Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report testrun 20 ug 1p-lsd!

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

196 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet je, welke dosering ik ook neem, er is 1 ding wat altijd gebeurt bij mij; ik voel me verbonden met alles en ben helemaal content met mezelf en dat alles.

Het hele 'circus' erom heen valt voor mij weg en dat voelt bevrijdend.

Ik hoop dat je dat op deze of hogere dosering ook ooit zo mag ervaren. Want daar ligt voor mij de kracht van LSD! 💖
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Heb het idee dat ik al meer ga voelen hahaha! Kan niet van die 2e zegel al zijn dus zal de 1e nu nog wat versterken. Maar tot nu toe geen vervelend of gek gevoel. Ook niet lekkerder of zo maar gewoon.
Klik om te vergroten...
Fijn dat je wat voelt. :)

Heb je al een lekker muziekje opstaan? Dat gaat meestal heerlijk samen met LSD.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel nu net als bij mdma dat ik iets waziger zie. Of dat mijn ogen moeilijker focussen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Proxima zei:
Fijn dat je wat voelt. :)

Heb je al een lekker muziekje opstaan? Dat gaat meestal heerlijk samen met LSD.
Klik om te vergroten...
Nee tv aan op NGC.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Das ook weer zo.
Hele of halve bijnemen?
Klik om te vergroten...
Dan zou ik ineens voor +40 gaan , ik vind tussen de 30 en 60ug een redelijk oncomfortabele dosis 80 is voor mij de sweetspot om een prachtige dag te hebben zonder al te veel visuals of mindfucks.
Maar wel de extase en iets andere waarnemening en mindset.

mijn persoonlijke ervaring eh.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Nee tv aan op NGC.
Klik om te vergroten...
Lekker natuurfilms kijken is ook wel fijn ja.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ik heb wel nu net als bij mdma dat ik iets waziger zie. Of dat mijn ogen moeilijker focussen.
Klik om te vergroten...
Jip dan heb je wel degenlijk lsd op.
Heb ik altijd , ik krijg altijd “bibberende” ogen of op hogere dosis rem met gesloten ogen :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Ik heb wel nu net als bij mdma dat ik iets waziger zie. Of dat mijn ogen moeilijker focussen.
Klik om te vergroten...
Dat is wel typisch voor het begin voor mij. Soms ga ik later juist in ultra HD zien maar dat is bij hogere doseringen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
Weet je, welke dosering ik ook neem, er is 1 ding wat altijd gebeurt bij mij; ik voel me verbonden met alles en ben helemaal content met mezelf en dat alles.

Het hele 'circus' erom heen valt voor mij weg en dat voelt bevrijdend.

Ik hoop dat je dat op deze of hogere dosering ook ooit zo mag ervaren. Want daar ligt voor mij de kracht van LSD! 💖
Klik om te vergroten...
Enjoy!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik wil dat ik lsd merk, merk ik het en als ikgeen lsd wil merken, merk ik het niet!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk dat er nu pas echt wat gaat gebeuren hahaha!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
vader zei:
De dunne van het vrouwelijke geslacht? Zie nu de avatar pas! omg!
Eerste keer begrijp ik, en doe je het in je ééntje?
Vind je het niet eng?
Klik om te vergroten...
Ja
ja
ja
nee tot nu toe niet.
Lange dingen beantwoorden is ff niet leuk nu en moeilijk hahahaha
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Denk dat er nu pas echt wat gaat gebeuren hahaha!
Klik om te vergroten...
Spannend, geniet ervan! 😘
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Glimlach, warmte, plakhanden, honger, kleuren iets anders maar niet extreem, wil niet onder de mensen komen maar wel sociaal zijn.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Uiteraard, sorry hé,
Je bent in ieder geval wel in een goede stemming, gaat goed komen.
Leuk en spannend!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Ja
ja
ja
nee tot nu toe niet.
Lange dingen beantwoorden is ff niet leuk nu en moeilijk hahahaha
Klik om te vergroten...
Dan zou ik gewoon men phune weg leggen en genieten van wat je leuk vind :wink:
Nu je het wat harder voelt rook dan geen jointje eh , later in de staart kan dat ook nog :)

enjoy. !
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Denk dat er nu pas echt wat gaat gebeuren hahaha!
Klik om te vergroten...
Yess!!

De Dunne zei:
Als ik wil dat ik lsd merk, merk ik het en als ikgeen lsd wil merken, merk ik het niet!
Klik om te vergroten...
Laat het toe!!

En inderdaad wacht please met het jointje. Kan later vanavond of zo ook nog wel. Dan krijg je weer een andere ervaring. Maar de pure LSD ervaring is het waard om te hebben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Omg een echo in het liedje van hoe heet dat mokkel ook weer... Die dood is gegaan op der 27e, zangeres lijkt uit de 70 jaren
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja kleuren zijn mooier nu! Vooral veel groener, meer oranje ook
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Moet wel idd echt wat eten. Ik heb het idee dat mijn niet eten sinds ontbijt me tegen houd om wat te doen of te voelen. Vaag maar zo voelt t

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."