Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc , inderdaad gevaarlijks spul . Maar O zo top als je weet hoe je ermee moet omgaan (doseren) (snuiven of Bommetjes

3mmc , inderdaad gevaarlijks spul . Maar O zo top als je weet hoe je ermee moet omgaan (doseren) (snuiven of Bommetjes

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
StraatPiraat zei:
Klik om te vergroten...
Wat zeg je nou allemaal? Ik versta er niks van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
N
Niel charlito
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
3mmc
Ik begon aan mijn 16de partydrugs nemen op dnb feestjes enzo iedereen weet wel hoe het loopt . Eens xtc , ket , mdma …
Toen werd ik voorgesteld aan 3mmc .. wat een wonderpartydrugs vergeleken met andere ‘’ standaard ‘’ partydrugs ..
Kan idd verslavend zijn in erge vorm alsje het snuift , en daarmee bedoel ik de drang om bij te nemen :wink: zeker als je sosa wat gewend bent .. dan val je zegmaar in die zelfde cyclus van bijnemen om de 20 -30 minuten ..
maar eens je weet wat je moet doseren en je kan jezelf beheersen is dit echt top spul . Je kan de setting gewoon perfect controleren . Wilje feesten, dan ga je gewoon kei hard los op de muziek . Maar kan je tegelijkertijd ook gewoon sofa chillings en gewoon dat gevoel van ‘’ wow nu ben ik echt wel goed ‘’
Gewoon weten wanneer je moet stoppen met bijdoseren en genoeg slapen en eten . Dan heb je zelfs geen kater zoals van mdma of speed ofzo. Echt een wonder middel maaaaar je moet jezelf echt kennen en weten wanneer dat beetje net teveel is :wink: dat beetje meer dosering die je een 3daags weekend zou aanleiden 😂 eens je die grens vind is het gewoon een top partry drug
Grtz
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niel charlito zei:
3mmc
Ik begon aan mijn 16de partydrugs nemen op dnb feestjes enzo iedereen weet wel hoe het loopt . Eens xtc , ket , mdma …
Toen werd ik voorgesteld aan 3mmc .. wat een wonderpartydrugs vergeleken met andere ‘’ standaard ‘’ partydrugs ..
Kan idd verslavend zijn in erge vorm alsje het snuift , en daarmee bedoel ik de drang om bij te nemen :wink: zeker als je sosa wat gewend bent .. dan val je zegmaar in die zelfde cyclus van bijnemen om de 20 -30 minuten ..
maar eens je weet wat je moet doseren en je kan jezelf beheersen is dit echt top spul . Je kan de setting gewoon perfect controleren . Wilje feesten, dan ga je gewoon kei hard los op de muziek . Maar kan je tegelijkertijd ook gewoon sofa chillings en gewoon dat gevoel van ‘’ wow nu ben ik echt wel goed ‘’
Gewoon weten wanneer je moet stoppen met bijdoseren en genoeg slapen en eten . Dan heb je zelfs geen kater zoals van mdma of speed ofzo. Echt een wonder middel maaaaar je moet jezelf echt kennen en weten wanneer dat beetje net teveel is :wink: dat beetje meer dosering die je een 3daags weekend zou aanleiden 😂 eens je die grens vind is het gewoon een top partry drug
Grtz
Klik om te vergroten...
Hulde aan de 3-MMC! Hoezee.. Hoezee.. Hoezee!
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste Niel

Heb zelf eigenlijk weinig interesse in dit middel, wat serotonine betreft hou ik het lekker bij mdma.

Jouw ervaringen hebben me ook niet echt overtuigt om het toch te proberen, maar veel plezier ermee.

groet,
Bossenaar
N
Niel charlitoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardcore_frk zei:
Hulde aan de 3-MMC! Hoezee.. Hoezee.. Hoezee!
Klik om te vergroten...
Ruik ik sarcasme of? Laten we onze ervaringen delen
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niel charlito zei:
maar eens je weet wat je moet doseren en je kan jezelf beheersen is dit echt top spul .
Klik om te vergroten...
En hoe weet je hoeveel je moet doseren dan? Een wondermiddel zou k het niet noemen hoor, een subtiel mood verbeteraar zou ik eerder zeggen.
N
Niel charlitoLid
01-01-2024, 00:00
#7
bossenaar567 zei:
Beste Niel

Heb zelf eigenlijk weinig interesse in dit middel, wat serotonine betreft hou ik het lekker bij mdma.

