Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report testrun 20 ug 1p-lsd!

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

196 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uiteraard, sorry hΓ©,
Je bent in ieder geval wel in een goede stemming, gaat goed komen.
Leuk en spannend!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ja
ja
ja
nee tot nu toe niet.
Lange dingen beantwoorden is ff niet leuk nu en moeilijk hahahaha
Klik om te vergroten...
Dan zou ik gewoon men phune weg leggen en genieten van wat je leuk vind :wink:
Nu je het wat harder voelt rook dan geen jointje eh , later in de staart kan dat ook nog :)

enjoy. !
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Denk dat er nu pas echt wat gaat gebeuren hahaha!
Klik om te vergroten...
Yess!!

De Dunne zei:
Als ik wil dat ik lsd merk, merk ik het en als ikgeen lsd wil merken, merk ik het niet!
Klik om te vergroten...
Laat het toe!!

En inderdaad wacht please met het jointje. Kan later vanavond of zo ook nog wel. Dan krijg je weer een andere ervaring. Maar de pure LSD ervaring is het waard om te hebben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Omg een echo in het liedje van hoe heet dat mokkel ook weer... Die dood is gegaan op der 27e, zangeres lijkt uit de 70 jaren
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja kleuren zijn mooier nu! Vooral veel groener, meer oranje ook
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Proxima zei:
Oh ja, de kat. 😍

Met LSD op merk ik meestal pas hoe gevoelig katten eigenlijk zijn, ze zien en voelen echt alles.
Klik om te vergroten...
Ja echt! Weet wat ie denkt als ik m kroel en in de oogjes kijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel gek qua blowen. Bij elke andere drug, vooral uppers, wil ik altijd veel en bijna constant blowen maar bij lsd kan ik gewoon 2 trekjes nemen zonder trek in meer. Gewoon lekker een trekje, dan weer even niet! Stoned word ik niet maar wel mellow, relax, minder β€œvervelend” gevoel. Al was dat sowieso niet sterk maar dat beetje is nu wel minder.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
20ug doet echt helemaal niks. 30 ook niet :tongueout:
Klik om te vergroten...

Sorry hoor @Rivalrie ! Ik maak m nog ene keer en dan niet meer: sliep uit! Echt wel!
(nou wordt ie flauw De Dunne, kappen met die arme jongen te pesten...) πŸ˜›
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shit, wordt melig... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Shit, wordt melig... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ben wel benieuwd nu wat je van een volwaardige trip gaat vinden als je hier al goed op gaat :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Ben wel benieuwd nu wat je van een volwaardige trip gaat vinden als je hier al goed op gaat :grin:
Klik om te vergroten...
Dat sil my wat fertelle!
it giet oan!

Naja, komt zomaar mijn Frieze kant naar boven drijven zeg!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Dat sil my wat fertelle!
it giet oan!

Naja, komt zomaar mijn Frieze kant naar boven druiven zeg!
Klik om te vergroten...
No moast ophΓ’lde!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Dat sil my wat fertelle!
it giet oan!

Naja, komt zomaar mijn Frieze kant naar boven drijven zeg!
Klik om te vergroten...
Hahaha dit is al leuk om vanaf de zijlijn te mogen volgen
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Hahaha dit is al leuk om vanaf de zijlijn te mogen volgen
Klik om te vergroten...
Al wordt er in dit topic niet gepraat over lijnen maar over zegels. Zijzegel dan? Wat vind jij @De Dunne ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
No moast ophΓ’lde!
Klik om te vergroten...
Heb google translate gebruikt om het te kunnen spellen hoor! Ik kan Fries heel goed verstaan, heel klein beetje spreken maar niet echt lezen of schrijven.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyMind zei:
zijlijn
Klik om te vergroten...

HappyMind zei:
Zijzegel
Klik om te vergroten...
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is douchen lekker nu? Heb der wel zin in... Maar geen zin eerst uit te kleden, handdoek pakken, douchgordijn dicht, dan afdrogen, aankleden ect.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Is douchen lekker nu? Heb der wel zin in... Maar geen zin eerst uit te kleden, handdoek pakken, douchgordijn dicht, dan afdrogen, aankleden ect.
Klik om te vergroten...
Doen!!! Is heerlijk, en kijk even naar de druppels water op de tegeltjes!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Is douchen lekker nu? Heb der wel zin in... Maar geen zin eerst uit te kleden, handdoek pakken, douchgordijn dicht, dan afdrogen, aankleden ect.
Klik om te vergroten...
Misschien scheelt het als je het douchegordijn open laat? 🀣
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Purplext zei:
Doen!!! Is heerlijk, en kijk even naar de druppels water op de tegeltjes!
Klik om te vergroten...
Neem ik eerst nog een dikke hijs van de joint! Ja, ik ga even douchen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."