Ik heb een bak aardbeien... ![:)]()

Ik ook! Heb haast doorlig(zit)plekken van het bankhangen de afgelopen 12 maandenIk mis sowieso het uitgaan man. De houseparty's zijn leuk maar het is toch anders haha
We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
Lang hahaWe gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
Ja wij hebben nog maar niks gekocht. We zien het wel weer wanneer t allemaal kan. Zul je zien dat je ze voor niks koop.Ik had vet veel kaarten voor dit jaar.... Alleen awakenings gaat door helaas...naja wellicht met ADE nog even knallen.
Lang genoeg hahaha. Lekker man.We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
Haha doorligplekken valt wel mee we maken er vaak wel een feestje van.Ik ook! Heb haast doorlig(zit)plekken van het bankhangen de afgelopen 12 maanden
Thuis feesten is af en toe leuk, maar nu wel lang genoeg weer...
De komende jaren geen huisfeestjes voor mij als dit alles voorbij is!
Hmm vind je hartslag ook lekker laag.Nog lekker aan het dansen met een HR van 115. Opvallend vind ik dat die niet zo stijgt! Niet zo hard als ik in ieder gevalOok heb ik het met MDMA altijd heel heet, ik zit echt op een comfortabel temperatuurtje eigenlijk. Schommelt ook niet zo veel meer!
Hallucineer je ook ? Kleuren zien en geometrische vormen ?Jaaa ja, nu begin ik mijn kaken écht een beetje te voelen. Hiervoor viel het mee, een beetje getril maar niet heel veel spanning. Die komt nu opzetten!
Ik ga lekker op xtcIk ga nu ook wel lekker op een hele pil HR:134
Wat een fijne mensen hier op het forum🤩
Iedereen geniet lekker!!
Ik merkte net dat alles een beetje vloeit! Het ziet er een beetje zacht uit allemaal, geen geometrie nog!Hallucineer je ook ? Kleuren zien en geometrische vormen ?
Hmm ik ben daar best gevoelig voor met MDMA en 6apbIk merkte net dat alles een beetje vloeit! Het ziet er een beetje zacht uit allemaal, geen geometrie nog!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."