#1
Smaken sterkere zegels met bv 150 ug wel naar iets? Proef nu alleen papier.Klopt !
Smaken sterkere zegels met bv 150 ug wel naar iets? Proef nu alleen papier.Klopt !
Nope , alle analogen die ik al gehad heb zijn smaakloosSmaken sterkere zegels met bv 150 ug wel naar iets? Proef nu alleen papier.
Ik heb ook Etizolam gekocht. Dat schijnt heel vies en chemisch te zijn. Misschien neem ik dat vanaaf na de lsd maar dat weet ik nog niet.Nope , alle analogen die ik al gehad heb zijn smaakloos
alle benzos smaken dan wel weer zeer chemisch.
Eindelijk!!Ooooh @Mindless zijn wens komt uit: de Dunne aan de lsd! ๐๐
Hahaha ik ook! Straks zijn het flut zegels met niks er op. Of toch 150 die ze ook verkochten. We shall see!Eindelijk!!
Ik ben erg benieuwd wat je gaat merken!
Komt goed!!Hahaha ik ook! Straks zijn het flut zegels met niks er op. Of toch 150 die ze ook verkochten. We shall see!
Weet jij eigenlijk waarom ze niet kwantificeren bij het testcentrum?Komt goed!!
Ja, zonnetje begint hier net te schijnen ook! Dus nu op de fiets!Ga je nog lekker?
Spugen? Ik slik liever niet hahaEindelijk!!
Ik ben erg benieuwd wat je gaat merken!
Ennuh, een nette vrouw slikt hรจ. Niet spugen.![]()
Niet de zegel uitspugenSpugen? Ik slik liever niet haha
Ow hahaha nee hoor, al netjes geslikt...Niet de zegel uitspugen![]()
Afwachten nu!Ow hahaha nee hoor, al netjes geslikt...
Kan altijd later vandaag nog. Zonde om het nu te nemen ja, dan weet je niet wat LSD doet.Heb trek in wiet maar doe het niet
Haha zou me verrassen als je er echt wat van voelt maar veel succes / plezier en weinig verveling toegewenstNou, daar gaat ie dan! Heb m op mijn tandvlees geplakt! Lets goooooo! Woeiiiii! I did it!
Het is nu 14.05
Bekijk bijlage 25738
Moet wel even mijn nagels schoonmaken zie ik hahahahah! (Vuilnisvrouw he als beroep..l)
Thanks! Jij vind het geen goede dosering?Haha zou me verrassen als je er echt wat van voelt maar veel succes / plezier en weinig verveling toegewenst![]()
Nee tv aan op NGC.Fijn dat je wat voelt.
Heb je al een lekker muziekje opstaan? Dat gaat meestal heerlijk samen met LSD.
Dan zou ik ineens voor +40 gaan , ik vind tussen de 30 en 60ug een redelijk oncomfortabele dosis 80 is voor mij de sweetspot om een prachtige dag te hebben zonder al te veel visuals of mindfucks.Das ook weer zo.
Hele of halve bijnemen?
Lekker natuurfilms kijken is ook wel fijn ja.Nee tv aan op NGC.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."