Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report testrun 20 ug 1p-lsd!

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

196 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb trek in wiet maar doe het niet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ow hahaha nee hoor, al netjes geslikt...
Klik om te vergroten...
Afwachten nu!

De Dunne zei:
Heb trek in wiet maar doe het niet
Klik om te vergroten...
Kan altijd later vandaag nog. Zonde om het nu te nemen ja, dan weet je niet wat LSD doet.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Nou, daar gaat ie dan! Heb m op mijn tandvlees geplakt! Lets goooooo! Woeiiiii! I did it!
Het is nu 14.05

Bekijk bijlage 25738

Moet wel even mijn nagels schoonmaken zie ik hahahahah! (Vuilnisvrouw he als beroep..l)
Klik om te vergroten...
Haha zou me verrassen als je er echt wat van voelt maar veel succes / plezier en weinig verveling toegewenst :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Haha zou me verrassen als je er echt wat van voelt maar veel succes / plezier en weinig verveling toegewenst :wink:
Klik om te vergroten...
Thanks! Jij vind het geen goede dosering?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu 50 minuten geleden. Behalve wat “vertraging” in handgebruik merk ik niks. Ik hoop dat er nog meer komt!

Ik kan een halve zegel bijnemen? Of toch niet? What to do?

@Mindless en de rest?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Kan altijd later vandaag nog. Zonde om het nu te nemen ja, dan weet je niet wat LSD doet.
Klik om te vergroten...
Precies! Ik wil eerst alleen de lsd voelen, als dat lukt met maar 20 ug. Kan altijd nog een jointje rollen straks.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Purplext zei:
Ja, zonnetje begint hier net te schijnen ook! Dus nu op de fiets!

Ik ben inmiddels dik 2 uur verder dus dit is wel de 'piek' 😂😂
Klik om te vergroten...
Maar voel je echt wel iets van de lsd? Vrolijker? Kleuren? Zin in wat te doen?
Ik ga nu toch wat twijfelen aan de dosering. @Neo-Shulginist denkt dat ik ook niets kan voelen begrijp ik.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geniet :)

Testen van een LSD kost honderden Euro aldus een medewerker van een testlab.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Weet jij eigenlijk waarom ze niet kwantificeren bij het testcentrum?
Klik om te vergroten...
Te duur en te lastig. Ik heb wel eens met een hoogleraar toxicologie van de Universiteit Utrecht daarover gepraat en die zei dat hij wel een standaard ervoor kon ontwikkelen. Maar in de praktijk blijkt het DIMS nogal moeite te hebben met het kwantificeren van LSD. Ze doen het wel eens, maar de resultaten zijn twijfelachtig. Een van de problemen is dat je niet zo goed kunt controleren of alle LSD uit de zegel oplost in het oplosmiddel wat in de LC-DAD gaat. Je kunt het visueel in ieder geval niet echt controleren. En nouja, een klein verschilletje maakt voor de significantie al heel veel uit.

Daar komt dan bij dat LSD helemaal niet zoveel gebruikt wordt. Uit mijn hoofd is het minder dan 1% van de ingeleverde samples bij het DIMS. Dat betekent dus ook dat er zo weinig samples worden aangeleverd dat ze niet een actuele database kunnen onderhouden zoals met xtc-pillen waarbij de helft van de pillen niet getest hoeft te worden omdat ze een actuele database hebben waarin die pil al voorkomt.

Het DIMS heeft gewoon beperkt budget en het is elke week een beetje puzzelen van: 'welke samples gaan we wel en niet analyseren in het lab?' LSD kwantificeren kost al snel iets van 150 euro. Dusja, als je voor dat geld dan ook twee of drie xtc-pillen kunt testen, waarvan je de uitslag dan ook nog vaker kunt hergebruiken dankzij de actuele database.. tja, daarom dus :wink:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Maar voel je echt wel iets van de lsd? Vrolijker? Kleuren? Zin in wat te doen?
Ik ga nu toch wat twijfelen aan de dosering. @Neo-Shulginist denkt dat ik ook niets kan voelen begrijp ik.
Klik om te vergroten...

Ik heb veel ervaring, meer dan 100 trips op LSD en in allerlei doseringen.
Ik kan dus nu 'voelen' wat de microdosering met me doet. Het is zo subtiel, dat je er misschien niks van merkt als je niet weet waar je op moet letten.

Ik heb een moodlift en meer energie, kleuren zijn hetzelfde. Ter vergelijking, paar dagen geleden had ik de helft can deze dosis en had ik wél wat verschil in kleurbeleving. Het is ook écht elke keer weer anders!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Te duur en te lastig. Ik heb wel eens met een hoogleraar toxicologie van de Universiteit Utrecht daarover gepraat en die zei dat hij wel een standaard ervoor kon ontwikkelen. Maar in de praktijk blijkt het DIMS nogal moeite te hebben met het kwantificeren van LSD. Ze doen het wel eens, maar de resultaten zijn twijfelachtig. Een van de problemen is dat je niet zo goed kunt controleren of alle LSD uit de zegel oplost in het oplosmiddel wat in de LC-DAD gaat. Je kunt het visueel in ieder geval niet echt controleren. En nouja, een klein verschilletje maakt voor de significantie al heel veel uit.

Daar komt dan bij dat LSD helemaal niet zoveel gebruikt wordt. Uit mijn hoofd is het minder dan 1% van de ingeleverde samples bij het DIMS. Dat betekent dus ook dat er zo weinig samples worden aangeleverd dat ze niet een actuele database kunnen onderhouden zoals met xtc-pillen waarbij de helft van de pillen niet getest hoeft te worden omdat ze een actuele database hebben waarin die pil al voorkomt.

