Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip report 3MMC verslaving

Trip report 3MMC verslaving

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
Lavida22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond mensen,

ik ben een jonge van 19, en ben al zo 2 jaar bezig met miauw gebruike, eerst kon ik met een gram 2 weekenden doen. Ik ben door de corona ook thuis te komen zitte, dus dan was t vaak vanaf vrijdag biertje drinkem dan op de vrijdag avond en dan trok ik hem door tot zondag soms een uitschieter tot maandag en dan was ik van. Vrijdag tot maandag avond wakker. In t begin gebeurde dat 1x per maand, maar nu lig ik ook gewoon doordeweeks wakker ik ben het hele regelmaat kwijt. Eerst snoof ik alleen, maar nu doe ik een bommetje op gevoel maken en innemen, het is nu sins 3maanden ongeveer dat ik zegmaar losgeslagen ben. Ik dacht ik doe de rem dr wel ff op. Maar dat gaat dus niet zo makkelijk…

Het is nu vrijdag avond 10 september 2021.
Ik lig nu vanaf donderdagmorgen wakker, die dag daarvoor had ik niet gebruikt. Als k zelf voorneem om niet te gaan gebruiken, gaat het ALTIJD mis. Ik fix t toch altijd weer, en trek altijd minimaal 1 nacht/dag door. Ik kan gewoon niet meer stoppe. Ik gebruik veel dat zei ik net al, mijn record was 12gram over 4 dage wakker. (Ben er niet trots op) ik schrok me rot die ochtend toen ik met koppijn en helemaal vaag wakker werd. Ik vermoed ook dat ik t spul zo erg heb misbruikt dat het op me serotonine begint te werken. Ik heb de symptomen opgezocht.

(plotselinge, rukachtige spiersamentrekkingen), hyperreflexie, ataxie (coördinatiestoornis van de spieren) bewegingsonrust, insulten, slaapverlamming.

zoals dit bijvoorbeeld zijn er een paar. Ik zit nu op 4 gram vanaf donderdagavond, ik voel dat mn bloedvaten vernauwend aanvoelen. Ook zweet ik soms heel erg en soms zweet k helemaal niet. Ik voel de euforie die ik eerst voelde al 1,5jaar niet meer. Ook als k nu een nachtje doorhaal krijg ik koppijn, krijg hem heel moeilijk omhoog, heb 2jaar lang elk weekend gebruikt em ik had toem nog een vriendin en ik merkte gewoon dat de seks nuchter steeds minder werd. Ik heb t denkik ff verkloot en te erg misbruikt, ik ben mezelf niet ik zit in mijn eigen bubbel en daar wil ik uit. En dat wil en ga k helemaal zelf doen. Ben ik x eerder 2/3maand gestopt. Na een week ging t makkelijk af, maar na 2,5maand kwam ik op een feestje en bood iemand t aan, en dan verzin je zelf van “jaa eentje kan wel” hoe stom kann je zijn als je 3maand gestopt bent. Maarja dus toen een terugval, ik heb nu ook werk vanaf deze weeek dus dat zal ook wel helpen om er niet doordeweeks overna te denken. En niet meer te gebruiken. Ook heeft dat spul ofja heb ik zelf gedaan uiteindelijk maar kom op dat goedje neemt je gewoon over, en ja…. Voor ik t weet ben k weer 2 nachten verder en is er 8 gram doorheen, ik ben zo blijn dat ik eigenlijk nooit nog last heb gehad van mn hart of mn longen. Ik merkte wel dat het voetballen zowat niet meer ging. Mn conditie is echt ver zoek. Nouja verder eet en drink ik wel gewoon als k doorhaal.

nou was mn vraag, mensen die dit ook herkennen of iets ik die richting, tips of dingen die fijn zijn zodat je er niet aam denkt. Ik wil echt kappen en ik weet het dat moet ik zelf doen en ik ga jullie op de hoogte houden.

ik heb geen zin in discussie over de aantal grammen ik weet dat ‘t absurt is, maarja t gebeurd en t word steeds meer ik ga en wil nu een einde aan dit leven maken, en weer normaal blij kunnen zijn om iets kleins bijvoorbeeld.

Ook merk ik dat de jeugd die 3MMC gebruikt steeds jonger worden. Ik zeg het je dat het nog eem flink zooitje gaat worden.

alvast bedankt
m
magnetarLid
01-01-2024, 00:00
#2
man ik heb voor de eerste keer die 3 mmc geanalyseerd het is een raar smaakje dat wel!
ben benieuwd naar het gevoel na al die comments!
K
Knuffel PandaLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Lavida22 sterkte!!
K
Knuffel PandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind t ook wel goed dat t binnenkort niet meer legaal te verkrijgen is, heb het zelf een paar keer gebruikt en gezien waarom de jeugd zichzelf hier makkelijk in kan verliezen. Een zeer link goedje
m
magnetarLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind me zelf nogal normaal doen :grin:
geef es een voorbeeld
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
magnetar zei:
ik vind me zelf nogal normaal doen :grin:
geef es een voorbeeld
Klik om te vergroten...

