt top spul .
Voor mij persoonlijk, als ik meer de md rush wil neem ik capsules van 180 - 200 mgBeste Niel
Heb zelf eigenlijk weinig interesse in dit middel, wat serotonine betreft hou ik het lekker bij mdma.
Jouw ervaringen hebben me ook niet echt overtuigt om het toch te proberen, maar veel plezier ermee.
groet,
Bossenaar
Zuivere speed is de shit, padre.Ik snap de hype niet helemaal. Het is leuk, maar daar is alles wel mee gezegd. Gewoon cathinone met een methylgroep, boring, zelfs gewone zuivere speed is beter.
Helaas heten dealers altijd bassie de clownZuivere speed is de shit, padre.
Zoek de dunste man op het feest en vraag zijn contacten!Helaas heten dealers altijd bassie de clown
Je haalt me de woorden uit de mond hahaEen wondermiddel zou k het niet noemen hoor, een subtiel mood verbeteraar zou ik eerder zeggen.
Vind ze moeilijk te vergelijken. Dat euforische randje aan 3-MMC is wel leuk, dat heb je bij speed niet. Aan de andere kant heeft speed iets helders, wat ook wel fijn is.Ik snap de hype niet helemaal. Het is leuk, maar daar is alles wel mee gezegd. Gewoon cathinone met een methylgroep, boring, zelfs gewone zuivere speed is beter.
Verkeerde ‘draadje’ denk ik 😉5-Mapb
Ah, daarom komen ze altijd bij mij om drugs vragen op een festival…. Nou snap ik m! 😜Zoek de dunste man op het feest en vraag zijn contacten!
Ik denk dat je gelijk hebt.Verkeerde ‘draadje’ denk ik 😉
Was je op zoek naar een vervanger voor 3-mmc, omdat je 5-mapb gebruikte?Ik denk dat je gelijk hebt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."