Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report testrun 20 ug 1p-lsd!

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

196 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Mmm, geen idee, nu geen behoefte aan.
Klik om te vergroten...

Ff de tuin in.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Ff de tuin in.
Klik om te vergroten...
Al geweest en wat aalbesjes geplukt. Bij binnenkomst bleken ze helaas minder rood en nog niet rijp... 😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Het is mss lastig, maar leg echt even je phone weg en loop een rondje door je huis of ga even op wandel met je favo muziek op.
Je hebt een lage dosis op maar zo ga je er wel het meeste van genieten ☺️.

maar snap dat je alles wil delen. Had ik zaterdag ook 🤣
Klik om te vergroten...
Dit ja! Op je telefoon zitten en steeds posten is echt zonde van je LSD ervaring. Leg hem ff een tijdje weg en ga even de echte wereld in je opnemen!

Als je wilt dan hè @De Dunne :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Als je wilt dan hè @De Dunne :wink:
Klik om te vergroten...
Precies!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekker liedje ABBA!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Lekker liedje ABBA!
Klik om te vergroten...
Wat vind je ervan tot nu toe? Ben je goed aan het trippen? Misschien wil ik ook een x lsd proberen maar dan met 1p beginnen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Lekker liedje ABBA!
Klik om te vergroten...

Heerlijk om je zo te te zien genieten.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Nu 50 minuten geleden. Behalve wat “vertraging” in handgebruik merk ik niks. Ik hoop dat er nog meer komt!

Ik kan een halve zegel bijnemen? Of toch niet? What to do?

@Mindless en de rest?
Klik om te vergroten...
20ug doet echt helemaal niks. 30 ook niet :tongueout:

Begin gewoon met 100....
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thomas Shelby zei:
Wat vind je ervan tot nu toe?
Klik om te vergroten...
Laat ik pas weten als alles achter de rug is. De ene keer is het GEWELDIG en de andere keer weer mwah.
Thomas Shelby zei:
Ben je goed aan het trippen
Klik om te vergroten...
Nee niet echt aan het trippen, half zeg maar haha
Thomas Shelby zei:
Misschien wil ik ook een x lsd proberen maar dan met 1p beginnen.
Klik om te vergroten...
lsd =1p.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
20ug doet echt helemaal niks. 30 ook niet :tongueout:
Klik om te vergroten...
Moet je je gevoel eens aanzetten! Wedden van wel hahahahaaaaaa lekker puhuuuuu bij mij wel... 😛
(maakt sliep-uit gebaar)
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
20ug doet echt helemaal niks. 30 ook niet :tongueout:

Begin gewoon met 100....
Klik om te vergroten...
40mic doet het prima voor haar eerste keer. 👍

Het is duidelijk dat ze van haar dosis geniet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Oh jawel hoor. Je bent er gewoon ongevoelig voor. Natuurlijk, je tript niet op zo'n dosering maar het kan een mooie moodboost geven, kleuren mooier maken en zelfs hele lichte patronen zichtbaar maken.

Hoe voelt het nu @De Dunne?
Klik om te vergroten...
Het wisselt sterk! Het ene moment vind ik het geweldig en voelt het zalig! Andere moment weer mwah... Blijf een tikkie raar gevoel houden, weet niet of dat met bodyload bedoeld word.
Klammig, rare darmen maar ook weer niet, drang wat te doen maar als ik wat doe weer niet. En dat is het ene moment wel en andere moment niet.
Ik ben wel heel blij met de dosering! Denk dat ik hier goed aan doe voor de 1e keer.
Is het echt wat ik er al zo lang van verwachte? Mmmmm, dunno! Dat bepaal ik helemaal nadien!

Maar over all vermaak ik me goed! 😍
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
20ug doet echt helemaal niks. 30 ook niet :tongueout:

Begin gewoon met 100....
Klik om te vergroten...
Oh jawel hoor. Je bent er gewoon ongevoelig voor. Natuurlijk, je tript niet op zo'n dosering maar het kan een mooie moodboost geven, kleuren mooier maken en zelfs hele lichte patronen zichtbaar maken.

Hoe voelt het nu @De Dunne?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind het wel jammer dat die kleuren en vage patronen die ik met echt dichte ogen (donker maken) zag weg zijn. Dat was wel vet en was alleen vlak voor de piek.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Shit, wordt melig... 😂😂😂
Klik om te vergroten...
Ben wel benieuwd nu wat je van een volwaardige trip gaat vinden als je hier al goed op gaat :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Ben wel benieuwd nu wat je van een volwaardige trip gaat vinden als je hier al goed op gaat :grin:
Klik om te vergroten...
Dat sil my wat fertelle!
it giet oan!

Naja, komt zomaar mijn Frieze kant naar boven drijven zeg!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Dat sil my wat fertelle!
it giet oan!

Naja, komt zomaar mijn Frieze kant naar boven druiven zeg!
Klik om te vergroten...
No moast ophâlde!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Dat sil my wat fertelle!
it giet oan!

Naja, komt zomaar mijn Frieze kant naar boven drijven zeg!
Klik om te vergroten...
Hahaha dit is al leuk om vanaf de zijlijn te mogen volgen
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Hahaha dit is al leuk om vanaf de zijlijn te mogen volgen
Klik om te vergroten...
Al wordt er in dit topic niet gepraat over lijnen maar over zegels. Zijzegel dan? Wat vind jij @De Dunne ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
No moast ophâlde!
Klik om te vergroten...
Heb google translate gebruikt om het te kunnen spellen hoor! Ik kan Fries heel goed verstaan, heel klein beetje spreken maar niet echt lezen of schrijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."