#1
Totdat diegene die je reanimeerde dood gaat, je niet bevoegd was en doodslag op je geweten hebt. It happensIk wel hoor @Zeelanddude (tenzij je zoân âdo not perform cprâ ketting hebt)
Totdat diegene die je reanimeerde dood gaat, je niet bevoegd was en doodslag op je geweten hebt. It happensIk wel hoor @Zeelanddude (tenzij je zoân âdo not perform cprâ ketting hebt)
Totdat diegene die je reanimeerde dood gaat, je niet bevoegd was en doodslag op je geweten hebt. It happens
Hmm ik weet niet hoe het zit met iemand die klinisch dood is. Ik geloof je direct, want als iemand klinisch dood is kan je ook niet iemand verder doden đ€Iemand die gereanimeerd moet worden, dus geen bloedsomloop heeft, is op dat moment - klinisch - dood. Dit kan alleen âomgekeerd wordenâ door een geslaagde reanimatie (en een portie geluk). Je kunt dus geen doodslag op je dak krijgen omdat je iemand die klinisch dood was zonder succes probeerde te reanimeren terwijl je geen bevoegdheid had. Er valt in zoân geval alleen winst te behalen. Het âverliesâ kunnen een aantal gebroken ribben zijn maar nogmaals; iemand zou sowieso dood zijn (gebleven) zonder interventie, dus als iemand een reanimatie niet te boven komt wordt jou niets verweten, of je nu perfect kon reanimeren of niet.
Niets doen is altijd de minst goede keuze, in dit geval.
Hmm ik weet niet hoe het zit met iemand die klinisch dood is. Ik geloof je direct, want als iemand klinisch dood is kan je ook niet iemand verder doden đ€
Mijn vrouw werd op de opleiding verteld dat als je niet bevoegd bent te reanimeren, je dat beter niet kan doen omdat je dan veroordeeld kan worden voor doodslag.
Ik zei dat het niet verstandig is en je het beter over kan laten aan iemand die het wel kan/er bevoegd voor is. Smartass đ€ȘHmm ik weet niet hoe het zit met iemand die klinisch dood is. Ik geloof je direct, want als iemand klinisch dood is kan je ook niet iemand verder doden đ€
Mijn vrouw werd op de opleiding verteld dat als je niet bevoegd bent te reanimeren, je dat beter niet kan doen omdat je dan veroordeeld kan worden voor doodslag.
Ik zei dat het niet verstandig is en je het beter over kan laten aan iemand die het wel kan/er bevoegd voor is. Smartass đ€Ș
Scheelt dat hulpdiensten ook mensen zonder diploma o.i.d via de telefoon kunnen begeleiden đđ»Als zo iemand in de buurt is, is dat altijd het beste, uiteraard. Maar als je de enige aanwezige persoon bent, dan kun je beter wel gaan reanimeren, ook al heb je geen diploma.
Scheelt dat hulpdiensten ook mensen zonder diploma o.i.d via de telefoon kunnen begeleiden đđ»
Je hebt de woorden âveroordeeldâ en âdoodslagâ beiden in een zin gebruikt na de les. Echt waar! Mijn geheugen laat me nooit in de steek hoor!Ik zei dat het niet verstandig is en je het beter over kan laten aan iemand die het wel kan/er bevoegd voor is. Smartass đ€Ș
dat dus dankzij telefonische hulp is het mijn gelukt om paar jaren geleden mijn vader te reanimeren 15 min langZeker! Via telefonische instructies kunnen al veel levens worden gered.![]()
Je bent echt vreemd maat, stop met deze act.Nope, but I smoked dope in the cab
I'll stab you with the sharpest knife I can grab
Come back the next week and re-open your scab
Eminem.. die meent ook niet alles wat hij schrijft.Je bent echt vreemd maat, stop met deze act.
Je begrijpt het principe niet, ik ga daar geen woorden meer aan vuil maken.Eminem.. die meent ook niet alles wat hij schrijft.
dat dus dankzij telefonische hulp is het mijn gelukt om paar jaren geleden mijn vader te reanimeren 15 min lang
later in het ziekenhuis werd gezegd als je dat niet had gedaan had hij zeker dood geweest
Was dat niet een volstrekt andere zin? Zoals 'nooit iemand zijn helm af doen na een ongeluk, want als hij nekletsel heeft kan hij verlamd raken en kun je veroordeeld worden voor doodslag'?Je hebt de woorden âveroordeeldâ en âdoodslagâ beiden in een zin gebruikt na de les. Echt waar! Mijn geheugen laat me nooit in de steek hoor!
Alles, ik herken alles in je verhaal.nou was mn vraag, mensen die dit ook herkennen of iets ik die richting, tips of dingen die fijn zijn zodat je er niet aam denkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."