Jouw ervaringen hebben me ook niet echt overtuigt om het toch te proberen, maar veel plezier ermee.

groet,
Bossenaar
Klik om te vergroten...
Voor mij persoonlijk, als ik meer de md rush wil neem ik capsules van 180 - 200 mg
Bij snuiven de helft .
en ja liever md zou ik persoonlijk niet zeggen want daarvan heb je sowieso een dip . Ik ervaar zelden een kater of dip van 3mmc .. maar sommige vrienden dan weer wel
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap de hype niet helemaal. Het is leuk, maar daar is alles wel mee gezegd. Gewoon cathinone met een methylgroep, boring, zelfs gewone zuivere speed is beter.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ik snap de hype niet helemaal. Het is leuk, maar daar is alles wel mee gezegd. Gewoon cathinone met een methylgroep, boring, zelfs gewone zuivere speed is beter.
Klik om te vergroten...
Zuivere speed is de shit, padre.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hardcore_frk zei:
Zuivere speed is de shit, padre.
Klik om te vergroten...
Helaas heten dealers altijd bassie de clown
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Helaas heten dealers altijd bassie de clown
Klik om te vergroten...
Zoek de dunste man op het feest en vraag zijn contacten!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zou wel echt oppassen met dit spul de cravings zijn heftig althans voor mij
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeelanddude zei:
Een wondermiddel zou k het niet noemen hoor, een subtiel mood verbeteraar zou ik eerder zeggen.
Klik om te vergroten...
Je haalt me de woorden uit de mond haha
Maar ik begrijp het wel. In een eerdere terugval al eens 5 weken dagelijks gedaan. En ermee stoppen kan dan behoorlijk naar voelen. Tot het punt dat je met vlagen bijna knock out lijkt te gaan. En als het in mijn zichtveld komt, is de zucht er meteen en die is pittig, maar wel overkomelijk.
o
oppeppertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn ervaring met 3mmc vind ik een beetje apart.
Ik heb 1x een avond vol aan de 3mmc gezeten, vooral omdat de 4mmc op was en ik zo die nacht wel zin had om een keer goed van het padje af te gaan, besloot ik 3mmc te nemen.
Zo gezegd zo gedaan, zat (zoals gewoonlijk met 3- of 4mmc) vastgeplakt aan een goede vriendin van me.
Een paar weken later besloot ik weer eens 4mmc te nemen, maar vreemd genoeg heb ik sinds mijn eerste en laatste keer 3mmc, superveel cravingsgevoel richting 4mmc, zoals ik het nog nooit gevoeld had.
Ik verdenk de 3mmc ervan dat dit iets in mij heeft gedaan waardoor ik 4mmc nóg lekkerder ben gaan vinden.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik snap de hype niet helemaal. Het is leuk, maar daar is alles wel mee gezegd. Gewoon cathinone met een methylgroep, boring, zelfs gewone zuivere speed is beter.
Klik om te vergroten...
Vind ze moeilijk te vergelijken. Dat euforische randje aan 3-MMC is wel leuk, dat heb je bij speed niet. Aan de andere kant heeft speed iets helders, wat ook wel fijn is.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#16
5-Mapb
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
StraatPiraat zei:
5-Mapb
Klik om te vergroten...
Verkeerde ‘draadje’ denk ik 😉
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hardcore_frk zei:
Zoek de dunste man op het feest en vraag zijn contacten!
Klik om te vergroten...
Ah, daarom komen ze altijd bij mij om drugs vragen op een festival…. Nou snap ik m! 😜
Ik ben 50 plusser met het postuur van een 13 jarige… 😂😂
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
Verkeerde ‘draadje’ denk ik 😉
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je gelijk hebt.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
StraatPiraat zei:
Ik denk dat je gelijk hebt.
Klik om te vergroten...
Was je op zoek naar een vervanger voor 3-mmc, omdat je 5-mapb gebruikte?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."