Het DIMS heeft gewoon beperkt budget en het is elke week een beetje puzzelen van: 'welke samples gaan we wel en niet analyseren in het lab?' LSD kwantificeren kost al snel iets van 150 euro. Dusja, als je voor dat geld dan ook twee of drie xtc-pillen kunt testen, waarvan je de uitslag dan ook nog vaker kunt hergebruiken dankzij de actuele database.. tja, daarom dus :wink:
Klik om te vergroten...
Begrijpelijk dan. Had ze gebeld en zij zeiden idd dat het vooral te duur was.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purplext zei:
Ik heb veel ervaring, meer dan 100 trips op LSD en in allerlei doseringen.
Ik kan dus nu 'voelen' wat de microdosering met me doet. Het is zo subtiel, dat je er misschien niks van merkt als je niet weet waar je op moet letten.

Ik heb een moodlift en meer energie, kleuren zijn hetzelfde. Ter vergelijking, paar dagen geleden had ik de helft can deze dosis en had ik wél wat verschil in kleurbeleving. Het is ook écht elke keer weer anders!
Klik om te vergroten...
Nou ik ben benieuwd wat ik ga merken en of ik iets merk. Ik merk nu, na 35 minuten nog helemaal niets.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Maar voel je echt wel iets van de lsd? Vrolijker? Kleuren? Zin in wat te doen?
Ik ga nu toch wat twijfelen aan de dosering. @Neo-Shulginist denkt dat ik ook niets kan voelen begrijp ik.
Klik om te vergroten...
Ja nouja die twintig microgram zit een beetje rond dat 'sub-perceptuele' geneuzel van microdoseren, waarvan mensen dan zeggen dat je dan voelt dat je niks merkt ofzo. Vind ik altijd een beetje paradoxaal.

Anyways, ik zal niet beweren dat het onmogelijk is om iets te voelen. Al was het maar omdat ik die beweringen over de dosering met geen korrel maar een kilo zout neem. Want ga maar eens een stukje papier tot op de microgram precies bedruppelen. En dan moeten wij gewoon op de blauwe ogen van een drugshandelaar geloven dat dat altijd perfect goed gaat terwijl het nooit gecontroleerd wordt omdat zelfs de leidende analytische chemici in het vakgebied moeite hebben met zulke significantie-grenzen. Nou, dan maak je mij dus niet wijs dat er exact 20 microgram op zo'n zegel zit.

Maar goed ik ben weer lekker los aan het gaan. Wat ik bedoel is dat je er waarschijnlijk niet echt van gaat trippen. Mogelijk merk je wel 'iets', maar daarvan wordt dan heel erg de vraag of je jezelf voor de gek zit te houden omdat je zo aan het zoeken bent naar iets om te voelen of dat je daadwerkelijk een respons op de micro-hoeveelheid merkt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Purplext zei:
Jointje erbij is altijd goed! ✌🏻
Klik om te vergroten...
Later pas, eerst dit voelen!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Nou ik ben benieuwd wat ik ga merken en of ik iets merk. Ik merk nu, na 35 minuten nog helemaal niets.
Klik om te vergroten...

Risico van zo'n microdosering.
Had gewoon 80 ug genomen joh! Je kan nu nog 3 zegels bijnemen 😇 moet je het wél nu doen.

Maar als je echt voorzichtig wilt blijven, niet doen en dan accepteren dat het mogelijk dit is en blijft.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Ja nouja die twintig microgram zit een beetje rond dat 'sub-perceptuele' geneuzel van microdoseren, waarvan mensen dan zeggen dat je dan voelt dat je niks merkt ofzo. Vind ik altijd een beetje paradoxaal.

Anyways, ik zal niet beweren dat het onmogelijk is om iets te voelen. Al was het maar omdat ik die beweringen over de dosering met geen korrel maar een kilo zout neem. Want ga maar eens een stukje papier tot op de microgram precies bedruppelen. En dan moeten wij gewoon op de blauwe ogen van een drugshandelaar geloven dat dat altijd perfect goed gaat terwijl het nooit gecontroleerd wordt omdat zelfs de leidende analytische chemici in het vakgebied moeite hebben met zulke significantie-grenzen. Nou, dan maak je mij dus niet wijs dat er exact 20 microgram op zo'n zegel zit.

Maar goed ik ben weer lekker los aan het gaan. Wat ik bedoel is dat je er waarschijnlijk niet echt van gaat trippen. Mogelijk merk je wel 'iets', maar daarvan wordt dan heel erg de vraag of je jezelf voor de gek zit te houden omdat je zo aan het zoeken bent naar iets om te voelen of dat je daadwerkelijk een respons op de micro-hoeveelheid merkt.
Klik om te vergroten...
Jij mag altijd losgaan hoor hahahaha! Interessante manier van los gaan! Ik wacht af, als ik niks merk is het jammer en neem ik een joint. Dan neem ik volgende x gewoon meer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Purplext zei:
Risico van zo'n microdosering.
Had gewoon 80 ug genomen joh! Je kan nu nog 3 zegels bijnemen 😇 moet je het wél nu doen.

Maar als je echt voorzichtig wilt blijven, niet doen en dan accepteren dat het mogelijk dit is en blijft.
Klik om te vergroten...
Ik kies het laatste!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Ik kies het laatste!
Klik om te vergroten...
Jointje erbij is altijd goed! ✌🏻
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mmmm ik heb het idee, kan placebo zijn, dat ik een soort slowmotion heb met typen op de tablet. Alsof mijn handen verder uit elkaar zijn dan werkelijk. Alsof er ipv 10 cm wel 50 cm tussen zit. Snap je?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#20
Veel plezier, ik 'trip' op afstand met je mee 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."