#1
Mmm, geen idee, nu geen behoefte aan.
Ff de tuin in.
Mmm, geen idee, nu geen behoefte aan.
Al geweest en wat aalbesjes geplukt. Bij binnenkomst bleken ze helaas minder rood en nog niet rijp... 😂Ff de tuin in.
Dit ja! Op je telefoon zitten en steeds posten is echt zonde van je LSD ervaring. Leg hem ff een tijdje weg en ga even de echte wereld in je opnemen!Het is mss lastig, maar leg echt even je phone weg en loop een rondje door je huis of ga even op wandel met je favo muziek op.
Je hebt een lage dosis op maar zo ga je er wel het meeste van genieten ☺️.
maar snap dat je alles wil delen. Had ik zaterdag ook 🤣
Precies!Als je wilt dan hè @De Dunne![]()
Wat vind je ervan tot nu toe? Ben je goed aan het trippen? Misschien wil ik ook een x lsd proberen maar dan met 1p beginnen.Lekker liedje ABBA!
Lekker liedje ABBA!
20ug doet echt helemaal niks. 30 ook nietNu 50 minuten geleden. Behalve wat “vertraging” in handgebruik merk ik niks. Ik hoop dat er nog meer komt!
Ik kan een halve zegel bijnemen? Of toch niet? What to do?
@Mindless en de rest?
Laat ik pas weten als alles achter de rug is. De ene keer is het GEWELDIG en de andere keer weer mwah.Wat vind je ervan tot nu toe?
Nee niet echt aan het trippen, half zeg maar hahaBen je goed aan het trippen
lsd =1p.Misschien wil ik ook een x lsd proberen maar dan met 1p beginnen.
Moet je je gevoel eens aanzetten! Wedden van wel hahahahaaaaaa lekker puhuuuuu bij mij wel... 😛20ug doet echt helemaal niks. 30 ook niet![]()
40mic doet het prima voor haar eerste keer. 👍20ug doet echt helemaal niks. 30 ook niet
Begin gewoon met 100....
Het wisselt sterk! Het ene moment vind ik het geweldig en voelt het zalig! Andere moment weer mwah... Blijf een tikkie raar gevoel houden, weet niet of dat met bodyload bedoeld word.Oh jawel hoor. Je bent er gewoon ongevoelig voor. Natuurlijk, je tript niet op zo'n dosering maar het kan een mooie moodboost geven, kleuren mooier maken en zelfs hele lichte patronen zichtbaar maken.
Hoe voelt het nu @De Dunne?
Oh jawel hoor. Je bent er gewoon ongevoelig voor. Natuurlijk, je tript niet op zo'n dosering maar het kan een mooie moodboost geven, kleuren mooier maken en zelfs hele lichte patronen zichtbaar maken.20ug doet echt helemaal niks. 30 ook niet
Begin gewoon met 100....
Ben wel benieuwd nu wat je van een volwaardige trip gaat vinden als je hier al goed op gaatShit, wordt melig... 😂😂😂
Dat sil my wat fertelle!Ben wel benieuwd nu wat je van een volwaardige trip gaat vinden als je hier al goed op gaat![]()
No moast ophâlde!Dat sil my wat fertelle!
it giet oan!
Naja, komt zomaar mijn Frieze kant naar boven druiven zeg!
Hahaha dit is al leuk om vanaf de zijlijn te mogen volgenDat sil my wat fertelle!
it giet oan!
Naja, komt zomaar mijn Frieze kant naar boven drijven zeg!
Al wordt er in dit topic niet gepraat over lijnen maar over zegels. Zijzegel dan? Wat vind jij @De Dunne ?Hahaha dit is al leuk om vanaf de zijlijn te mogen volgen
Heb google translate gebruikt om het te kunnen spellen hoor! Ik kan Fries heel goed verstaan, heel klein beetje spreken maar niet echt lezen of schrijven.No moast ophâlde!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."