#1
Ben wel benieuwd nu wat je van een volwaardige trip gaat vinden als je hier al goed op gaatShit, wordt melig... πππ
Ben wel benieuwd nu wat je van een volwaardige trip gaat vinden als je hier al goed op gaatShit, wordt melig... πππ
Dat sil my wat fertelle!Ben wel benieuwd nu wat je van een volwaardige trip gaat vinden als je hier al goed op gaat![]()
No moast ophΓ’lde!Dat sil my wat fertelle!
it giet oan!
Naja, komt zomaar mijn Frieze kant naar boven druiven zeg!
Hahaha dit is al leuk om vanaf de zijlijn te mogen volgenDat sil my wat fertelle!
it giet oan!
Naja, komt zomaar mijn Frieze kant naar boven drijven zeg!
Al wordt er in dit topic niet gepraat over lijnen maar over zegels. Zijzegel dan? Wat vind jij @De Dunne ?Hahaha dit is al leuk om vanaf de zijlijn te mogen volgen
Heb google translate gebruikt om het te kunnen spellen hoor! Ik kan Fries heel goed verstaan, heel klein beetje spreken maar niet echt lezen of schrijven.No moast ophΓ’lde!
zijlijn
ππππππZijzegel
Doen!!! Is heerlijk, en kijk even naar de druppels water op de tegeltjes!Is douchen lekker nu? Heb der wel zin in... Maar geen zin eerst uit te kleden, handdoek pakken, douchgordijn dicht, dan afdrogen, aankleden ect.
Misschien scheelt het als je het douchegordijn open laat? π€£Is douchen lekker nu? Heb der wel zin in... Maar geen zin eerst uit te kleden, handdoek pakken, douchgordijn dicht, dan afdrogen, aankleden ect.
Jointje erbij is altijd goed! βπ»Ik kies het laatste!
Omg! Succes! Veel plezier! Ooit ga ik dat ook doen maar bouw heeeeeeel rustig op!Geniet ervan @De Dunne Ik heb net 200mic 1cP-LSD genomen om je in hyperspace bij te staan.![]()
Ja waarschijnlijk zijn die doseringen niet exact wat staat aangegeven maar wat betreft dat laatste wat je zegt: met rond de 20 ug weet ik wel zeker dat die effecten niet slechts placebo zijn. Ik voel de stof gewoon in me werken en zie kleuren langs randen en dergelijke. Dat gebeurt nuchter niet.Ja nouja die twintig microgram zit een beetje rond dat 'sub-perceptuele' geneuzel van microdoseren, waarvan mensen dan zeggen dat je dan voelt dat je niks merkt ofzo. Vind ik altijd een beetje paradoxaal.
Anyways, ik zal niet beweren dat het onmogelijk is om iets te voelen. Al was het maar omdat ik die beweringen over de dosering met geen korrel maar een kilo zout neem. Want ga maar eens een stukje papier tot op de microgram precies bedruppelen. En dan moeten wij gewoon op de blauwe ogen van een drugshandelaar geloven dat dat altijd perfect goed gaat terwijl het nooit gecontroleerd wordt omdat zelfs de leidende analytische chemici in het vakgebied moeite hebben met zulke significantie-grenzen. Nou, dan maak je mij dus niet wijs dat er exact 20 microgram op zo'n zegel zit.
Maar goed ik ben weer lekker los aan het gaan. Wat ik bedoel is dat je er waarschijnlijk niet echt van gaat trippen. Mogelijk merk je wel 'iets', maar daarvan wordt dan heel erg de vraag of je jezelf voor de gek zit te houden omdat je zo aan het zoeken bent naar iets om te voelen of dat je daadwerkelijk een respons op de micro-hoeveelheid merkt.
Veel plezier!Geniet ervan @De Dunne Ik heb net 200mic 1cP-LSD genomen om je in hyperspace bij te staan.![]()
Je zou nu nog net iets extra kunnen nemen.Nu 50 minuten geleden. Behalve wat βvertragingβ in handgebruik merk ik niks. Ik hoop dat er nog meer komt!
Ik kan een halve zegel bijnemen? Of toch niet? What to do?
@Mindless en de rest?
Ik lees namelijk dat het wel 2 uren KAN duren tot je op de max zit. Tis nu bijna 1 uur. Het kan dus nog toenemen die 20Je zou nu nog net iets extra kunnen nemen.
Het is al een uur geleden dus of dat gaat werken?Tja, kun je doen. Ik heb geen ervaring met bijnemen met LSD. Het schijnt niet veel te doen voor de intensiteit door de tolerantie die meteen optreedt, maar sommigen zeggen dat het wel wat doet.
Het kan goed zijn dat het effect nog komt, maar wat bijnemen kan ook geen kwaad denk ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."