#1
Lekker liedje ABBA!
Wat vind je ervan tot nu toe? Ben je goed aan het trippen? Misschien wil ik ook een x lsd proberen maar dan met 1p beginnen.Lekker liedje ABBA!
Lekker liedje ABBA!
20ug doet echt helemaal niks. 30 ook nietNu 50 minuten geleden. Behalve wat “vertraging” in handgebruik merk ik niks. Ik hoop dat er nog meer komt!
Ik kan een halve zegel bijnemen? Of toch niet? What to do?
@Mindless en de rest?
Laat ik pas weten als alles achter de rug is. De ene keer is het GEWELDIG en de andere keer weer mwah.Wat vind je ervan tot nu toe?
Nee niet echt aan het trippen, half zeg maar hahaBen je goed aan het trippen
lsd =1p.Misschien wil ik ook een x lsd proberen maar dan met 1p beginnen.
Ja het was een erg aparte, verrassende, leuke 1e ervaring!Oh my God dit is zo waar, I love katten maar trippend wordt de band met ze vaak nog eens extra speciaal. ^^ 😻
Leuk om te lezen dat je toch nog wat van die 40 ug gemerkt hebt Dunne! Altijd verstandig om bescheiden te beginnen als je het spannend vindt.Geniet nog van de rest van je avond.
BTW, las ergens aan het begin van dit topic dat je ook etizolam besteld hebt en dat dat heel vies zou smaken. Dit klopt niet. Veel benzo’s smaken heel erg bitter maar etizolam is daar nu net een uitzondering op. Goed te doen dus.![]()
Thanks!Je hebt je LSD ontmaagding gehad!
Natuurlijk, dit was maar een ondermaatse dosering, dus ik ben echt benieuwd wat je van een volwaardige tripdosering gaat merken/zeggen!!
Ik ben vaak ook wel moe na LSD hoor. Moe, maar toch niet kunnen slapen door de stimulatie. Daarom dat ik er ook echt voor zorg dat ik in de regel niet later inneem dan 11 uur 's ochtends.
Fijn dat het je bevallen is!
Nee zeker niet iets voor iedere week! Heb het wel eens kort een tijdje elke week gedaan, maar dan werd het altijd wel gauw een stuk minder magisch en ook een stuk meer duister. Trips hebben de tijd nodig om te verwerken. Natuurlijk zal dat meevallen met een hele lage dosering.Thanks!
Een volwaardige trip van 100+ ug duurt nog even hoor. Ik bouw het langzaam op. En het is ook niet iets voor elke week denk ik. Qua schadelijkheid kan het wel maar toch voelt het beter om er toch elke keer best tijd tussen te laten.
Ja en volgende x begin ik idd een stuk eerder. Dat zal ook schelen!
Heb ik nu ook al wel hoor. Niet dat ik mentaal of emotioneel echt gereisd heb maar het doet wel iets met je. Ook moet ik nog gaan voelen/verwerken WAT ik er nou precies van vind, snap je? Het was super leuk en gaaf maar ook weer anders als ik van te voren verwacht had. Niet leuker of minder leuk maar anders. Ik kan me goed voorstellen dat je na een echte goede trip wel even moet bijkomen ja...Trips hebben de tijd nodig om te verwerken.
Als je echt nog nooit een benzo hebt gebruikt.Ik ben weer onder de “levenden” hoor!
Gek dat je toch niet snel kan slapen na lsd. Het voelt namelijk niet als dwingend/vervelend wakker blijven zoals bij een upper maar toch kun je niet slapen. Vanaf een uur of 9 a 10 na inname was het echt wel uitgewerkt en ik was wel echt fysiek heel moe! Maar echt moe, is dat normaal na lsd?
Ondanks die vermoeidheid lukte slapen 11 a 12 uren na inname nog niet. Dus om 01.00 ongeveer toch maar 1 mg Etizolam genomen. Dat werkte als een mokerslag qua slapen!
Men noemt Etizolam een “lichte” benzo maar ik persoonlijk ervaar hem niet als zo licht... Het was echt een knock-out voor mij en zelfs keihard door mijn wekker heen geslapen. Dat gebeurd nooit!
Ook voel ik me nu nog duidelijk niet nuchter van de Eti. Dus mensen: de dag na Etizolam NIET aan het verkeer deelnemen aub. Duidelijk te merken dat dat niet kan.
Nu koffie!
Bedankt allemaal voor het meelezen, helpen, mee trippen ec. Heeft me geholpen en de lsd trip fijner gemaakt! ❤️
Geweldig die DF’rs!
Ik ben wel benzo’s gewend hoor. Alleen geen rc. Alprazolam en Temazepam heb ik best ervaring mee. Die vallen beiden niet zo heftig als Etizolam. Ik ben gewend er bij te blowen. Ik merk ook dat ik Eti een soort minder “schoon” vind voelen als echte benzo.Als je echt nog nooit een benzo hebt gebruikt.
Dan denk ik niet dat je zo knockout ging van de etizolam.
Als ik eti combineer met wiet komt het dubbel zo hard aan(welke...geen idee)
Daarom kan je beter je etizolam op tijd nemen. En niet beiden.
Thanks!Blij om te horen dat het allemaal zo goed is gegaan, het was gisteren heerlijk om met je avontuur "mee te reizen". 😊
En neem inderdaad de tijd voordat je de volgende reis gaat maken, 1 week later heb je namelijk zeker nog een stukje tolerantie met LSD.
Jij peutert ook aan je nagelriemen 🤣
Jij peutert ook aan je nagelriemen 🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."