Ja tegen jezelf lullen is zoo normaal 🤷‍♂️🤦.
K
Knuffel PandaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb momenteel geen vriendin en porno i.c.m. 3mmc kan erg lekker zijn zolang je je grenzen kan bewaken wat mij nogal moeilijk lijkt als je jezelf nog niet goed kent
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Knuffel Panda zei:
Heb momenteel geen vriendin en porno i.c.m. 3mmc kan erg lekker zijn zolang je je grenzen kan bewaken wat mij nogal moeilijk lijkt als je jezelf nog niet goed kent
Klik om te vergroten...
Gewoon Grindr installeren en je neukt over een uur.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Verdiep je eens goed in wat 3mmc met je lijf en je hersenen doet, ga echt op onderzoek uit. Kijk ook filmpjes en lees artikelen over de werking van drugs in de hersenen. Dat doet je beseffen wat voor schade je aanricht met dit gebruik. Mij heeft dat echt geholpen, bij het stoppen met roken. Het geeft motivatie, je gaat meer beseffen waar je mee bezig bent.

Succes!
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
Dus je bent een geest geworden? Die iedereen gaat waarschuwen hoe gevaarlijk 3mmc is want als je er grammen van gebruikt gaat het niet goed met je 🙄🙄👀
Thx, dat niemand dit eerdere dacht zeg
Klik om te vergroten...
Doe lekker wat je wil maat maar als je dood neervalt ga ik je niet reanimeren
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maat die shit heeft me doodgemaakt letterlijk kap gwn
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
A'dam student zei:
Maat die shit heeft me doodgemaakt letterlijk kap gwn
Klik om te vergroten...
Dus je bent een geest geworden? Die iedereen gaat waarschuwen hoe gevaarlijk 3mmc is want als je er grammen van gebruikt gaat het niet goed met je 🙄🙄👀
Thx, dat niemand dit eerdere dacht zeg
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
A'dam student zei:
Ook EHBO gedaan? nice
Klik om te vergroten...
Nee, maar ik ken Stayin’ Alive van de Bee Gees
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
A'dam student zei:
Doe lekker wat je wil maat maar als je dood neervalt ga ik je niet reanimeren
Klik om te vergroten...
Ik wel hoor @Zeelanddude (tenzij je zo’n ‘do not perform cpr’ ketting hebt)
K
Knuffel PandaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is beter ja, dat is een feit. Maar heb t over de jeugd. Denk dat ze in handelingen kunnen vervallen waar sommigen toch nog wel lang spijt van zullen krijgen. Misschien zelfs een trauma oplopen. Maar je hebt zeker gelijk, keep it real!
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#16
SneeuwStorm zei:
Eminem.. die meent ook niet alles wat hij schrijft.
Klik om te vergroten...
Je begrijpt het principe niet, ik ga daar geen woorden meer aan vuil maken.
Joe
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
gekkemanlol zei:
dat dus dankzij telefonische hulp is het mijn gelukt om paar jaren geleden mijn vader te reanimeren 15 min lang
later in het ziekenhuis werd gezegd als je dat niet had gedaan had hij zeker dood geweest
Klik om te vergroten...

Wow, wat bijzonder! Heb je echt goed gedaan dan. Kan me niet voorstellen hoe heftig het is je eigen vader te moeten reanimeren. Gelukkig dat-ie het heeft overleefd!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die ene zei:
Je hebt de woorden ‘veroordeeld’ en ‘doodslag’ beiden in een zin gebruikt na de les. Echt waar! Mijn geheugen laat me nooit in de steek hoor!
Klik om te vergroten...
Was dat niet een volstrekt andere zin? Zoals 'nooit iemand zijn helm af doen na een ongeluk, want als hij nekletsel heeft kan hij verlamd raken en kun je veroordeeld worden voor doodslag'?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lavida22 zei:
nou was mn vraag, mensen die dit ook herkennen of iets ik die richting, tips of dingen die fijn zijn zodat je er niet aam denkt.
Klik om te vergroten...
Alles, ik herken alles in je verhaal.
Dacht even dat ik hem zelf geschreven had. De dosissen, leeftijd, 2 jaar al 3m misbruiken, klachten, het doorhalen, die slaapverlamming, praktisch alles ervaarde ik precies hetzelfde behalve het niet meer omhoog krijgen.

Nu houd ik het soms wat langer vol maar het gebruik blijft ongeveer wekelijks, en wanneer ik dan gebruik is het altijd doorhalen en word het wel 2 gram. Afgelopen 2 weken ging het weer helemaal mis na wat drama in m'n situatie en voor ik het wist zat ik weer met dezelfde klachten e.d

Ik kan weinig aan je verhaal toevoegen maar ik vroeg me wel af;
Heb je ook dat je hart nuchter soms ineens heel hoog is en dan weer rustig word?
Bij mij is een hartritmestoornis geconstateerd, AVNRT, als gevolg van het misbruik. Dit is helaas nooit weggegaan.

Tevens vroeg ik me dit af; de brainzaps gingen bij mij over in een soort slaapverlamming terwijl ik nog niet sliep maar gewoon even ging liggen. Heb jij dit ook, dat je dan spontaan niet meer bewegen kan? Op een gegeven moment gebeurden er dan ook dingen, mensen die op me af kwamen, geklop op de deur, een gestalte in de hoek van m'n kamer etc.

Dit heeft uiteindelijk ook tot een psychose geleid.
Heftige shit, hoe gaat het nu met je en het gebruik?
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flualhamdulillam zei:
Ik wel hoor @Zeelanddude (tenzij je zo’n ‘do not perform cpr’ ketting hebt)
Klik om te vergroten...
Ook EHBO gedaan? nice

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."